DEELNEMERSquote:Zo de nominatieronde is ten einde en hieronder staan de users die hun avatar graag willen laten meedingen voor de toffe sint prijs .
HOE TE STEMMENquote:
SINT - GLOSSY INCL. CD VOOR HET ULTIEME 5 DECEMBER GEVOEL (5x)
Sinterklaas heeft zijn eigen magazine, SINT genaamd. Het blad geeft het ware Nederlandse gevoel rondom het Sinterklaasfeest weer. Bekende Nederlanders als Humberto Tan, Halina Reijn. Mei Li Vos en Hind kijken terug op hun herinneringen aan het kinderfeest. Joop Braakhekke test pepernoten en Goedele Liekens vertelt over haar Sinterklaas.
Natuurlijk komt ook de sint zelf aan het woord, evenals de hoofdpiet, de paashaas en de Kerstman. Verder staat het blad vol met cadeau-en rijmtips. Volgens de uitgever voldoet SINT aan de behoefte van goed nieuws.
Deze prijs is beschikbaar gesteld door Michiel Blijboom van uitgeverij BCM Publishing.
UITSLAGquote:Nou iedereen mag op iedereen stemmen en wel door een top 3 op te geven:
1. (krijgt 3 punten)
2. (krijgt 2 punten)
3. (krijgt 1 punt)
Alleen een volledige top 3 geldt als stem (top 1 of top 2 doen niet mee) en je top 3 moet uit 3 verschillende users bestaan.
Je kunt op twee manieren je keuze kenbaar maken:
Of je post je drie favoriete avatars als plaatjes
[1]
[2]
[3]
of je geeft de users gewoon met hun naam op in je top 3:
[1] UncleErnie
[2] Dagoduck
[3] Ensaf
Succes allemaalquote:Donderdag 3 december om 24:00 uur sluit het stemtopic en zullen de stemmen worden geteld.
Alleen top 3's doen mee he!?!quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:42 schreef Zeroku het volgende:
1. Boswachter
[ afbeelding ]
2. Kwiwi
[ afbeelding ]
3. Viking84
[ afbeelding ]
Na de sint editie komt de kerst editie, dus dan moet je je panda weer even aanpassen en kun je daar aan meedoenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef porsche1 het volgende:
Als ik mee had gedaan had ik zeker gewonnen. Maar had het niet gezien.
Ik stem later als ik meer tijd heb.
Hij is wel tof.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef porsche1 het volgende:
Als ik mee had gedaan had ik zeker gewonnen. Maar had het niet gezien.
Ik stem later als ik meer tijd heb.
Dankje voor de info. Ik heb hem ook nog met kerst muts hier liggen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na de sint editie komt de kerst editie, dus dan moet je je panda weer even aanpassen en kun je daar aan meedoen
De keuze was lastig inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:34 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb lang moeten nadenken, maar toch:
1. de_boswachter
2. Ensaf
3. Kwiwi
We gedogen het, hoewel het natuurlijk niet helemaal kies is. Je kunt dan beter anderen motiveren om op jou te stemmen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat gaaf! Ik heb gewoon stemmen!.
Mag je ook op jezelf stemmen?.
Dat kan niet!quote:
Breng je ook een serieuze stem uit, zo telt ie niet?quote:
WEL !!! IK HEB TENMINSTE PLEK 1quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Breng je ook een serieuze stem uit, zo telt ie niet?
LONKER VOOR NR 1!! wou hem op 1/2/3 zetten maar mag denk ik nietquote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
WEL !!! IK HEB TENMINSTE PLEK 1![]()
EN ANDERS IS HET FRAUDE EN BOYCOT IK HEEL HET INTERNET
PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef Lonker het volgende:
[..]
WEL !!! IK HEB TENMINSTE PLEK 1![]()
EN ANDERS IS HET FRAUDE EN BOYCOT IK HEEL HET INTERNET
Lonker is gewoon baasquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.
K, zal ik jou nu nog PM'en of stem je gewoon zonder PM op mij, fanquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM je fans maar dat alleen volwaardige top 3's (3 verschillende users) meedoen aan de wedstrijd.
jwtquote:
Daar moet eerst nog een nominatie topic voor worden gestart. Na de sint uiteraard.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar is het kersteditie stem topic?
Morgen post ik wel een tussenstand.quote:
Maar moet ik jou nog PM'en dan ?quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Morgen post ik wel een tussenstand.
Ah, oke, logisch eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar moet eerst nog een nominatie topic voor worden gestart. Na de sint uiteraard.
Nee en kappen met SC in dit topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |