Zo eentje die uit het midden staatquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb je voor kenteken dan Elies?
1-LUV-MRSquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb je voor kenteken dan Elies?
oh fuck dat ziet er niet uitquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo eentje die uit het midden staat
[ afbeelding ]
He, bedanktquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
oh fuck dat ziet er niet uit... dat zou ik niet kunnen hebben
Ik ga me er van de week eens over buigen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef ElisaB het volgende:
Joepie; daar is ie weer
FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
Ah fijn! Fotoooooo!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys hoe is het met je omgelazerde boom?
En om je bij te staan, wij hebben een kerstdorp opgezet vandaag
quote:
FOTO VAN JE PAKJE MAKEN. NUquote:
Woohoooooquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is vandaag gecastreerd. Hopelijk plast hij dan niet meer in huis. Werden we gebeld tja zijn ene bal is niet ingedaald. Dat wist ik al en hun dus eigenlijk ook. Ze had niet goed gekeken op zijn kaart en hij was al onder narcose. Hij duurde uiteindelijk maar 5min langer en hij heeft nu 1 hechting die er volgende week uit mag. Maar ik vind het wel een beetje slordig. Hij keek ons wel heel verwijtend aan. Hij slaapt nu heel lief in een stoel.
Ja Femke, dit kán in Nederlandquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind de auto heul mooi, maar die nummerplaat, dat kan gewoon echt niet. DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
Arme Rossi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is vandaag gecastreerd. Hopelijk plast hij dan niet meer in huis. Werden we gebeld tja zijn ene bal is niet ingedaald. Dat wist ik al en hun dus eigenlijk ook. Ze had niet goed gekeken op zijn kaart en hij was al onder narcose. Hij duurde uiteindelijk maar 5min langer en hij heeft nu 1 hechting die er volgende week uit mag. Maar ik vind het wel een beetje slordig. Hij keek ons wel heel verwijtend aan. Hij slaapt nu heel lief in een stoel.
Pakje = thuisquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
FOTO VAN JE PAKJE MAKEN. NU
Hoi![]()
Hoe is het met jou en die van jou?
Ik vind Femke een lekker hapje. Jij ook?quote:
quote:
*huivert bij de gedachte alleen al*quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij mannen onder elkaar vinden dit maar niks
Yups. Als ze wat minder links wordt, mag ze van mij minister president wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind Femke een lekker hapje. Jij ook?
(ze moet alleen niet praten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |