quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
iemand of iets heeft het wachtwoord van mijn hotmail/msn veranderd...![]()
ik vind het héééél raar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij was dit mijn OP-ontmaagding![]()
[..]
En nu dan? Kun je je ww nog veranderen??
Dr is wel iets mis gegaan volgens mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij was dit mijn OP-ontmaagding![]()
[..]
En nu dan? Kun je je ww nog veranderen??
Kan het zijn dat iemand het antwoord op je "geheime vraag" kan hebben geweten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het héééél raar.
Ik probeer net dus een wachtwoord wat ik óók wel eens gebruik, maar ZEKER niet voor msn had, en dat was het dus?Iemand heeft dus mijn wachtwoord gekraakt ofzo?
en dat kan niet, want het is een onmogelijk wachtwoord (die voor msn dus)
maar gelukkig is 't opgelost nu en heb ik meteen het wachtwoord weer gewijzigdmaargoed.. rare zaak, want ik heb 't echt niet gewijzigd
Psssssst.......het is vrijdag. Ze vergissen zich een paar dagen.......quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
vanuit Drachten.
Ga straks ff naar m'n zus, want m'n ouders gaan naar de kerk.
Komt hun lieve dochter na 3 weken weer eens thuis, gaan ze naar de kerk![]()
.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Psssssst.......het is vrijdag. Ze vergissen zich een paar dagen.......
Oja, 't plaatje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dr is wel iets mis gegaan volgens mij. Heb je de vorige OP gequote toevallig? Want het plaatje doet het nu niet
.
*Toch even gaat kijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nee, iets met een kerk die honderd jaar bestaat.
Ik ben al 5 minuten aan het proberen een gevatte krabbel te plaatsen op je Hyves, maar Hyves is hier ontzettend traag
ik ben jaloers op jou! Prachtigquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een taart gemaakt in de meest letterlijke zin van het woord.
[ afbeelding ]
eerst insmeren met peper, zout en gedroogde rozemarijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi DaD!
Het eten was heerlijk, met zijn tweeen helemaal opgekomen, met een bak sla erbij
Mo, hoe heb je de lam gemarineerd?
Thanks, opgeslagen, ga ik maken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eerst insmeren met peper, zout en gedroogde rozemarijn
Ik zet een tvp voor je recept!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eerst insmeren met peper, zout en gedroogde rozemarijn
daarna een sausje gemaakt van tomatenpuree, honing, sojasaus, chilipeper in kleine stukjes en gemberpoeder
verhoudingen waren zoiets als 2el tomatenpuree, 2 theelepels honing, 2el sojasaus en een halve theelepel gemberpoeder
lam daarmee insmeren, in de oven op 170 graden voor iets meer dan een half uur en dan onderweg nog een paar keer even insmeren met het sausje
lekker gedoe met de fiets danquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:47 schreef _Calimero_ het volgende:
...daar ben ik ook benieuwd naar!
hier gaat het beter, na 2 lekke banden en een afgebroken ventiel eerder vandaag ;')
ben bijna klaar met mijn studieopdracht, yes!
Hoe gaat het met Neen? en hoe is het in de liefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik sporten
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
oehhh spannend! Dat moet ik ook nog doen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Welkom fzn.
Ik heb een BMI van precies 23, maar ik ben nog niet helemaal tevreden.
Ik ben duizelig, meh, hoop niet dat dat een voorbode is van nieuw gedoe met m'n evenwichtsorgaan (dat is overigens nooit helemaal overgegaan, maar wel binnen de perken gebleven). Ik ga straks even shoppen hier in Drachten, denk ik, want de H&M-collectie hier spreekt me meer aan dan de collectie in Groningen.
En miss ff Secret Santa-shopping doen.
Ja ik zag het in het lijsjtequote:Op zaterdag 28 november 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Welkom fzn.
Ik heb een BMI van precies 23, maar ik ben nog niet helemaal tevreden.
Ja, ik ben wel heel tevreden, ook over hoe ik er naakt uitziequote:Op zaterdag 28 november 2009 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik zag het in het lijsjte
Je bent echt goed bezig he
Ikzelf niet, maar m'n ex liet al z'n overhemden e.d. op maat maken. Waar wil je dat laten doen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
H&M.
Ik heb het voornemen over te stappen naar maatkleding. Mijn plan is te beginnen met twee maatpakjes (tailor made) en wat overhemden. Prijzen vallen me reuze mee eigenlijk.
Ik wil twee pakjes nemen van twee verschillende leveranciers; de prijzen zijn vergelijkbaar maar de ene heeft véél meer keuze in modellen en de andere heeft zo te zien (veel) betere stof.
Iemand ervaring met zoiets?
http://www.evasuits.com/quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar m'n ex liet al z'n overhemden e.d. op maat maken. Waar wil je dat laten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |