Wat heb je Grunn gedaan dan?quote:Op zondag 29 november 2009 16:15 schreef Maisnon het volgende:
Zo, net terug na een ritje Groningen - Tilburg
Je vriendin woont in een achterbuurt?quote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef Maisnon het volgende:
Wat ook niet lukte trouwens, een uur later kwam ie terug met iemand anders en toen hebben ze hem meegekregen
Andere figuren snachts door die straat: krijsende vrouwen, schreeuwende kerels die roepen: Kanker kanker alles is kanker godverdomme kanker kanker!
En dan nog een groep fucking dronken mongolen die overal fietsen om parkeermeters hadden gehangen
En, wat heb jij dit weekend gedaan?quote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vriendin woont in een achterbuurt?
hehe alweer spuit 11quote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vriendin woont in een achterbuurt?
Ja die gaat megasnel. Je moet hem straks zichzelf laten installeren, en daarna UT2004 (configuratiebestand) pakken.quote:Op zondag 29 november 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
Vanaf uit het niets 900 kB op die torrent, ETA van driekwartier nu 16 minuten.!
Jammer ik niet die overwinning op jou van 9-3.quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb nog wel een print screen met mijn bazenscore vs Seagal en Sky.
Lag.quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jammer ik niet die overwinning op jou van 9-3.
Wat, was zo. Je zag het zelf ook wel.quote:
Nee serieus bij mij ging alles vloeiend.quote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat, was zo. Je zag het zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |