abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77877506
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:52 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eeh, kijk dan eens goed, ik quote ToT toch, niet jou .
Dan heb ik niks gezegd. Het punt lijkt me duidelijk.

Jij lokt dan ook zo veel uit, dat je er haast vanuit gaat dat het zo bedoeld is. Echter was dat een post die getuigd van kontelikken, mijn fout.

Ik kan ook zeggen dat jij mij met 2 posts hebt verrast, oftewel van de 1000 posts die hij heeft neergekwakt waren er volgens mij 2 van informatieve waarde. Deze links moet ik dan ook schuldig blijven helaas.

[ Bericht 5% gewijzigd door mediaconsument op 11-02-2010 11:59:52 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77877781
Mjah, kennelijk moet ik maar lieve smileys gaan gebruiken om ook wat te gaan kontelikken. Oftewel ToT en Lavenderr. Jullie zijn zo goed bezig, dit forum loopt als een trein!

Het is hier zo gezellig.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77877862
Als je dat niet zou vinden dan ga je toch gewoon weg?
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:05:06 #279
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77877903
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef mediaconsument het volgende:
Echter was dat een post die getuigd van kontelikken, mijn fout.
Oh, dus als ik het (gedeeltelijk) met iemand eens ben en ik meld dat, dan lik ik kont Sorry, daar ben ik niet zo dol op, ik heb andere hobby's .
quote:
Ik kan ook zeggen dat jij mij met 2 posts hebt verrast, oftewel van de 1000 posts die hij heeft neergekwakt waren er volgens mij 2 van informatieve waarde. Deze links moet ik dan ook schuldig blijven helaas.
De mening van mevrouw mediaconsument betreffende andermans posts is dan ook niet de maatstaf voor dit forum .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77877944
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef Flammie het volgende:
Als je dat niet zou vinden dan ga je toch gewoon weg?
Waarom zou ik? Het onderwerp hier interesseert me!

In tussentijd doe ik mijn best om informatie te geven die een beeld kan geven over dit onderwerp, en ben ik mezelf er maar al te goed van bewust hoe groot dit verhaal is, en hoe klein wij zijn. Het onderwerp is dan ook de baas.
pi_77878024
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Oh, dus als ik het (gedeeltelijk) met iemand eens ben en ik meld dat, dan lik ik kont Sorry, daar ben ik niet zo dol op, ik heb andere hobby's .
Je zegt ten eerste niet waarom je het ermee eens bent, en ten tweede zul je zelf nooit zeggen dat je ergens de fout in bent gegaan. Terwijl je zelf je beweegredenen erg duidelijk maakt.
quote:
De mening van mevrouw mediaconsument betreffende andermans posts is dan ook niet de maatstaf voor dit forum .
Daarom gaan we het maar niet over jou, oftewel onze adonis hebben, oftewel laat maar eens zien wat jij over het onderwerp BNW weet, probeer eens iets toe te voegen aan dit forum, in plaats van het forum af te breken.
pi_77878102
Zo zie je wat een enorm verschil emoticons kunnen maken
Praktijkvoorbeeld van Mediaconsument
pi_77878166
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, kennelijk moet ik maar lieve smileys gaan gebruiken om ook wat te gaan kontelikken. Oftewel ToT en Lavenderr. Jullie zijn zo goed bezig, dit forum loopt als een trein!

Het is hier zo gezellig.
Dankjewel Media, dat doet ons goed.
Maar een deel van de lof komt jou toe, zonder jou zou dat niet gelukt zijn
pi_77878168
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef Flammie het volgende:
Zo zie je wat een enorm verschil emoticons kunnen maken
Praktijkvoorbeeld van Mediaconsument

Daar krijg je zelfs de meest oprechte mod mee overtuigd!
pi_77878205
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar krijg je zelfs de meest oprechte mod mee overtuigd!
Ik vind dit gewoon prettiger om te lezen en je punt komt alsnog over
Dat hatelijke gedoe altijd... daar kunnen ook veel ruzies over ontstaan
pi_77878260
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Flammie het volgende:

[..]

Zó mee eens !
pi_77878314
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Flammie het volgende:

[..]

BNW is een serieus forum, de onderwerpen hierbinnen zijn dan ook erg indrukwekkend.

Oftewel hebben emoticons hier eigenlijk geen plaats, anders dan de uiteraard.

Of het moet zijn dat je het tof vind dat de mensheid kapot gemaakt word door een groepje regeringen en corporaties. Dan gaan we dansen!

Zoals dragorius zou zeggen, het liefst met een luchtig sausje!
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:16:11 #288
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77878338
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef mediaconsument het volgende:
Je zegt ten eerste niet waarom je het ermee eens bent,
Ik heb niet zoveel zin en tijd om die hele post van ToT te ontleden en op elk zinnetje commentaar te gaan geven, daar zie ik de relevantie ook niet zo van in.
quote:
en ten tweede zul je zelf nooit zeggen dat je ergens de fout in bent gegaan. Terwijl je zelf je beweegredenen erg duidelijk maakt.
Voor het wijzen op andermans fouten, hebben we jou toch .
quote:
Daarom gaan we het maar niet over jou, oftewel onze adonis hebben, oftewel laat maar eens zien wat jij over het onderwerp BNW weet, probeer eens iets toe te voegen aan dit forum, in plaats van het forum af te breken.
Sorry hoor prinses, maar 'adonis'...
pi_77878399
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Sorry hoor prinses, maar 'adonis'...
Zelfspot is je dus kennelijk niet onbekend.
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:04:47 #290
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77880072
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef mediaconsument het volgende:
Zelfspot is je dus kennelijk niet onbekend.
-weg-

[ Bericht 28% gewijzigd door Lavenderr op 11-02-2010 13:28:55 ]
pi_77880321
[quote]Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

ook weg

[ Bericht 36% gewijzigd door Lavenderr op 11-02-2010 13:29:54 ]
pi_77881151
Making another post on the web
pi_77881291
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef mediaconsument het volgende:
[quote]Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

ook weg
Bedankt lavenderr, hoop dan ook dat je de post gelezen hebt.

Zaken uitpraten is er zo niet bij, liever gewoon doorgaan, blinddoek op en in het wild notes/bans uitdelen. Hoop dan ook dat het jullie eens duidelijk word dat jullie degenen zijn die voor de gek worden gehouden. Onze vriend heeft namelijk allang toegegeven dat hij zichzelf niet is, echter hebben jullie dat niet door, oftewel gaat hij verder met zijn hielenlikkerij.

Nu zal dan ook degene die het meest kan verbloemen/romantiseren winnen. Daar heeft dit forum dan ook weinig aan. Succes ermee in ieder geval.
pi_77881453
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:34 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Bedankt lavenderr, hoop dan ook dat je de post gelezen hebt.

Zaken uitpraten is er zo niet bij, liever gewoon doorgaan, blinddoek op en in het wild notes/bans uitdelen. Hoop dan ook dat het jullie eens duidelijk word dat jullie degenen zijn die voor de gek worden gehouden. Onze vriend heeft namelijk allang toegegeven dat hij zichzelf niet is, echter hebben jullie dat niet door, oftewel gaat hij verder.

Nu zal dan ook degene die het meest kan verbloemen/romantiseren winnen. Daar heeft dit forum dan ook weinig aan. Succes ermee in ieder geval.
Media, begrijp je dan niet dat jij zelf mede debet bent aan de nare sfeer hier? Waarom doe je dat toch?
Dat je ToT en mij niet ziet als goede mods weten we nu wel. Dat jij het vele malen beter zou doen ook.
Dus please, stop er mee en verdiep je in de topics die je interesseren.
Er gaat hier niemand 'winnen' of 'verliezen'.
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:40:26 #295
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77881512
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef mediaconsument het volgende:
Door de waarheid op het ene moment toe te geven, er dan achter te komen dat de mods het nog niet doorhebben, en dan weer doorgaan met de facade, dat komt op mij over als uitlachen van de mods.
Ik zal het je nog 1 keer uitleggen in de (valse) hoop dat je het nu gaat begrijpen:

Toen jij die eerste keer met dat Chiel-gedoe kwam hebben ToT en ik (en nog een aantal anderen) jou een beetje in de zeik zitten nemen.

ToT (en een aantal andere mensen) had toen allang mijn homepage/foto's gezien. Ook heeft ToT (en die andere mensen) bewijs genoeg dat dat domein (en andere domeinen) ook daadwerkelijk van mij is. Bovendien ben ik er niet op uit om iemand te versieren , dus ik neem aan dat ToT (en die andere mensen) het ook geen probleem zou vinden als ik een vent van 60 zou zijn ofzo. Dus er is geen reden om me voor te doen als dame, als ik dat echt niet zou zijn.

Bovendien heb ik mijn homepage al heel wat jaren, dan zou het wel erg ziek zijn dat ik jaren voordat ik me registreer op Fok een homepage op ga zetten met het doel de mods uit te lachen.

Toen ik merkte dat er daadwerkelijk een of andere Chiel lastiggevallen/bedreigd ging worden door een aantal mensen, vond ik dat niet prettig. Is dat zo raar?
pi_77881706
JoepiePoepie, duidelijke uitleg
nu een ----------------------------------------------------- er onder.
pi_77881825
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik zal het je nog 1 keer uitleggen in de (valse) hoop dat je het nu gaat begrijpen:

Toen jij die eerste keer met dat Chiel-gedoe kwam hebben ToT en ik (en nog een aantal anderen) jou een beetje in de zeik zitten nemen.

ToT (en een aantal andere mensen) had toen allang mijn homepage/foto's gezien. Ook heeft ToT (en die andere mensen) bewijs genoeg dat dat domein (en andere domeinen) ook daadwerkelijk van mij is. Bovendien ben ik er niet op uit om iemand te versieren , dus ik neem aan dat ToT (en die andere mensen) het ook geen probleem zou vinden als ik een vent van 60 zou zijn ofzo. Dus er is geen reden om me voor te doen als dame, als ik dat echt niet zou zijn.

Bovendien heb ik mijn homepage al heel wat jaren, dan zou het wel erg ziek zijn dat ik jaren voordat ik me registreer op Fok een homepage op ga zetten met het doel de mods uit te lachen.

Toen ik merkte dat er daadwerkelijk een of andere Chiel lastiggevallen/bedreigd ging worden door een aantal mensen, vond ik dat niet prettig. Is dat zo raar?
Totdat je zei dat je inderdaad de pagina's voor je moeder maakte, om daar wat extra zakcentjes aan over te houden. Toen er gedreigd werd met je echte foto, sprak je dan ook ineens heel wat anders. Dit is uiteraard niet na te lezen, want die posts zijn verwijdert.

Daarbij werd die chiel nergens bedreigd, en kun je nu wel slap op dat gebied het slachtoffer uit gaan hangen. Denk niet dat je er ook maar iets mee bewijst.

Dit grapje is nu dan ook wel genoeg geweest, elke seconde dat je ermee doorgaat is dan ook een grove belediging voor de mods, daar jij kennelijk weinig om hun geeft.

Eerlijkheid is dan ook de grondslag voor respect.
pi_77881845
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
JoepiePoepie, duidelijke uitleg
nu een ----------------------------------------------------- er onder.
Ik was aan het typen, excuses.
pi_77881861
Falende youtube//google onderzoekers
pi_77881869
Deze kan overigens wel dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')