Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.quote:Op zondag 29 november 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?. Met een koperen muntje natuurlijk.
molenmesjes schijnen erg goed gewardeerd te worden. M'n ouders hebben er ook een paar, en zijn erg tevreden. En, culisnob eerste klasse pietverdriet ook, dus dan kan het niet meer verkeerd zijn, natuurlijk!quote:Op zondag 29 november 2009 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.
Dus ik ben dom.
Ik ben nog altijd van plan eens een CUL-topic te openen met de vraag waar een koksmes toch goed voor is; ik doe alles met een paar Molenmesjes.
Ben jij een (ander, minder goed) koksmes gewend of is het voor jou een nieuw gereedschap?
Ik werk graag met een groot mes, bij de super hier (hoogvliet) hadden ze mooie messen voor maar 9.- per stuk en ook een aanzetstaalquote:Op zondag 29 november 2009 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.
Dus ik ben dom.
Ik ben nog altijd van plan eens een CUL-topic te openen met de vraag waar een koksmes toch goed voor is; ik doe alles met een paar Molenmesjes.
Ben jij een (ander, minder goed) koksmes gewend of is het voor jou een nieuw gereedschap?
Neenee, jij moet juist je vriend nu een muntje geven! Dat je het zogenaamd 'koopt' van hem, en dus niet krijgt, anders snijd je de liefde doorquote:Op zondag 29 november 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms?. Met een koperen muntje natuurlijk.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Gefeliciteerd, DaD. Kijk, een speciale Bruce-taart voor jou!(denk die 60th maar even weg en zet je eigen leeftijd ervoor in de plaats
)
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, want ik vond net een bananenschil in de wasmand.
Ja, dat muntje heb ik weer terug gegeven natuurlijk!quote:Op zondag 29 november 2009 10:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neenee, jij moet juist je vriend nu een muntje geven! Dat je het zogenaamd 'koopt' van hem, en dus niet krijgt, anders snijd je de liefde doorOf is de uitvoering van dat bijgeloof bij ieder volk anders? Volgens de Zweden die ik kende moest het zo!
die heeft mn mama voor me gespaard voor de sinterkerst. alle messen plus blok en aanzetstaalquote:Op zondag 29 november 2009 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik werk graag met een groot mes, bij de super hier (hoogvliet) hadden ze mooie messen voor maar 9.- per stuk en ook een aanzetstaal
DOE NORMAAL!!! Soms mis ik SHE echt.quote:Op zondag 29 november 2009 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
oh... en ik was gisteren op een housewarming waar ze echt goddelijke muffins hadden. met pinda's en caramel, en pindakaas erdoor geloof ik. ik zou t nooit zelf maken als ik t recept las meer LEKKER dat ze waren. my. god.
ik ga t recept even ritselen bij dat meisje
ik bak nooit voor mezelf! maar dat betekent nog niet dat ik niet leuke recepten wil hebben, om ooit voor een feestje te bakken...quote:Op zondag 29 november 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!! Soms mis ik SHE echt.
Kee. Dan is het goed.quote:Op zondag 29 november 2009 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bak nooit voor mezelf! maar dat betekent nog niet dat ik niet leuke recepten wil hebben, om ooit voor een feestje te bakken...
(serieus, ik bak ECHT nooit voor mezelf)
Ik denk dat het wel goed voor je is. Door het fietsen ontwikkel je best veel spieren. Met Yoga worden ze weer mooi lang. En je wordt er lenig van en dat heeft ook zo z'n voordelen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet naar yoga zal gaan.. gebruik mijn abonnement al 2 weken niet meer, = dus zonde van het geld, maar aan de andere kant heb ik niet zoveel zin (merk ook niet echt iets 'goeds' aan wel gaan) en kan ik mijn tijd wel beter besteden
nja, da yoga die ik nu doe is echt best rustig en vraagt verder niet zo heel veel van mijn spieren. Dat wil ik ook niet gaan doen, want met mijn huidige sportschema vraag ik genoeg van zequote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed voor je is. Door het fietsen ontwikkel je best veel spieren. Met Yoga worden ze weer mooi lang. En je wordt er lenig van en dat heeft ook zo z'n voordelen.
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?quote:Op zondag 29 november 2009 11:56 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd DaD!!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voor het eerst in 3 (?) maanden weer naar de sportschool geweest!10 min. infietsen, 15 min. op schaatsmachine, 10 min. roeien, buikspieroefeningen en 10 min. crosstrainer. En steeds met hartslag tussen 160 en 175. Woei!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |