Waarom zou jij ze op niveau of opleiding gaan afzeiken dan?quote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan ze gaan afzeiken op niveau/opleiding/sociaal vlak. Maar wat is het beste zit ik over te denken.
HA-HA!quote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Schrijf het over mensen die moeilijke woorden gebruiken, zonder de exacte betekenis van het woord te weten.
Ik wil niet veel zeggen, maar mbo niveau 2 is moeilijker dan welke hbo of universitaire studie dan ook. Erg abstract allemaal.quote:Op zondag 29 november 2009 17:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou jij ze op niveau of opleiding gaan afzeiken dan?
Doe dat nou maar niet, en neem jezelf in bescherming.quote:Op zondag 29 november 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HA-HA!
Nee ik ga het hebben over afzeikende onderbuik FOK!kers.
Vooral het wiskunde daar, blijft gewoon lastig. En wat ben ik dan blij als ik met hakken over de sloot een voldoende weet te behalen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar mbo niveau 2 is moeilijker dan welke hbo of universitaire studie dan ook. Erg abstract allemaal.
Daar dacht ik even niet aan sorry.quote:Op zondag 29 november 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar mbo niveau 2 is moeilijker dan welke hbo of universitaire studie dan ook. Erg abstract allemaal.
Waar dan wel over?quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet, en neem jezelf in bescherming.
Doe het over iets wat je meegemaakt hebt tijdens het stappen gister.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar dan wel over?
Mezelf in bescherming nemen?![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar dacht ik even niet aan sorry.
Idd, vooral het wiskunde op het mbo is gewoon lastiger dan op de universiteit. Dat weet iedereen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooral het wiskunde daar, blijft gewoon lastig. En wat ben ik dan blij als ik met hakken over de sloot een voldoende weet te behalen.
Om over het vak Nederlands nog maar te zwijgen. Jullie op de uni hoeven tenminste niet om de dees en de tees te denken. Wij welquote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd, vooral het wiskunde op het mbo is gewoon lastiger dan op de universiteit. Dat weet iedereen.
Je bent serieus he?quote:Op zondag 29 november 2009 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om over het vak Nederlands nog maar te zwijgen. Jullie op de uni hoeven tenminste niet om de dees en de tees te denken. Wij wel
Bloedserieus, jij denkt toch zeker niet dat ik hier zit te trollen?quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bloedserieus, jij denkt toch zeker niet dat ik hier zit te trollen?
Niet om lachen manquote:
Ok.quote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet om lachen manLaatst moesten wij de inhoud ergens van berekenen. Hoe het precies zit weet ik echt niet meer maar het was iets met lengte plus breedte min de hoogte.
Zoiets.
Dat kan niet aangezien ik foto van mezelf heb gegeven. Dus daarover valt niet te twisten.quote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zit echt te wachten op de dag dat iemand er achter komt wie php werkelijk is.Een kloon van IQM ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |