1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
ja inmiddels is hij al weg hoor slimmerd, ik veeg em dan af aan de tafel, stapt 'ie overquote:
Heb de fok silver layout hier, daar zit geen postnummering bij de posts.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:11 schreef nieslief het volgende:
Tssssk al LOGgen bij nr. 290 ofzo gaat helemaal goed komen
HEt moest ook nr 280 zijn. i.p.b 290quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb de fok silver layout hier, daar zit geen postnummering bij de posts.
LOL!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
*wapper mijn arm wild op en neer terwijl napoleon stug op mijn hand blijft zitten
Als je tintelingen hebt in je vingers, specifiek dat, kan ik je wel vertellen dat dat niet alleen spieren zijn. Tintelingen zijn zenuwen die in de knel zitten, en waarschijnlijk zal dat in je nek zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Foto's zijn gemaakt de uitslag is dat er niets bijzonders op te zien is. Is dus puur een spierkneuzing en die moet genezen met pijnstilling en diazepam. Overlegd als het in het weekend niet verbeterd dan ga ik maandagmorgen de fysio bellen.
Ja dat zie ik dus niet he, hoeveelste post het is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
HEt moest ook nr 280 zijn. i.p.b 290
Plaatje werkt niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, mag dit ook in de bento?![]()
[ afbeelding ]
Yup ik ben er vrij onzacht achter gekomen dat stoppen voor een voetganger op een zebrapad niet altijd even slim is.....quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@nieslief heb je een ongeluk gehad? Ik meen mij ergens iets daar van mee gekregen te hebben. Succes met het herstel.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:22 schreef Enfermera het volgende:
Link inactive van photobucket past niet in de bento, hoor
en nu?quote:
Gewoon even uithuilen en opnieuw beginnenquote:
[ Bericht 6% gewijzigd door DeZwabber op 27-11-2009 15:29 ]quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
zucht... en nu?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon even uithuilen en opnieuw beginnen
Ik verheug me op straksquote:
Een 386 met 2 monitoren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
zeg zitten jullie op een 386 ofzo
het was een purple haze wietplant, google maar
Knappe tape dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
knutselen met tape kan iedereen
je zei 386 met twee monitors, niet een 386 met twee aangesloten monitorsquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Knappe tape dan.
Ik ga wat buitencomputerse activiteiten doen nu, tot straks.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh hoe was je verjaardag? en had je zus nog een speciale reden om te komen?
Whehehe, die hangt al jaren op mn plee, die killer kaart trouwens ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, maar wel bijna...
[ afbeelding ]
Iehiew!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
het leeft!
maar vraag niet hoe...
[ afbeelding ]
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de rest van het topic mag 3 waardeloze dagen tegemoet gaan
Dat is je whiskey toch wel waard, wat regen??quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
het giet hier pijpestelen en ik wil m'n whisky nog halen
ja, maar ik kijk het toch nog even aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Dat is je whiskey toch wel waard, wat regen??
Anders wil ik het wel voor je halen. Bij mij regent het niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik kijk het toch nog even aan
ik stel me ook een beetje aan, het is 200 meter lopen hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Anders wil ik het wel voor je halen. Bij mij regent het niet.![]()
SEcret Santa????quote:
Whahahaah miepkont dat je dr bentquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik stel me ook een beetje aan, het is 200 meter lopen hier
kwam er vandaag achter dat een van de grootste whisky handelaren in nederland vlak bij zit
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Wat is het toch een schatje Oh-Oh, die laatste foto, geweldig.
Ik vind de Bengaal van Greys ook zo mooi.
Man, stom is dat, ik krijg zelfs lek ogen al ik die foto's bekijk.
Je zou idd denken dat hij een zij is he.....quote:
Nou, doorgaans vind ik mannen erger zanikken over zulke dingen dan vrouwenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je zou idd denken dat hij een zij is he.....
Wat een smoesquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
normaal maakt het me echt geen reet uit of ik natgeregend wordt, kou, hitte, storm het zal me een worst wezen
maar ik heb geen schone kleren klaarliggen om aan te trekken als ik zeiknat thuiskom, ik heb net alles van een week opgespaard en in de wasmasjien geflikkerd
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
demmit dit klinkt ook al niet veel mannelijker, wacht, ehhh
IK HEB EEN BAARD ROAAAHHHHHHHHRRRRRR
Sorry maar nee je bent niet echt mijn type..... Ik hou van kaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
nee dat je wegzwijmelt in aanblik van mijn ongelofelijke mannelijkheid![]()
laat maar, ik ga wel whisky halen...
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik stel me ook een beetje aan, het is 200 meter lopen hier
kwam er vandaag achter dat een van de grootste whisky handelaren in nederland vlak bij zit
Idd, kutsmoesquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
normaal maakt het me echt geen reet uit of ik natgeregend wordt, kou, hitte, storm het zal me een worst wezen
maar ik heb geen schone kleren klaarliggen om aan te trekken als ik zeiknat thuiskom, ik heb net alles van een week opgespaard en in de wasmasjien geflikkerd
nee, ik was gewoon vrij weinigquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAHAHAOh, nee, dan moet je niet zo zeuren
Parapluutje en gaan met die banaan!
![]()
[..]
Idd, kutsmoes
Heb je serieus zo weinig kleren?
Ik wou zeggenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik was gewoon vrij weinig![]()
maar jullie je zin, ik ga nou toch![]()
straks bewijsfoto, whisky + napoleon
als je em lang genoeg laat marineren wel jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:40 schreef nieslief het volgende:
En dan vraag ik me dus serieus af of napoleon smaakt in whiskey....
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
De standjes!![]()
En Loveless heeft een SS pakketje! FOTOOOOOOOOOO!
Oh-oh, waar verheug je je op voor straks? Of is dat een geheimpje?
Ohhhhhh wacht, Popstars(maar dat zal het wel niet zijn, want daar gaat Subtle niet van
-en)
Ik ben lekker al thuis!
Ja ik had nog meer jubeldingen om er in te posten maar ik wist niet of dat mochtquote:
Kennelijk mag het!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
Greys, ligt je matras al bij de deur?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik had nog meer jubeldingen om er in te posten maar ik wist niet of dat mocht![]()
[..]
Kennelijk mag het!![]()
Matras nog niet, eerst kerstboom weggehaald die in de gang stond, matras sleur ik straks naar beneden!
Ik denk dat de mijne sowieso van een vrouw kom, ik vond het een vrouwen handschriftquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Whoeeeeeeeeee, de pakjes stromen binnen, Bamba ook al!
Benieuwd naar de foto ook, ik leg mijn hintenboek vast klaar om te zien of ik aanwijzingen uit de foto's kan halen!HYPER
HYPER
HYPER
HYPER
Neequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:03 schreef nieslief het volgende:
Ben ik nou de enige die nog geen geheime vraag heeft gehad???
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne sowieso van een vrouw kom, ik vond het een vrouwen handschrift.
En duikt alvast voor als blijkt dat mijn SS een man is
Sushiiiiiiiiiiiiii!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Nog maar 20 minuten en dan krijg ik de laatste verjaardagsvisite![]()
Had ik al gezegd dat ik een mega bak sushi ga eten met mn mannen?
Ik ga / heb een vrouwelijke collega vragen / gevraagd om mijn SS pakje te schrijven. Er zijn te weinig mannen, dus dat zou anders te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]Kunnen alle mannen in dit topic even iets krabbelen (oh wacht, de brievenbus morgen!
) en foto daarvan posten voor een vergelijkend onderzoek?
Nee hoor, ik kreeg alleen maar een vraag over mijn adres, meteen aan het begin. Maar daar heeft mijn santa tot op heden ook nog niets mee gedaan..quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:03 schreef nieslief het volgende:
Ben ik nou de enige die nog geen geheime vraag heeft gehad???
[Loveless85] FAKquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga / heb een vrouwelijke collega vragen / gevraagd om mijn SS pakje te schrijven. Er zijn te weinig mannen, dus dat zou anders te makkelijk zijn
Ja jammer he? Vond je trouwens niet dat ze mooi had geschreven op jouw pakje?quote:
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja jammer he? Vond je trouwens niet dat ze mooi had geschreven op jouw pakje?ik was heel tevreden
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzo).
Mijn Sherlock-kant had me daar enorm in de steek gelaten even!
GREYSquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzo).
Mijn Sherlock-kant had me daar enorm in de steek gelaten even!
Niceeeequote:
ze zijn nu wat langer omdat het nat is, maar normaal zijn het hele dichte pijpekrullenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Zwabber, je krullen! En die vrouwen maar Carmensets indraaien
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Zwabber, je krullen! En die vrouwen maar Carmensets indraaien
Greys, ik wik ook zo'n vuurtje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik heb er wel eerst naar gekeken natuurlijk
En ik weet nog ongeveer hoe het er uit zag. Met zwarte stift geschreven.
En ik weet ook nog waar de poststempel vandaan kwam![]()
Hallo, vlak me niet helemáál uit he?![]()
Check ma fireeeeee!
[ afbeelding ]
damn... wat kut bigbird...quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Even een berichtje van mij aangezien ik jullie al 2 maanden update over mijn schoonmoeder...
Ze is gisterenavond overleden. De artsen konden geen nieuwe behandelingen meer starten omdat deze er niet waren of niet mogelijk waren en de bacterien waren resistent geworden voor vrijwel alle antibiotica.
Bedankt voor jullie steun en interesse in de afgelopen tijd
quote:Op vrijdag 27 november 2009 @ 17:57 schreef bigbird het volgende:
Even een berichtje van mij aangezien ik jullie al 2 maanden update over mijn schoonmoeder...
Ze is gisterenavond overleden. De artsen konden geen nieuwe behandelingen meer starten omdat deze er niet waren of niet mogelijk waren en de bacterien waren resistent geworden voor vrijwel alle antibiotica.
jeetje wat vreselijk kut BigBirdquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
*slik*quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
Hahaaa! de Zwabber is teruggekeerd met drank en natte haren!![]()
De whisky testbuisjes:
[ afbeelding ]
Als beloofd, Napoleon en de whisky:
[ afbeelding ]
En een natte Zwabber:
[ afbeelding ]
valt nog mee, mijn haar neemt slecht water op vandaag gelukkig
Gecondoleerd Bigbird.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Ach BB, wat ontzettend rot.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Agossie, die kan je toch echt niet weerstaan zo?quote:
Och BB tochquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Ja toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Agossie, die kan je toch echt niet weerstaan zo?
Die heeft duidelijk een karbonaadje verdiend!![]()
Inderdaad, hoe ie met zijn pootjes voor zijn/haar zaakje staat.quote:
HEUJ!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe ie met zijn pootjes voor zijn/haar zaakje staat.![]()
psst Zwabbermans, kom eens naar jeweetwel?
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oeps, betrapt.![]()
![]()
moest Zwabbie even spreken over iets wat hier niet echt past
Waarom moest ik dat dan welquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor![]()
Nou ja, een beetje dan![]()
Deed ik toch een beetje he, me verantwoorden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor![]()
Nou ja, een beetje dan![]()
Ik zit hier ook te wachten tot de actie losbarstquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
Nou, zo. Gaan we nog wat leuks doen vanaaf? Of laten jullie me ook in de steek?!
Da's ánders!quote:
Ik wacht tot jij aan de drank gaat terwijl je al wazig bentquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
Nou, zo. Gaan we nog wat leuks doen vanaaf? Of laten jullie me ook in de steek?!
Ik ben al aan de drankquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ánders!![]()
[..]
Ik wacht tot jij aan de drank gaat terwijl je al wazig bent![]()
Misschien doe ik wel een wodkaatje mee vanavond!
Waarom ga je dat in krantenpapier inpakken in plaats van cadeaupapier?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:44 schreef Morretje het volgende:
Hm, hier gaan we sinterklaascadeautjes voor de welpen inpakken voor morgen..
Maar dat kan natuurlijk niet in inpakpapier he!Dus ik heb niet veel krantenpapier meer denk ik morgen.
Ja ik wist dat antwoord welquote:
Jaaaaa het wordt toch nog gezelligquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Misschien doe ik wel een wodkaatje mee vanavond!
Zie, jij laat me ook in de steekquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen, nog even lekker badderen voordat Popstars begint ().
Al kan Popstars me niet zo boeien dit jaar, dus ik kijk hier gewoon mee. Niet stiekem allemaal naar de IRC gaan dus he?
Gaan niet nee...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen, nog even lekker badderen voordat Popstars begint ().
Al kan Popstars me niet zo boeien dit jaar, dus ik kijk hier gewoon mee. Niet stiekem allemaal naar de IRC gaan dus he?
Oh leuk, het is in den helder... da's maar 8 uur vliegen vanaf hierquote:
Prima! Zie je morgen om 22:30 in club danquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh leuk, het is in den helder... da's maar 8 uur vliegen vanaf hier
Ik doe een turbobadje! Half uurtje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, jij laat me ook in de steek
Fuck zeg, moet ik dan echt gaan bankhangen vanaaf?!
Half uurtje smalf uurtjequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe een turbobadje! Half uurtje!
Hoi Ml-etje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, hoe is het hier?
Hongerigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima! Zie je morgen om 22:30 in club dan
Ja, tot 22:45 hoor. Dan ga ik naar binnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, we spreken af buiten voor de club. Ik zie je daar, wacht je op me?
Good luckquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
Oh nee! Ik krijg zojuist een belangrijk telefoontje. Er zijn gewapende russische troepen gesignaleerd die een bom hebben gelegd hebben op Amerikaans grondgebied. Ik moet onmiddellijk gaan helpen om ze te verslaan! Ik hoop dat ik het red, het zal een zware strijd worden.
Wens me sterkte!
* MrSubtle start de Playstation 3 op
Ow nee héquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Ml-etje.
Rustigjes en slecht nieuws voor BB.
Chili kip?? Staat hier in de ovenquote:
wat voor gaten heb jij gemaakt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
Heb ik iets gemist dat ik nu geen benul heb waar jij het over hebt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
Ooh leuk, zet je even een foto neer? Dan zet ik 'm in het lijstje erbijquote:
Goed gegokt, de buren hier nemen helaas altijd 2 plekken tegelijk in beslag door net geen auto afstand van elkaar af te parkeren zodat ze naar buiten kunnen kijken.quote:
Zodat ze naar buiten kunnen kijken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed gegokt, de buren hier nemen helaas altijd 2 plekken tegelijk in beslag door net geen auto afstand van elkaar af te parkeren zodat ze naar buiten kunnen kijken.
Nou ik ben weer off, gedoucht en wel plus eten klaar op naardie het laminaat boven vast al deels heeft liggen (duim ik).
Intrigerendquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zodat ze naar buiten kunnen kijken?![]()
![]()
De mijne niet hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
tenslotte is je auto vaak heel lelijk
Neuh ik heb plek gereserveerd voor mij enquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je kunt nu ook van het donkere uitzicht genieten?
Had ik al gedaan intussenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Subtle, aangezien ik lijstjesgheyl benwil je dan achter Loveless, Muis en Bamba ook 'pakje ontvangen' zetten, maar dan zonder linkje naar een foto nog?
Ja Mitoquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De mijne niet hoorDie is vet prachtig
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De mijne niet hoorDie is vet prachtig
Dammit, wat goed!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik al gedaan intussenik was bezig ja
![]()
Het went. Serieusquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ja
Behalve dat nummerbord op de voorkant dan![]()
Was ook een grapje hoorquote:
quote:
Zo eentje die uit het midden staatquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb je voor kenteken dan Elies?
1-LUV-MRSquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb je voor kenteken dan Elies?
oh fuck dat ziet er niet uitquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo eentje die uit het midden staat
[ afbeelding ]
He, bedanktquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
oh fuck dat ziet er niet uit... dat zou ik niet kunnen hebben
Ik ga me er van de week eens over buigen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ElisaB het volgende:
Joepie; daar is ie weer
FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
Ah fijn! Fotoooooo!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys hoe is het met je omgelazerde boom?
En om je bij te staan, wij hebben een kerstdorp opgezet vandaag
quote:
FOTO VAN JE PAKJE MAKEN. NUquote:
Woohoooooquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is vandaag gecastreerd. Hopelijk plast hij dan niet meer in huis. Werden we gebeld tja zijn ene bal is niet ingedaald. Dat wist ik al en hun dus eigenlijk ook. Ze had niet goed gekeken op zijn kaart en hij was al onder narcose. Hij duurde uiteindelijk maar 5min langer en hij heeft nu 1 hechting die er volgende week uit mag. Maar ik vind het wel een beetje slordig. Hij keek ons wel heel verwijtend aan. Hij slaapt nu heel lief in een stoel.
Ja Femke, dit kán in Nederlandquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind de auto heul mooi, maar die nummerplaat, dat kan gewoon echt niet. DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
Arme Rossi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is vandaag gecastreerd. Hopelijk plast hij dan niet meer in huis. Werden we gebeld tja zijn ene bal is niet ingedaald. Dat wist ik al en hun dus eigenlijk ook. Ze had niet goed gekeken op zijn kaart en hij was al onder narcose. Hij duurde uiteindelijk maar 5min langer en hij heeft nu 1 hechting die er volgende week uit mag. Maar ik vind het wel een beetje slordig. Hij keek ons wel heel verwijtend aan. Hij slaapt nu heel lief in een stoel.
Pakje = thuisquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
FOTO VAN JE PAKJE MAKEN. NU
Hoi![]()
Hoe is het met jou en die van jou?
Ik vind Femke een lekker hapje. Jij ook?quote:
quote:
*huivert bij de gedachte alleen al*quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij mannen onder elkaar vinden dit maar niks
Yups. Als ze wat minder links wordt, mag ze van mij minister president wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind Femke een lekker hapje. Jij ook?
(ze moet alleen niet praten)
Tsja, weet je; mannen dénken teveel. Het kan die katers echt niet schelen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar een plassende kat is ook niet echt fijn in huis.
Mijn vriend heeft er ook altijd zoveel moeite mee. Maar bij een poes dan weer niet. Dat is een veel ingrijipendere ingreep
ELIES!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Als ze wat minder links wordt, mag ze van mij minister president worden
Elke keer dat wij een kater van ons lieten castreren voelde ik me zó enorm schuldig dat ik hun de mannelijkheid zo bruut liet ontnemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*huivert bij de gedachte alleen al*
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
ELIES!
Nu doe ik geen oog dicht vannacht, na deze opmerking
*neemt nog maar wat wodka*
Proestquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef MrSubtle het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Beste PR-medewerker ElisaB
Leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Greys. Haastig opgezet want lief moest weg maar morgen komt er sneeuw bij en dan zal ik wel een nieuwe foto plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik hoop zooo dat je gecastreerd bedoeldequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef ElisaB het volgende:
Ow... we hadden een keer in de praktijk een plaskater die eigenlijk geamputeerd moest worden. Want hij zat steeds verstopt. De eigenaar wilde het perse niet. Hij vond het zielig. Dat vind ik dan weer zielig. Voor de poes, maar ook voor de man.
.
.
.
.
.
Stel je niet aan idioot
Er is eigenlijk niemand waarvan ik denk 'was die maar MP'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]Elies, snel, zeg dat je wilders als m-president wil
we gaan greys even dronken voeren met wel TWEE glazen wodka
Ja ik lees het... ik begrijp... maar ik hou het lekker toch zo, want da's leukerquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proest
Nee, echt; dat ben ik niet. Serieus en no shit! S_F is stúkken beter. Muck was geweldig. Nan, Senes. Maar niet (ik herhaal NIET) ElisaB.
Hebbie dat??
Sligro was aanmerkelijk goedkoper al zijn die prijzen zonder btw die ze er bij zetten nog best valsquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik heb ook al een paar keer staan kwijlen bij die huisjes in de Intratuin. Maar ze zijn zo duur
70 Euro voor 1 leuk huisjeVoordat ik dan een durp heb, ben ik arm
Neeeeeeeequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef MrSubtle het volgende:Elies, snel, zeg dat je wilders als m-president wil
we gaan greys even dronken voeren met wel TWEE glazen wodka
Nope, katers met blaasgruis die daardoor steeds verstopt raken daarvan amputeren ze het piemeltje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik hoop zooo dat je gecastreerd bedoelde
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat iedereen hier zoal stemtquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niemand waarvan ik denk 'was die maar MP'.
Maar Fémke.... Brrrrrrr! Wat een vré-se-lijk mens. Echt. Jakkie.
Nee popje; het puntje van de piem0l eraf. Knip knap rats tsjakka! Echt, je wilt niet weten hoe plaskaters daarvan opknappen. Minder blaasontsteking, geen verstopte plasbuis meer, geen bloed meer plassen, niet meer zichzelf vergiftigen wegens amper meer werkende nieren. Maar gewoon: een gezonde kater met een iets kortere piem0l.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
Ik dacht ook al, wat moet er dan geamputeerd worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, katers met blaasgruis die daardoor steeds verstopt raken daarvan amputeren ze het piemeltje.
En geloof me dat die katers daar heel blij mee zijn uiteindelijk, want dan zijn ze van de pijn verlost
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee hoor van katers kun je een "poes" maken dan amputeren ze de penis.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, katers met blaasgruis die daardoor steeds verstopt raken daarvan amputeren ze het piemeltje.
En geloof me dat die katers daar heel blij mee zijn uiteindelijk, want dan zijn ze van de pijn verlost
Sorry F_R dat ik voor mijn beurt praat
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee popje; het puntje van de piem0l eraf. Knip knap rats tsjakka! Echt, je wilt niet weten hoe plaskaters daarvan opknappen. Minder blaasontsteking, geen verstopte plasbuis meer, geen bloed meer plassen, niet meer zichzelf vergiftigen wegens amper meer werkende nieren. Maar gewoon: een gezonde kater met een iets kortere piem0l.
Djeezus tis nogal geen fuckin waslijstquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef MrSubtle het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Beste PR-medewerker ElisaB
Ik heb lang VVD gestemd, maar sinds een aantal jaar weet ik niet meer wat ik moet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat iedereen hier zoal stemtals jullie het willen vertellen natuurlijk...
TS begint:
D66
Je kunt later bijwerken, en je kunt ook gewoon maar 1 veld invullenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Djeezus tis nogal geen fuckin waslijst
Dat is ook altijd wat mij tegenhoudtquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Djeezus tis nogal geen fuckin waslijst
Die katers gaan dan van ellende en pijn overal in huis plassen, omdat ze de kattenbak associëren met helse pijn. Heel zielig. Dan maar chop chop, da's ook wel even sneu, maar dan zijn ze daarna wel van de pijn afquote:
Het is gewoon voor de lol en voor de eer. En je mag inderdaad een jaartje de avatar gebruikenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik had vorig jaar zo'n FOK!award gewonnen, twee zelfs geloof ik
Maar ik heb nooit begrepen wat je daarmee kon worden
De bedoeling was dat je dan een avatar daarvan nam, maar dat heb ik dus nooit gedaan. Ik wist het niet en toen ik het eenmaal wel wist wilde ik mijn eigen ava niet kwijt.
Ze zijn vaak maanden ziek geweest. Chop, chop en ze knappen zienderogen op. Twee dagen later zijn ze weer gelukkigquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Die katers gaan dan van ellende en pijn overal in huis plassen, omdat ze de kattenbak associëren met helse pijn. Heel zielig. Dan maar chop chop, da's ook wel even sneu, maar dan zijn ze daarna wel van de pijn af
Oh leuker, ga ik ook even typen:quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb lang VVD gestemd, maar sinds een aantal jaar weet ik niet meer wat ik moet.
PvdA: never nooit. Ik ken de kopstukken bijna persoonlijk en ze sucken big time
CDA: botst met mijn wens de kerk buiten de wet- en regelgeving te houden
CU: ja, dat kan dus echt niet met mijn levensstijl
VVD: yeah right... ik volg ze niet meer
GL: ik ben teveel ondernemer, groot-belastingbetaler en op mezelf aangewezen
SP: zie boven en zoot
PVV: nee, sorry; distantieer ik me van, want te ongenuanceerd en boos
D66: zegt me helemaal nix
PvdD: te eenzijdig
Dus...
Je mag het ook in gedeeltes invullen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook altijd wat mij tegenhoudt
Heb elk jaar nog braaf gestemd, maar ik stel het iedere keer weer uit en uit en uit omdat het zó veel werk is
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Om in de sint sfeer toch te blijven nog, hier freggel met chocolade munten als speelgoed...
[ afbeelding ]
Ik zal me er eens in verdiepenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
D66: Mijn keuze... want liberaal, goed drugsbeleid, grondleggers van homo huwelijk, gelijke rechten, realistisch beeld, goede centrale plek, lekker ruimdenkend
Dat is zielig ja, als dan het hele zaakje eraf halen helpt, is het arme beestje maar geholpen en beter af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die katers gaan dan van ellende en pijn overal in huis plassen, omdat ze de kattenbak associëren met helse pijn. Heel zielig. Dan maar chop chop, da's ook wel even sneu, maar dan zijn ze daarna wel van de pijn af
Jij als tegendraads persoon (want immers homosexueelquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal me er eens in verdiepen
Ik word namelijk helemaal vlekkerig van de huidige regeldrang. Kan er niet tegen
Mijn kater is bijna dood gegaan aan blaasproblemen. Letterlijk. Na de amputatie (toen ie 3 was) werd hij groot en sterk. Hij is uiteindelijk heel gezond 20 gewordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat is zielig ja, als dan het hele zaakje eraf halen helpt, is het arme beestje maar geholpen en beter af.
Ik kom erop terugquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef MrSubtle het volgende:
Jij als tegendraads persoon (want immers homosexueel) zou het zeker kunnen overwegen ja
. En Pechtold doet het goed vind ik
quote:
Oh ik kwam vast heel ondankbaar overquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is gewoon voor de lol en voor de eer. En je mag inderdaad een jaartje de avatar gebruiken
Het ziet er super uit!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Je mag het ook in gedeeltes invullen hoor
En het is nu makkelijker van voorgaande jaren denk ik toch?
Glowmouse
Freggelquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Om in de sint sfeer toch te blijven nog, hier freggel met chocolade munten als speelgoed...
[ afbeelding ]
Gemak dient de mesch; hij onthoudt álles. En je mag later ook nog aanpassenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik kwam vast heel ondankbaar over![]()
Maar zo bedoelde ik het niet hoor! Ik snapte het gewoon niet zo eigenlijk, dat lag aan mezelf
Ik kwam ook veel te laat achter die ava's.
[..]
Het ziet er super uit!
En als je het in gedeeltes invult bewaart ie het toch niet, wat je al hebt ingevuld? Of wel?
Of moet je dat vast knippen en plakken in het topic en een volgende keer de rest?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, onthoudt ie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gemak dient de mesch; hij onthoudt álles. En je mag later ook nog aanpassen
Hoe dan? Je hebt alleen een button 'stem' onderin, ik had net de helft al ingevuld en als je dan wegsurft onthoudtie dus niksquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja is goed geworden he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat tof dat ie nog zo oud is geworden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn kater is bijna dood gegaan aan blaasproblemen. Letterlijk. Na de amputatie (toen ie 3 was) werd hij groot en sterk. Hij is uiteindelijk heel gezond 20 geworden
Gewoon op stem klikken en later terugkomenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt alleen een button 'stem' onderin, ik had net de helft al ingevuld en als je dan wegsurft onthoudtie dus niks
dan is er wat mis met het geheugen van je computerquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt alleen een button 'stem' onderin, ik had net de helft al ingevuld en als je dan wegsurft onthoudtie dus niks
Oh ik dacht dat 'stem' ook daadwerkelijk direct stemmen was en er apart nog 'opslaan' was ergens, of het gewoon ge-autosaved werd als je wat invulde en je kon wegbrowsenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon op stem klikken en later terugkomen
Uiteindelijk omgevallen door een hersenbloeding oid. Nog een nachtje naast me gelegen om te kijken of het zou herstellen, maar helaas. We missen elkaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat tof dat ie nog zo oud is geworden.
Ik dacht hetzelfde als Ll hoor, dat als je op STEM drukt, dat dat je definitieve keuzedoorgave zou zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is er wat mis met het geheugen van je computer![]()
sorry
Nope. Als je eerst DeZwabber als favo user invult en drie weken later Ymme, dan onthoudt ie Ymme. Knap hequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
En als je daarna de rest invult en weer op STEM drukt, telt ie niet dubbel wat je al eerder had gestemd?
Oh, zulks een realistisch voorbeeld!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Als je eerst DeZwabber als favo user invult en drie weken later Ymme, dan onthoudt ie Ymme. Knap he
En hoe weet 'ie' dan wanneer ik voor de laatste keer op STEM heb gedrukt en er dus geen wijzigingen meer komen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Als je eerst DeZwabber als favo user invult en drie weken later Ymme, dan onthoudt ie Ymme. Knap he
Nee, dat weet ik dan weer wel. Je mag ook maar drie velden invullen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar MOET je werkelijk alles invullen?
Sommige subsites kom ik never, en dan kan ik dus moeilijk daar een favo mod/site admin van kiezen
Greys:quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe weet 'ie' dan wanneer ik voor de laatste keer op STEM heb gedrukt en er dus geen wijzigingen meer komen?(Ik wil altijd alles graag snappen, onhebbelijk he?
).
Of is het gewoon zo dat op een bepaalde datum alles telt wat er daar op die site staat?
maar dat hoef je niet te doen hoor, je mag ook mij laten staanquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Dan is de stem knop uitgegrijsdquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat hoef je niet te doen hoor, je mag ook mij laten staan
Nou ehm... vooruit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys:
Gewoon invullen, op stem klikken en eventueel later nog eens... en nog eens.
De rest is voor de mensen die daar slim genoeg voor zijn en hoeven wij ons geen zorgen om te makenfijn he?
ik weiger het je gewoon uit te leggen omdat je het niet hoeft te wetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ehm... vooruit.
Maar ik had het toch liever geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |