PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
WEL !!! IK HEB TENMINSTE PLEK 1![]()
EN ANDERS IS HET FRAUDE EN BOYCOT IK HEEL HET INTERNET
Lonker is gewoon baasquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.
K, zal ik jou nu nog PM'en of stem je gewoon zonder PM op mij, fanquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.
jwtquote:
Daar moet eerst nog een nominatie topic voor worden gestart. Na de sint uiteraard.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar is het kersteditie stem topic?
Morgen post ik wel een tussenstand.quote:
Maar moet ik jou nog PM'en dan ?quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Morgen post ik wel een tussenstand.
Ah, oke, logisch eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar moet eerst nog een nominatie topic voor worden gestart. Na de sint uiteraard.
Nee en kappen met SC in dit topic.quote:
Onverbiddelijk!quote:
1. Lonkerquote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Breng je ook een serieuze stem uit, zo telt ie niet?
Keurig, ik tel hem mee!quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef thingamajig het volgende:
[..]
1. Lonker
2. Steve
3. Muck
Zo goed?
oke, Ik houd me bakkesquote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee en kappen met SC in dit topic.
Vul op plaats 3 even een ander in, ik doe niet meequote:
Je kunt nog bij de eerste 5 komen en de glossy winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |