DEELNEMERSquote:Zo de nominatieronde is ten einde en hieronder staan de users die hun avatar graag willen laten meedingen voor de toffe sint prijs .
HOE TE STEMMENquote:
SINT - GLOSSY INCL. CD VOOR HET ULTIEME 5 DECEMBER GEVOEL (5x)
Sinterklaas heeft zijn eigen magazine, SINT genaamd. Het blad geeft het ware Nederlandse gevoel rondom het Sinterklaasfeest weer. Bekende Nederlanders als Humberto Tan, Halina Reijn. Mei Li Vos en Hind kijken terug op hun herinneringen aan het kinderfeest. Joop Braakhekke test pepernoten en Goedele Liekens vertelt over haar Sinterklaas.
Natuurlijk komt ook de sint zelf aan het woord, evenals de hoofdpiet, de paashaas en de Kerstman. Verder staat het blad vol met cadeau-en rijmtips. Volgens de uitgever voldoet SINT aan de behoefte van goed nieuws.
Deze prijs is beschikbaar gesteld door Michiel Blijboom van uitgeverij BCM Publishing.
UITSLAGquote:Nou iedereen mag op iedereen stemmen en wel door een top 3 op te geven:
1. (krijgt 3 punten)
2. (krijgt 2 punten)
3. (krijgt 1 punt)
Alleen een volledige top 3 geldt als stem (top 1 of top 2 doen niet mee) en je top 3 moet uit 3 verschillende users bestaan.
Je kunt op twee manieren je keuze kenbaar maken:
Of je post je drie favoriete avatars als plaatjes
[1]
[2]
[3]
of je geeft de users gewoon met hun naam op in je top 3:
[1] UncleErnie
[2] Dagoduck
[3] Ensaf
Succes allemaalquote:Donderdag 3 december om 24:00 uur sluit het stemtopic en zullen de stemmen worden geteld.
Alleen top 3's doen mee he!?!quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:42 schreef Zeroku het volgende:
1. Boswachter
[ afbeelding ]
2. Kwiwi
[ afbeelding ]
3. Viking84
[ afbeelding ]
Na de sint editie komt de kerst editie, dus dan moet je je panda weer even aanpassen en kun je daar aan meedoenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef porsche1 het volgende:
Als ik mee had gedaan had ik zeker gewonnen. Maar had het niet gezien.
Ik stem later als ik meer tijd heb.
Hij is wel tof.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef porsche1 het volgende:
Als ik mee had gedaan had ik zeker gewonnen. Maar had het niet gezien.
Ik stem later als ik meer tijd heb.
Dankje voor de info. Ik heb hem ook nog met kerst muts hier liggen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na de sint editie komt de kerst editie, dus dan moet je je panda weer even aanpassen en kun je daar aan meedoen
De keuze was lastig inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:34 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb lang moeten nadenken, maar toch:
1. de_boswachter
2. Ensaf
3. Kwiwi
We gedogen het, hoewel het natuurlijk niet helemaal kies is. Je kunt dan beter anderen motiveren om op jou te stemmen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat gaaf! Ik heb gewoon stemmen!.
Mag je ook op jezelf stemmen?.
Dat kan niet!quote:
Breng je ook een serieuze stem uit, zo telt ie niet?quote:
WEL !!! IK HEB TENMINSTE PLEK 1quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Breng je ook een serieuze stem uit, zo telt ie niet?
LONKER VOOR NR 1!! wou hem op 1/2/3 zetten maar mag denk ik nietquote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
WEL !!! IK HEB TENMINSTE PLEK 1![]()
EN ANDERS IS HET FRAUDE EN BOYCOT IK HEEL HET INTERNET
PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
WEL !!! IK HEB TENMINSTE PLEK 1![]()
EN ANDERS IS HET FRAUDE EN BOYCOT IK HEEL HET INTERNET
Lonker is gewoon baasquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.
K, zal ik jou nu nog PM'en of stem je gewoon zonder PM op mij, fanquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.
jwtquote:
Daar moet eerst nog een nominatie topic voor worden gestart. Na de sint uiteraard.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar is het kersteditie stem topic?
Morgen post ik wel een tussenstand.quote:
Maar moet ik jou nog PM'en dan ?quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Morgen post ik wel een tussenstand.
Ah, oke, logisch eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar moet eerst nog een nominatie topic voor worden gestart. Na de sint uiteraard.
Nee en kappen met SC in dit topic.quote:
Onverbiddelijk!quote:
1. Lonkerquote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Breng je ook een serieuze stem uit, zo telt ie niet?
Keurig, ik tel hem mee!quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef thingamajig het volgende:
[..]
1. Lonker
2. Steve
3. Muck
Zo goed?
oke, Ik houd me bakkesquote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee en kappen met SC in dit topic.
Vul op plaats 3 even een ander in, ik doe niet meequote:
Je kunt nog bij de eerste 5 komen en de glossy winnenquote:
Ik denk ik help je ff onderweg maar niet goed dusquote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vul op plaats 3 even een ander in, ik doe niet mee
quote:Op maandag 30 november 2009 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk ik help je ff onderweg maar niet goed dus
1 Lonker
2 BoWa
3 Ensaf
Ik heb al gestemd.quote:
Je moet er drie nomineren!quote:
Al gefixtquote:
Omdat jij baas en geweldig bent meer mensen moeten op je stemmenquote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Lonker het volgende:
Waarom als er eindelijk 1 iemand stemt op mij, stemmen ze alleen op mij en niet op nog 2?
Je nummer 2 en 3 doen niet mee, pas je het aan? Anders telt het niet mee.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 19:48 schreef kwiwi het volgende:
1. kwiwi (mag dat? ik vind m'n eigen serieus het leukste)
2. shiznuts
3. spiekerjozef
quote:
Jij hebt al gestemd Harrie Nak!quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee dat mag niet
stem op mij,, stem ik op jou
Ik heb een stemquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:33 schreef conleche het volgende:
1. Viking
[ afbeelding ]
2. P.F
[ afbeelding ]
3. Kwiwi
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op maandag 30 november 2009 20:36 schreef UncleErnie het volgende:
Ik heb gewonnen!!
Ik wil al mijn fans bedanken!
Hoelang krijg ik dit nog te horenquote:Op maandag 30 november 2009 22:48 schreef OldJeller het volgende:
1. Lonker (omdat Kertboom)
2. Ensaf
3. Viking84
quote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[1] SpiekerJozef
[2] Kwiwi
[3] Lonker
ik was hetquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ik een prijs win, dan gaat de prijs naar degene die de avatar heeft ontworpen, wel zo eerlijk.
Alleen weet ik even niet meer wie het was. Dus meld U a.u.b.
Jouw nummer 1 heeft ook je avatar ontworpen (http://forum.fok.nl/topic/1366416/3/50#74764883)quote:
Hmz ok.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jouw nummer 1 heeft ook je avatar ontworpen (http://forum.fok.nl/topic/1366416/3/50#74764883)
1. moet natuurlijk de_boswachter zijn. Jullie zullen wel gedacht hebben.quote:
maak ik nog kans op de overwinning?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Adelante het volgende:
Morgenmiddag een nieuwe (en laatste) tussenstand.
En ik ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef thingamajig het volgende:
[..]
maak ik nog kans op de overwinning?
"Stem jij op mijn atavar, dan stem ik op jou bij de userverkiezingen"?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef Lonker het volgende:
Kan je geen tussenstand nu doen ? kan ik kijken hoeveel mensen ik nog moet werven
Dit dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
"Stem jij op mijn atavar, dan stem ik op jou bij de userverkiezingen"?
Volgens mij heeft shiz voor half FOK! avatars ontworpenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jouw nummer 1 heeft ook je avatar ontworpen (http://forum.fok.nl/topic/1366416/3/50#74764883)
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:58 schreef Syb-rund. het volgende:
1. Harajuku.
2. Laureline
3. FunkyHomosapien
Inderdaad! Top van al deze mensen om mee te stemmen!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je wel, querida.
En de rest natuurlijk ook.
Nog tot morgen 24:00 uur!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef Ensaf het volgende:
Heb ik dat weer, wordt ik even lekker uit de top-5 geknikkerd.
Beetje laat om nu nog stemmen te werven ben ik bang.
Yes you can!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef Ensaf het volgende:
Ensafquote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef Ensaf het volgende:
Ik dacht dat die meedeed, ik las verkeerd. Vervang door tufkal.quote:
Ow dan wil ik een kerstmanzorro van hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft shiz voor half FOK! avatars ontworpen
Dat moet je wel netjes vragen natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef zztop het volgende:
[..]
Ow dan wil ik een kerstmanzorro van hem
Alleen als je stout bent geweestquote:Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef zztop het volgende:
1. kwiwi
2. SpiekerJozef
3. P.F.
kwiwiii mag ik meej naar spanjeee?
Ik doe niet mee, omdat ik onafhankelijk ben en alle stemmen tel.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
1. Steve
[ afbeelding ]
2. kwiwi
[ afbeelding ]
3. Rauzer
Oef ik ben nog nét op tijd vandaag![]()
Adelante waarom doe jij niet mee?
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, omdat ik onafhankelijk ben en alle stemmen tel.
quote:
Die eerste er af halen en dan hernummeren naar 1,2 en 3?quote:
Ja, win IK toch niks mee? (mijsje is geen kloon van mij en modjes stemmen gewoon mee)quote:
Heb je al geworven in HOMO en SHOSC (of is dat een pot nat)?quote:
Ow ik dacht dat bedoeld werd dat je niet gestemd zou hebbenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, win IK toch niks mee? (mijsje is geen kloon van mij en modjes stemmen gewoon mee)
Ik hoef niet zo nodig te winnen op het op laten draven van vriendjes.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Adelante het volgende:
Heb je al geworven in HOMO en SHOSC (of is dat een pot nat)?
*proest* alsof ik een kloon zou zijn...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, win IK toch niks mee? (mijsje is geen kloon van mij en modjes stemmen gewoon mee)
Dat is erg nobel van je, maar dan word je laatstequote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig te winnen op het op laten draven van vriendjes.
En jij doet mee aan de kerstwedstrijd dan of wat?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef zztop het volgende:
[..]
Dat is erg nobel van je, maar dan word je laatste
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En jij doet mee aan de kerstwedstrijd dan of wat?
[ afbeelding ]
Wat spannnuuunndd... 'mijn hartje klopt zo snel'.quote:
UTC + 3 ... yes. Currently... no.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Yeeeeesssssss!!1111111!!!
Een sint magazine 1!11!!111!1!1!!1!22!!222!2!34494994944474
Nee, gewoon die stem voor jou meetellenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die eerste er af halen en dan hernummeren naar 1,2 en 3?
Oke, dan heb ik 4 punten voor spek en bonen en tel ik daarna vanaf 3 verderquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, gewoon die stem voor jou meetellen
oh oh.. adelante loopt inquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik 4 punten voor spek en bonen en tel ik daarna vanaf 3 verder
Ik ben niet goed in excelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Hoe doe je trouwens in Excel dat je het aantal keren 3 punten laat tellen? Iets met "COUNT" was het geloof ik. Ik wil graag weten wie het meest de volle drie punten heeft behaald, bij gelijke eindstand, want dan heeft die toch wat meer "gewonnen"
COUNT IFquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Hoe doe je trouwens in Excel dat je het aantal keren 3 punten laat tellen? Iets met "COUNT" was het geloof ik. Ik wil graag weten wie het meest de volle drie punten heeft behaald, bij gelijke eindstand, want dan heeft die toch wat meer "gewonnen"
Klopt... was inderdaad iets met 'COUNT'... ennu... 'DRACULA'... meen ik...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |