Zie je mij niet vliegen over de grond? Beetje als gebroken zwaard.quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee serieus bij mij ging alles vloeiend.
Misschien omdat ik zo'n vloeiende, elegante met flair spelende speler ben.
Cod MWquote:
Ik weet nu al een naam voor mezelf. Hemel.quote:Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zie je mij niet vliegen over de grond? Beetje als gebroken zwaard.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Cod MWEckte mannen spelen oldskool UT.
Doar heb ik nog een cd van liggen ergens ...quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Cod MWEckte mannen spelen oldskool UT.
Ja he, nu snel 40 uur achter elkaar oefenen zodat je mij 1 keer kan killen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik kom jullie ook wel een keer pwnen als ik meer tijd heb
Ik ga zo een flinke OP schrijven, ik moet namelijk even weer afrekenen met wat stomme FOK!kertjes.quote:
Deze keer met spellingscontrole?quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo een flinke OP schrijven, ik moet namelijk even weer afrekenen met wat stomme FOK!kertjes.
Ok, ik denk dat ik dat gedaan heb. Moet ik eerst Hamachi halen, of eerst het spel starten?quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja die gaat megasnel. Je moet hem straks zichzelf laten installeren, en daarna UT2004 (configuratiebestand) pakken.
Dan ctrl+F op:
[IpDrv.MasterServerUplink]
DoUplink=False
UplinkToGamespy=False
SendStats=False
ServerBehindNAT=False
DoLANBroadcast=False
bIgnoreUTANBans=False
En zet alles op False. Dan Hamachi halen en dan kunnen we.
Zeker weten.quote:
Je gaat een verhaal schrijven omdat je wat af te rekenen hebt met fok!ertjes, maar je weet nog niet waarover?quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Het wordt een puikende OP maar weet alleen nog niet waar het exact over zal gaan.
Iemand suggesties?
Ik kan ze gaan afzeiken op niveau/opleiding/sociaal vlak. Maar wat is het beste zit ik over te denken.quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je gaat een verhaal schrijven omdat je wat af te rekenen hebt met fok!ertjes, maar je weet nog niet waarover?
Schrijf het over mensen die moeilijke woorden gebruiken, zonder de exacte betekenis van het woord te weten.quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Het wordt een puikende OP maar weet alleen nog niet waar het exact over zal gaan.
Iemand suggesties?
quote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Schrijf het over mensen die moeilijke woorden gebruiken, zonder de exacte betekenis van het woord te weten.
Het zit wel diep, he?quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo een flinke OP schrijven, ik moet namelijk even weer afrekenen met wat stomme FOK!kertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |