Je moest eens weten.quote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Zo'n figuur met vrienden'je bent toch niet serieus hè?
Ja, ik had die icon al, maar ik denk dat er een fout bij het extracten was. Dus ga dat even opnieuw doen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw dat extracting gedoe doen. Als het goed is heb je dan een folder + bureaublad icon.
Ja dus...quote:
Dat zei ik niet. Heb vroegah wel vrienden gehad hoor maar ben die nu kwijtquote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
Zo schattig hoe hij zichzelf voorhoudt dat hij niet eens vrienden wil.
Weet je sowieso wel wat vrienden zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Figuur met vrienden. Aangezien ik prima kan meedraaien op school en m'n werk. En ik weet altijd wel de lachers op de hand te krijgen. Maar ik heb gewoon een hekel eraan om elke week dezelfde dingen te bespreken met mensen, van die doorsnee verhalen zeg maar. Ook uitgaan vind ik ruk, wel is gedaan hoor maar je kan elkaar nauwelijks verstaan in zo'n flikkerende pauper tent.
Er is zoeen 4chan plaatje dat hier PERFECT bij past, maar ik heb 'm niet. Kut.quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Heb vroegah wel vrienden gehad hoor maar ben die nu kwijt![]()
En voor de rest ben ik vrij kieskeurig.
Ik ken dat gevoel.quote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er is zoeen 4chan plaatje dat hier PERFECT bij past, maar ik heb 'm niet. Kut.
Ik normaal niet, m'n /b/-mapje is redelijk groot.quote:
Uploaden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik normaal niet, m'n /b/-mapje is redelijk groot.
Jij hebt toch ook geen vrienden?quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Met vrienden bespreek je juist vaak niet de doorsnee verhalen, met mensen die je vaag kent wel. Maar goed.
Matig.quote:
Pics.quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
Volgend jaar doe ik gewoon mee met deze verkiezing. Ik ben een lekkerdere chick dan Skaai.
Ik kijk wel even in het woordenboekquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je sowieso wel wat vrienden zijn?
Ok, ik trek zo wel een leuk jurkje aan eerst.quote:
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, ik trek zo wel een leuk jurkje aan eerst.
Ik bespreek alles, met iedereen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Met vrienden bespreek je juist vaak niet de doorsnee verhalen, met mensen die je vaag kent wel. Maar goed.
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Hey Sky, ik heb 'm volgens mij werkend gekregen. Wat moet ik nu doen?
O wat geil.quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Hamachi (nieuwste versie) downloaden, moet ik je even de pass voor 'KLBSC' passen en dan kunnen we. Ofja, als iemand host kun je dan die game joinen. Je maakt het wel lastig, zonder MSN.quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |