Eigenlijk alles wel goed behalve dat ik niet vooruit kan met een project omdat de rest niet reageert op een vraag. Met jou?quote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn er nu.
Hoe is 't?
Ligt eraan, ik wil school afraffelen maar die kutnoobs reageren niet.quote:
Hmm, dat is minder. Ben ook even met een project bezig, maar ik loop ook vast. Ik gok niet dat de rest er nu al mee bezig isquote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel goed behalve dat ik niet vooruit kan met een project omdat de rest niet reageert op een vraag. Met jou?
Discussieren doe je met keiharde argumenten en feiten. Niet zomaar wat roepen danquote:Op zondag 29 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ok dan ontketen ik hier wel een discussie.
Alle wo-ers zijn dom.
Gisteren bij mij was ookquote:Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is minder. Ben ook even met een project bezig, maar ik loop ook vast. Ik gok niet dat de rest er nu al mee bezig is. Gisteren topavondje, dus ik kan er weer tegen aan
.
HBO-ers dan?quote:Op zondag 29 november 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Discussieren doe je met keiharde argumenten en feiten. Niet zomaar wat roepen dan. Bovendien kunnen wo-ers niet eens dom zijn. Wellicht op sociaal vlak, maar da's een andere discussie.
Nice. Maar no offence, niemand zit te wachten op topic nummer 42.320 over wat voor een 'bazen' avond je hebt gehad. Ik zeg het maar evenquote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gisteren bij mij was ook, alleen ik was niet te laat gebleven. Moet ik nog een topic over maken
.
Ik zit er niet op dus ik heb er geen kijk op. Echter ken ik wel mensen die HBO doen maar geen steek beter zijn dan mij qua lerende vaardigheden. Ze blokten gewoon 3 uur per dag toen ze havo deden.quote:
Daar ben ik allang mee gestopt schat, ik heb een echte klacht.quote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nice. Maar no offence, niemand zit te wachten op topic nummer 42.320 over wat voor een 'bazen' avond je hebt gehad. Ik zeg het maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |