Djeezus tis nogal geen fuckin waslijstquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef MrSubtle het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Beste PR-medewerker ElisaB
Ik heb lang VVD gestemd, maar sinds een aantal jaar weet ik niet meer wat ik moet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat iedereen hier zoal stemtals jullie het willen vertellen natuurlijk...
TS begint:
D66
Je kunt later bijwerken, en je kunt ook gewoon maar 1 veld invullenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Djeezus tis nogal geen fuckin waslijst
Dat is ook altijd wat mij tegenhoudtquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Djeezus tis nogal geen fuckin waslijst
Die katers gaan dan van ellende en pijn overal in huis plassen, omdat ze de kattenbak associėren met helse pijn. Heel zielig. Dan maar chop chop, da's ook wel even sneu, maar dan zijn ze daarna wel van de pijn afquote:
Het is gewoon voor de lol en voor de eer. En je mag inderdaad een jaartje de avatar gebruikenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik had vorig jaar zo'n FOK!award gewonnen, twee zelfs geloof ik
Maar ik heb nooit begrepen wat je daarmee kon worden
De bedoeling was dat je dan een avatar daarvan nam, maar dat heb ik dus nooit gedaan. Ik wist het niet en toen ik het eenmaal wel wist wilde ik mijn eigen ava niet kwijt.
Ze zijn vaak maanden ziek geweest. Chop, chop en ze knappen zienderogen op. Twee dagen later zijn ze weer gelukkigquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Die katers gaan dan van ellende en pijn overal in huis plassen, omdat ze de kattenbak associėren met helse pijn. Heel zielig. Dan maar chop chop, da's ook wel even sneu, maar dan zijn ze daarna wel van de pijn af
Oh leuker, ga ik ook even typen:quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb lang VVD gestemd, maar sinds een aantal jaar weet ik niet meer wat ik moet.
PvdA: never nooit. Ik ken de kopstukken bijna persoonlijk en ze sucken big time
CDA: botst met mijn wens de kerk buiten de wet- en regelgeving te houden
CU: ja, dat kan dus echt niet met mijn levensstijl
VVD: yeah right... ik volg ze niet meer
GL: ik ben teveel ondernemer, groot-belastingbetaler en op mezelf aangewezen
SP: zie boven en zoot
PVV: nee, sorry; distantieer ik me van, want te ongenuanceerd en boos
D66: zegt me helemaal nix
PvdD: te eenzijdig
Dus...
Je mag het ook in gedeeltes invullen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook altijd wat mij tegenhoudt
Heb elk jaar nog braaf gestemd, maar ik stel het iedere keer weer uit en uit en uit omdat het zó veel werk is
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Om in de sint sfeer toch te blijven nog, hier freggel met chocolade munten als speelgoed...
[ afbeelding ]
Ik zal me er eens in verdiepenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
D66: Mijn keuze... want liberaal, goed drugsbeleid, grondleggers van homo huwelijk, gelijke rechten, realistisch beeld, goede centrale plek, lekker ruimdenkend
Dat is zielig ja, als dan het hele zaakje eraf halen helpt, is het arme beestje maar geholpen en beter af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die katers gaan dan van ellende en pijn overal in huis plassen, omdat ze de kattenbak associėren met helse pijn. Heel zielig. Dan maar chop chop, da's ook wel even sneu, maar dan zijn ze daarna wel van de pijn af
Jij als tegendraads persoon (want immers homosexueelquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal me er eens in verdiepen
Ik word namelijk helemaal vlekkerig van de huidige regeldrang. Kan er niet tegen
Mijn kater is bijna dood gegaan aan blaasproblemen. Letterlijk. Na de amputatie (toen ie 3 was) werd hij groot en sterk. Hij is uiteindelijk heel gezond 20 gewordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat is zielig ja, als dan het hele zaakje eraf halen helpt, is het arme beestje maar geholpen en beter af.
Ik kom erop terugquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef MrSubtle het volgende:
Jij als tegendraads persoon (want immers homosexueel) zou het zeker kunnen overwegen ja
. En Pechtold doet het goed vind ik
quote:
Oh ik kwam vast heel ondankbaar overquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is gewoon voor de lol en voor de eer. En je mag inderdaad een jaartje de avatar gebruiken
Het ziet er super uit!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Je mag het ook in gedeeltes invullen hoor
En het is nu makkelijker van voorgaande jaren denk ik toch?
Glowmouse
Freggelquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Om in de sint sfeer toch te blijven nog, hier freggel met chocolade munten als speelgoed...
[ afbeelding ]
Gemak dient de mesch; hij onthoudt įlles. En je mag later ook nog aanpassenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik kwam vast heel ondankbaar over![]()
Maar zo bedoelde ik het niet hoor! Ik snapte het gewoon niet zo eigenlijk, dat lag aan mezelf
Ik kwam ook veel te laat achter die ava's.
[..]
Het ziet er super uit!
En als je het in gedeeltes invult bewaart ie het toch niet, wat je al hebt ingevuld? Of wel?
Of moet je dat vast knippen en plakken in het topic en een volgende keer de rest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |