[Loveless85] FAKquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga / heb een vrouwelijke collega vragen / gevraagd om mijn SS pakje te schrijven. Er zijn te weinig mannen, dus dat zou anders te makkelijk zijn
Ja jammer he? Vond je trouwens niet dat ze mooi had geschreven op jouw pakje?quote:
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja jammer he? Vond je trouwens niet dat ze mooi had geschreven op jouw pakje?ik was heel tevreden
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzo).
Mijn Sherlock-kant had me daar enorm in de steek gelaten even!
GREYSquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzo).
Mijn Sherlock-kant had me daar enorm in de steek gelaten even!
Niceeeequote:
ze zijn nu wat langer omdat het nat is, maar normaal zijn het hele dichte pijpekrullenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Zwabber, je krullen! En die vrouwen maar Carmensets indraaien
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Zwabber, je krullen! En die vrouwen maar Carmensets indraaien
Greys, ik wik ook zo'n vuurtje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik heb er wel eerst naar gekeken natuurlijk
En ik weet nog ongeveer hoe het er uit zag. Met zwarte stift geschreven.
En ik weet ook nog waar de poststempel vandaan kwam![]()
Hallo, vlak me niet helemáál uit he?![]()
Check ma fireeeeee!
[ afbeelding ]
damn... wat kut bigbird...quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Even een berichtje van mij aangezien ik jullie al 2 maanden update over mijn schoonmoeder...
Ze is gisterenavond overleden. De artsen konden geen nieuwe behandelingen meer starten omdat deze er niet waren of niet mogelijk waren en de bacterien waren resistent geworden voor vrijwel alle antibiotica.
Bedankt voor jullie steun en interesse in de afgelopen tijd
quote:Op vrijdag 27 november 2009 @ 17:57 schreef bigbird het volgende:
Even een berichtje van mij aangezien ik jullie al 2 maanden update over mijn schoonmoeder...
Ze is gisterenavond overleden. De artsen konden geen nieuwe behandelingen meer starten omdat deze er niet waren of niet mogelijk waren en de bacterien waren resistent geworden voor vrijwel alle antibiotica.
jeetje wat vreselijk kut BigBirdquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
*slik*quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
Hahaaa! de Zwabber is teruggekeerd met drank en natte haren!![]()
De whisky testbuisjes:
[ afbeelding ]
Als beloofd, Napoleon en de whisky:
[ afbeelding ]
En een natte Zwabber:
[ afbeelding ]
valt nog mee, mijn haar neemt slecht water op vandaag gelukkig
Gecondoleerd Bigbird.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Ach BB, wat ontzettend rot.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Agossie, die kan je toch echt niet weerstaan zo?quote:
Och BB tochquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Ja toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Agossie, die kan je toch echt niet weerstaan zo?
Die heeft duidelijk een karbonaadje verdiend!![]()
Inderdaad, hoe ie met zijn pootjes voor zijn/haar zaakje staat.quote:
HEUJ!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe ie met zijn pootjes voor zijn/haar zaakje staat.![]()
psst Zwabbermans, kom eens naar jeweetwel?
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oeps, betrapt.![]()
![]()
moest Zwabbie even spreken over iets wat hier niet echt past
Waarom moest ik dat dan welquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor![]()
Nou ja, een beetje dan![]()
Deed ik toch een beetje he, me verantwoorden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor![]()
Nou ja, een beetje dan![]()
Ik zit hier ook te wachten tot de actie losbarstquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
Nou, zo. Gaan we nog wat leuks doen vanaaf? Of laten jullie me ook in de steek?!
Da's ánders!quote:
Ik wacht tot jij aan de drank gaat terwijl je al wazig bentquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
Nou, zo. Gaan we nog wat leuks doen vanaaf? Of laten jullie me ook in de steek?!
Ik ben al aan de drankquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ánders!![]()
[..]
Ik wacht tot jij aan de drank gaat terwijl je al wazig bent![]()
Misschien doe ik wel een wodkaatje mee vanavond!
Waarom ga je dat in krantenpapier inpakken in plaats van cadeaupapier?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:44 schreef Morretje het volgende:
Hm, hier gaan we sinterklaascadeautjes voor de welpen inpakken voor morgen..
Maar dat kan natuurlijk niet in inpakpapier he!Dus ik heb niet veel krantenpapier meer denk ik morgen.
Ja ik wist dat antwoord welquote:
Jaaaaa het wordt toch nog gezelligquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Misschien doe ik wel een wodkaatje mee vanavond!
Zie, jij laat me ook in de steekquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen, nog even lekker badderen voordat Popstars begint ().
Al kan Popstars me niet zo boeien dit jaar, dus ik kijk hier gewoon mee. Niet stiekem allemaal naar de IRC gaan dus he?
Gaan niet nee...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen, nog even lekker badderen voordat Popstars begint ().
Al kan Popstars me niet zo boeien dit jaar, dus ik kijk hier gewoon mee. Niet stiekem allemaal naar de IRC gaan dus he?
Oh leuk, het is in den helder... da's maar 8 uur vliegen vanaf hierquote:
Prima! Zie je morgen om 22:30 in club danquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh leuk, het is in den helder... da's maar 8 uur vliegen vanaf hier
Ik doe een turbobadje! Half uurtje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, jij laat me ook in de steek
Fuck zeg, moet ik dan echt gaan bankhangen vanaaf?!
Half uurtje smalf uurtjequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe een turbobadje! Half uurtje!
Hoi Ml-etje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, hoe is het hier?
Hongerigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima! Zie je morgen om 22:30 in club dan
Ja, tot 22:45 hoor. Dan ga ik naar binnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, we spreken af buiten voor de club. Ik zie je daar, wacht je op me?
Good luckquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
Oh nee! Ik krijg zojuist een belangrijk telefoontje. Er zijn gewapende russische troepen gesignaleerd die een bom hebben gelegd hebben op Amerikaans grondgebied. Ik moet onmiddellijk gaan helpen om ze te verslaan! Ik hoop dat ik het red, het zal een zware strijd worden.
Wens me sterkte!
* MrSubtle start de Playstation 3 op
Ow nee héquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Ml-etje.
Rustigjes en slecht nieuws voor BB.
Chili kip?? Staat hier in de ovenquote:
wat voor gaten heb jij gemaakt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
Heb ik iets gemist dat ik nu geen benul heb waar jij het over hebt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
Ooh leuk, zet je even een foto neer? Dan zet ik 'm in het lijstje erbijquote:
Goed gegokt, de buren hier nemen helaas altijd 2 plekken tegelijk in beslag door net geen auto afstand van elkaar af te parkeren zodat ze naar buiten kunnen kijken.quote:
Zodat ze naar buiten kunnen kijken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed gegokt, de buren hier nemen helaas altijd 2 plekken tegelijk in beslag door net geen auto afstand van elkaar af te parkeren zodat ze naar buiten kunnen kijken.
Nou ik ben weer off, gedoucht en wel plus eten klaar op naardie het laminaat boven vast al deels heeft liggen (duim ik).
Intrigerendquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zodat ze naar buiten kunnen kijken?![]()
![]()
De mijne niet hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
tenslotte is je auto vaak heel lelijk
Neuh ik heb plek gereserveerd voor mij enquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je kunt nu ook van het donkere uitzicht genieten?
Had ik al gedaan intussenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Subtle, aangezien ik lijstjesgheyl benwil je dan achter Loveless, Muis en Bamba ook 'pakje ontvangen' zetten, maar dan zonder linkje naar een foto nog?
Ja Mitoquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De mijne niet hoorDie is vet prachtig
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De mijne niet hoorDie is vet prachtig
Dammit, wat goed!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik al gedaan intussenik was bezig ja
![]()
Het went. Serieusquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ja
Behalve dat nummerbord op de voorkant dan![]()
Was ook een grapje hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |