Ik ben in de Kalverstraat geweest, daar hadden ze nog vrij veel hangen.quote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Die jurken![]()
Ik ben vandaag in de v&d geweest en ze hadden hier nog maar weinig. maar heb er wel een gekocht! Ewelina, welke v&d ben jij geweest en hadden ze daar nog veel?
Ik heb er nu een in maat 36 en die zit redelijk krap, maar nu kan ik hem wel zonder bh aan![]()
ik heb met telefoon een foto gemaakt, zal die ff zoeken..
quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef _Calimero_ het volgende:
foto's van mijn jurkje![]()
je ziet wel precies alles zittenik heb kwabjes bij mijn schouder/oksel die weg moeten en je ziet mijn zwembandje
![]()
over 2 weken wil ik hem aan, misschien dat ik nog 1 kilo kan verliezen en dat dat nog een beetje helpt![]()
Edit: voor een cup D, niet gek zonder bh toch
Prachtig hoor! En in de hoop niks vervelends te zeggen: ik zie aan jou die cup D niet af hoor. Op eerder foto's ook niet. Een fraaie lijn, maar ik zie geen enorme tetten. Kortom: mooi in model!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
hmmm misschien dinsdag ochtend maar eens naar toe, en dan deze voor de zekerheid meenemen zodat ik kan ruilen als ze een mooiere hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben in de Kalverstraat geweest, daar hadden ze nog vrij veel hangen.
quote:Op zondag 29 november 2009 17:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Prachtig hoor! En in de hoop niks vervelends te zeggen: ik zie aan jou die cup D niet af hoor. Op eerder foto's ook niet. Een fraaie lijn, maar ik zie geen enorme tetten. Kortom: mooi in model!
Risotto!quote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef AKnynke het volgende:
ik vind jullie er allemaal mooi uit zien! Ik wil jullie zo graag eens meeten, wanneer komen jullie naar Zweden?
Wat zal ik maken vanavond, pasta met zelfgemaakte pesto of risotto met zelfgemaakte pesto?
Ahwww, ziekjes? Beterschapquote:Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
Hebben jullie ook nog andere tips voor de zieken dan brocolli
Vitamine C, zink, vlierbessen complex. Licht verteerbaar voedsel, dus fruit, evt groentesoep ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
Mijn buik voelt aan als een luchtballon, maar ik weet wel zeker dat ie leeg is na vandaagquote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ahwww, ziekjes? Beterschap
Kippensoep
Ligakaakjes in jus d'orange prakken. Oh en als je last hebt van hoest heb ik laatst geweldige pilletjes ontdekt daarvoorquote:Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is sinaasappelsap niet aan te raden bij maag/darm klachten.quote:Op zondag 29 november 2009 17:29 schreef fzn het volgende:
[..]
Ligakaakjes in jus d'orange prakken. Oh en als je last hebt van hoest heb ik laatst geweldige pilletjes ontdekt daarvoor
Oh ik wist niet dat het maag/darmklachten waren. Dan zou ik het inderdaad maar niet doen..quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is sinaasappelsap niet aan te raden bij maag/darm klachten.
Vooral als je ze de verkeerde kant erin stoptquote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef Adelante het volgende:
Ah, bananen hebben we nog! Die stoppen geloof ik ook.
Nou dat broodje ie van vanmorgen had echt niet zo lang nodig om verteerd te worden.quote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef loveli het volgende:
Eiwitten zijn het zwaarst te verteren, dus rustig aan daamee. Fruit is makkelijk te verteren, maar door de suikers heb je wel meer kans dat het gaat gisten als je alleen fruit eet. Ik zou zuivel weglaten en voor wat lichte groente gaan.
Belangrijkste is dat je voldoende vocht binnenhoudt. Water blijft niet echt makkelijk hangen, maar als je het met suiker en zout drinkt, hou je het wel binnen. Dus.. bij hevige diarree mag cola! Beter is groentesoep, zit water in, beetje zout en ook nog wat substantieels.
Mijn moeder woont in Zweden.quote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef Merel het volgende:
En als ik ziek ben laat ik m'n moeder altijd kippensoep maken, dat hoort er echt bij
Heb je al een plan hoe je tussen de overige bezigheden door toch wat te eten gaat frotten?quote:Op zondag 29 november 2009 16:52 schreef fzn het volgende:
[..]
Misschien praat ik wel gewoon graag over mezelf![]()
Ja daar kom ik de laatste paar dagen dus ook achter, dat je ook snel een gezonde maaltijd neer kan zetten. Het was gewoon altijd gemakszucht.
En ik eet maar twee keer per dag omdat ik inderdaad best druk ben, en omdat ik het zo gewend ben heb ik ook niet vaker honger.
kotbullar dan! klasgenoot van mij had daar laatst soep van gemaakt!quote:
Mijn mond rook gister naar knoflookquote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef Merel het volgende:
M'n hele huis ruikt naar kip en heeeeeel veel knoflook
Daar is ook niks aan verteerd, dommie. Niet onaardig bedoeld trouwens.quote:Op zondag 29 november 2009 17:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dat broodje ie van vanmorgen had echt niet zo lang nodig om verteerd te worden.
Maar bedankt voor de tips allemaal
Het kan nog erger: ik hoorde een moeder eens tegen haar zoontje zeggen dat meisjes geen piemel, maar een voorbips hadden.quote:Op zondag 29 november 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Puik is een prima woord. En nu we het toch hebben over vreselijke woorden: ik bedacht me gisteravond toen ik naar huis liep dat er nog een woord voor 'achterwerk' is, naast 'kont(je)' en 'billen', namelijk 'bips'. O wat een godsgruwelijk ranzig woord is dat(is nog nav die discussie met PF trouwens
)
Geeft niks, mijn vriendin zegt al de hele dat ik niet moet piepenquote:Op zondag 29 november 2009 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar is ook niks aan verteerd, dommie. Niet onaardig bedoeld trouwens.
Geen woord van gelogen, meisjes hebben echt geen piemel hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 18:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het kan nog erger: ik hoorde een moeder eens tegen haar zoontje zeggen dat meisjes geen piemel, maar een voorbips hadden.
Zieke mannen - herstel: mannen die zichzelf ziek vinden - stellen zich altijd zooooo aan!quote:Op zondag 29 november 2009 18:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geeft niks, mijn vriendin zegt al de hele dat ik niet moet piepen
quote:Op zondag 29 november 2009 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen, meisjes hebben echt geen piemel hoor.
Micky Hoogendijk wel, volgens een zeker topic op Fok. En ik heb inderdaad geen piemel, maar ook geen voorbips ! Maar wat danquote:Op zondag 29 november 2009 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen, meisjes hebben echt geen piemel hoor.
Ze zijn vooral zo ontzettend hulpeloos.quote:Op zondag 29 november 2009 18:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Zieke mannen - herstel: mannen die zichzelf ziek vinden - stellen zich altijd zooooo aan!
een kutquote:Op zondag 29 november 2009 18:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Micky Hoogendijk wel, volgens een zeker topic op Fok. En ik heb inderdaad geen piemel, maar ook geen voorbips ! Maar wat dan
Aangezien dat de afkorting is van 'korte urinetrechter', klopt dat vrij aardig. Alleen wanneer deze afkorting in de volksmond gebruikt wordt, bedoelt men er meestal de vagina mee. Ik denk dat het juiste antwoord op de vraag van Lau 'vulva' is.quote:
Dat ja. En jongens en meisjes hadden allebei een plassertje, alleen zag het er anders uit!quote:Op zondag 29 november 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij thuis heette dat vroeger een plassertje!
Echt? Ik zou dat heel raar vinden klinken uit een kindermond!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:15 schreef AKnynke het volgende:
wij noemden het thuis altijd een kutje.
en nu noem ik het denk ik meestal vagina. Hoewel, zo vaak heb ik het er niet over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |