quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
iemand of iets heeft het wachtwoord van mijn hotmail/msn veranderd...![]()
ik vind het héééél raar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij was dit mijn OP-ontmaagding![]()
[..]
En nu dan? Kun je je ww nog veranderen??
Dr is wel iets mis gegaan volgens mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij was dit mijn OP-ontmaagding![]()
[..]
En nu dan? Kun je je ww nog veranderen??
Kan het zijn dat iemand het antwoord op je "geheime vraag" kan hebben geweten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het héééél raar.
Ik probeer net dus een wachtwoord wat ik óók wel eens gebruik, maar ZEKER niet voor msn had, en dat was het dus?Iemand heeft dus mijn wachtwoord gekraakt ofzo?
en dat kan niet, want het is een onmogelijk wachtwoord (die voor msn dus)
maar gelukkig is 't opgelost nu en heb ik meteen het wachtwoord weer gewijzigdmaargoed.. rare zaak, want ik heb 't echt niet gewijzigd
Psssssst.......het is vrijdag. Ze vergissen zich een paar dagen.......quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
vanuit Drachten.
Ga straks ff naar m'n zus, want m'n ouders gaan naar de kerk.
Komt hun lieve dochter na 3 weken weer eens thuis, gaan ze naar de kerk![]()
.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Psssssst.......het is vrijdag. Ze vergissen zich een paar dagen.......
Oja, 't plaatje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dr is wel iets mis gegaan volgens mij. Heb je de vorige OP gequote toevallig? Want het plaatje doet het nu niet
.
*Toch even gaat kijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nee, iets met een kerk die honderd jaar bestaat.
Ik ben al 5 minuten aan het proberen een gevatte krabbel te plaatsen op je Hyves, maar Hyves is hier ontzettend traag
ik ben jaloers op jou! Prachtigquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een taart gemaakt in de meest letterlijke zin van het woord.
[ afbeelding ]
eerst insmeren met peper, zout en gedroogde rozemarijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi DaD!
Het eten was heerlijk, met zijn tweeen helemaal opgekomen, met een bak sla erbij
Mo, hoe heb je de lam gemarineerd?
Thanks, opgeslagen, ga ik maken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eerst insmeren met peper, zout en gedroogde rozemarijn
Ik zet een tvp voor je recept!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eerst insmeren met peper, zout en gedroogde rozemarijn
daarna een sausje gemaakt van tomatenpuree, honing, sojasaus, chilipeper in kleine stukjes en gemberpoeder
verhoudingen waren zoiets als 2el tomatenpuree, 2 theelepels honing, 2el sojasaus en een halve theelepel gemberpoeder
lam daarmee insmeren, in de oven op 170 graden voor iets meer dan een half uur en dan onderweg nog een paar keer even insmeren met het sausje
lekker gedoe met de fiets danquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:47 schreef _Calimero_ het volgende:
...daar ben ik ook benieuwd naar!
hier gaat het beter, na 2 lekke banden en een afgebroken ventiel eerder vandaag ;')
ben bijna klaar met mijn studieopdracht, yes!
Hoe gaat het met Neen? en hoe is het in de liefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik sporten
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
oehhh spannend! Dat moet ik ook nog doen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Welkom fzn.
Ik heb een BMI van precies 23, maar ik ben nog niet helemaal tevreden.
Ik ben duizelig, meh, hoop niet dat dat een voorbode is van nieuw gedoe met m'n evenwichtsorgaan (dat is overigens nooit helemaal overgegaan, maar wel binnen de perken gebleven). Ik ga straks even shoppen hier in Drachten, denk ik, want de H&M-collectie hier spreekt me meer aan dan de collectie in Groningen.
En miss ff Secret Santa-shopping doen.
Ja ik zag het in het lijsjtequote:Op zaterdag 28 november 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Welkom fzn.
Ik heb een BMI van precies 23, maar ik ben nog niet helemaal tevreden.
Ja, ik ben wel heel tevreden, ook over hoe ik er naakt uitziequote:Op zaterdag 28 november 2009 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik zag het in het lijsjte
Je bent echt goed bezig he
Ikzelf niet, maar m'n ex liet al z'n overhemden e.d. op maat maken. Waar wil je dat laten doen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
H&M.
Ik heb het voornemen over te stappen naar maatkleding. Mijn plan is te beginnen met twee maatpakjes (tailor made) en wat overhemden. Prijzen vallen me reuze mee eigenlijk.
Ik wil twee pakjes nemen van twee verschillende leveranciers; de prijzen zijn vergelijkbaar maar de ene heeft véél meer keuze in modellen en de andere heeft zo te zien (veel) betere stof.
Iemand ervaring met zoiets?
http://www.evasuits.com/quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar m'n ex liet al z'n overhemden e.d. op maat maken. Waar wil je dat laten doen?
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Het is wel een oplossing, want van broeken passen in de stad word ik ook altijd depressief, volgens mij hebben wij ongeveer hetzelfde figuur: tieten, taille, kont. Lastig met pakken, die meestal vrij recht van model zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:33 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.evasuits.com/
en
http://www.suit-yourself.nl/dames.shtml
Op mijn werk heb ik ook een aantal heren in maatpakken / overhemden, en ik vind dat wel mooi. Maar ik vind vooral het zoeken in de stad naar iets wat een beetje zit zo'n ramp. Een blouse met een beetje mooi model past al snel niet om de tieten (en dat is nota bene een normaal C-cupje) en als de tieten er goed in willen is het voor de rest een hobbezak.
Het lijkt me vooral zo makkelijk. Passende kleding, ziet er zakelijk uit; op werkdagen hup dat aan, alles onderling combineerbaar. En thuis die werkkleren niet aan. Net als de heren, geen hersens meer nodig.
Nee, maar ik ben wel heel benieuwd naar de resultaten, want ik ben het ook van plan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
H&M.
Ik heb het voornemen over te stappen naar maatkleding. Mijn plan is te beginnen met twee maatpakjes (tailor made) en wat overhemden. Prijzen vallen me reuze mee eigenlijk.
Ik wil twee pakjes nemen van twee verschillende leveranciers; de prijzen zijn vergelijkbaar maar de ene heeft véél meer keuze in modellen en de andere heeft zo te zien (veel) betere stof.
Iemand ervaring met zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom fzn! En veel plezier in Drachten Viking, ik vind het zo leuk winkelen daar
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ja dat heb ik ook! Heel irritant. Al had ik net wel echt een PM van Maria die me erop attendeerde dat ik iemands geheime identiteit per ongeluk aan het verklappen wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:05 schreef conleche het volgende:
Dat oranje verkiezingendingetje boven in beeld verstoort mijn ooghoeken. Ik denk de hele tijd dat ik PM heb.![]()
Van wie dan??quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook! Heel irritant. Al had ik net wel echt een PM van Maria die me erop attendeerde dat ik iemands geheime identiteit per ongeluk aan het verklappen was
En werken in het weekend is niet leuk, maar vrij zijn met dit rotweer heeft ook weinig zin.
Ik gok dat ik je een bedankje schuldig benquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben zo scherp als een pakje boter![]()
En ben moed aan het verzamelen om weer naar buiten te gaan want ik hang zo lekker, met vrolijke muziekjes aan enzo (Madcon - Beggin')
Edit: en nu ga ik toch maar eens![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:56 schreef Merel het volgende:
Ik kon via m'n werk een maatpak kopen tegen een goede prijs, maar dat was net in een periode dat ik er geen geld voor hadLijkt me héérlijk om bloesjes en jasjes te hebben die gewoon perfect passen!
En Cali:Een randstedeling die het leuk vindt om te winkelen in Drachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom fzn! En veel plezier in Drachten Viking, ik vind het zo leuk winkelen daar
. Wat is er zo leuk aan Drachten dan?
.
Niet meer actief op Fok!
Net iets andere winkels dan hier, met net een iets andere collectie ofzo. Een paar schoenenwinkels waar ik gek op ben. Geen idee hoe het komt, maar in Drachten kan ik altijd wel slagenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo leuk aan Drachten dan?.
Volgens mij doen deze beide kleermakers daar niet aan. De ene meldt dat heel expliciet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:54 schreef Laureline het volgende:
Je kan ook zelf stof kopen, dan kan je het helemaal perfect naar je zin laten maken!
Oh bofferd! Je lievelingskostje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Wij eten patat van 't Hoekje!
quote:
Bedankt voor het stemmenquote:
briljante kloonquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Nietopenmaken het volgende:
Ja hoi!! Ik ben al slank.
Ben hier dan ook alleen maar om te zeggen dat als iemand een pakketje van Bol.com zou ontvangen, dat dus pas de 23e december mag worden opengemaakt. Dank.
Ik ben na 23 december benieuwd wie erachter zatquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
Het is toch grappig dat de enige snackbar die ik bij naam ken, zo'n 200 km. bij me vandaan ligt!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
Het is toch grappig dat de enige snackbar die ik bij naam ken, zo'n 200 km. bij me vandaan ligt!
Ja zo zien we nog niks, hup aantrekken en foto's maken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vandaag wel een heel mooi jurkje gekocht
[ afbeelding ]
Prachtig!! Denk dat het nóg mooier is met die strik aan de achterkant. En verder wat Ade zegt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vandaag wel een heel mooi jurkje gekocht
[ afbeelding ]
Uhm. Het is lamsvlees en ik weet nog niet wat ik er voor saus bijmaak. Moet morgen werken dus knoflooksaus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef Adelante het volgende:
Ook veel shoarma en knoflooksaus dan?Of alleen veel groenten en een klein beetje schapenvlees?
Krijg hem niet goed op de foto nu, enige wat ik heb is telefooncamera en de foto's daarvan doen het jurkje geen recht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja zo zien we nog niks, hup aantrekken en foto's maken.
Ja. 3 cupmaten eraf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Potverdorie, en dan zijn die borsten nog verkleind ook?
sorry
Dat probleem heet: een telefooncamera die niet goed wil functionerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Mooi jurkje, vooral dat onderrandje vind ik érg mooi. Op de tweede foto staat het jurkje goed (maar jij staat onnatuurlijk).
Voor welke gelegenheid is het? Jasje erover of zomerjurkje?
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Potverdorie, en dan zijn die borsten nog verkleind ook?
sorry
Mooi jurkje, vooral dat onderrandje vind ik érg mooi. Op de tweede foto staat het jurkje goed (maar jij staat onnatuurlijk).
Voor welke gelegenheid is het? Jasje erover of zomerjurkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's verdulleme 6 keer zoveel als wat er nu nog bij mij is overgebleven, mede met dank aan de griep![]()
![]()
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooiquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?
persoonlijk zou ik dat niet zo leuk vinden, maar ik ben dan ook niet heel blij met mijn grote voorgevel![]()
Verder niks naar jou hoor Sigme, op zich weinig mis met zo'n opmerking, maar ik weet van mezelf dat ik dat soort dingen vervelend vind om te horen en ik vroeg me af of dat echt iets 'raars' van mij is, of dat dat bij mede-big-boobies ook gevoelig ligt
Oh ja? Hmm. Het was -uiteraard- niet vervelend bedoeld, hoewel ik me kan voorstellen dat het wat grof klonk (vandaar de "sorry" erbij). Ik zal proberen te onthouden dat ik jouw borsten niet zal benadrukken als je een keer een foto'tje plaatstquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?
persoonlijk zou ik dat niet zo leuk vinden, maar ik ben dan ook niet heel blij met mijn grote voorgevel![]()
Verder niks naar jou hoor Sigme, op zich weinig mis met zo'n opmerking, maar ik weet van mezelf dat ik dat soort dingen vervelend vind om te horen en ik vroeg me af of dat echt iets 'raars' van mij is, of dat dat bij mede-big-boobies ook gevoelig ligt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooi
Ik begrijp werkelijk niet waarvoor kleding ontworpen is. MoBlo's? Ik heb laatst een úúr jurken gepast bij de H&M. En echt: een bescheiden C, en verder een normale maat 38, niks geen rare combinatie. Geen jurk die die tieten een beetje normaal uitlijnt. Plat of met bulten zijn de keuzes. Dan kan je toch met jouw boezem nooit wat vinden? Ja, maat 46.quote:Al vervloek ik ze wel met kleding kopen.
dat was eigenlijk 't enige wat ik me afvroeg, omdat ik wéét dat ik zo'n opmerking vervelend vind, ga ik er niet automatisch van uit dat anderen het wél leuk vinden om te horen. Dus dat wilde ik even checken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooiAl vervloek ik ze wel met kleding kopen.
dat weet ik hoor, dat het niet vervelend was bedoeld! no worries, en als je iets denkt, mag je het best gewoon zeggen. Ik word niet graag met fluwelen handschoentjes benaderdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja? Hmm. Het was -uiteraard- niet vervelend bedoeld, hoewel ik me kan voorstellen dat het wat grof klonk (vandaar de "sorry" erbij). Ik zal proberen te onthouden dat ik jouw borsten niet zal benadrukken als je een keer een foto'tje plaatst.
Ik heb geen echt streefgewicht maar als ik zo'n jurk op die manier aan kan ben ik tevredenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moooooi jurkje Ewelina! Mijn lievelingsjurkje is ook van Jane Norman! De kleding zelf vind ik vaak nogal out-dated en goedkoop ogen, maar de jurkjes zijn geweldig.
Vaker dit soort kleding dragen DaD! Staat je erg goed. Jurkje van Ewelina vind ik ook erg mooiquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moooooi jurkje Ewelina! Mijn lievelingsjurkje is ook van Jane Norman! De kleding zelf vind ik vaak nogal out-dated en goedkoop ogen, maar de jurkjes zijn geweldig.
klinkt goed Merel!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:23 schreef Merel het volgende:
Goeienavond! Er komen leuke jurkjes voorbij. Ik moet héél erg m'n best doen om de uitverkoop te weerstaan, maar december wordt zo'n dure maand, daar moet ik echt op anticiperen.
Vanavond onverwacht afgesproken met een vriendin, was heel leukEn dan zo vroeg naar bed, in het kader van goed voor mezelf zorgen! Ook al eten voor de rest van de week in huis gehaald. Ik ga proberen laag in de carbs te zitten, niet helemaal zonder maar gewoon minder dan normaal. Vanavond bijvoorbeeld zuurkoolstamppot gegeten met in plaats van aardappels bloemkool, verrassend lekker! En nu zit ik helemaal vol, maar heb ik geen plofbuik
Verder nog even kijken of ik ergens een nieuwe fiets op de kop kan tikken zodat ik weer naar het zwembad kan. Nu nog zien of ik het daadwerkelijk vol kan houden, maar ik heb weer even goede hoop.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me af en toe een mislukte Friezin, want ik kan voor geen meter schaatsen.. Waar ga je dat doen?
Een Zwilling! Fraaiquote:Op zondag 29 november 2009 00:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb van vriendlief een geweldig koksmes gekregen:
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?quote:Op zondag 29 november 2009 07:14 schreef sigme het volgende:
Gefeliciteerd D&D![]()
[..]
Een Zwilling! Fraai.
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.quote:Op zondag 29 november 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?. Met een koperen muntje natuurlijk.
molenmesjes schijnen erg goed gewardeerd te worden. M'n ouders hebben er ook een paar, en zijn erg tevreden. En, culisnob eerste klasse pietverdriet ook, dus dan kan het niet meer verkeerd zijn, natuurlijk!quote:Op zondag 29 november 2009 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.
Dus ik ben dom.
Ik ben nog altijd van plan eens een CUL-topic te openen met de vraag waar een koksmes toch goed voor is; ik doe alles met een paar Molenmesjes.
Ben jij een (ander, minder goed) koksmes gewend of is het voor jou een nieuw gereedschap?
Ik werk graag met een groot mes, bij de super hier (hoogvliet) hadden ze mooie messen voor maar 9.- per stuk en ook een aanzetstaalquote:Op zondag 29 november 2009 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.
Dus ik ben dom.
Ik ben nog altijd van plan eens een CUL-topic te openen met de vraag waar een koksmes toch goed voor is; ik doe alles met een paar Molenmesjes.
Ben jij een (ander, minder goed) koksmes gewend of is het voor jou een nieuw gereedschap?
Neenee, jij moet juist je vriend nu een muntje geven! Dat je het zogenaamd 'koopt' van hem, en dus niet krijgt, anders snijd je de liefde doorquote:Op zondag 29 november 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?. Met een koperen muntje natuurlijk.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Gefeliciteerd, DaD. Kijk, een speciale Bruce-taart voor jou!(denk die 60th maar even weg en zet je eigen leeftijd ervoor in de plaats
)
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, want ik vond net een bananenschil in de wasmand.
Ja, dat muntje heb ik weer terug gegeven natuurlijk!quote:Op zondag 29 november 2009 10:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neenee, jij moet juist je vriend nu een muntje geven! Dat je het zogenaamd 'koopt' van hem, en dus niet krijgt, anders snijd je de liefde doorOf is de uitvoering van dat bijgeloof bij ieder volk anders? Volgens de Zweden die ik kende moest het zo!
die heeft mn mama voor me gespaard voor de sinterkerst. alle messen plus blok en aanzetstaalquote:Op zondag 29 november 2009 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik werk graag met een groot mes, bij de super hier (hoogvliet) hadden ze mooie messen voor maar 9.- per stuk en ook een aanzetstaal
DOE NORMAAL!!! Soms mis ik SHE echt.quote:Op zondag 29 november 2009 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
oh... en ik was gisteren op een housewarming waar ze echt goddelijke muffins hadden. met pinda's en caramel, en pindakaas erdoor geloof ik. ik zou t nooit zelf maken als ik t recept las meer LEKKER dat ze waren. my. god.
ik ga t recept even ritselen bij dat meisje
ik bak nooit voor mezelf! maar dat betekent nog niet dat ik niet leuke recepten wil hebben, om ooit voor een feestje te bakken...quote:Op zondag 29 november 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!! Soms mis ik SHE echt.
Kee. Dan is het goed.quote:Op zondag 29 november 2009 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bak nooit voor mezelf! maar dat betekent nog niet dat ik niet leuke recepten wil hebben, om ooit voor een feestje te bakken...
(serieus, ik bak ECHT nooit voor mezelf)
Ik denk dat het wel goed voor je is. Door het fietsen ontwikkel je best veel spieren. Met Yoga worden ze weer mooi lang. En je wordt er lenig van en dat heeft ook zo z'n voordelen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet naar yoga zal gaan.. gebruik mijn abonnement al 2 weken niet meer, = dus zonde van het geld, maar aan de andere kant heb ik niet zoveel zin (merk ook niet echt iets 'goeds' aan wel gaan) en kan ik mijn tijd wel beter besteden
nja, da yoga die ik nu doe is echt best rustig en vraagt verder niet zo heel veel van mijn spieren. Dat wil ik ook niet gaan doen, want met mijn huidige sportschema vraag ik genoeg van zequote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed voor je is. Door het fietsen ontwikkel je best veel spieren. Met Yoga worden ze weer mooi lang. En je wordt er lenig van en dat heeft ook zo z'n voordelen.
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?quote:Op zondag 29 november 2009 11:56 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd DaD!!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voor het eerst in 3 (?) maanden weer naar de sportschool geweest!10 min. infietsen, 15 min. op schaatsmachine, 10 min. roeien, buikspieroefeningen en 10 min. crosstrainer. En steeds met hartslag tussen 160 en 175. Woei!!
Je zal er wel van afvallen (je verbrandt immers nog steeds calorien), maar het kan efficienter en gezonder.quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?
hogere hartslag/cardiotrainen is niet persé ongezond of slechter toch? je verbrandt naar verhouding minder vet, maar absoluut gezien meer calorieËn en als je t lang genoeg volhoudt méér vet dan met een lagere intensiteit dacht ik.quote:Op zondag 29 november 2009 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je zal er wel van afvallen (je verbrandt immers nog steeds calorien), maar het kan efficienter en gezonder.
ik eet er dan zelf ook wel iets van (maar gewoon 1muffin).quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwak, waar ik nou altijd zo benieuwd naar ben; waarom bak jij toch zo graag voor anderen als je er zelf niets van eet? Echt ruim in je tijd zit je niet, je doet al veel voor anderen.... ik zou die tijd lekker in mezelf investeren
Volgens mij heb je wel gelijk, maar tot een bepaald niveau hartslag (is voor iedereen anders). Ik geloof dat als je veeeeeel te hoog gaat zitten het meer kwaad dan goed doet (dus zowel boven het "vetverbrandniveau" als boven het "fitnessniveau")quote:Op zondag 29 november 2009 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hogere hartslag/cardiotrainen is niet persé ongezond of slechter toch? je verbrandt naar verhouding minder vet, maar absoluut gezien meer calorieËn en als je t lang genoeg volhoudt méér vet dan met een lagere intensiteit dacht ik.
plus je conditie verbetert aanzienlijk sneller dan als je op vetverbrandingszone traint.
bij mij tenminste wel...
Oke, dat is een hele goede redenquote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik eet er dan zelf ook wel iets van (maar gewoon 1muffin).
ik bak alleen voor gelegenheden zoals feestjes die ik geef, of "bring your own"lunches brunches en parties.
ik bak echter nooit voor mezelf een hele batch muffins, zomaar. dan zou ik ze allemaal opeten...
(momenteel zit ik overigens vrij ruim in mn tijd...doordat ik minder zing. nu alleen beetje druk met feestjes, veel jarigen enzo...)
en ik vind het écht leukbakken. soort knutselen voor grote meisjes (vroeger knutselde ik altijd met klei en papier en verf etc.)
Je lichaam kent verschillende manieren om energie vrij te maken. Het is een soort curve, aan de onderkant wordt theoretisch gezien enkel het ene systeem gebruikt (en dan is de brandstof 100% vet) en aan de bovenkant van de curve enkel koolhydraten, het andere systeem. Maar in praktijk is het eigenlijk altijd een mix van verschillende systemen en gebruik je dus altijd zowel vet als koolhydraten, alleen verhoudingsgewijs meer van de een dan van de ander.quote:Op zondag 29 november 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel gelijk, maar tot een bepaald niveau hartslag (is voor iedereen anders). Ik geloof dat als je veeeeeel te hoog gaat zitten het meer kwaad dan goed doet (dus zowel boven het "vetverbrandniveau" als boven het "fitnessniveau")
Voor alles met een nieuwe APK is 500 euro wel verdedigbaar, lleen ligt de automarkt nogal op z'n gat. Ik weet alleen niet of een Seat met 2.5 ton op de teller nog niet op is. Zelf heb ik ook ooit een Ibiza gehad, maar dan het oude model.quote:Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
noes, zeh topique died!
Loveli: een Seat Ibiza 1.3 uit 1993 met nieuwe APK voor 500 euro.. is dat een nette prijs? Kmstand staat er niet bij, maar ik gok rond de 2 a 2,5 ton?
mooiquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Ewelina het volgende:
Dank voor de complimenten!
Ik ben ook erg blij met jurkje en vind die van DaD ook erg mooi. overigens had ik bij Jane Norman wel meer jurkjes gespot die ik graag zou willen hebben...
Ik heb deze ook nog aangehad (stond niet zo heel mooi)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 wil ik nog wel graag, maar die hadden ze niet (meer). Ik had die blauwe gewoon moeten kopen toen ie er nog was en niet zo moeten twijfelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de V&D te koopquote:
Dat derde jurkje!quote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Ewelina het volgende:Dank voor de complimenten!
Ik ben ook erg blij met jurkje en vind die van DaD ook erg mooi. overigens had ik bij Jane Norman wel meer jurkjes gespot die ik graag zou willen hebben...
Ik heb deze ook nog aangehad (stond niet zo heel mooi)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 wil ik nog wel graag, maar die hadden ze niet (meer). Ik had die blauwe gewoon moeten kopen toen ie er nog was en niet zo moeten twijfelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey BJ, hoe is het met de baby? Komt hij / zij al bijna?quote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow dunnnnnies! kom ff naar jullie zwaaien![]()
hoe is het hier??? nog groot nieuws?
De derde jurk is de Chinese jurk? Ik kan ook de hele avond blijven staan als ik zo'n ding een keer aan heb. Staand heb ik geen imperfectiesquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
Die Chinese jurk had ik bijna gekocht van de zomer, maar hij was lelijk genaaid. Hij rimpelde aan de naden. Zonde, want voor de rest was het echt een sexy jurk!! Je ziet wel alle imperfecties van je lichaam, mocht je die hebben!! Want satijn en loeistrak!! Ik had er nog een ander jurkje gepast, wit, met veel voile en een superdecolleté. Ook uiteindelijk niet gedaan, omdat het toch niet bij me paste. Maar dat was zeker wel iets voor Ewelina geweest!
Staat tegenover dat je in het nieuwe jaar het meest gaat afvallen van ons allemaalquote:Op zondag 29 november 2009 14:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha nou ik denk dat het nog wel ff in het babyhuisje zit; maar officieel nog 32 dagen te gaan, dus schiet hard op
time fliesssss ...
en ik heb de dikste buik van jullie allemaal nu haha
haha ja die kans is natuurlijk wel weer vrij grootquote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Staat tegenover dat je in het nieuwe jaar het meest gaat afvallen van ons allemaal
Oei, faalquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
Die Chinese jurk had ik bijna gekocht van de zomer, maar hij was lelijk genaaid. Hij rimpelde aan de naden. Zonde, want voor de rest was het echt een sexy jurk!! Je ziet wel alle imperfecties van je lichaam, mocht je die hebben!! Want satijn en loeistrak!! Ik had er nog een ander jurkje gepast, wit, met veel voile en een superdecolleté. Ook uiteindelijk niet gedaan, omdat het toch niet bij me paste. Maar dat was zeker wel iets voor Ewelina geweest!
Yep dat was hem en die bandjes waren dan zwart.quote:Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oei, faalOf ik moet geen ondergoed aandoen.
Dat witte jurkje, was dat toevallig deze:
[ afbeelding ]
(in wit dan)
of deze:
[ afbeelding ]
Die vind ik ook erg mooi, en ik denk dat ze me goed zullen staan.
Whehe, ik kijk (alleen voor jou, en verder houd ik niet zo van buikenquote:Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ja die kans is natuurlijk wel weer vrij groot
hey MoBlo!!! hoe gaat het met je plannen voor de reis???
Hihi, dan kan je mijn smaak heel goed inschatten want ik vond hem inderdaad erg leuk! (heb hem in het wit in de winkel zien hangen)quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep dat was hem en die bandjes waren dan zwart.
Dat is toch die DaD heeft? En DaD staat ie heeeeel erg goed!quote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
Ja vind ik ook! Misschien was gewoon het exemplaar wat ik aanhad niet goed genaaid. Zou goed kunnen!quote:Op zondag 29 november 2009 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is toch die DaD heeft? En DaD staat ie heeeeel erg goed!
Ik ben niet blond, maar ik vind de bbc niet ertussen?quote:Op zondag 29 november 2009 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
www.livestation.com
wij kunnen ook naar ITV kijken zogeluid is niet altijd even puik, maar dat zijn details
Niet alles doet het altijd(probeer nu BBC3 te openen om te testen) maar er zitten wel veel kanalen bij
De mijne hangen al vier jaar lang, dus ik heb nooit een gevechtquote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Ewelina het volgende:
Het gevecht met de kerstboomlichtjes is afgelopen. Ik heb gewonnen.
Oh sorry ik heb over je vraag heengelezen. Ik eet veel makkelijk eten. Vaak pasta, een pizza in de oven, een hamburger, biefstuk, knakworstjes, soep enz. Alles wat binnen een kwartier op tafel staat. Ontbijten doe ik wel redelijk gezond, meestal youghurt met een stuk fruit, of gewoon een boterham.quote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef sigme het volgende:
Oh hoi fzn.
Nog maar een keer mijn vraag dan: wat eet je zoal, gewoonlijk, in die twee maaltijden van je?
en wat zijn je hobby's, huisdieren, liefdesleven enzovoorts?
wat fijn dat je nieuwe studie goed bevalt zeg!!! en ik verwacht dat ik het komende jaar me wel weer kom melden hier...quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend en kom je weer hier posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Wat schattig om ook echt antwoord te geven op het nieuwsgierig geneusquote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef fzn het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb over je vraag heengelezen. Ik eet veel makkelijk eten. Vaak pasta, een pizza in de oven, een hamburger, biefstuk, knakworstjes, soep enz. Alles wat binnen een kwartier op tafel staat. Ontbijten doe ik wel redelijk gezond, meestal youghurt met een stuk fruit, of gewoon een boterham.
Mijn hobby's zijn: dansen, koken (klopt natuurlijk niet met wat hierboven staat maar ik kook alleen graag voor andere mensen), ik heb nog een lieve pony waar ik graag mijn aandacht aan mag geven, ik ben echt een gezelligheids mens en drink graag een wijntje of biertje. Ik hou van theater en goede films, ik lees ook graag.
Ik ben sinds kort weer helemaal ongebonden.
Ik werk in de horeca maar ben me eens aan het bezinnen hoe lang ik dit nog vol hou. Ben sowieso van plan om volgend jaar weer een opleiding te gaan volgen. Ik denk voeding&diëtetiek (hoe toepasselijk)
Dude jij bent slanker dan ik hoor! Mijn bmi is nog 23.5 ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
leuke sokken Cali![]()
en leuk, ik vind't prima staan, wilde dat ik zo slank was
Sorry, beetje late reactie!quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?
het mijne zit wrsch nog rond de 24 hoorquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dude jij bent slanker dan ik hoor! Mijn bmi is nog 23.5 ofzo
m'n lengte klopte niet en zit nu rond de 71,5 om de een of andere reden. M'n motorbroek zit ook strak, en dat terwijl ik ECHT niet raar gedaan heb en ontzettend opletquote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zag jou eerst in het lijstje staan met 22 komma nogwat anders?
en mijn buik is daar wel wat aangespannen en ik sta ook wel rechtop, maar niet helemaal 'ingezogen' zegmaar![]()
Misschien praat ik wel gewoon graag over mezelfquote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat schattig om ook echt antwoord te geven op het nieuwsgierig geneus.
Snel koken moet ook gezond kunnen. Groente kost bijna geen tijd.
Waarom eet je maar tweemaal daags? Heb je zo'n druk programma, of heb je geen honger, of ...
Wauw, lekker toch!quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Merel het volgende:
Ik heb net 2 paar pumps en een spijkerbroek gekocht. Spijkerbroek in maat 29. Op m'n heupen zou ik zelfs wel een 28 kunnen hebben, maar dan passen m'n dijen er niet in. Ik ben helemaal verbaasd, ik m'n hoofd had ik nog mínstens maat 31!
En dat terwijl de weegschaal verschrikkelijk onvriendelijk doet met 67,4 vanochtend. Als ik er precies 5 kilo af krijg ben ik tevreden. Al is m'n eerste prioriteit nu dus even "goed voor mezelf zorgen". Als daar gewichtsverlies bijhoort is het fijn, maar ik moet er eigenlijk eerst gewoon voor zorgen dat ik weer lekker in m'n vel zit ongeacht hoe zwaar ik ben
Als strenger zijn, maar niet betekent dat je minder gaat eten, wnat ik denk dat jij al te weinig eet eerlijk gezegd *kijkt streng*quote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
m'n lengte klopte niet en zit nu rond de 71,5 om de een of andere reden. M'n motorbroek zit ook strak, en dat terwijl ik ECHT niet raar gedaan heb en ontzettend opletdus nog strenger zijn dan maar..
Gelukkig samen met René die nu ook een streven heeft
Ik ben in de Kalverstraat geweest, daar hadden ze nog vrij veel hangen.quote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Die jurken![]()
Ik ben vandaag in de v&d geweest en ze hadden hier nog maar weinig. maar heb er wel een gekocht! Ewelina, welke v&d ben jij geweest en hadden ze daar nog veel?
Ik heb er nu een in maat 36 en die zit redelijk krap, maar nu kan ik hem wel zonder bh aan![]()
ik heb met telefoon een foto gemaakt, zal die ff zoeken..
quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef _Calimero_ het volgende:
foto's van mijn jurkje![]()
je ziet wel precies alles zittenik heb kwabjes bij mijn schouder/oksel die weg moeten en je ziet mijn zwembandje
![]()
over 2 weken wil ik hem aan, misschien dat ik nog 1 kilo kan verliezen en dat dat nog een beetje helpt![]()
Edit: voor een cup D, niet gek zonder bh toch
Prachtig hoor! En in de hoop niks vervelends te zeggen: ik zie aan jou die cup D niet af hoor. Op eerder foto's ook niet. Een fraaie lijn, maar ik zie geen enorme tetten. Kortom: mooi in model!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
hmmm misschien dinsdag ochtend maar eens naar toe, en dan deze voor de zekerheid meenemen zodat ik kan ruilen als ze een mooiere hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben in de Kalverstraat geweest, daar hadden ze nog vrij veel hangen.
quote:Op zondag 29 november 2009 17:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Prachtig hoor! En in de hoop niks vervelends te zeggen: ik zie aan jou die cup D niet af hoor. Op eerder foto's ook niet. Een fraaie lijn, maar ik zie geen enorme tetten. Kortom: mooi in model!
Risotto!quote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef AKnynke het volgende:
ik vind jullie er allemaal mooi uit zien! Ik wil jullie zo graag eens meeten, wanneer komen jullie naar Zweden?
Wat zal ik maken vanavond, pasta met zelfgemaakte pesto of risotto met zelfgemaakte pesto?
Ahwww, ziekjes? Beterschapquote:Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
Hebben jullie ook nog andere tips voor de zieken dan brocolli
Vitamine C, zink, vlierbessen complex. Licht verteerbaar voedsel, dus fruit, evt groentesoep ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
Mijn buik voelt aan als een luchtballon, maar ik weet wel zeker dat ie leeg is na vandaagquote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ahwww, ziekjes? Beterschap
Kippensoep
Ligakaakjes in jus d'orange prakken. Oh en als je last hebt van hoest heb ik laatst geweldige pilletjes ontdekt daarvoorquote:Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is sinaasappelsap niet aan te raden bij maag/darm klachten.quote:Op zondag 29 november 2009 17:29 schreef fzn het volgende:
[..]
Ligakaakjes in jus d'orange prakken. Oh en als je last hebt van hoest heb ik laatst geweldige pilletjes ontdekt daarvoor
Oh ik wist niet dat het maag/darmklachten waren. Dan zou ik het inderdaad maar niet doen..quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is sinaasappelsap niet aan te raden bij maag/darm klachten.
Vooral als je ze de verkeerde kant erin stoptquote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef Adelante het volgende:
Ah, bananen hebben we nog! Die stoppen geloof ik ook.
Nou dat broodje ie van vanmorgen had echt niet zo lang nodig om verteerd te worden.quote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef loveli het volgende:
Eiwitten zijn het zwaarst te verteren, dus rustig aan daamee. Fruit is makkelijk te verteren, maar door de suikers heb je wel meer kans dat het gaat gisten als je alleen fruit eet. Ik zou zuivel weglaten en voor wat lichte groente gaan.
Belangrijkste is dat je voldoende vocht binnenhoudt. Water blijft niet echt makkelijk hangen, maar als je het met suiker en zout drinkt, hou je het wel binnen. Dus.. bij hevige diarree mag cola! Beter is groentesoep, zit water in, beetje zout en ook nog wat substantieels.
Mijn moeder woont in Zweden.quote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef Merel het volgende:
En als ik ziek ben laat ik m'n moeder altijd kippensoep maken, dat hoort er echt bij
Heb je al een plan hoe je tussen de overige bezigheden door toch wat te eten gaat frotten?quote:Op zondag 29 november 2009 16:52 schreef fzn het volgende:
[..]
Misschien praat ik wel gewoon graag over mezelf![]()
Ja daar kom ik de laatste paar dagen dus ook achter, dat je ook snel een gezonde maaltijd neer kan zetten. Het was gewoon altijd gemakszucht.
En ik eet maar twee keer per dag omdat ik inderdaad best druk ben, en omdat ik het zo gewend ben heb ik ook niet vaker honger.
kotbullar dan! klasgenoot van mij had daar laatst soep van gemaakt!quote:
Mijn mond rook gister naar knoflookquote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef Merel het volgende:
M'n hele huis ruikt naar kip en heeeeeel veel knoflook
Daar is ook niks aan verteerd, dommie. Niet onaardig bedoeld trouwens.quote:Op zondag 29 november 2009 17:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dat broodje ie van vanmorgen had echt niet zo lang nodig om verteerd te worden.
Maar bedankt voor de tips allemaal
Het kan nog erger: ik hoorde een moeder eens tegen haar zoontje zeggen dat meisjes geen piemel, maar een voorbips hadden.quote:Op zondag 29 november 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Puik is een prima woord. En nu we het toch hebben over vreselijke woorden: ik bedacht me gisteravond toen ik naar huis liep dat er nog een woord voor 'achterwerk' is, naast 'kont(je)' en 'billen', namelijk 'bips'. O wat een godsgruwelijk ranzig woord is dat(is nog nav die discussie met PF trouwens
)
Geeft niks, mijn vriendin zegt al de hele dat ik niet moet piepenquote:Op zondag 29 november 2009 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar is ook niks aan verteerd, dommie. Niet onaardig bedoeld trouwens.
Geen woord van gelogen, meisjes hebben echt geen piemel hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 18:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het kan nog erger: ik hoorde een moeder eens tegen haar zoontje zeggen dat meisjes geen piemel, maar een voorbips hadden.
Zieke mannen - herstel: mannen die zichzelf ziek vinden - stellen zich altijd zooooo aan!quote:Op zondag 29 november 2009 18:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geeft niks, mijn vriendin zegt al de hele dat ik niet moet piepen
quote:Op zondag 29 november 2009 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen, meisjes hebben echt geen piemel hoor.
Micky Hoogendijk wel, volgens een zeker topic op Fok. En ik heb inderdaad geen piemel, maar ook geen voorbips ! Maar wat danquote:Op zondag 29 november 2009 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen, meisjes hebben echt geen piemel hoor.
Ze zijn vooral zo ontzettend hulpeloos.quote:Op zondag 29 november 2009 18:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Zieke mannen - herstel: mannen die zichzelf ziek vinden - stellen zich altijd zooooo aan!
een kutquote:Op zondag 29 november 2009 18:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Micky Hoogendijk wel, volgens een zeker topic op Fok. En ik heb inderdaad geen piemel, maar ook geen voorbips ! Maar wat dan
Aangezien dat de afkorting is van 'korte urinetrechter', klopt dat vrij aardig. Alleen wanneer deze afkorting in de volksmond gebruikt wordt, bedoelt men er meestal de vagina mee. Ik denk dat het juiste antwoord op de vraag van Lau 'vulva' is.quote:
Dat ja. En jongens en meisjes hadden allebei een plassertje, alleen zag het er anders uit!quote:Op zondag 29 november 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij thuis heette dat vroeger een plassertje!
Echt? Ik zou dat heel raar vinden klinken uit een kindermond!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:15 schreef AKnynke het volgende:
wij noemden het thuis altijd een kutje.
en nu noem ik het denk ik meestal vagina. Hoewel, zo vaak heb ik het er niet over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |