[Loveless85] FAKquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga / heb een vrouwelijke collega vragen / gevraagd om mijn SS pakje te schrijven. Er zijn te weinig mannen, dus dat zou anders te makkelijk zijn
Ja jammer he? Vond je trouwens niet dat ze mooi had geschreven op jouw pakje?quote:
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja jammer he? Vond je trouwens niet dat ze mooi had geschreven op jouw pakje?ik was heel tevreden
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzo).
Mijn Sherlock-kant had me daar enorm in de steek gelaten even!
GREYSquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zó dat ik het adresgedeelte er af heb gehaald (voor de foto, ik zag dat het een los stukje papier was dat er later op was geplakt, wel hetzelfde bruine papier) want dat heb ik weggegooid. Anders had ik het nog eens grondig onder de loep kunnen nemen (en poststempels en codes uitpluizen enzo).
Mijn Sherlock-kant had me daar enorm in de steek gelaten even!
Niceeeequote:
ze zijn nu wat langer omdat het nat is, maar normaal zijn het hele dichte pijpekrullenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Zwabber, je krullen! En die vrouwen maar Carmensets indraaien
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Zwabber, je krullen! En die vrouwen maar Carmensets indraaien
Greys, ik wik ook zo'n vuurtje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik heb er wel eerst naar gekeken natuurlijk
En ik weet nog ongeveer hoe het er uit zag. Met zwarte stift geschreven.
En ik weet ook nog waar de poststempel vandaan kwam![]()
Hallo, vlak me niet helemáál uit he?![]()
Check ma fireeeeee!
[ afbeelding ]
damn... wat kut bigbird...quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
Even een berichtje van mij aangezien ik jullie al 2 maanden update over mijn schoonmoeder...
Ze is gisterenavond overleden. De artsen konden geen nieuwe behandelingen meer starten omdat deze er niet waren of niet mogelijk waren en de bacterien waren resistent geworden voor vrijwel alle antibiotica.
Bedankt voor jullie steun en interesse in de afgelopen tijd
quote:Op vrijdag 27 november 2009 @ 17:57 schreef bigbird het volgende:
Even een berichtje van mij aangezien ik jullie al 2 maanden update over mijn schoonmoeder...
Ze is gisterenavond overleden. De artsen konden geen nieuwe behandelingen meer starten omdat deze er niet waren of niet mogelijk waren en de bacterien waren resistent geworden voor vrijwel alle antibiotica.
jeetje wat vreselijk kut BigBirdquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
*slik*quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef bigbird het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |