Wat spannnuuunndd... 'mijn hartje klopt zo snel'.quote:
UTC + 3 ... yes. Currently... no.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Yeeeeesssssss!!1111111!!!
Een sint magazine 1!11!!111!1!1!!1!22!!222!2!34494994944474
Nee, gewoon die stem voor jou meetellenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die eerste er af halen en dan hernummeren naar 1,2 en 3?
Oke, dan heb ik 4 punten voor spek en bonen en tel ik daarna vanaf 3 verderquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, gewoon die stem voor jou meetellen
oh oh.. adelante loopt inquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik 4 punten voor spek en bonen en tel ik daarna vanaf 3 verder
Ik ben niet goed in excelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Hoe doe je trouwens in Excel dat je het aantal keren 3 punten laat tellen? Iets met "COUNT" was het geloof ik. Ik wil graag weten wie het meest de volle drie punten heeft behaald, bij gelijke eindstand, want dan heeft die toch wat meer "gewonnen"
COUNT IFquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Hoe doe je trouwens in Excel dat je het aantal keren 3 punten laat tellen? Iets met "COUNT" was het geloof ik. Ik wil graag weten wie het meest de volle drie punten heeft behaald, bij gelijke eindstand, want dan heeft die toch wat meer "gewonnen"
Klopt... was inderdaad iets met 'COUNT'... ennu... 'DRACULA'... meen ik...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |