abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 15:42:49 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75111227
Puik is een prima woord. En nu we het toch hebben over vreselijke woorden: ik bedacht me gisteravond toen ik naar huis liep dat er nog een woord voor 'achterwerk' is, naast 'kont(je)' en 'billen', namelijk 'bips'. O wat een godsgruwelijk ranzig woord is dat (is nog nav die discussie met PF trouwens )
Niet meer actief op Fok!
pi_75111306
Ik heb gisteren de hele dag geprobeert in dit topic te posten maar op de een of andere manier lukte het maar niet. Ik kreeg een melding dat mijn bericht geplaatst was nog voor ik een bericht had kunnen schrijven Maaar goed, volgens mij gaat het nu lukken dus kan ik iedereen bedanken voor het welkom heten.
Ik ben nu twee dagen bezig met gezond eten en ik voel me al een stuk "schoner" op de een of andere manier.
  Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 15:46:05 #228
70532 loveli
N
pi_75111332
Ik heb al dagen zin in B&J en spekpannekoeken. Even een eitje koken denk ik
crap in = crap out
pi_75111408
Het gevecht met de kerstboomlichtjes is afgelopen. Ik heb gewonnen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75111416
Oh hoi fzn .

Nog maar een keer mijn vraag dan: wat eet je zoal, gewoonlijk, in die twee maaltijden van je?
en wat zijn je hobby's, huisdieren, liefdesleven enzovoorts?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 november 2009 @ 15:49:54 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75111472
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Ewelina het volgende:
Het gevecht met de kerstboomlichtjes is afgelopen. Ik heb gewonnen.
De mijne hangen al vier jaar lang, dus ik heb nooit een gevecht . Maar steeds meer lichtjes vallen uit, dus ik ga na de kerst in de uitverkoop maar even nieuwe halen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 november 2009 @ 15:55:06 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75111675
ik doe voor sinterklaas niet aan kerst.

K heb trouwens gister gehoord dat we voor kerstavond ook een soort lootjes trekken met de familie van de nieuwe vrouw van de vader van de vriend. Behalve de vader en z'n vrouw, die ik 2x gezien heb, heb ik de rest maar 1x eerder gezien, op de bruiloft. Jippie.

En we schijnen ook nog wat 'leuks' te moeten doen op de avond, als een liedje voordragen, een mop vertellen of een verhaaltje lezen. Ja daag..in het Duits zeker!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? zondag 29 november 2009 @ 16:05:20 #233
70532 loveli
N
pi_75111991
crap in = crap out
pi_75112670
het hardlopen was heerlijk! Eindelijk kon het weer en het ging geweldig!

Helaas kan opgeven voor de City Pier City nog steeds niet (staat dat je je vanaf eind november, wat zo ongeveer NU is) maar ik blijf elke dag even kijken.

10km, 10kg, 14 maart, moet kunnen
Ja doei.
pi_75112764
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef sigme het volgende:
Oh hoi fzn .

Nog maar een keer mijn vraag dan: wat eet je zoal, gewoonlijk, in die twee maaltijden van je?
en wat zijn je hobby's, huisdieren, liefdesleven enzovoorts?
Oh sorry ik heb over je vraag heengelezen. Ik eet veel makkelijk eten. Vaak pasta, een pizza in de oven, een hamburger, biefstuk, knakworstjes, soep enz. Alles wat binnen een kwartier op tafel staat. Ontbijten doe ik wel redelijk gezond, meestal youghurt met een stuk fruit, of gewoon een boterham.

Mijn hobby's zijn: dansen, koken (klopt natuurlijk niet met wat hierboven staat maar ik kook alleen graag voor andere mensen), ik heb nog een lieve pony waar ik graag mijn aandacht aan mag geven, ik ben echt een gezelligheids mens en drink graag een wijntje of biertje. Ik hou van theater en goede films, ik lees ook graag.
Ik ben sinds kort weer helemaal ongebonden.
Ik werk in de horeca maar ben me eens aan het bezinnen hoe lang ik dit nog vol hou. Ben sowieso van plan om volgend jaar weer een opleiding te gaan volgen. Ik denk voeding&diëtetiek (hoe toepasselijk)
  zondag 29 november 2009 @ 16:31:23 #236
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75112847
Die jurken

Ik ben vandaag in de v&d geweest en ze hadden hier nog maar weinig. maar heb er wel een gekocht! Ewelina, welke v&d ben jij geweest en hadden ze daar nog veel?

Ik heb er nu een in maat 36 en die zit redelijk krap, maar nu kan ik hem wel zonder bh aan

ik heb met telefoon een foto gemaakt, zal die ff zoeken..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 29 november 2009 @ 16:39:28 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75113093
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wanneer ben je uitgerekend en kom je weer hier posten?
wat fijn dat je nieuwe studie goed bevalt zeg!!! en ik verwacht dat ik het komende jaar me wel weer kom melden hier...
ik ben 31 december uitgerekend; dus nog een maandje te gaan....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 29 november 2009 @ 16:44:33 #238
277802 _Calimero_
pi_75113248
foto's van mijn jurkje

je ziet wel precies alles zitten ik heb kwabjes bij mijn schouder/oksel die weg moeten en je ziet mijn zwembandje
over 2 weken wil ik hem aan, misschien dat ik nog 1 kilo kan verliezen en dat dat nog een beetje helpt

Edit: voor een cup D, niet gek zonder bh toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75113253
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef fzn het volgende:

[..]

Oh sorry ik heb over je vraag heengelezen. Ik eet veel makkelijk eten. Vaak pasta, een pizza in de oven, een hamburger, biefstuk, knakworstjes, soep enz. Alles wat binnen een kwartier op tafel staat. Ontbijten doe ik wel redelijk gezond, meestal youghurt met een stuk fruit, of gewoon een boterham.

Mijn hobby's zijn: dansen, koken (klopt natuurlijk niet met wat hierboven staat maar ik kook alleen graag voor andere mensen), ik heb nog een lieve pony waar ik graag mijn aandacht aan mag geven, ik ben echt een gezelligheids mens en drink graag een wijntje of biertje. Ik hou van theater en goede films, ik lees ook graag.
Ik ben sinds kort weer helemaal ongebonden.
Ik werk in de horeca maar ben me eens aan het bezinnen hoe lang ik dit nog vol hou. Ben sowieso van plan om volgend jaar weer een opleiding te gaan volgen. Ik denk voeding&diëtetiek (hoe toepasselijk)
Wat schattig om ook echt antwoord te geven op het nieuwsgierig geneus .

Snel koken moet ook gezond kunnen. Groente kost bijna geen tijd.
Waarom eet je maar tweemaal daags? Heb je zo'n druk programma, of heb je geen honger, of ...
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75113284
leuke sokken Cali

en leuk, ik vind't prima staan, wilde dat ik zo slank was
Ja doei.
  zondag 29 november 2009 @ 16:46:17 #241
277802 _Calimero_
pi_75113313
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
leuke sokken Cali

en leuk, ik vind't prima staan, wilde dat ik zo slank was
Dude jij bent slanker dan ik hoor! Mijn bmi is nog 23.5 ofzo
pi_75113354
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is die hartslag niet veel te hoog om af te vallen?
Sorry, beetje late reactie!

Ik train ook meer om mijn conditie te verbeteren en strakker te worden. Ik wil nog ongeveer 2 kilo kwijt, dus dat zal met regelmatig sporten wel lukken, ongeacht de hartslag. En mijn rusthartslag is sowieso vrij hoog, zelfs met een hartslag van 180 kan ik nog prima sporten. Niet heel lang, maar het gaat wel.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75113366
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dude jij bent slanker dan ik hoor! Mijn bmi is nog 23.5 ofzo
het mijne zit wrsch nog rond de 24 hoor
en als jij je buik daar NIET inhoudt, ben jij slanker
Ja doei.
  zondag 29 november 2009 @ 16:48:32 #244
277802 _Calimero_
pi_75113389
ik zag jou eerst in het lijstje staan met 22 komma nogwat anders?

en mijn buik is daar wel wat aangespannen en ik sta ook wel rechtop, maar niet helemaal 'ingezogen' zegmaar
  zondag 29 november 2009 @ 16:50:41 #245
331 Merel
Be here now.
pi_75113475
Ik heb net 2 paar pumps en een spijkerbroek gekocht. Spijkerbroek in maat 29. Op m'n heupen zou ik zelfs wel een 28 kunnen hebben, maar dan passen m'n dijen er niet in. Ik ben helemaal verbaasd, ik m'n hoofd had ik nog mínstens maat 31!

En dat terwijl de weegschaal verschrikkelijk onvriendelijk doet met 67,4 vanochtend. Als ik er precies 5 kilo af krijg ben ik tevreden. Al is m'n eerste prioriteit nu dus even "goed voor mezelf zorgen". Als daar gewichtsverlies bijhoort is het fijn, maar ik moet er eigenlijk eerst gewoon voor zorgen dat ik weer lekker in m'n vel zit ongeacht hoe zwaar ik ben
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75113512
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zag jou eerst in het lijstje staan met 22 komma nogwat anders?

en mijn buik is daar wel wat aangespannen en ik sta ook wel rechtop, maar niet helemaal 'ingezogen' zegmaar
m'n lengte klopte niet en zit nu rond de 71,5 om de een of andere reden. M'n motorbroek zit ook strak, en dat terwijl ik ECHT niet raar gedaan heb en ontzettend oplet dus nog strenger zijn dan maar..

Gelukkig samen met René die nu ook een streven heeft
Ja doei.
  zondag 29 november 2009 @ 16:51:58 #247
331 Merel
Be here now.
pi_75113521
Oh en hoi BJ!! Wat fijn dat het goed gaat

En Cali heeft precies zo'n buikkie als ik
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75113532
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat schattig om ook echt antwoord te geven op het nieuwsgierig geneus .

Snel koken moet ook gezond kunnen. Groente kost bijna geen tijd.
Waarom eet je maar tweemaal daags? Heb je zo'n druk programma, of heb je geen honger, of ...
Misschien praat ik wel gewoon graag over mezelf

Ja daar kom ik de laatste paar dagen dus ook achter, dat je ook snel een gezonde maaltijd neer kan zetten. Het was gewoon altijd gemakszucht.
En ik eet maar twee keer per dag omdat ik inderdaad best druk ben, en omdat ik het zo gewend ben heb ik ook niet vaker honger.
  zondag 29 november 2009 @ 16:52:23 #249
277802 _Calimero_
pi_75113533
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Merel het volgende:
Ik heb net 2 paar pumps en een spijkerbroek gekocht. Spijkerbroek in maat 29. Op m'n heupen zou ik zelfs wel een 28 kunnen hebben, maar dan passen m'n dijen er niet in. Ik ben helemaal verbaasd, ik m'n hoofd had ik nog mínstens maat 31!

En dat terwijl de weegschaal verschrikkelijk onvriendelijk doet met 67,4 vanochtend. Als ik er precies 5 kilo af krijg ben ik tevreden. Al is m'n eerste prioriteit nu dus even "goed voor mezelf zorgen". Als daar gewichtsverlies bijhoort is het fijn, maar ik moet er eigenlijk eerst gewoon voor zorgen dat ik weer lekker in m'n vel zit ongeacht hoe zwaar ik ben
Wauw, lekker toch!

Ik ging vandaag mijn maten meten en ik ben ook dunner dan een tijdje terug waarbij ik wel hetzelfde gewicht had

En je plan klinkt goed! Heb je ook concrete ideeen over hoe je dat gaat doen? een aantal ground rules ofzo? ik hoop in ieder geval dat het helpt en je snel beter in je vel zit. denk dat het wel goed is sowieso om wat lichaamsbeweging en daglicht in je plan op te nemen
  zondag 29 november 2009 @ 16:53:48 #250
277802 _Calimero_
pi_75113587
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

m'n lengte klopte niet en zit nu rond de 71,5 om de een of andere reden. M'n motorbroek zit ook strak, en dat terwijl ik ECHT niet raar gedaan heb en ontzettend oplet dus nog strenger zijn dan maar..

Gelukkig samen met René die nu ook een streven heeft
Als strenger zijn, maar niet betekent dat je minder gaat eten, wnat ik denk dat jij al te weinig eet eerlijk gezegd *kijkt streng*

En merel, ik zag laats een foto van jou in een zelfgemaakt jurkje en daarin was je *HOT* dus als mijn buik op die van jou lijkt dan heb ik daar helemaal geen problemen mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')