abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75103680
quote:
Op zondag 29 november 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms? . Met een koperen muntje natuurlijk.
Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.
Dus ik ben dom .

Ik ben nog altijd van plan eens een CUL-topic te openen met de vraag waar een koksmes toch goed voor is; ik doe alles met een paar Molenmesjes.

Ben jij een (ander, minder goed) koksmes gewend of is het voor jou een nieuw gereedschap?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 november 2009 @ 09:51:34 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75103806
Goedemorgen .

Gefeliciteerd, DaD. Kijk, een speciale Bruce-taart voor jou! (denk die 60th maar even weg en zet je eigen leeftijd ervoor in de plaats )

Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, want ik vond net een bananenschil in de wasmand .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 november 2009 @ 10:24:57 #153
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75104054
quote:
Op zondag 29 november 2009 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Goh, hun logo's lijken nogal op elkaar. Ik heb er ook geen verstand van hoor, ik heb (toevallig) zelf een Zwilling uitbeenmes en het logo op jouw mes deed me daaraan denken.
Dus ik ben dom .

Ik ben nog altijd van plan eens een CUL-topic te openen met de vraag waar een koksmes toch goed voor is; ik doe alles met een paar Molenmesjes.

Ben jij een (ander, minder goed) koksmes gewend of is het voor jou een nieuw gereedschap?
molenmesjes schijnen erg goed gewardeerd te worden. M'n ouders hebben er ook een paar, en zijn erg tevreden. En, culisnob eerste klasse pietverdriet ook, dus dan kan het niet meer verkeerd zijn, natuurlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 29 november 2009 @ 10:31:02 #154
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75104096
Gefeliciteerd DaD dat je nog maar veel mooie taarten mag bakken
  zondag 29 november 2009 @ 10:34:02 #155
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75104121
quote:
Op zondag 29 november 2009 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Dus ik ben dom .

Ik werk graag met een groot mes, bij de super hier (hoogvliet) hadden ze mooie messen voor maar 9.- per stuk en ook een aanzetstaal
pi_75104216
quote:
Op zondag 29 november 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee een Wüsthof. Of zeg ik nu iets doms? . Met een koperen muntje natuurlijk.
Neenee, jij moet juist je vriend nu een muntje geven! Dat je het zogenaamd 'koopt' van hem, en dus niet krijgt, anders snijd je de liefde door Of is de uitvoering van dat bijgeloof bij ieder volk anders? Volgens de Zweden die ik kende moest het zo!
pi_75104228
quote:
Op zondag 29 november 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Gefeliciteerd, DaD. Kijk, een speciale Bruce-taart voor jou! (denk die 60th maar even weg en zet je eigen leeftijd ervoor in de plaats )

[ afbeelding ]

Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, want ik vond net een bananenschil in de wasmand .
. Wat gaaf. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 29 november 2009 @ 10:46:36 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75104269
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75104286
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:43 schreef Laureline het volgende:

[..]

Neenee, jij moet juist je vriend nu een muntje geven! Dat je het zogenaamd 'koopt' van hem, en dus niet krijgt, anders snijd je de liefde door Of is de uitvoering van dat bijgeloof bij ieder volk anders? Volgens de Zweden die ik kende moest het zo!
Ja, dat muntje heb ik weer terug gegeven natuurlijk!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 29 november 2009 @ 10:53:23 #160
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75104357
Gefeli DaD!
Ga je vandaag nog iets speciaals doen om het te vieren?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 29 november 2009 @ 10:57:27 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75104416
Gefeliciteerd, DaDtje!

Deze vond ik toen ik op "Bruce Springsteen Happy Birthday" googlede Logicz! Ach er staat een taartje op
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 29 november 2009 @ 11:14:02 #162
331 Merel
Be here now.
pi_75104706
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75104814
DaD! Gefeliciteerd!
pi_75105008
Goedemorgen gefeliciteerd DaD!

Mededeling 1:
We gaan een autootje erbij kopen. Na 165km in de zeikregen vannacht terugrijden van Den Haag naar Nijmegen zijn we het zat We hebben toen we om half 2 thuis waren meteen op marktplaats gekeken en een autootje gevonden en meteen gemaild. Beter is hij nog niet verkocht, anders nu wel

Mededeling 2:
Het is zat. Zowel voor René als mijzelf: we gaan diehard afvallen de komende maand, kleine minipauze met kerst, en dan doorstomen tot aan de bruiloft. René wil om te beginnen10kg kwijt, en ik ga gewoon meedoen en kijken bij welk gewicht ik het wel genoeg vind.

Mijn teen is minder ontstoken en mijn rug beter, dus we gaan vandaag weer hardlopen

Mededeling 3:
Jezus, wat is een bruiloft plannen lastig.. vooral als je tante vraagt 'Ja <insert naam neef> komt toch ook hè? Dan hebben wij nog maar 1 plek in de auto over...', het gezelschap stil valt en je alleen nog maar 'ja..' kunt mompelen, terwijl je eigenlijk had bedacht dat <insert naam neef> opzich alleen 's avonds op het feest welkom was

En vandaag ga ik studeren! En hardlopen!
Ja doei.
pi_75105050
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:34 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik werk graag met een groot mes, bij de super hier (hoogvliet) hadden ze mooie messen voor maar 9.- per stuk en ook een aanzetstaal
die heeft mn mama voor me gespaard voor de sinterkerst. alle messen plus blok en aanzetstaal

niet echt een goed merk ofzo, maar wel beter dan de meuk die ik nu heb.
Kwak
pi_75105090
oh... en ik was gisteren op een housewarming waar ze echt goddelijke muffins hadden. met pinda's en caramel, en pindakaas erdoor geloof ik. ik zou t nooit zelf maken als ik t recept las meer LEKKER dat ze waren. my. god.

ik ga t recept even ritselen bij dat meisje
Kwak
pi_75105200
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
oh... en ik was gisteren op een housewarming waar ze echt goddelijke muffins hadden. met pinda's en caramel, en pindakaas erdoor geloof ik. ik zou t nooit zelf maken als ik t recept las meer LEKKER dat ze waren. my. god.

ik ga t recept even ritselen bij dat meisje
DOE NORMAAL!!! Soms mis ik SHE echt.
pi_75105263
Gefeliciteerd DaD!
Grappig om te lezen over dat bijgeloof

Vanavond gaat de eerste keer worden dat mijn ouders de ouders van mijn vriend gaan ontmoeten, toch best wel spannend (we gaan gourmetten met zijn allen bij ons thuis)
Nu nog eerst een paar uurtjes relaxen
pi_75105275
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:41 schreef conleche het volgende:

[..]

DOE NORMAAL!!! Soms mis ik SHE echt.
ik bak nooit voor mezelf! maar dat betekent nog niet dat ik niet leuke recepten wil hebben, om ooit voor een feestje te bakken...
(serieus, ik bak ECHT nooit voor mezelf)
Kwak
pi_75105294
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik bak nooit voor mezelf! maar dat betekent nog niet dat ik niet leuke recepten wil hebben, om ooit voor een feestje te bakken...
(serieus, ik bak ECHT nooit voor mezelf)
Kee. Dan is het goed.
  zondag 29 november 2009 @ 11:48:15 #171
277802 _Calimero_
pi_75105322
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet naar yoga zal gaan.. gebruik mijn abonnement al 2 weken niet meer, = dus zonde van het geld, maar aan de andere kant heb ik niet zoveel zin (merk ook niet echt iets 'goeds' aan wel gaan) en kan ik mijn tijd wel beter besteden
pi_75105404
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet naar yoga zal gaan.. gebruik mijn abonnement al 2 weken niet meer, = dus zonde van het geld, maar aan de andere kant heb ik niet zoveel zin (merk ook niet echt iets 'goeds' aan wel gaan) en kan ik mijn tijd wel beter besteden
Ik denk dat het wel goed voor je is. Door het fietsen ontwikkel je best veel spieren. Met Yoga worden ze weer mooi lang. En je wordt er lenig van en dat heeft ook zo z'n voordelen.
  zondag 29 november 2009 @ 11:55:19 #173
277802 _Calimero_
pi_75105485
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goed voor je is. Door het fietsen ontwikkel je best veel spieren. Met Yoga worden ze weer mooi lang. En je wordt er lenig van en dat heeft ook zo z'n voordelen.
nja, da yoga die ik nu doe is echt best rustig en vraagt verder niet zo heel veel van mijn spieren. Dat wil ik ook niet gaan doen, want met mijn huidige sportschema vraag ik genoeg van ze daar past echt niets meer bij.
Ik ga het toch weer overslaan deze week, moet mijn kamer nog schoonmaken en huiswerk maken vandaag (voordat er vrienden komen eten)
pi_75105502
Gefeliciteerd DaD!!

Ik ben voor het eerst in 3 (?) maanden weer naar de sportschool geweest! 10 min. infietsen, 15 min. op schaatsmachine, 10 min. roeien, buikspieroefeningen en 10 min. crosstrainer. En steeds met hartslag tussen 160 en 175. Woei!!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 29 november 2009 @ 12:01:22 #175
3185 Adelante
To let it go now
pi_75105618
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:56 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd DaD!! [ afbeelding ]

Ik ben voor het eerst in 3 (?) maanden weer naar de sportschool geweest! 10 min. infietsen, 15 min. op schaatsmachine, 10 min. roeien, buikspieroefeningen en 10 min. crosstrainer. En steeds met hartslag tussen 160 en 175. Woei!!
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')