Zo eentje die uit het midden staatquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb je voor kenteken dan Elies?
1-LUV-MRSquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb je voor kenteken dan Elies?
oh fuck dat ziet er niet uitquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo eentje die uit het midden staat
[ afbeelding ]
He, bedanktquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
oh fuck dat ziet er niet uit... dat zou ik niet kunnen hebben
Ik ga me er van de week eens over buigen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ElisaB het volgende:
Joepie; daar is ie weer
FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
Ah fijn! Fotoooooo!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys hoe is het met je omgelazerde boom?
En om je bij te staan, wij hebben een kerstdorp opgezet vandaag
quote:
FOTO VAN JE PAKJE MAKEN. NUquote:
Woohoooooquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is vandaag gecastreerd. Hopelijk plast hij dan niet meer in huis. Werden we gebeld tja zijn ene bal is niet ingedaald. Dat wist ik al en hun dus eigenlijk ook. Ze had niet goed gekeken op zijn kaart en hij was al onder narcose. Hij duurde uiteindelijk maar 5min langer en hij heeft nu 1 hechting die er volgende week uit mag. Maar ik vind het wel een beetje slordig. Hij keek ons wel heel verwijtend aan. Hij slaapt nu heel lief in een stoel.
Ja Femke, dit kán in Nederlandquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind de auto heul mooi, maar die nummerplaat, dat kan gewoon echt niet. DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
Arme Rossi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is vandaag gecastreerd. Hopelijk plast hij dan niet meer in huis. Werden we gebeld tja zijn ene bal is niet ingedaald. Dat wist ik al en hun dus eigenlijk ook. Ze had niet goed gekeken op zijn kaart en hij was al onder narcose. Hij duurde uiteindelijk maar 5min langer en hij heeft nu 1 hechting die er volgende week uit mag. Maar ik vind het wel een beetje slordig. Hij keek ons wel heel verwijtend aan. Hij slaapt nu heel lief in een stoel.
Pakje = thuisquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
FOTO VAN JE PAKJE MAKEN. NU
Hoi![]()
Hoe is het met jou en die van jou?
Ik vind Femke een lekker hapje. Jij ook?quote:
quote:
*huivert bij de gedachte alleen al*quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij mannen onder elkaar vinden dit maar niks
Yups. Als ze wat minder links wordt, mag ze van mij minister president wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind Femke een lekker hapje. Jij ook?
(ze moet alleen niet praten)
Tsja, weet je; mannen dénken teveel. Het kan die katers echt niet schelen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar een plassende kat is ook niet echt fijn in huis.
Mijn vriend heeft er ook altijd zoveel moeite mee. Maar bij een poes dan weer niet. Dat is een veel ingrijipendere ingreep
ELIES!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Als ze wat minder links wordt, mag ze van mij minister president worden
Elke keer dat wij een kater van ons lieten castreren voelde ik me zó enorm schuldig dat ik hun de mannelijkheid zo bruut liet ontnemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*huivert bij de gedachte alleen al*
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
ELIES!
Nu doe ik geen oog dicht vannacht, na deze opmerking
*neemt nog maar wat wodka*
Proestquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef MrSubtle het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Beste PR-medewerker ElisaB
Leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Greys. Haastig opgezet want lief moest weg maar morgen komt er sneeuw bij en dan zal ik wel een nieuwe foto plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik hoop zooo dat je gecastreerd bedoeldequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef ElisaB het volgende:
Ow... we hadden een keer in de praktijk een plaskater die eigenlijk geamputeerd moest worden. Want hij zat steeds verstopt. De eigenaar wilde het perse niet. Hij vond het zielig. Dat vind ik dan weer zielig. Voor de poes, maar ook voor de man.
.
.
.
.
.
Stel je niet aan idioot
Er is eigenlijk niemand waarvan ik denk 'was die maar MP'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]Elies, snel, zeg dat je wilders als m-president wil
we gaan greys even dronken voeren met wel TWEE glazen wodka
Ja ik lees het... ik begrijp... maar ik hou het lekker toch zo, want da's leukerquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proest
Nee, echt; dat ben ik niet. Serieus en no shit! S_F is stúkken beter. Muck was geweldig. Nan, Senes. Maar niet (ik herhaal NIET) ElisaB.
Hebbie dat??
Sligro was aanmerkelijk goedkoper al zijn die prijzen zonder btw die ze er bij zetten nog best valsquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik heb ook al een paar keer staan kwijlen bij die huisjes in de Intratuin. Maar ze zijn zo duur
70 Euro voor 1 leuk huisjeVoordat ik dan een durp heb, ben ik arm
Neeeeeeeequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef MrSubtle het volgende:Elies, snel, zeg dat je wilders als m-president wil
we gaan greys even dronken voeren met wel TWEE glazen wodka
Nope, katers met blaasgruis die daardoor steeds verstopt raken daarvan amputeren ze het piemeltje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik hoop zooo dat je gecastreerd bedoelde
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat iedereen hier zoal stemtquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niemand waarvan ik denk 'was die maar MP'.
Maar Fémke.... Brrrrrrr! Wat een vré-se-lijk mens. Echt. Jakkie.
Nee popje; het puntje van de piem0l eraf. Knip knap rats tsjakka! Echt, je wilt niet weten hoe plaskaters daarvan opknappen. Minder blaasontsteking, geen verstopte plasbuis meer, geen bloed meer plassen, niet meer zichzelf vergiftigen wegens amper meer werkende nieren. Maar gewoon: een gezonde kater met een iets kortere piem0l.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
Ik dacht ook al, wat moet er dan geamputeerd worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, katers met blaasgruis die daardoor steeds verstopt raken daarvan amputeren ze het piemeltje.
En geloof me dat die katers daar heel blij mee zijn uiteindelijk, want dan zijn ze van de pijn verlost
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee hoor van katers kun je een "poes" maken dan amputeren ze de penis.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, katers met blaasgruis die daardoor steeds verstopt raken daarvan amputeren ze het piemeltje.
En geloof me dat die katers daar heel blij mee zijn uiteindelijk, want dan zijn ze van de pijn verlost
Sorry F_R dat ik voor mijn beurt praat
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee popje; het puntje van de piem0l eraf. Knip knap rats tsjakka! Echt, je wilt niet weten hoe plaskaters daarvan opknappen. Minder blaasontsteking, geen verstopte plasbuis meer, geen bloed meer plassen, niet meer zichzelf vergiftigen wegens amper meer werkende nieren. Maar gewoon: een gezonde kater met een iets kortere piem0l.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |