Psst mn fobo is een hoax.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
En nu zie ik Bastard voor me zoals zijn foto in zijn fotoboek, maar dan met een schortje, kort jurkje, hoge hakjes, nageltjes gelakt, die met een plumeau eens lekker de boel aan het doen is.
Duh...quote:
Zie het als een drugsdealer die je gratis drugs aanbiedt van het soort waaraan je verslaafd bent. Het is namelijk vrij natuurlijk dat je reageert op iemand die iets tegen je zegt. Op het moment dat de drugs aangeboden blijft worden, kan het dan ook lastig zijn om in zwakke momenten hier niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar... waarom doe jij het steeds dan toch?
wie is datquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:42 schreef Spellmeista het volgende:
Heeft _Led_ een vaste ban gekregen in truth?
Ik las een vaste baanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:42 schreef Spellmeista het volgende:
Heeft _Led_ een vaste ban gekregen in truth?
Ik ookquote:
het was iig informatief hoe iemand een maand lang een vraag ontwijkt nav de OP .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar... waarom doe jij het steeds dan toch?
Negeren is ook een optie hè? Op deze manier escaleert het alleen maar en worden er topics door verziekt.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:35 schreef Flammie het volgende:
Collectief getroll en doodsverwensing (inmiddels geedit maar toch forwarded naar FA) door Crystal oa nadat de moeite genomen is om hem een truc (en de werking van trucs in het algemeen) uit te leggen.
Hoe lang mag dit getroll nog. Het heeft niks met het onderwerp te maken en dan nog een doodsverwensing on top of it![]()
En het was zo lang stil![]()
![]()
Het was wel tering rustig op de site sinds jouw ban..kon eindelijk een "normaal" gesprek voeren..helaas..maar ik denk dat het niet lang gaat duren..dan kun je weer je hex table op fok loslaten om je eigen password terug te vinden..good luck L_deniyer..vergeet je plaatje niet he? Je spreekt nu niet echt namelijk..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:00 schreef _Led_ het volgende:
Yup, dat is precies het soort dingen waar ik bekend om sta, dat ik mezelf unban enzo.. zoals ze dan zeggen, "that's how I roll !".
Ik heb ook gelijk het bewijs dat ik geband was weggehaald, dus doe geen moeite daarnaar te zoeken![]()
En je bent meteen van nick veranderd zie ik, dat was toch eerst Dr. Lenniger?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:00 schreef _Led_ het volgende:
Yup, dat is precies het soort dingen waar ik bekend om sta, dat ik mezelf unban enzo.. zoals ze dan zeggen, "that's how I roll !".
Ik heb ook gelijk het bewijs dat ik geband was weggehaald, dus doe geen moeite daarnaar te zoeken![]()
Ik wist ff niet hoe je to deny in zijn taal schrijftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En je bent meteen van nick veranderd zie ik, dat was toch eerst Dr. Lenniger?
Oh nee, L_deniyer zie ik nu.
Ik die jou moet hebben ? Heb je je pilletjes wel genomen vandaag ? JIJ bent degene die de mods probeert over te halen iets met mijn account te doen, leipoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef Spellmeista het volgende:
de ontkenner..
maar zoals ze zeggen: the show must go on..
en _led_ is weer helemaal in ons midden..neeh maar ff serieus _led_, moet je nu altijd mij hebben?
Voor jou is dit persoonlijk geworden toch?
Hoe was het _lurken_ al die maanden?
Ja omdat je waarschijnlijk 1 of 2 klonen hier hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik die jou moet hebben ? Heb je je pilletjes wel genomen vandaag ? JIJ bent degene die de mods probeert over te halen iets met mijn account te doen, leipo
Je zou haast denken dat hij de moeite zou doen om de mensen hier een gelukkig nieuwjaar te wensen, hij is toch zo'n graag geziene gast? Daarom was het logisch dat je dacht dat hij een ban had, het is dan ook wederom duidelijk dat hij niets om TRU geeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:21 schreef Spellmeista het volgende:
Het was sowiezo best wel vet om alleen al te denken dat je een ban had
Ter gelegenheid daarvan ben ik creatief bezig geweest zoals je kunt zien..
Een juiste keus. Bovendien hebben we de komende paar dagen geen last van hem, TRU is bedoeld om de verveling op zijn werk te verdrijven, thuis heeft onze vriend namelijk geen internet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:37 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, maar ik heb een speciaal plekje voor _fret_ gereserveerd in de dieptes van het vagevuur, dus hij kan nog van pas komen..ik denk dat ik hem inzet als joker in truth
ahw jah, ik persoonlijk weet eigenlijk helemaal niks van zijn thuissituatie af en daar wil ik het ook bij laten..het viel me wel op dat 1 van de weinige reacties van vandaag op een post van mij van _fret_ afkwam..ik dacht: hoe ken dat nu? Maar nu weet ik het..mijn ban is over zijn magielimiet heen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een juiste keus. Bovendien hebben we de komende paar dagen geen last van hem, TRU is bedoeld om de verveling op zijn werk te verdrijven, thuis heeft onze vriend namelijk geen internet.
Ja en zo staat alles in balansquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:43 schreef Michielos het volgende:
dan zijn de rollen omgedraaid zo lijkt het.
jij geen werk, wel thuis internet
hij geen internet thuis, wel werk
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:43 schreef Michielos het volgende:
dan zijn de rollen omgedraaid zo lijkt het.
jij geen werk, wel thuis internet
hij geen internet thuis, wel werk
Michielos doelde op spellmeista. Vraag me dan ook af waar je vandaan hebt dat ik geen werk zou hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Misschien kunnen ze gaan samenwonen? Dan kan _Led_ mediaconsument onderhouden met zijn salaris en heeft _Led_ thuis internet
.
ik doelde op jouquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Michielos doelde op spellmeista. Vraag me dan ook af waar je vandaan hebt dat ik geen werk zou hebben.
Ok, laat dan maar eens bewijs zien voor je uitspraak.quote:
Dat heb ik niet, sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ok, laat dan maar eens bewijs zien voor je uitspraak.
Dan mag je een reden gaan bedenken waarom ik dergelijke persoonlijke informatie aan jou zou geven. Het is niet zo dat jij erg aardig bezig bent namelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, sorry. Als het hard bewezen zou zijn, zou het ook niet in TRU staan he
of kan jij bewijzen dat je werk hebt, en zo ja waar
Een goede reden zou zijn omdat jij dezelfde soort uitspraken over LED maakt, dus show yourself(of zijn het dan wel goede opmerkingen??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan mag je een reden gaan bedenken waarom ik dergelijke persoonlijke informatie aan jou zou geven. Het is niet zo dat jij erg aardig bezig bent namelijk.
Oftewel houd de volgende keer je slappe uitspraken voor je.
Daar heb je ook gelijk in. Die uitspraak dat Led geen internet thuis heeft was dan ook meer bedoeld om aan te geven dat ik het apart vind dat hij s'avonds en in het weekend vrijwel nooit aanwezig is in TRU. Een beetje een cynische opmerking dus, mede doordat er weinig mensen zijn die geen internet thuis hebben, led is dan ook goed thuis in de digitale wereld, dus is internet voor hem sowieso onmisbaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een goede reden zou zijn omdat jij dezelfde soort uitspraken over LED maakt, dus show yourself(of zijn het dan wel goede opmerkingen??)
Ah, dus ik mag wel in dit topic blijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
Hallo jongens, we hebben een mooi SC topic, houden dit voor de echte klachten open.
Nee want jij bent een kloon van Led, Michielos en MCquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag wel in dit topic blijven.
Kan ie beter nog wat leren van _Led_ eigenlijk, stalkergewijs.quote:
Wil iemand even aan Jogy's account sleutelen ? bvb dank !quote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ie beter nog wat leren van _Led_ eigenlijk, stalkergewijs.
Die kent het in de finessequote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ie beter nog wat leren van _Led_ eigenlijk, stalkergewijs.
Knap hoor, posts kopieeren !quote:Op maandag 15 februari 2010 10:47 schreef Summers het volgende:
led is wellicht gevangen in een fantasiewereld
Lol toen was jij nog niet geregistreerd onder die naam.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En je bent meteen van nick veranderd zie ik, dat was toch eerst Dr. Lenniger?
Oh nee, L_deniyer zie ik nu.
Yeh alsof mensen niet kunnen bijpraten onderlingquote:Op maandag 15 februari 2010 14:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol toen was jij nog niet geregistreerd onder die naam.
Foutje?
Of een ondertitel en signature kunnen lezenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:57 schreef Michielos het volgende:
of van account kunnen wisselen, for that matter.
En oude topics lezenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Flammie het volgende:
Yeh alsof mensen niet kunnen bijpraten onderling
Als je dat zelf al hebt toegegeven lijkt mij dat niet onlogisch. Oftewel vraag ik me af waarom jij zo graag als vrouw door het leven wil gaan? Aan de andere kant geef je uiteraard ook de roddels over het veranderen van jouw geslacht door een operatie de ruimte.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik moet en ik zal voor sommigen een kloon en/of een man moeten zijn he...
Wat is dat toch...
Ik denk dat het iets met slechte voeding te maken heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik moet en ik zal voor sommigen een kloon en/of een man moeten zijn he...
Wat is dat toch...
Waarom wil jij eigenlijk zo graag als het andere geslacht door het leven gaan? Je gedraagt je constant als een wijf...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:23 schreef mediaconsument het volgende:
Oftewel vraag ik me af waarom jij zo graag als vrouw door het leven wil gaan?
Mjah, carnaval is in het land en hier kunnen we meedoen met het jaarlijkse festijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:40 schreef Bastard het volgende:
Jeujtje FB topics zijn geliefd vandaag.
Ja, maar dat staat los van dit hele verhaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:56 schreef Michielos het volgende:
dus ik heb al die tijd met een man geneukt??
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat los van dit hele verhaal.
Hmm, helaas geen antwoord op deze vraag:quote:Op maandag 15 februari 2010 15:44 schreef mediaconsument het volgende:
Owja, joepie, maak je niet dik, dit zal geen discussie worden. Je hebt het zelf immers allang toegegeven. Veel plezier nog met het volhouden van het bedrog.
Maar ik begrijp het al, je vindt mijn foto gewoon te leuk en kan daardoor niet geloven dat ik dat ben. Bedankt voor het stilzwijgende complimentquote:Op maandag 15 februari 2010 15:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar mediaconsument, nu je hier toch bent... Wat vind je eigenlijk van mijn foto?
Die je gewoon van je website kunt halenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, helaas geen antwoord op deze vraag:
[..]
Maar ik begrijp het al, je vindt mijn foto gewoon te leuk en kan daardoor niet geloven dat ik dat ben. Bedankt voor het stilzwijgende compliment.
Je bent zelfs al aan het sparen voor de grotere versie van de foto.
Ja jijquote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Flammie het volgende:
Die je gewoon van je website kunt halen
De PM's zijn verstuurd... je handel is going down!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja jij. Niet iedereen heeft dat adres
.
Mjah, daarover riep hij dan ook dat dat de site was van zijn moeder, en dat hij daardoor wat extra zakgeld verdiend. Het is dan ook erg grappig als sommige mensen dit niet goed onthouden, dan kun je ze verder voor de gek houden, en dat is leuk!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die je gewoon van je website kunt halen
Oh mên..... dit wordt echt steeds genanterquote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mjah, daarover riep hij dan ook dat dat de site was van zijn moeder, en dat hij daardoor wat extra zakgeld verdiend. Het is dan ook erg grappig als sommige mensen dit niet goed onthouden, dan kun je ze verder voor de gek houden, en dat is leuk!
...en zo kunnen we ook nog wel linken naar posts waarin ze zegt mij te zijn, en in andere weer MichielOs, en in andere weer jou...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:
BNW SC10 proefpersonen gezocht! Nano-RF injectie inbegrepen
Krek, je hebt 'm klemquote:Op maandag 15 februari 2010 16:26 schreef mediaconsument het volgende:
Ik gaf hem zelfs een compliment!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, daarover riep hij dan ook dat dat de site was van zijn moeder, en dat hij daardoor wat extra zakgeld verdiend. Het is dan ook erg grappig als sommige mensen dit niet goed onthouden, dan kun je ze verder voor de gek houden, en dat is leuk!
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef Michielos het volgende:
ik weet niet of ik moet lachen of huilen, help me![]()
Jouw kloons zijn er iets makkelijker uit te vissen dan dat.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef _Led_ het volgende:
Is het je al opgevallen dat JoepiePoepie en ik nooit tegelijkertijd gepost hebben ?
Voor Joepie heb je echt diepgaand onderzoek moeten plegen, hequote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jouw klonen zijn er iets makkelijker uit te vissen dan dat.
Zegt degene die er 5 maanden oprecht mee gediscussieerd heeftquote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jouw klonen zijn er iets makkelijker uit te vissen dan dat.
Een regelrechte kick gaf dat he.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zegt degene die er 5 maanden oprecht mee gediscussieerd heeft
Ik begrijp hieruit dat je je nog steeds geneert voor die keer dat je geloofde dat ik een reptilian wasquote:Op maandag 15 februari 2010 16:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een regelrechte kick gaf dat he.
En jij telkens met je broek op de knietjes, en het schaamrood op de kaakjes
Ach als er 1 iemand is die graag vrouwen na doet ben jij het al.
Zou er bijna iets van gaan denken. Valt me nog mee dat je nu niet ergens in brabant, verkleed als vrouw, mannen probeert te versieren... VOOR DE FUN NATUURLIJK HE.. niets meer hoor![]()
Huh, heb ik iets gemistquote:Op maandag 15 februari 2010 16:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je je nog steeds geneert voor die keer dat je geloofde dat ik een reptilian was
Nee hoor, dat was 'de punchline'.quote:
Bovendien heb ik vaker de waarheid gezegd over mijn identiteit dan dat ik beweerde iemand anders te zijn. En de keren dat ik beweerd heb iemand anders te zijn, was alleen maar elke keer als iemand weer eens met domme aannames kwam betreffende mijn identiteit.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:22 schreef _Led_ het volgende:
...en zo kunnen we ook nog wel linken naar posts waarin ze zegt mij te zijn, en in andere weer MichielOs, en in andere weer jou...
En dan nog de posts waarin ik beweer Joepiepoepie te zijn, terwijl mijn moeder er heel anders uit ziet !
En alle anderen die kunnen bevestigen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, worden vervolgens meteen van tafel geveegd met het argument dat die mensen:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:10 schreef mediaconsument het volgende:
Overigens heeft elke fok mod mij duidelijk proberen te maken dat jij geen man bent, zelfs een aantal admins geloven je verhaal.
BNW SC10 proefpersonen gezocht! Nano-RF injectie inbegrepenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
En alle anderen die kunnen bevestigen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, worden vervolgens meteen van tafel geveegd met het argument dat die mensen:
of ook in het complot zitten
of zo dom zijn dat ze zich door mij laten foppen
Ach...
Goed punt.. dat gezanik er om doet alleen maar wantrouwen creeren, alsof er dus wel meer aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik hoef dan maar 1 zin over dat verhaal te zeggen, daarop ga jij je 4 dagen aan een stuk verdedigen. Wie laat zichzelf nu kennen of wie wil er zo graag bezig blijven over dit onderwerp? Verder liegen de feiten er niet om, oftewel succes met je travestie act en uiteraard met de leugens.
Ik verdedig me helemaal niet aan een stuk, jij bent paranoia !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik hoef dan maar 1 zin over dat verhaal te zeggen, daarop ga jij je 4 dagen aan een stuk verdedigen. Wie laat zichzelf nu kennen of wie wil er zo graag bezig blijven over dit onderwerp? Verder liegen de feiten er niet om, oftewel succes met je travestie act en uiteraard met de leugens.
Nee, maar ik heb het je al eerder gezegd. Ik vind het prima dat je denkt dat ik _Led_, Michielos, Flammie, jou ben of een ander wijf, maar zodra ik merk dat er iemand lastig gevallen gaat worden die er niks mee te maken heeft, dan vind ik dat echt te ver gaan. Ik begrijp niet dat je dat zo raar vindtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het je al eerder gezegd. Ik vind het prima dat je denkt dat ik _Led_, Michielos, Flammie, jou ben of een ander wijf, maar zodra ik merk dat er iemand lastig gevallen gaat worden die er niks mee te maken heeft, dan vind ik dat echt te ver gaan. Ik begrijp niet dat je dat zo raar vindt
En ik meen het als ik zeg dat ik me serieus zeker een weekend zorgen heb gemaakt om die zogenaamde Chiel, in de zin van, dat als ik hier iets post, wordt die Chiel weer lastig gevallen/bedreigd. Hetzelfde als wat ik hier schrijf, maar je wilt hetgene wat je leest niet in je opnemen. En van de meeste verwijderde berichten uit de topics waarin die Chiel bedreigd en lastig gevallen werd, heb ik mirrors trouwens.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar al die bewijzen die je gevonden hebt dat ik die Chiel zou zijn. Maar dit is geen uitnodiging om ze hier te posten, omdat ik niet wil dat er iemand lastig gevallen gaat worden die er niks mee te maken heeft. (Jij zult dat natuurlijk interpreteren als 'zie je wel, je wilt je echte gegevens hier niet'). Als ik die 'bewijzen' van je mag zien, graag per pm dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |