Ooh leuk, zet je even een foto neer? Dan zet ik 'm in het lijstje erbijquote:
Goed gegokt, de buren hier nemen helaas altijd 2 plekken tegelijk in beslag door net geen auto afstand van elkaar af te parkeren zodat ze naar buiten kunnen kijken.quote:
Zodat ze naar buiten kunnen kijken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed gegokt, de buren hier nemen helaas altijd 2 plekken tegelijk in beslag door net geen auto afstand van elkaar af te parkeren zodat ze naar buiten kunnen kijken.
Nou ik ben weer off, gedoucht en wel plus eten klaar op naardie het laminaat boven vast al deels heeft liggen (duim ik).
Intrigerendquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
finally ik heb het voor elkaar ook net zo'n gatje te produceren dat mijn buuf en d'r vriendje niet durven
![]()
Wat ben ik weer slecht
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zodat ze naar buiten kunnen kijken?![]()
![]()
De mijne niet hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
tenslotte is je auto vaak heel lelijk
Neuh ik heb plek gereserveerd voor mij enquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je kunt nu ook van het donkere uitzicht genieten?
Had ik al gedaan intussenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Subtle, aangezien ik lijstjesgheyl benwil je dan achter Loveless, Muis en Bamba ook 'pakje ontvangen' zetten, maar dan zonder linkje naar een foto nog?
Ja Mitoquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De mijne niet hoorDie is vet prachtig
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De mijne niet hoorDie is vet prachtig
Dammit, wat goed!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik al gedaan intussenik was bezig ja
![]()
Het went. Serieusquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ja
Behalve dat nummerbord op de voorkant dan![]()
Was ook een grapje hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |