quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Om in de sint sfeer toch te blijven nog, hier freggel met chocolade munten als speelgoed...
[ afbeelding ]
Serieus, onthoudt ie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gemak dient de mesch; hij onthoudt álles. En je mag later ook nog aanpassen
Hoe dan? Je hebt alleen een button 'stem' onderin, ik had net de helft al ingevuld en als je dan wegsurft onthoudtie dus niksquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja is goed geworden he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat tof dat ie nog zo oud is geworden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn kater is bijna dood gegaan aan blaasproblemen. Letterlijk. Na de amputatie (toen ie 3 was) werd hij groot en sterk. Hij is uiteindelijk heel gezond 20 geworden
Gewoon op stem klikken en later terugkomenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt alleen een button 'stem' onderin, ik had net de helft al ingevuld en als je dan wegsurft onthoudtie dus niks
dan is er wat mis met het geheugen van je computerquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt alleen een button 'stem' onderin, ik had net de helft al ingevuld en als je dan wegsurft onthoudtie dus niks
Oh ik dacht dat 'stem' ook daadwerkelijk direct stemmen was en er apart nog 'opslaan' was ergens, of het gewoon ge-autosaved werd als je wat invulde en je kon wegbrowsenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon op stem klikken en later terugkomen
Uiteindelijk omgevallen door een hersenbloeding oid. Nog een nachtje naast me gelegen om te kijken of het zou herstellen, maar helaas. We missen elkaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat tof dat ie nog zo oud is geworden.
Ik dacht hetzelfde als Ll hoor, dat als je op STEM drukt, dat dat je definitieve keuzedoorgave zou zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is er wat mis met het geheugen van je computer![]()
sorry
Nope. Als je eerst DeZwabber als favo user invult en drie weken later Ymme, dan onthoudt ie Ymme. Knap hequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
En als je daarna de rest invult en weer op STEM drukt, telt ie niet dubbel wat je al eerder had gestemd?
Oh, zulks een realistisch voorbeeld!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Als je eerst DeZwabber als favo user invult en drie weken later Ymme, dan onthoudt ie Ymme. Knap he
En hoe weet 'ie' dan wanneer ik voor de laatste keer op STEM heb gedrukt en er dus geen wijzigingen meer komen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Als je eerst DeZwabber als favo user invult en drie weken later Ymme, dan onthoudt ie Ymme. Knap he
Nee, dat weet ik dan weer wel. Je mag ook maar drie velden invullen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar MOET je werkelijk alles invullen?
Sommige subsites kom ik never, en dan kan ik dus moeilijk daar een favo mod/site admin van kiezen
Greys:quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe weet 'ie' dan wanneer ik voor de laatste keer op STEM heb gedrukt en er dus geen wijzigingen meer komen?(Ik wil altijd alles graag snappen, onhebbelijk he?
).
Of is het gewoon zo dat op een bepaalde datum alles telt wat er daar op die site staat?
maar dat hoef je niet te doen hoor, je mag ook mij laten staanquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Dan is de stem knop uitgegrijsdquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat hoef je niet te doen hoor, je mag ook mij laten staan
Nou ehm... vooruit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys:
Gewoon invullen, op stem klikken en eventueel later nog eens... en nog eens.
De rest is voor de mensen die daar slim genoeg voor zijn en hoeven wij ons geen zorgen om te makenfijn he?
ik weiger het je gewoon uit te leggen omdat je het niet hoeft te wetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ehm... vooruit.
Maar ik had het toch liever geweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |