quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fantasie en werkelijkheid zijn moeilijk uit elkaar te halen he
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vroeg me af of er al iets verzonnen was ofzo
Oh die had de storm buiten keurig overleefd en hangt gewoon weer binnen inmiddelsquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het nu eigenlijk met thirteen???
Wat een held!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die had de storm buiten keurig overleefd en hangt gewoon weer binnen inmiddels
Moet je echt weg dan??? Of kun je het uitstellen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
baloe is lekker aan het spelen met zn voetbal
Godver de godver. Het is echt tering koud
Ik heb m nog niet aan nieslief gestuurd, en t leek me sowieso beter om t voortaan 's avonds te doen. Kunnen de mensen die werken t ook lezen (als ze dat zouden willen) zonder terug te hoeven zoeken...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat ons niet langer in spanning, of ben ook jij gebonden aan de 18+ na 22:00 uitzendregel
Nah, niks MOET. Ik moet enkel poepen, plassen, eten en drinken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een held!!!![]()
[..]
Moet je echt weg dan??? Of kun je het uitstellen?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"JAAAAAAAAH EN TOEN MOESTEN WE CONDOOMS HEBBEN WANT DOOR DIE DINGEN IN M'N REET KON HIJ ME NIET ZOMAAR MEER NEUKEN IN M'N KUT ZONDER KINDEREN TE MAKEN ENZO"
sorry Q
oh, dat is kut... succes dan!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, niks MOET. Ik moet enkel poepen, plassen, eten en drinken.
Maar goed, ook al blijf ik binnen. Ik heb het gewoon TERING koud.
Ik heb al mn dikke elmo trui over mn normale trui aan. En nog is het stervenskoud.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, niks MOET. Ik moet enkel poepen, plassen, eten en drinken.
Maar goed, ook al blijf ik binnen. Ik heb het gewoon TERING koud.
Ik heb al mn dikke elmo trui over mn normale trui aan. En nog is het stervenskoud.
Ooh, help me dan even onthouden dan ik een foto maak van mn keke elmo trui.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Qwea ik wil je dikke Elmo trui zien![]()
En voila, dit was mn bento van vandaag:
Onderste bakkie: babymais, augurkjes, twee hartjes rijst met sesamzaad en een omeletje met sambal.
[ afbeelding ]
Bovenste bakkie:
[ afbeelding ]
pakje melbatoast, 1 minileverworstje, 2 inimini blokjes la vache qui rit, minibifiworstje, studentenhaver en snoepjes
Elmo is lief.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, help me dan even onthouden dan ik een foto maak van mn keke elmo trui.
Hij staat nergens na, maar het zal me werkelijk een zorg zijnDat ding is goddelijk warm aan
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef yvonne het volgende:
Dat rijmt
Stem op mij
anders ben je niet blij
Stem je niet?
Dan heb je zo verdriet
Wil je geen ban
geef dan mij je stem!
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009 #2
ik wil echt niet alles na gaan doen wat jij maakt, maar misschien moet ik ook maar eens aan de bentoquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Onderste bakkie: babymais, augurkjes, twee hartjes rijst met sesamzaad en een omeletje met sambal.
[ afbeelding ]
Bovenste bakkie:
[ afbeelding ]
pakje melbatoast, 1 minileverworstje, 2 inimini blokjes la vache qui rit, minibifiworstje, studentenhaver en snoepjes
Heb net pak yoghurt gehaald, ding 2 x laten vallen vervolgens in tas aan de arm gedaan, handjes in jaszakken. Naar huis gewandeld. Wandeling van normaal een minuutje of 10 nu een half uur. Ben net thuis en heb pijnstiller geslikt. Was wel nodig ook.quote:
Serieuze vraag he: wat maakt dit nou een bentowhatevertje, en geen lunchtrommeltje? Het is toch gewoon een lunchbox met andere dingen erin? Of snap ik het niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste bakkie:
[ afbeelding ]
Twee lagen en vakjes, das het verschil , en dr zit geen brood inquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Serieuze vraag he: wat maakt dit nou een bentowhatevertje, en geen lunchtrommeltje? Het is toch gewoon een lunchbox met andere dingen erin? Of snap ik het niet?
Haha ik vind het wel schattig, er zijn al 3 vriendinnen van me ook begonnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil echt niet alles na gaan doen wat jij maakt, maar misschien moet ik ook maar eens aan de bento![]()
het ziet er zo lekker uit
En wat als je er wel brood in doet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twee lagen en vakjes, das het verschil , en dr zit geen brood in
that's pretty much it, alleen is het dus de bedoeling dat het meer een gezonde maaltijd is dan een paar bammetjes pindakaasquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Serieuze vraag he: wat maakt dit nou een bentowhatevertje, en geen lunchtrommeltje? Het is toch gewoon een lunchbox met andere dingen erin? Of snap ik het niet?
dan komt het vuur uit de hemel regenen jij ketterquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat als je er wel brood in doet?kleurt de lucht dan rood?
En toen heb ik dus op Yvonne gestemd puur omdat ik haar grappig vind......quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan komt het vuur uit de hemel regenen jij ketter
Ik ben een HK bento aan t zoeken op ebay voor een dinnetje dat bijna jarig isquote:
Jeetjequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb net pak yoghurt gehaald, ding 2 x laten vallen vervolgens in tas aan de arm gedaan, handjes in jaszakken. Naar huis gewandeld. Wandeling van normaal een minuutje of 10 nu een half uur. Ben net thuis en heb pijnstiller geslikt. Was wel nodig ook.
Rechterarm en rechterhand tintelt....
Vanaaf wordt ik opgehaald door collega, ga ik lekker met haar beppen terwijl zij werkt en eens kijken of ik een bureautje ofzo af kan nemen. Stofzuigen dweilen en tillen waag ik me nog niet aan lukt thuis ook niet echt.
Typen is grappig ik blijf corrigeren vingers doen niet echt wat ik wil zeg maar.
Naja, zo duur zijn ze dus helemaal niet , hoe kom je daar nou bij?quote:
Tis echt maar heel weinig werk, zeker als je je avondeten ook een beetje er op af stemt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik volg de Bento topics ook al vanaf het begin.
Ziet er altijd heel leuk en lekker uit allemaal, maar helaas ben ik geen keukenprinses genoeg voor zulke dingen.![]()
*In de LOG stand gaat*
k wil totaal niet opdringerig overkomen, maar echt, dit is niet normaal, dat had ik ook, en zie waar ik zitquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb net pak yoghurt gehaald, ding 2 x laten vallen vervolgens in tas aan de arm gedaan, handjes in jaszakken. Naar huis gewandeld. Wandeling van normaal een minuutje of 10 nu een half uur. Ben net thuis en heb pijnstiller geslikt. Was wel nodig ook.
Rechterarm en rechterhand tintelt....
Vanaaf wordt ik opgehaald door collega, ga ik lekker met haar beppen terwijl zij werkt en eens kijken of ik een bureautje ofzo af kan nemen. Stofzuigen dweilen en tillen waag ik me nog niet aan lukt thuis ook niet echt.
Typen is grappig ik blijf corrigeren vingers doen niet echt wat ik wil zeg maar.
Nou, het zit zo....quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, zo duur zijn ze dus helemaal niet , hoe kom je daar nou bij?
Foto's zijn gemaakt de uitslag is dat er niets bijzonders op te zien is. Is dus puur een spierkneuzing en die moet genezen met pijnstilling en diazepam. Overlegd als het in het weekend niet verbeterd dan ga ik maandagmorgen de fysio bellen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeetjewat heftig.. Wat zegt je huisarts ervan dat je tintelingen hebt in je handen/vingers? Heb je al naar je nekwervels laten kijken?
Laat me raden... Op z'n hondjes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
In het nieuwe topic ga ik Billy zn standjes posten
Shit, ik ben niet vrouwelijk genoeg hequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, het zit zo....
Ik was te lui om te kijken wat ze kostten. Het leek me wel iets waar mensen buitenproportioneel veel geld voor bereid zijn te betalen, en dan beledigd raken als je ze daar mee plaagt...
Kortom: het was een troll maar je hapt niet![]()
Weinig werk is voor mij al veel moeite.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt maar heel weinig werk, zeker als je je avondeten ook een beetje er op af stemt.
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil totaal niet opdringerig overkomen, maar echt, dit is niet normaal, dat had ik ook, en zie waar ik zit
k hoop zo dat dat voor jou niet zo zal zijn
Hardcoredoggystyle yes sir!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Laat me raden... Op z'n hondjes?
En dat terwijl je hier doortyptquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
*wapper mijn arm wild op en neer terwijl napoleon stug op mijn hand blijft zitten
Nee, stuur eens een foto om te bewijzen dat je wel vrouw bent?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit, ik ben niet vrouwelijk genoeg he![]()
![]()
Lijkt wel een multitaskend wijf die Zwabbert van ons he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |