Ja ik wist dat antwoord welquote:
Jaaaaa het wordt toch nog gezelligquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Misschien doe ik wel een wodkaatje mee vanavond!
Zie, jij laat me ook in de steekquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen, nog even lekker badderen voordat Popstars begint ().
Al kan Popstars me niet zo boeien dit jaar, dus ik kijk hier gewoon mee. Niet stiekem allemaal naar de IRC gaan dus he?
Gaan niet nee...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen, nog even lekker badderen voordat Popstars begint ().
Al kan Popstars me niet zo boeien dit jaar, dus ik kijk hier gewoon mee. Niet stiekem allemaal naar de IRC gaan dus he?
Oh leuk, het is in den helder... da's maar 8 uur vliegen vanaf hierquote:
Prima! Zie je morgen om 22:30 in club danquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh leuk, het is in den helder... da's maar 8 uur vliegen vanaf hier
Ik doe een turbobadje! Half uurtje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, jij laat me ook in de steek
Fuck zeg, moet ik dan echt gaan bankhangen vanaaf?!
Half uurtje smalf uurtjequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe een turbobadje! Half uurtje!
Hoi Ml-etje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, hoe is het hier?
Hongerigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima! Zie je morgen om 22:30 in club dan
Ja, tot 22:45 hoor. Dan ga ik naar binnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, we spreken af buiten voor de club. Ik zie je daar, wacht je op me?
Good luckquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
Oh nee! Ik krijg zojuist een belangrijk telefoontje. Er zijn gewapende russische troepen gesignaleerd die een bom hebben gelegd hebben op Amerikaans grondgebied. Ik moet onmiddellijk gaan helpen om ze te verslaan! Ik hoop dat ik het red, het zal een zware strijd worden.
Wens me sterkte!
* MrSubtle start de Playstation 3 op
Ow nee héquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Ml-etje.
Rustigjes en slecht nieuws voor BB.
Chili kip?? Staat hier in de ovenquote:
wat voor gaten heb jij gemaakt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
Heb ik iets gemist dat ik nu geen benul heb waar jij het over hebt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |