abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 12:01:35 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75105623
Hé kwak, waar ik nou altijd zo benieuwd naar ben; waarom bak jij toch zo graag voor anderen als je er zelf niets van eet? Echt ruim in je tijd zit je niet, je doet al veel voor anderen.... ik zou die tijd lekker in mezelf investeren
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 29 november 2009 @ 12:02:32 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75105639
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?
Je zal er wel van afvallen (je verbrandt immers nog steeds calorien), maar het kan efficienter en gezonder.
pi_75105673
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je zal er wel van afvallen (je verbrandt immers nog steeds calorien), maar het kan efficienter en gezonder.
hogere hartslag/cardiotrainen is niet persé ongezond of slechter toch? je verbrandt naar verhouding minder vet, maar absoluut gezien meer calorieËn en als je t lang genoeg volhoudt méér vet dan met een lagere intensiteit dacht ik.

plus je conditie verbetert aanzienlijk sneller dan als je op vetverbrandingszone traint.

bij mij tenminste wel...
Kwak
pi_75105704
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwak, waar ik nou altijd zo benieuwd naar ben; waarom bak jij toch zo graag voor anderen als je er zelf niets van eet? Echt ruim in je tijd zit je niet, je doet al veel voor anderen.... ik zou die tijd lekker in mezelf investeren
ik eet er dan zelf ook wel iets van (maar gewoon 1muffin).
ik bak alleen voor gelegenheden zoals feestjes die ik geef, of "bring your own"lunches brunches en parties.
ik bak echter nooit voor mezelf een hele batch muffins, zomaar. dan zou ik ze allemaal opeten...

(momenteel zit ik overigens vrij ruim in mn tijd...doordat ik minder zing. nu alleen beetje druk met feestjes, veel jarigen enzo...)

en ik vind het écht leuk bakken. soort knutselen voor grote meisjes (vroeger knutselde ik altijd met klei en papier en verf etc.)
Kwak
  zondag 29 november 2009 @ 12:10:04 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75105754
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hogere hartslag/cardiotrainen is niet persé ongezond of slechter toch? je verbrandt naar verhouding minder vet, maar absoluut gezien meer calorieËn en als je t lang genoeg volhoudt méér vet dan met een lagere intensiteit dacht ik.

plus je conditie verbetert aanzienlijk sneller dan als je op vetverbrandingszone traint.

bij mij tenminste wel...
Volgens mij heb je wel gelijk, maar tot een bepaald niveau hartslag (is voor iedereen anders). Ik geloof dat als je veeeeeel te hoog gaat zitten het meer kwaad dan goed doet (dus zowel boven het "vetverbrandniveau" als boven het "fitnessniveau")
  zondag 29 november 2009 @ 12:10:53 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75105770
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik eet er dan zelf ook wel iets van (maar gewoon 1muffin).
ik bak alleen voor gelegenheden zoals feestjes die ik geef, of "bring your own"lunches brunches en parties.
ik bak echter nooit voor mezelf een hele batch muffins, zomaar. dan zou ik ze allemaal opeten...

(momenteel zit ik overigens vrij ruim in mn tijd...doordat ik minder zing. nu alleen beetje druk met feestjes, veel jarigen enzo...)

en ik vind het écht leuk bakken. soort knutselen voor grote meisjes (vroeger knutselde ik altijd met klei en papier en verf etc.)
Oke, dat is een hele goede reden
  Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 12:21:18 #182
70532 loveli
N
pi_75105958
DaD

[ Bericht 8% gewijzigd door loveli op 29-11-2009 12:45:58 ]
crap in = crap out
pi_75106359
Proficiat DaD!!

Ik bak dus wel voor mezelf, en eet 't dan inderdaad ook allemaal alleen op Maar de laatste keer heb ik de muffins ingevroren, dus niet in 1x zes van die dingen opgegeten En m'n speculaaskoekjes laatst waren aangebrand.

Ik ben wel benieuwd naar de zuurkoolstamppot met bloemkool! (boemkool ). Volgende week tijd om weer normaal te doen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 29 november 2009 @ 12:42:56 #184
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75106420
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij heb je wel gelijk, maar tot een bepaald niveau hartslag (is voor iedereen anders). Ik geloof dat als je veeeeeel te hoog gaat zitten het meer kwaad dan goed doet (dus zowel boven het "vetverbrandniveau" als boven het "fitnessniveau")
Je lichaam kent verschillende manieren om energie vrij te maken. Het is een soort curve, aan de onderkant wordt theoretisch gezien enkel het ene systeem gebruikt (en dan is de brandstof 100% vet) en aan de bovenkant van de curve enkel koolhydraten, het andere systeem. Maar in praktijk is het eigenlijk altijd een mix van verschillende systemen en gebruik je dus altijd zowel vet als koolhydraten, alleen verhoudingsgewijs meer van de een dan van de ander.
Hoe lager de hartslag, hoe meer vet, procentueel gezien. Echter is het inderdaad absoluut gezien nog altijd meer vet bij een hogere hartslag, tenzij je zo'n hoge hartslag pakt dat je lichaam echt bijna geen vetten meer gebruikt,. maar dit houd je dan ook niet langer dan een paar minuten vol.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 29 november 2009 @ 12:45:28 #185
277802 _Calimero_
pi_75106483
Ik heb inspanningsfysiologie nu, en ik vind het zo'n ontzettend tof vak
  zondag 29 november 2009 @ 12:46:16 #186
277802 _Calimero_
pi_75106506
en ik ga toch maar naar yoga! Kan mijn zusjes fiets lenen, en ga daarna nog even gauw de stad in.
Huiswerk heb ik verplaatst naar woensdag, want was minder dag ik dacht

Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 12:49:06 #187
70532 loveli
N
pi_75106589
Kwartet blokkade!
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 13:27:16 #188
70532 loveli
N
pi_75107656
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:49 schreef loveli het volgende:
Kwartet blokkade!
..en topickiller.
crap in = crap out
pi_75107709
noes, zeh topique died!

Loveli: een Seat Ibiza 1.3 uit 1993 met nieuwe APK voor 500 euro.. is dat een nette prijs? Kmstand staat er niet bij, maar ik gok rond de 2 a 2,5 ton?
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 13:41:23 #190
70532 loveli
N
pi_75108012
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
noes, zeh topique died!

Loveli: een Seat Ibiza 1.3 uit 1993 met nieuwe APK voor 500 euro.. is dat een nette prijs? Kmstand staat er niet bij, maar ik gok rond de 2 a 2,5 ton?
Voor alles met een nieuwe APK is 500 euro wel verdedigbaar, lleen ligt de automarkt nogal op z'n gat. Ik weet alleen niet of een Seat met 2.5 ton op de teller nog niet op is. Zelf heb ik ook ooit een Ibiza gehad, maar dan het oude model.

Zelf ben ik aan het kijken naar een nieuwe tweedehands auto in een heel andere klasse (nieuwprijs rond de 80.000 gulden, bouwjaar '95-'97) en ik mik op 1500 euro.

Wat zijn de eisen die je hebt? Mag geen drol kosten in wegenbelasting en onderhoud? Hoe lang wil je ermee doen? Mijn eerste keus voor een simpele betrouwbare auto zou een Toyota zijn. Die zijn technisch erg OK. Ik weet niet wat de zwakke punten zijn van die eerste Ibiza's van het tweede model, dat kunnen ze je vast op het Ibizaforum vertellen.
crap in = crap out
pi_75108125
Nou ja, om voor een 'slechtweerbarrel' mij aan te melden op het Ibizaforum gaat me wat ver.

Eisen:
Goedkoop
Goedkoop
Droog
Moet een jaar meegaan, alles wat hij lang meegaat is mooi meegenomen
Goedkoop

Gewoon een net autootje wat ons in ieder geval de winter doorhelpt zodat we met wat regelmaat met enig plezier naar Den Haag of de Achterhoek rijden.
500 euro is zo ongeveer wat we er aan uit willen geven en nou ja... daar krijg je natuurlijk geen luxe bolide voor. Naast 4 motoren is het ook wel heel decadent om dan een auto van >1000 te gaan kopen 'voor erbij'.
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 13:46:21 #192
70532 loveli
N
pi_75108165
Heb flink last van m'n rug bij het zitten en staan dankzij een foute slaaphouding. Bluh.
crap in = crap out
pi_75108186
Dank voor de complimenten! Ik ben ook erg blij met jurkje en vind die van DaD ook erg mooi. overigens had ik bij Jane Norman wel meer jurkjes gespot die ik graag zou willen hebben...

Ik heb deze ook nog aangehad (stond niet zo heel mooi)

deze 2 wil ik nog wel graag, maar die hadden ze niet (meer). Ik had die blauwe gewoon moeten kopen toen ie er nog was en niet zo moeten twijfelen

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75108267
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Ewelina het volgende:
Dank voor de complimenten! Ik ben ook erg blij met jurkje en vind die van DaD ook erg mooi. overigens had ik bij Jane Norman wel meer jurkjes gespot die ik graag zou willen hebben...

Ik heb deze ook nog aangehad (stond niet zo heel mooi)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

deze 2 wil ik nog wel graag, maar die hadden ze niet (meer). Ik had die blauwe gewoon moeten kopen toen ie er nog was en niet zo moeten twijfelen
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
mooi
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 13:52:10 #195
70532 loveli
N
pi_75108333
Tip: zoek ook op Speurders ipv op Marktplaats. Op MP kost het plaatsen van een verkoopadvertentie voor een auto grof geld, veel particuieren hebben daar geen zin in en zetten 'em op Speurders. En voor 500 euro krijg je wel een luxe bolide! Kost je alleen wel wat meer in de wegenbelasting
Denk niet alleen aan 500 euro, maar ook aan veiligheid. Als het meegenomen is dat 'ie wat langer meegaat zou ik iets verder kijken dan alleen naar de prijs.

Moet je je aanmelden voor het ibizaforum? Op de meeste fora kun je gewoon meelezen zonder te registreren en vaak zetten ze aankooptips in een sticky. En als je per se een Ibiza wilt, staan ze daar ook te koop.
crap in = crap out
pi_75108345
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mooi
Bij de V&D te koop Ik denk dat de strapless jurkjes je goed zullen staan (en passen)
pi_75108386
oh, en: gefeliciteerd DaD!
  Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 13:56:09 #198
70532 loveli
N
pi_75108449
Mooie jurkjes, zeker die voorlaatste!

O, en Mo, als je er heel weinig in rijdt, kun je ook een oldtimer (>25 jaar) nemen. Neem je er eentje met een lelijke carosserie van een goed merk dan kosten ze geen drol, maar zijn ze nog wel functioneel. Een oud Golfje II ofzo hoeft ook niks te kosten, maar die rijden wel aardig door. Of een Audi, als 'ie toch belastingvrij is
crap in = crap out
pi_75108493
Die Chinese jurk had ik bijna gekocht van de zomer, maar hij was lelijk genaaid. Hij rimpelde aan de naden. Zonde, want voor de rest was het echt een sexy jurk!! Je ziet wel alle imperfecties van je lichaam, mocht je die hebben!! Want satijn en loeistrak!! Ik had er nog een ander jurkje gepast, wit, met veel voile en een superdecolleté. Ook uiteindelijk niet gedaan, omdat het toch niet bij me paste. Maar dat was zeker wel iets voor Ewelina geweest!
  zondag 29 november 2009 @ 13:59:03 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75108521
hellow dunnnnnies! kom ff naar jullie zwaaien
hoe is het hier??? nog groot nieuws?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')