Sluit ik me helemaal bij aan.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de rest van het topic mag 3 waardeloze dagen tegemoet gaan
Dat is je whiskey toch wel waard, wat regen??quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
het giet hier pijpestelen en ik wil m'n whisky nog halen
ja, maar ik kijk het toch nog even aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Dat is je whiskey toch wel waard, wat regen??
Anders wil ik het wel voor je halen. Bij mij regent het niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik kijk het toch nog even aan
ik stel me ook een beetje aan, het is 200 meter lopen hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Anders wil ik het wel voor je halen. Bij mij regent het niet.![]()
SEcret Santa????quote:
Whahahaah miepkont dat je dr bentquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik stel me ook een beetje aan, het is 200 meter lopen hier
kwam er vandaag achter dat een van de grootste whisky handelaren in nederland vlak bij zit
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Wat is het toch een schatje Oh-Oh, die laatste foto, geweldig.
Ik vind de Bengaal van Greys ook zo mooi.
Man, stom is dat, ik krijg zelfs lek ogen al ik die foto's bekijk.
Je zou idd denken dat hij een zij is he.....quote:
Nou, doorgaans vind ik mannen erger zanikken over zulke dingen dan vrouwenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je zou idd denken dat hij een zij is he.....
Wat een smoesquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
normaal maakt het me echt geen reet uit of ik natgeregend wordt, kou, hitte, storm het zal me een worst wezen
maar ik heb geen schone kleren klaarliggen om aan te trekken als ik zeiknat thuiskom, ik heb net alles van een week opgespaard en in de wasmasjien geflikkerd
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
demmit dit klinkt ook al niet veel mannelijker, wacht, ehhh
IK HEB EEN BAARD ROAAAHHHHHHHHRRRRRR
Sorry maar nee je bent niet echt mijn type..... Ik hou van kaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
nee dat je wegzwijmelt in aanblik van mijn ongelofelijke mannelijkheid![]()
laat maar, ik ga wel whisky halen...
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik stel me ook een beetje aan, het is 200 meter lopen hier
kwam er vandaag achter dat een van de grootste whisky handelaren in nederland vlak bij zit
Idd, kutsmoesquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
normaal maakt het me echt geen reet uit of ik natgeregend wordt, kou, hitte, storm het zal me een worst wezen
maar ik heb geen schone kleren klaarliggen om aan te trekken als ik zeiknat thuiskom, ik heb net alles van een week opgespaard en in de wasmasjien geflikkerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |