quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
Het is toch grappig dat de enige snackbar die ik bij naam ken, zo'n 200 km. bij me vandaan ligt!
Ja zo zien we nog niks, hup aantrekken en foto's maken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vandaag wel een heel mooi jurkje gekocht
[ afbeelding ]
Prachtig!! Denk dat het nóg mooier is met die strik aan de achterkant. En verder wat Ade zegt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vandaag wel een heel mooi jurkje gekocht
[ afbeelding ]
Uhm. Het is lamsvlees en ik weet nog niet wat ik er voor saus bijmaak. Moet morgen werken dus knoflooksaus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef Adelante het volgende:
Ook veel shoarma en knoflooksaus dan?Of alleen veel groenten en een klein beetje schapenvlees?
Krijg hem niet goed op de foto nu, enige wat ik heb is telefooncamera en de foto's daarvan doen het jurkje geen recht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja zo zien we nog niks, hup aantrekken en foto's maken.
Ja. 3 cupmaten eraf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Potverdorie, en dan zijn die borsten nog verkleind ook?
sorry
Dat probleem heet: een telefooncamera die niet goed wil functionerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Mooi jurkje, vooral dat onderrandje vind ik érg mooi. Op de tweede foto staat het jurkje goed (maar jij staat onnatuurlijk).
Voor welke gelegenheid is het? Jasje erover of zomerjurkje?
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Potverdorie, en dan zijn die borsten nog verkleind ook?
sorry
Mooi jurkje, vooral dat onderrandje vind ik érg mooi. Op de tweede foto staat het jurkje goed (maar jij staat onnatuurlijk).
Voor welke gelegenheid is het? Jasje erover of zomerjurkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's verdulleme 6 keer zoveel als wat er nu nog bij mij is overgebleven, mede met dank aan de griep![]()
![]()
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooiquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?
persoonlijk zou ik dat niet zo leuk vinden, maar ik ben dan ook niet heel blij met mijn grote voorgevel![]()
Verder niks naar jou hoor Sigme, op zich weinig mis met zo'n opmerking, maar ik weet van mezelf dat ik dat soort dingen vervelend vind om te horen en ik vroeg me af of dat echt iets 'raars' van mij is, of dat dat bij mede-big-boobies ook gevoelig ligt
Oh ja? Hmm. Het was -uiteraard- niet vervelend bedoeld, hoewel ik me kan voorstellen dat het wat grof klonk (vandaar de "sorry" erbij). Ik zal proberen te onthouden dat ik jouw borsten niet zal benadrukken als je een keer een foto'tje plaatstquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?
persoonlijk zou ik dat niet zo leuk vinden, maar ik ben dan ook niet heel blij met mijn grote voorgevel![]()
Verder niks naar jou hoor Sigme, op zich weinig mis met zo'n opmerking, maar ik weet van mezelf dat ik dat soort dingen vervelend vind om te horen en ik vroeg me af of dat echt iets 'raars' van mij is, of dat dat bij mede-big-boobies ook gevoelig ligt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooi
Ik begrijp werkelijk niet waarvoor kleding ontworpen is. MoBlo's? Ik heb laatst een úúr jurken gepast bij de H&M. En echt: een bescheiden C, en verder een normale maat 38, niks geen rare combinatie. Geen jurk die die tieten een beetje normaal uitlijnt. Plat of met bulten zijn de keuzes. Dan kan je toch met jouw boezem nooit wat vinden? Ja, maat 46.quote:Al vervloek ik ze wel met kleding kopen.
dat was eigenlijk 't enige wat ik me afvroeg, omdat ik wéét dat ik zo'n opmerking vervelend vind, ga ik er niet automatisch van uit dat anderen het wél leuk vinden om te horen. Dus dat wilde ik even checken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooiAl vervloek ik ze wel met kleding kopen.
dat weet ik hoor, dat het niet vervelend was bedoeld! no worries, en als je iets denkt, mag je het best gewoon zeggen. Ik word niet graag met fluwelen handschoentjes benaderdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja? Hmm. Het was -uiteraard- niet vervelend bedoeld, hoewel ik me kan voorstellen dat het wat grof klonk (vandaar de "sorry" erbij). Ik zal proberen te onthouden dat ik jouw borsten niet zal benadrukken als je een keer een foto'tje plaatst.
Ik heb geen echt streefgewicht maar als ik zo'n jurk op die manier aan kan ben ik tevredenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moooooi jurkje Ewelina! Mijn lievelingsjurkje is ook van Jane Norman! De kleding zelf vind ik vaak nogal out-dated en goedkoop ogen, maar de jurkjes zijn geweldig.
Vaker dit soort kleding dragen DaD! Staat je erg goed. Jurkje van Ewelina vind ik ook erg mooiquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moooooi jurkje Ewelina! Mijn lievelingsjurkje is ook van Jane Norman! De kleding zelf vind ik vaak nogal out-dated en goedkoop ogen, maar de jurkjes zijn geweldig.
klinkt goed Merel!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:23 schreef Merel het volgende:
Goeienavond! Er komen leuke jurkjes voorbij. Ik moet héél erg m'n best doen om de uitverkoop te weerstaan, maar december wordt zo'n dure maand, daar moet ik echt op anticiperen.
Vanavond onverwacht afgesproken met een vriendin, was heel leukEn dan zo vroeg naar bed, in het kader van goed voor mezelf zorgen! Ook al eten voor de rest van de week in huis gehaald. Ik ga proberen laag in de carbs te zitten, niet helemaal zonder maar gewoon minder dan normaal. Vanavond bijvoorbeeld zuurkoolstamppot gegeten met in plaats van aardappels bloemkool, verrassend lekker! En nu zit ik helemaal vol, maar heb ik geen plofbuik
Verder nog even kijken of ik ergens een nieuwe fiets op de kop kan tikken zodat ik weer naar het zwembad kan. Nu nog zien of ik het daadwerkelijk vol kan houden, maar ik heb weer even goede hoop.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me af en toe een mislukte Friezin, want ik kan voor geen meter schaatsen.. Waar ga je dat doen?
Een Zwilling! Fraaiquote:Op zondag 29 november 2009 00:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb van vriendlief een geweldig koksmes gekregen:
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?quote:Op zondag 29 november 2009 07:14 schreef sigme het volgende:
Gefeliciteerd D&D![]()
[..]
Een Zwilling! Fraai.
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.quote:Op zondag 29 november 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?. Met een koperen muntje natuurlijk.
molenmesjes schijnen erg goed gewardeerd te worden. M'n ouders hebben er ook een paar, en zijn erg tevreden. En, culisnob eerste klasse pietverdriet ook, dus dan kan het niet meer verkeerd zijn, natuurlijk!quote:Op zondag 29 november 2009 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.
Dus ik ben dom.
Ik ben nog altijd van plan eens een CUL-topic te openen met de vraag waar een koksmes toch goed voor is; ik doe alles met een paar Molenmesjes.
Ben jij een (ander, minder goed) koksmes gewend of is het voor jou een nieuw gereedschap?
Ik werk graag met een groot mes, bij de super hier (hoogvliet) hadden ze mooie messen voor maar 9.- per stuk en ook een aanzetstaalquote:Op zondag 29 november 2009 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.
Dus ik ben dom.
Ik ben nog altijd van plan eens een CUL-topic te openen met de vraag waar een koksmes toch goed voor is; ik doe alles met een paar Molenmesjes.
Ben jij een (ander, minder goed) koksmes gewend of is het voor jou een nieuw gereedschap?
Neenee, jij moet juist je vriend nu een muntje geven! Dat je het zogenaamd 'koopt' van hem, en dus niet krijgt, anders snijd je de liefde doorquote:Op zondag 29 november 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?. Met een koperen muntje natuurlijk.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Gefeliciteerd, DaD. Kijk, een speciale Bruce-taart voor jou!(denk die 60th maar even weg en zet je eigen leeftijd ervoor in de plaats
)
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, want ik vond net een bananenschil in de wasmand.
Ja, dat muntje heb ik weer terug gegeven natuurlijk!quote:Op zondag 29 november 2009 10:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neenee, jij moet juist je vriend nu een muntje geven! Dat je het zogenaamd 'koopt' van hem, en dus niet krijgt, anders snijd je de liefde doorOf is de uitvoering van dat bijgeloof bij ieder volk anders? Volgens de Zweden die ik kende moest het zo!
die heeft mn mama voor me gespaard voor de sinterkerst. alle messen plus blok en aanzetstaalquote:Op zondag 29 november 2009 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik werk graag met een groot mes, bij de super hier (hoogvliet) hadden ze mooie messen voor maar 9.- per stuk en ook een aanzetstaal
DOE NORMAAL!!! Soms mis ik SHE echt.quote:Op zondag 29 november 2009 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
oh... en ik was gisteren op een housewarming waar ze echt goddelijke muffins hadden. met pinda's en caramel, en pindakaas erdoor geloof ik. ik zou t nooit zelf maken als ik t recept las meer LEKKER dat ze waren. my. god.
ik ga t recept even ritselen bij dat meisje
ik bak nooit voor mezelf! maar dat betekent nog niet dat ik niet leuke recepten wil hebben, om ooit voor een feestje te bakken...quote:Op zondag 29 november 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!! Soms mis ik SHE echt.
Kee. Dan is het goed.quote:Op zondag 29 november 2009 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bak nooit voor mezelf! maar dat betekent nog niet dat ik niet leuke recepten wil hebben, om ooit voor een feestje te bakken...
(serieus, ik bak ECHT nooit voor mezelf)
Ik denk dat het wel goed voor je is. Door het fietsen ontwikkel je best veel spieren. Met Yoga worden ze weer mooi lang. En je wordt er lenig van en dat heeft ook zo z'n voordelen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet naar yoga zal gaan.. gebruik mijn abonnement al 2 weken niet meer, = dus zonde van het geld, maar aan de andere kant heb ik niet zoveel zin (merk ook niet echt iets 'goeds' aan wel gaan) en kan ik mijn tijd wel beter besteden
nja, da yoga die ik nu doe is echt best rustig en vraagt verder niet zo heel veel van mijn spieren. Dat wil ik ook niet gaan doen, want met mijn huidige sportschema vraag ik genoeg van zequote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed voor je is. Door het fietsen ontwikkel je best veel spieren. Met Yoga worden ze weer mooi lang. En je wordt er lenig van en dat heeft ook zo z'n voordelen.
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?quote:Op zondag 29 november 2009 11:56 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd DaD!!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voor het eerst in 3 (?) maanden weer naar de sportschool geweest!10 min. infietsen, 15 min. op schaatsmachine, 10 min. roeien, buikspieroefeningen en 10 min. crosstrainer. En steeds met hartslag tussen 160 en 175. Woei!!
Je zal er wel van afvallen (je verbrandt immers nog steeds calorien), maar het kan efficienter en gezonder.quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?
hogere hartslag/cardiotrainen is niet persé ongezond of slechter toch? je verbrandt naar verhouding minder vet, maar absoluut gezien meer calorieËn en als je t lang genoeg volhoudt méér vet dan met een lagere intensiteit dacht ik.quote:Op zondag 29 november 2009 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je zal er wel van afvallen (je verbrandt immers nog steeds calorien), maar het kan efficienter en gezonder.
ik eet er dan zelf ook wel iets van (maar gewoon 1muffin).quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwak, waar ik nou altijd zo benieuwd naar ben; waarom bak jij toch zo graag voor anderen als je er zelf niets van eet? Echt ruim in je tijd zit je niet, je doet al veel voor anderen.... ik zou die tijd lekker in mezelf investeren
Volgens mij heb je wel gelijk, maar tot een bepaald niveau hartslag (is voor iedereen anders). Ik geloof dat als je veeeeeel te hoog gaat zitten het meer kwaad dan goed doet (dus zowel boven het "vetverbrandniveau" als boven het "fitnessniveau")quote:Op zondag 29 november 2009 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hogere hartslag/cardiotrainen is niet persé ongezond of slechter toch? je verbrandt naar verhouding minder vet, maar absoluut gezien meer calorieËn en als je t lang genoeg volhoudt méér vet dan met een lagere intensiteit dacht ik.
plus je conditie verbetert aanzienlijk sneller dan als je op vetverbrandingszone traint.
bij mij tenminste wel...
Oke, dat is een hele goede redenquote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik eet er dan zelf ook wel iets van (maar gewoon 1muffin).
ik bak alleen voor gelegenheden zoals feestjes die ik geef, of "bring your own"lunches brunches en parties.
ik bak echter nooit voor mezelf een hele batch muffins, zomaar. dan zou ik ze allemaal opeten...
(momenteel zit ik overigens vrij ruim in mn tijd...doordat ik minder zing. nu alleen beetje druk met feestjes, veel jarigen enzo...)
en ik vind het écht leukbakken. soort knutselen voor grote meisjes (vroeger knutselde ik altijd met klei en papier en verf etc.)
Je lichaam kent verschillende manieren om energie vrij te maken. Het is een soort curve, aan de onderkant wordt theoretisch gezien enkel het ene systeem gebruikt (en dan is de brandstof 100% vet) en aan de bovenkant van de curve enkel koolhydraten, het andere systeem. Maar in praktijk is het eigenlijk altijd een mix van verschillende systemen en gebruik je dus altijd zowel vet als koolhydraten, alleen verhoudingsgewijs meer van de een dan van de ander.quote:Op zondag 29 november 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel gelijk, maar tot een bepaald niveau hartslag (is voor iedereen anders). Ik geloof dat als je veeeeeel te hoog gaat zitten het meer kwaad dan goed doet (dus zowel boven het "vetverbrandniveau" als boven het "fitnessniveau")
Voor alles met een nieuwe APK is 500 euro wel verdedigbaar, lleen ligt de automarkt nogal op z'n gat. Ik weet alleen niet of een Seat met 2.5 ton op de teller nog niet op is. Zelf heb ik ook ooit een Ibiza gehad, maar dan het oude model.quote:Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
noes, zeh topique died!
Loveli: een Seat Ibiza 1.3 uit 1993 met nieuwe APK voor 500 euro.. is dat een nette prijs? Kmstand staat er niet bij, maar ik gok rond de 2 a 2,5 ton?
mooiquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Ewelina het volgende:
Dank voor de complimenten!
Ik ben ook erg blij met jurkje en vind die van DaD ook erg mooi. overigens had ik bij Jane Norman wel meer jurkjes gespot die ik graag zou willen hebben...
Ik heb deze ook nog aangehad (stond niet zo heel mooi)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 wil ik nog wel graag, maar die hadden ze niet (meer). Ik had die blauwe gewoon moeten kopen toen ie er nog was en niet zo moeten twijfelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de V&D te koopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |