De mijne hangen al vier jaar lang, dus ik heb nooit een gevechtquote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Ewelina het volgende:
Het gevecht met de kerstboomlichtjes is afgelopen. Ik heb gewonnen.
Oh sorry ik heb over je vraag heengelezen. Ik eet veel makkelijk eten. Vaak pasta, een pizza in de oven, een hamburger, biefstuk, knakworstjes, soep enz. Alles wat binnen een kwartier op tafel staat. Ontbijten doe ik wel redelijk gezond, meestal youghurt met een stuk fruit, of gewoon een boterham.quote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef sigme het volgende:
Oh hoi fzn.
Nog maar een keer mijn vraag dan: wat eet je zoal, gewoonlijk, in die twee maaltijden van je?
en wat zijn je hobby's, huisdieren, liefdesleven enzovoorts?
wat fijn dat je nieuwe studie goed bevalt zeg!!! en ik verwacht dat ik het komende jaar me wel weer kom melden hier...quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend en kom je weer hier posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Wat schattig om ook echt antwoord te geven op het nieuwsgierig geneusquote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef fzn het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb over je vraag heengelezen. Ik eet veel makkelijk eten. Vaak pasta, een pizza in de oven, een hamburger, biefstuk, knakworstjes, soep enz. Alles wat binnen een kwartier op tafel staat. Ontbijten doe ik wel redelijk gezond, meestal youghurt met een stuk fruit, of gewoon een boterham.
Mijn hobby's zijn: dansen, koken (klopt natuurlijk niet met wat hierboven staat maar ik kook alleen graag voor andere mensen), ik heb nog een lieve pony waar ik graag mijn aandacht aan mag geven, ik ben echt een gezelligheids mens en drink graag een wijntje of biertje. Ik hou van theater en goede films, ik lees ook graag.
Ik ben sinds kort weer helemaal ongebonden.
Ik werk in de horeca maar ben me eens aan het bezinnen hoe lang ik dit nog vol hou. Ben sowieso van plan om volgend jaar weer een opleiding te gaan volgen. Ik denk voeding&diëtetiek (hoe toepasselijk)
Dude jij bent slanker dan ik hoor! Mijn bmi is nog 23.5 ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
leuke sokken Cali![]()
en leuk, ik vind't prima staan, wilde dat ik zo slank was
Sorry, beetje late reactie!quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?
het mijne zit wrsch nog rond de 24 hoorquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dude jij bent slanker dan ik hoor! Mijn bmi is nog 23.5 ofzo
m'n lengte klopte niet en zit nu rond de 71,5 om de een of andere reden. M'n motorbroek zit ook strak, en dat terwijl ik ECHT niet raar gedaan heb en ontzettend opletquote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zag jou eerst in het lijstje staan met 22 komma nogwat anders?
en mijn buik is daar wel wat aangespannen en ik sta ook wel rechtop, maar niet helemaal 'ingezogen' zegmaar![]()
Misschien praat ik wel gewoon graag over mezelfquote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat schattig om ook echt antwoord te geven op het nieuwsgierig geneus.
Snel koken moet ook gezond kunnen. Groente kost bijna geen tijd.
Waarom eet je maar tweemaal daags? Heb je zo'n druk programma, of heb je geen honger, of ...
Wauw, lekker toch!quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Merel het volgende:
Ik heb net 2 paar pumps en een spijkerbroek gekocht. Spijkerbroek in maat 29. Op m'n heupen zou ik zelfs wel een 28 kunnen hebben, maar dan passen m'n dijen er niet in. Ik ben helemaal verbaasd, ik m'n hoofd had ik nog mínstens maat 31!
En dat terwijl de weegschaal verschrikkelijk onvriendelijk doet met 67,4 vanochtend. Als ik er precies 5 kilo af krijg ben ik tevreden. Al is m'n eerste prioriteit nu dus even "goed voor mezelf zorgen". Als daar gewichtsverlies bijhoort is het fijn, maar ik moet er eigenlijk eerst gewoon voor zorgen dat ik weer lekker in m'n vel zit ongeacht hoe zwaar ik ben
Als strenger zijn, maar niet betekent dat je minder gaat eten, wnat ik denk dat jij al te weinig eet eerlijk gezegd *kijkt streng*quote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
m'n lengte klopte niet en zit nu rond de 71,5 om de een of andere reden. M'n motorbroek zit ook strak, en dat terwijl ik ECHT niet raar gedaan heb en ontzettend opletdus nog strenger zijn dan maar..
Gelukkig samen met René die nu ook een streven heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |