abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75062355
Het vorige deel: Slank # 884 - Met tropische fruitmix en fruitpudding!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Syrena op 27-11-2009 18:50:15 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75062367
fipo, dit gezegd hebbende:

Ik ben belachelijk natgeregend en wat er uit de lucht kwam, waren druppels zo groot als eieren en dan ook nog zo koud als ijs en durf niet te zeggen dat ik overdrijf.

En nu heb ik zin in frietjes. Terwijl ik bloemkool op het menu heb staan.
pi_75062386
Volgens mij was dit mijn OP-ontmaagding
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:

iemand of iets heeft het wachtwoord van mijn hotmail/msn veranderd...
En nu dan? Kun je je ww nog veranderen??
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75062395
Broccoli.....
pi_75062439
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef Syrena het volgende:
[..]

ik vind het héééél raar.

Ik probeer net dus een wachtwoord wat ik óók wel eens gebruik, maar ZEKER niet voor msn had, en dat was het dus? Iemand heeft dus mijn wachtwoord gekraakt ofzo? en dat kan niet, want het is een onmogelijk wachtwoord (die voor msn dus)

maar gelukkig is 't opgelost nu en heb ik meteen het wachtwoord weer gewijzigd maargoed.. rare zaak, want ik heb 't echt niet gewijzigd
Ja doei.
pi_75062440
TVP. Weinig gestructureerd dagje

O: bakje griekse yoghurt met honing
T: zakje chips op het station, om 13:00 ofzo
L: 3 rijstwafels met hummus (half uur geleden)
nog beschikbare T's: appels, walnoten. Want ik moet weer eens overwerken. En ik ben zo moe. En ik heb een heel druk weekend voor de boeg. Klaag Nou ja, het drama valt wel mee, maar ik ga even niet rennen vanavond, temeer daar het wel erg herfstig is vandaag

D: fajitas
T: iets met alcohol en popcorn ofzo.
pi_75062540
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 27 november 2009 @ 17:50:26 #8
70532 loveli
N
pi_75062650
tvp
crap in = crap out
pi_75062953
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef Syrena het volgende:
[..]

Dr is wel iets mis gegaan volgens mij . Heb je de vorige OP gequote toevallig? Want het plaatje doet het nu niet .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75063850
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind het héééél raar.

Ik probeer net dus een wachtwoord wat ik óók wel eens gebruik, maar ZEKER niet voor msn had, en dat was het dus? Iemand heeft dus mijn wachtwoord gekraakt ofzo? en dat kan niet, want het is een onmogelijk wachtwoord (die voor msn dus)

maar gelukkig is 't opgelost nu en heb ik meteen het wachtwoord weer gewijzigd maargoed.. rare zaak, want ik heb 't echt niet gewijzigd
Kan het zijn dat iemand het antwoord op je "geheime vraag" kan hebben geweten?
Of heb je misschien een vaag linkje aangeklikt en nu een keylogger of virus?
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:38:17 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75063943
vanuit Drachten.

Ga straks ff naar m'n zus, want m'n ouders gaan naar de kerk.
Komt hun lieve dochter na 3 weken weer eens thuis, gaan ze naar de kerk .
Niet meer actief op Fok!
pi_75063998
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
vanuit Drachten.

Ga straks ff naar m'n zus, want m'n ouders gaan naar de kerk.
Komt hun lieve dochter na 3 weken weer eens thuis, gaan ze naar de kerk .
Psssssst.......het is vrijdag. Ze vergissen zich een paar dagen.......
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:43:34 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75064084
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Psssssst.......het is vrijdag. Ze vergissen zich een paar dagen.......
.

Nee, iets met een kerk die honderd jaar bestaat.

Ik ben al 5 minuten aan het proberen een gevatte krabbel te plaatsen op je Hyves, maar Hyves is hier ontzettend traag
Niet meer actief op Fok!
pi_75064189
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dr is wel iets mis gegaan volgens mij . Heb je de vorige OP gequote toevallig? Want het plaatje doet het nu niet .
Oja, 't plaatje! Ik vond al dat het zo goed ging
pi_75064231
tvp. Vanavond niet slankverantwoord, we eten frituurvoer
pi_75064348
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Nee, iets met een kerk die honderd jaar bestaat.

Ik ben al 5 minuten aan het proberen een gevatte krabbel te plaatsen op je Hyves, maar Hyves is hier ontzettend traag
*Toch even gaat kijken
pi_75064353
Ik heb vandaag een taart gemaakt in de meest letterlijke zin van het woord.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75064359
  • Havermout
  • Rode kool & spruiten
  • Kekererwtensoep (of warme humus, het is maar hoe je het bekijkt)
  • Handje geroosterde amandelen
  • Krentenbol
  • Avondeten: bak pompoensoep met rrrrrrrrroom. Toe: rijstepap met gember (en een tikje teveel suiker)
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75064429
    Ziet er goed uit DaD!
      vrijdag 27 november 2009 @ 19:01:57 #20
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75064585
    Pak je de bus Vik... kan je hier even wat drinken
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_75064705
    Weeeeeekend
    Mijn tentamen van vandaag was echt belachelijk, maar kan ik nu genieten van een studievrij weekend. Yeah.

Lijst:
    *Brinta fruitvit
    *Twee boterhammen (kipfliet/komkommer, pindakaas), banaan, drie mandarijntjes, wat schijfjes komkommer
    *Twee krentenbollen, twee handjes cashewnoten, cornflakes met melk (special K met chocolade, maar dan van t AH huismerk). Dus
    *RIjst, kipfilet en roerbakgroente.

Wat een beauty van een taart, DaD
    Daph, hoe gaat het nu met je nek & rug?
    En verder een aai voor degenen die m nodig hebben.
    Smile, open your eyes, love and go on
    pi_75064884
    Planning resultaat voor morgen vandaag

Ontbijt: 2 geroosterde boterhammen
    Tussendoor: appel
    Lunch: 2 geroosterde boterhammen + 2 x spiegelei
    Tussendoor: kiwi
    Diner: ???? friet met chili saus een hamburger van de grill
    Tussendoor: banaan
    Tussendoor: 2 glaasjes wijn + stokbrood met filet a
    pi_75065271
    oh man! Wat waren die lamsribjes met die marinade lekker

aanrader! Ga er volgende keer wel iets meer honing doorheen doen, maar nomnomnom

De couscous was ook weer heerlijk.

Lijstje is hetzelfde gebleven, maar gaan straks Bend it like Beckham kijken en wellicht schenken we daar een flesje wijn bij uit
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 18:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik heb vandaag een taart gemaakt in de meest letterlijke zin van het woord.

[ afbeelding ]
    ik ben jaloers op jou! Prachtig
    Ja doei.
      vrijdag 27 november 2009 @ 19:43:32 #24
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75066097
    Mooi DaD!

Het eten was heerlijk, met zijn tweeen helemaal opgekomen, met een bak sla erbij

Mo, hoe heb je de lam gemarineerd?
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_75066346
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
    Mooi DaD!

Het eten was heerlijk, met zijn tweeen helemaal opgekomen, met een bak sla erbij

Mo, hoe heb je de lam gemarineerd?
    eerst insmeren met peper, zout en gedroogde rozemarijn

daarna een sausje gemaakt van tomatenpuree, honing, sojasaus, chilipeper in kleine stukjes en gemberpoeder

verhoudingen waren zoiets als 2el tomatenpuree, 2 theelepels honing, 2el sojasaus en een halve theelepel gemberpoeder

lam daarmee insmeren, in de oven op 170 graden voor iets meer dan een half uur en dan onderweg nog een paar keer even insmeren met het sausje
    Ja doei.
      vrijdag 27 november 2009 @ 20:30:33 #26
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75067718
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Thanks, opgeslagen, ga ik maken!

* uniekhoorn gaat Popstars kijken en duimen voor het meisje uit Gorredijk
    pi_75069362
    *burp

Mijn stiefvader is jarig, dus vandaag weer heerlijk veel gegeten
    Gelukkig heb ik wel 2 keer vandaag door ontzettende wind moeten fietsen, dus dat scheelt als iets. Had ook 2 taarten meegenomen, kwam mijn oma aan met precies dezelfde Maar hij viert het morgen ook nog wat uitgebreider dus dat komt wel op.

Lijstje:

O: 2 eitjes geroerbakt, glaasje jus, mandarijn
    T: chocostengels (note: niet meer in huis halen)
    T: stukje slagroomtaart, toastje notenpate
    D: lamsvlees met champignons en ui, paar frietjes en salade
    T: chantilly ijsje
    T: stukje slagroomtaart, mandarijn

Is er ook een opgebalzen buik smiley?

DaD, ziet er echt mooi en lekker uit!

Mo: klinkt goed! Had gister ook couscous en wilde ook lams maar er is hier geen goede slager in de buurt en bij de supermarkt verkopen ze het niet dus had geen zin. Maar ik heb het recept opgeslagen!
      vrijdag 27 november 2009 @ 21:39:57 #28
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_75069792
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daarna een sausje gemaakt van tomatenpuree, honing, sojasaus, chilipeper in kleine stukjes en gemberpoeder

verhoudingen waren zoiets als 2el tomatenpuree, 2 theelepels honing, 2el sojasaus en een halve theelepel gemberpoeder

lam daarmee insmeren, in de oven op 170 graden voor iets meer dan een half uur en dan onderweg nog een paar keer even insmeren met het sausje
    Ik zet een tvp voor je recept!
    The love you take is equal to the love you make.
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:16:05 #29
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75073529
    Is iedereen nou lamsvlees aan het marineren?
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:16:11 #30
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75073532
    Ik heb vandaag friet gegeten toen ik thuiskwam was de buurjongen aan het frituren en die zei dat ik ook mee ging eten. Deze ochtend was ik veel te laat op waardoor ik geen ontbijt had en ook geen middageten niet zo best nee

Morgen zal ook niet goed zijn gok ik, 's avonds een feestje en we hebben nogal veel bier en frituur gekocht maar goed, als het maar gezellig wordt

*terug lezen
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 00:47 schreef _Calimero_ het volgende:
    ...daar ben ik ook benieuwd naar!

hier gaat het beter, na 2 lekke banden en een afgebroken ventiel eerder vandaag ;')
    ben bijna klaar met mijn studieopdracht, yes!

Hoe gaat het met Neen? en hoe is het in de liefde?
    lekker gedoe met de fiets dan gewone fiets of met je sportfiets?

Met mij is alles wel oke hoor, maar ik heb nou niet de meest gezonde huisgenoten... ik sta al het meest in de keuken en dat zegt wel genoeg en verder kan ik nog lekker om me heen kijken want er is nog niets serieus op m'n pad gekomen

Én! Ik heb een sportpas aangevraagd vanaf 1 dec. kan ik gaan sporten. Dan gaan we er tegenaan hooohooohooooo!

[ Bericht 22% gewijzigd door neen op 27-11-2009 23:29:10 ]
    het lijkt niet wat het is
    pi_75074115
    Bend it like Beckham rules ook na 4 keer

en ik heb in mn eentje bijna een hele fles wijn op en wat kaas...

yay... het was een fijne avond!!!

Welterusten!
    Ja doei.
    pi_75076702
    Hallo allemaal,
    Dit lijkt me nou echt een topic voor mij. Met mijn 1.55m, 54kg en een bmi van 23 verklaart iedereen mij voor gek als ik zeg dat ik wat op de kilo'tjes ga letten. Maar als ik kijk naar hoe slecht ik nu eet en hoe weinig ik beweeg, dan kan dat toch een stuk beter.
    Mijn streefpunten zijn: gezonder eten en vaker eten (eet nu vaak maar twee keer per dag, wat natuurlijk veel te weinig is, daar tegenover kan ik wel vaak grote hoeveelheden in 1 keer eten)
    pi_75078193
    Goeiemorgen!

Welkom fzn . Meeposten kan goed helpen om je eigen gewoonten aan te passen. En gezonder + vaker eten lijken me uitstekende doelen. Tweemaal daags eten is een beetje weinig (al ben ik niet van de "elke twee uur eten" - school). Je wil ook gezonder eten - eet je nu ongezond dan? Wat eet je gewoonlijk?
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 28 november 2009 @ 04:08:27 #34
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75078240
    Sigme is het echt voor jou al morgen? Ik ben net thuis en ga zo slapen. Tot zover "goed voor mezelf zorgen" dag 1, vroeg naar bed gaan en geen alcohol is in ieder geval alvast mislukt

Morgen maar verder bijlezen...
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_75078320
    'truste Merel .

Hier is het echt morgen. Heb al brood gemaakt (staat te rijzen), kachel schoongemaakt, en nu heb ik een pannetje boekweitgrutten opstaan. Ik heb heel slecht geslapen, maar ik blijf toch maar op, anders slaap ik vannacht weer niet.
      zaterdag 28 november 2009 @ 04:28:20 #36
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75078359
    Wauw Ik ga nog even wat lezen en dan slapen. Tegen de tijd dat ik wakker word ga jij waarschijnlijk alweer naar bed Fijne dag!
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_75078779
    Goeiemorgen
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_75078790
    Goedemorgen. .
    pi_75078886
    Welkom fzn, gezonder leven is voor iedereen belangrijk
    En als je daarbij ook nog een paar kilo kwijt raakt is dat alleen maar mooi
    Ookal ben ik inderdaad zo'n persoon dat droomt van een bmi van 23
      zaterdag 28 november 2009 @ 09:09:43 #40
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75078951
    Goedemorgen .

Welkom fzn.

Ik heb een BMI van precies 23, maar ik ben nog niet helemaal tevreden .

Ik ben duizelig, meh, hoop niet dat dat een voorbode is van nieuw gedoe met m'n evenwichtsorgaan (dat is overigens nooit helemaal overgegaan, maar wel binnen de perken gebleven). Ik ga straks even shoppen hier in Drachten, denk ik, want de H&M-collectie hier spreekt me meer aan dan de collectie in Groningen .

En miss ff Secret Santa-shopping doen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75079121
    H&M .

Ik heb het voornemen over te stappen naar maatkleding. Mijn plan is te beginnen met twee maatpakjes (tailor made) en wat overhemden. Prijzen vallen me reuze mee eigenlijk.
    Ik wil twee pakjes nemen van twee verschillende leveranciers; de prijzen zijn vergelijkbaar maar de ene heeft véél meer keuze in modellen en de andere heeft zo te zien (veel) betere stof.

Iemand ervaring met zoiets?
    pi_75079132
    Mogge! Wij gaan zo richting Nederland, rondje ouders-en-grootouders en dan logeren bij een vriendin (die net zwanger is - ik heb een allerschattigst rompertje voor haar gekocht ).

Fzn, welkom. Ook als je niet veel af hoeft te vallen, is het een puik plan om je slechte gewoontes aan te pakken. Misschien niet teveel focussen op de kilo's en vooral op de cm's letten?
      zaterdag 28 november 2009 @ 09:39:04 #43
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_75079135
    morning!

Wat een hondeweer en mijn regenbroek ligt nog steeds op de sportschool en mijn band is ook nog steeds lek. Dat wordt heul nat en vies worden op mijn mtb, maargoed dat ik ga sporten en geen spannende date heb

Ik heb mij gister 100% aan het plan gehouden en alle pepernoten, frietjes, chocolademousse, banketstaven en andere snoepjes laten staan, en alleen 1 glas alcohol gehad (iemand had een tequilla sunrise gemaakt)
    Verder leuk sinterklaas gevierd met mijn klasgenoten.

Welkom fzn!

en Merel,
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En nu ga ik sporten
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      zaterdag 28 november 2009 @ 09:39:57 #44
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_75079143
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
    Goedemorgen .

Welkom fzn.

Ik ben duizelig, meh, hoop niet dat dat een voorbode is van nieuw gedoe met m'n evenwichtsorgaan (dat is overigens nooit helemaal overgegaan, maar wel binnen de perken gebleven). Ik ga straks even shoppen hier in Drachten, denk ik, want de H&M-collectie hier spreekt me meer aan dan de collectie in Groningen .

En miss ff Secret Santa-shopping doen .
    oehhh spannend! Dat moet ik ook nog doen!
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    pi_75079159
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
    Goedemorgen .

Welkom fzn.

Ja ik zag het in het lijsjte
    Je bent echt goed bezig he
      zaterdag 28 november 2009 @ 09:52:24 #46
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75079259
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 09:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja ik zag het in het lijsjte
    Je bent echt goed bezig he
    Ja, ik ben wel heel tevreden, ook over hoe ik er naakt uitzie . Er mag nog een beetje af (kilootje of 3), maar het heeft geen haast .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75079270
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
    H&M .

Ik heb het voornemen over te stappen naar maatkleding. Mijn plan is te beginnen met twee maatpakjes (tailor made) en wat overhemden. Prijzen vallen me reuze mee eigenlijk.
    Ik wil twee pakjes nemen van twee verschillende leveranciers; de prijzen zijn vergelijkbaar maar de ene heeft véél meer keuze in modellen en de andere heeft zo te zien (veel) betere stof.

Iemand ervaring met zoiets?
    Ikzelf niet, maar m'n ex liet al z'n overhemden e.d. op maat maken. Waar wil je dat laten doen?
      zaterdag 28 november 2009 @ 10:22:30 #48
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75079637
    goeiemorgen!

Gister heb ik redelijk keurig gegeten: lijstje:

O: yoghurt met muesli en appel en banaan
    T: banaan
    T: handje noten
    L: subway broodje
    T: yoghurt met muesli
    D: broccolisoep met zelfgemaakt brood
    T: klein stukje chocola.
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_75079779
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ikzelf niet, maar m'n ex liet al z'n overhemden e.d. op maat maken. Waar wil je dat laten doen?
    http://www.evasuits.com/
    en
    http://www.suit-yourself.nl/dames.shtml

Op mijn werk heb ik ook een aantal heren in maatpakken / overhemden, en ik vind dat wel mooi. Maar ik vind vooral het zoeken in de stad naar iets wat een beetje zit zo'n ramp. Een blouse met een beetje mooi model past al snel niet om de tieten (en dat is nota bene een normaal C-cupje) en als de tieten er goed in willen is het voor de rest een hobbezak.

Het lijkt me vooral zo makkelijk. Passende kleding, ziet er zakelijk uit; op werkdagen hup dat aan, alles onderling combineerbaar. En thuis die werkkleren niet aan. Net als de heren, geen hersens meer nodig .
      zaterdag 28 november 2009 @ 10:55:19 #50
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75080058
    Bonjour

GeZumbaat! Nu douchen! Dus tvp! Welkom fzn!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')