Maar jij wilde toch zelf ook met 'm afspreken of niet dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Oh, let op nu komt hij vast met een verhaaltje aan zetten dat hij inderdaad met me wou afspreken zonder verdere bedoelingen maar dat hij daar later vanaf zag!
Ik ben degene die het niet wou en toen was ik ineens anders dan dat hij dachtquote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar jij wilde toch zelf ook met 'm afspreken of niet dan?
Hij wilde op een gegeven moment ergens in mijn fobo ook naaktfoto's van mij, maar uiteraard zonder verdere bijbedoelingen en ik boeide verder niet.quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Oh, let op nu komt hij vast met een verhaaltje aan zetten dat hij inderdaad met me wou afspreken zonder verdere bedoelingen maar dat hij daar later vanaf zag!
Nieuwsgierigheid, en zoveel is er toch ook weer niet mis met mij?quote:
Ik zei dat ik niet wou en toen zei hij dat ik ook wel een vriendin mee mocht nemenquote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij wilde op een gegeven moment ergens in mijn fobo ook naaktfoto's van mij, maar uiteraard zonder verdere bijbedoelingen en ik boeide verder niet.
Het is je woordkeuze, met iemand die zo spreekt wil je toch niet gevonden worden in de kroeg?quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid, en zoveel is er toch ook weer niet mis met mij?
En dat zou uiteraard ook gewoon niks te betekenen hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet wou en toen zei hij dat ik ook wel een vriendin mee mocht nemen
php komt sowieso niet in de kroeg.quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is je woordkeuze, met iemand die zo spreekt wil je toch niet gevonden worden in de kroeg?
Praat ik dan ook zo? Hoe denk je dat ik praat dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is je woordkeuze, met iemand die zo spreekt wil je toch niet gevonden worden in de kroeg?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid, en zoveel is er toch ook weer niet mis met mij?
Volgens mij heb je al een paar aangegeven ook zo in het echt te praten. Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praat ik dan ook zo? Hoe denk je dat ik praat dan?
Nee natuuuurlijk niet, kom op zeg! Het is Lamon, die doet nooit iets foutquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat zou uiteraard ook gewoon niks te betekenen hebben.
Daarom.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee natuuuurlijk niet, kom op zeg! Het is Lamon, die doet nooit iets fout
Ruilen?quote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook naaktfoto's van Griekjeee en Crack_
Ruilen?quote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja op een pedante toon ja, kan ik niets aan doenquote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een paar aangegeven ook zo in het echt te praten. Of vergis ik me nu?
En als je geen vriend had.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee natuuuurlijk niet, kom op zeg! Het is Lamon, die doet nooit iets fout
quote:
quote:
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |