Welke foto? Mag ik eens zien?quote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan niet aangezien ik foto van mezelf heb gegeven. Dus daarover valt niet te twisten.
Je hebt ze weggejaagd.quote:
Eenzaam, heel erg eenzaam. En als klapstuk van de dag ben ik vandaag met m'n ouders uit eten gegweestquote:Op zondag 29 november 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe was jouw weekend, jongen?
Wat ben ik blij dat ik jou niet benquote:Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eenzaam, heel erg eenzaam. En als klapstuk van de dag ben ik vandaag met m'n ouders uit eten gegweest
Dat.quote:Op zondag 29 november 2009 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik jou niet ben
Je kent het verhaal achter Krentenbol toevallig?quote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan niet aangezien ik foto van mezelf heb gegeven. Dus daarover valt niet te twisten.
Heb je geen vrienden?quote:Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eenzaam, heel erg eenzaam. En als klapstuk van de dag ben ik vandaag met m'n ouders uit eten gegweest
Yup, maar ik ben 100 procent echt. Heb wel paar kloons gehad maar die hebben de 100 posts niet gehaaltquote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kent het verhaal achter Krentenbol toevallig?
Is dat interessant?quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sinds 12 uur vanmorgen niet meer gegeten, ik ga me toch een partij vreten nu![]()
![]()
.
Broodjes shoarma, patat, frikandellen, bitterballen, allerlei frituurtroep![]()
Stoomgroenten?quote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kook dan een fatsoenlijke maaltijd.
Nee joh, tijd geleden dat ik dit heb gedaan. Zondagavond, voetbal, frituur, alles. Morgen ga ik weer fatsoenlijk eten.quote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kook dan een fatsoenlijke maaltijd.
Ik at als ontbijt vier beschuitjes met niets om 3 uur.quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sinds 12 uur vanmorgen niet meer gegeten, ik ga me toch een partij vreten nu![]()
![]()
.
Broodjes shoarma, patat, frikandellen, bitterballen, allerlei frituurtroep![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik at als ontbijt vier beschuitjes met niets om 3 uur.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik at als ontbijt vier beschuitjes met niets om 3 uur.
Dat zei ik niet he.quote:Op zondag 29 november 2009 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahhaah, jij hebt geen vrienden he![]()
![]()
![]()
![]()
Ja door die lamlul waar ik bij sliepquote:
Oja?quote:Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, tijd geleden dat ik dit heb gedaan. Zondagavond, voetbal, frituur, alles. Morgen ga ik weer fatsoenlijk eten.
Ik kan overigens best goed koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |