quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
Het is toch grappig dat de enige snackbar die ik bij naam ken, zo'n 200 km. bij me vandaan ligt!
Ja zo zien we nog niks, hup aantrekken en foto's maken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vandaag wel een heel mooi jurkje gekocht
[ afbeelding ]
Prachtig!! Denk dat het nóg mooier is met die strik aan de achterkant. En verder wat Ade zegt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vandaag wel een heel mooi jurkje gekocht
[ afbeelding ]
Uhm. Het is lamsvlees en ik weet nog niet wat ik er voor saus bijmaak. Moet morgen werken dus knoflooksaus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef Adelante het volgende:
Ook veel shoarma en knoflooksaus dan?Of alleen veel groenten en een klein beetje schapenvlees?
Krijg hem niet goed op de foto nu, enige wat ik heb is telefooncamera en de foto's daarvan doen het jurkje geen recht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja zo zien we nog niks, hup aantrekken en foto's maken.
Ja. 3 cupmaten eraf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Potverdorie, en dan zijn die borsten nog verkleind ook?
sorry
Dat probleem heet: een telefooncamera die niet goed wil functionerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Mooi jurkje, vooral dat onderrandje vind ik érg mooi. Op de tweede foto staat het jurkje goed (maar jij staat onnatuurlijk).
Voor welke gelegenheid is het? Jasje erover of zomerjurkje?
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef sigme het volgende:
Potverdorie, en dan zijn die borsten nog verkleind ook?
sorry
Mooi jurkje, vooral dat onderrandje vind ik érg mooi. Op de tweede foto staat het jurkje goed (maar jij staat onnatuurlijk).
Voor welke gelegenheid is het? Jasje erover of zomerjurkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's verdulleme 6 keer zoveel als wat er nu nog bij mij is overgebleven, mede met dank aan de griep![]()
![]()
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooiquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?
persoonlijk zou ik dat niet zo leuk vinden, maar ik ben dan ook niet heel blij met mijn grote voorgevel![]()
Verder niks naar jou hoor Sigme, op zich weinig mis met zo'n opmerking, maar ik weet van mezelf dat ik dat soort dingen vervelend vind om te horen en ik vroeg me af of dat echt iets 'raars' van mij is, of dat dat bij mede-big-boobies ook gevoelig ligt
Oh ja? Hmm. Het was -uiteraard- niet vervelend bedoeld, hoewel ik me kan voorstellen dat het wat grof klonk (vandaar de "sorry" erbij). Ik zal proberen te onthouden dat ik jouw borsten niet zal benadrukken als je een keer een foto'tje plaatstquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ewelina, vind je dat geen vervelende opmerking om te horen?
persoonlijk zou ik dat niet zo leuk vinden, maar ik ben dan ook niet heel blij met mijn grote voorgevel![]()
Verder niks naar jou hoor Sigme, op zich weinig mis met zo'n opmerking, maar ik weet van mezelf dat ik dat soort dingen vervelend vind om te horen en ik vroeg me af of dat echt iets 'raars' van mij is, of dat dat bij mede-big-boobies ook gevoelig ligt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooi
Ik begrijp werkelijk niet waarvoor kleding ontworpen is. MoBlo's? Ik heb laatst een úúr jurken gepast bij de H&M. En echt: een bescheiden C, en verder een normale maat 38, niks geen rare combinatie. Geen jurk die die tieten een beetje normaal uitlijnt. Plat of met bulten zijn de keuzes. Dan kan je toch met jouw boezem nooit wat vinden? Ja, maat 46.quote:Al vervloek ik ze wel met kleding kopen.
dat was eigenlijk 't enige wat ik me afvroeg, omdat ik wéét dat ik zo'n opmerking vervelend vind, ga ik er niet automatisch van uit dat anderen het wél leuk vinden om te horen. Dus dat wilde ik even checken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben trots op mijn voorgevel en zo te zien vindt sigme ze ook mooiAl vervloek ik ze wel met kleding kopen.
dat weet ik hoor, dat het niet vervelend was bedoeld! no worries, en als je iets denkt, mag je het best gewoon zeggen. Ik word niet graag met fluwelen handschoentjes benaderdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja? Hmm. Het was -uiteraard- niet vervelend bedoeld, hoewel ik me kan voorstellen dat het wat grof klonk (vandaar de "sorry" erbij). Ik zal proberen te onthouden dat ik jouw borsten niet zal benadrukken als je een keer een foto'tje plaatst.
Ik heb geen echt streefgewicht maar als ik zo'n jurk op die manier aan kan ben ik tevredenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moooooi jurkje Ewelina! Mijn lievelingsjurkje is ook van Jane Norman! De kleding zelf vind ik vaak nogal out-dated en goedkoop ogen, maar de jurkjes zijn geweldig.
Vaker dit soort kleding dragen DaD! Staat je erg goed. Jurkje van Ewelina vind ik ook erg mooiquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moooooi jurkje Ewelina! Mijn lievelingsjurkje is ook van Jane Norman! De kleding zelf vind ik vaak nogal out-dated en goedkoop ogen, maar de jurkjes zijn geweldig.
klinkt goed Merel!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:23 schreef Merel het volgende:
Goeienavond! Er komen leuke jurkjes voorbij. Ik moet héél erg m'n best doen om de uitverkoop te weerstaan, maar december wordt zo'n dure maand, daar moet ik echt op anticiperen.
Vanavond onverwacht afgesproken met een vriendin, was heel leukEn dan zo vroeg naar bed, in het kader van goed voor mezelf zorgen! Ook al eten voor de rest van de week in huis gehaald. Ik ga proberen laag in de carbs te zitten, niet helemaal zonder maar gewoon minder dan normaal. Vanavond bijvoorbeeld zuurkoolstamppot gegeten met in plaats van aardappels bloemkool, verrassend lekker! En nu zit ik helemaal vol, maar heb ik geen plofbuik
Verder nog even kijken of ik ergens een nieuwe fiets op de kop kan tikken zodat ik weer naar het zwembad kan. Nu nog zien of ik het daadwerkelijk vol kan houden, maar ik heb weer even goede hoop.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me af en toe een mislukte Friezin, want ik kan voor geen meter schaatsen.. Waar ga je dat doen?
Een Zwilling! Fraaiquote:Op zondag 29 november 2009 00:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb van vriendlief een geweldig koksmes gekregen:
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?quote:Op zondag 29 november 2009 07:14 schreef sigme het volgende:
Gefeliciteerd D&D![]()
[..]
Een Zwilling! Fraai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |