Je zal er wel van afvallen (je verbrandt immers nog steeds calorien), maar het kan efficienter en gezonder.quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?
hogere hartslag/cardiotrainen is niet persé ongezond of slechter toch? je verbrandt naar verhouding minder vet, maar absoluut gezien meer calorieËn en als je t lang genoeg volhoudt méér vet dan met een lagere intensiteit dacht ik.quote:Op zondag 29 november 2009 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je zal er wel van afvallen (je verbrandt immers nog steeds calorien), maar het kan efficienter en gezonder.
ik eet er dan zelf ook wel iets van (maar gewoon 1muffin).quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwak, waar ik nou altijd zo benieuwd naar ben; waarom bak jij toch zo graag voor anderen als je er zelf niets van eet? Echt ruim in je tijd zit je niet, je doet al veel voor anderen.... ik zou die tijd lekker in mezelf investeren
Volgens mij heb je wel gelijk, maar tot een bepaald niveau hartslag (is voor iedereen anders). Ik geloof dat als je veeeeeel te hoog gaat zitten het meer kwaad dan goed doet (dus zowel boven het "vetverbrandniveau" als boven het "fitnessniveau")quote:Op zondag 29 november 2009 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hogere hartslag/cardiotrainen is niet persé ongezond of slechter toch? je verbrandt naar verhouding minder vet, maar absoluut gezien meer calorieËn en als je t lang genoeg volhoudt méér vet dan met een lagere intensiteit dacht ik.
plus je conditie verbetert aanzienlijk sneller dan als je op vetverbrandingszone traint.
bij mij tenminste wel...
Oke, dat is een hele goede redenquote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik eet er dan zelf ook wel iets van (maar gewoon 1muffin).
ik bak alleen voor gelegenheden zoals feestjes die ik geef, of "bring your own"lunches brunches en parties.
ik bak echter nooit voor mezelf een hele batch muffins, zomaar. dan zou ik ze allemaal opeten...
(momenteel zit ik overigens vrij ruim in mn tijd...doordat ik minder zing. nu alleen beetje druk met feestjes, veel jarigen enzo...)
en ik vind het écht leukbakken. soort knutselen voor grote meisjes (vroeger knutselde ik altijd met klei en papier en verf etc.)
Je lichaam kent verschillende manieren om energie vrij te maken. Het is een soort curve, aan de onderkant wordt theoretisch gezien enkel het ene systeem gebruikt (en dan is de brandstof 100% vet) en aan de bovenkant van de curve enkel koolhydraten, het andere systeem. Maar in praktijk is het eigenlijk altijd een mix van verschillende systemen en gebruik je dus altijd zowel vet als koolhydraten, alleen verhoudingsgewijs meer van de een dan van de ander.quote:Op zondag 29 november 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel gelijk, maar tot een bepaald niveau hartslag (is voor iedereen anders). Ik geloof dat als je veeeeeel te hoog gaat zitten het meer kwaad dan goed doet (dus zowel boven het "vetverbrandniveau" als boven het "fitnessniveau")
Voor alles met een nieuwe APK is 500 euro wel verdedigbaar, lleen ligt de automarkt nogal op z'n gat. Ik weet alleen niet of een Seat met 2.5 ton op de teller nog niet op is. Zelf heb ik ook ooit een Ibiza gehad, maar dan het oude model.quote:Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
noes, zeh topique died!
Loveli: een Seat Ibiza 1.3 uit 1993 met nieuwe APK voor 500 euro.. is dat een nette prijs? Kmstand staat er niet bij, maar ik gok rond de 2 a 2,5 ton?
mooiquote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Ewelina het volgende:
Dank voor de complimenten!
Ik ben ook erg blij met jurkje en vind die van DaD ook erg mooi. overigens had ik bij Jane Norman wel meer jurkjes gespot die ik graag zou willen hebben...
Ik heb deze ook nog aangehad (stond niet zo heel mooi)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 wil ik nog wel graag, maar die hadden ze niet (meer). Ik had die blauwe gewoon moeten kopen toen ie er nog was en niet zo moeten twijfelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de V&D te koopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |