Dan heb ik niks gezegd. Het punt lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeh, kijk dan eens goed, ik quote ToT toch, niet jou
.
Oh, dus als ik het (gedeeltelijk) met iemand eens ben en ik meld dat, dan lik ik kontquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef mediaconsument het volgende:
Echter was dat een post die getuigd van kontelikken, mijn fout.
De mening van mevrouw mediaconsument betreffende andermans posts is dan ook niet de maatstaf voor dit forumquote:Ik kan ook zeggen dat jij mij met 2 posts hebt verrast, oftewel van de 1000 posts die hij heeft neergekwakt waren er volgens mij 2 van informatieve waarde. Deze links moet ik dan ook schuldig blijven helaas.
Waarom zou ik? Het onderwerp hier interesseert me!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef Flammie het volgende:
Als je dat niet zou vinden dan ga je toch gewoon weg?
Je zegt ten eerste niet waarom je het ermee eens bent, en ten tweede zul je zelf nooit zeggen dat je ergens de fout in bent gegaan. Terwijl je zelf je beweegredenen erg duidelijk maakt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, dus als ik het (gedeeltelijk) met iemand eens ben en ik meld dat, dan lik ik kontSorry, daar ben ik niet zo dol op, ik heb andere hobby's
.
Daarom gaan we het maar niet over jou, oftewel onze adonis hebben, oftewel laat maar eens zien wat jij over het onderwerp BNW weet, probeer eens iets toe te voegen aan dit forum, in plaats van het forum af te breken.quote:De mening van mevrouw mediaconsument betreffende andermans posts is dan ook niet de maatstaf voor dit forum.
Dankjewel Media, dat doet ons goed.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, kennelijk moet ik maar lieve smileys gaan gebruiken om ook wat te gaan kontelikken. Oftewel ToT en Lavenderr.![]()
![]()
Jullie zijn zo goed bezig, dit forum loopt als een trein!
![]()
Het is hier zo gezellig.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef Flammie het volgende:
Zo zie je wat een enorm verschil emoticons kunnen maken![]()
Praktijkvoorbeeld van Mediaconsument
Ik vind dit gewoon prettiger om te lezen en je punt komt alsnog overquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar krijg je zelfs de meest oprechte mod mee overtuigd!
Zó mee eens !quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon prettiger om te lezen en je punt komt alsnog over
Dat hatelijke gedoe altijd... daar kunnen ook veel ruzies over ontstaan
BNW is een serieus forum, de onderwerpen hierbinnen zijn dan ook erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon prettiger om te lezen en je punt komt alsnog over
Dat hatelijke gedoe altijd... daar kunnen ook veel ruzies over ontstaan
Ik heb niet zoveel zin en tijd om die hele post van ToT te ontleden en op elk zinnetje commentaar te gaan geven, daar zie ik de relevantie ook niet zo van in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef mediaconsument het volgende:
Je zegt ten eerste niet waarom je het ermee eens bent,
Voor het wijzen op andermans fouten, hebben we jou tochquote:en ten tweede zul je zelf nooit zeggen dat je ergens de fout in bent gegaan. Terwijl je zelf je beweegredenen erg duidelijk maakt.![]()
Sorry hoor prinses, maar 'adonis'...quote:Daarom gaan we het maar niet over jou, oftewel onze adonis hebben, oftewel laat maar eens zien wat jij over het onderwerp BNW weet, probeer eens iets toe te voegen aan dit forum, in plaats van het forum af te breken.![]()
Zelfspot is je dus kennelijk niet onbekend.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Sorry hoor prinses, maar 'adonis'...
-weg-quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef mediaconsument het volgende:
Zelfspot is je dus kennelijk niet onbekend.
Bedankt lavenderr, hoop dan ook dat je de post gelezen hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef mediaconsument het volgende:
[quote]Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
ook weg
Media, begrijp je dan niet dat jij zelf mede debet bent aan de nare sfeer hier? Waarom doe je dat toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bedankt lavenderr, hoop dan ook dat je de post gelezen hebt.
Zaken uitpraten is er zo niet bij, liever gewoon doorgaan, blinddoek op en in het wild notes/bans uitdelen. Hoop dan ook dat het jullie eens duidelijk word dat jullie degenen zijn die voor de gek worden gehouden. Onze vriend heeft namelijk allang toegegeven dat hij zichzelf niet is, echter hebben jullie dat niet door, oftewel gaat hij verder.
Nu zal dan ook degene die het meest kan verbloemen/romantiseren winnen. Daar heeft dit forum dan ook weinig aan. Succes ermee in ieder geval.
Ik zal het je nog 1 keer uitleggen in de (valse) hoop dat je het nu gaat begrijpen:quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef mediaconsument het volgende:
Door de waarheid op het ene moment toe te geven, er dan achter te komen dat de mods het nog niet doorhebben, en dan weer doorgaan met de facade, dat komt op mij over als uitlachen van de mods.
Totdat je zei dat je inderdaad de pagina's voor je moeder maakte, om daar wat extra zakcentjes aan over te houden. Toen er gedreigd werd met je echte foto, sprak je dan ook ineens heel wat anders. Dit is uiteraard niet na te lezen, want die posts zijn verwijdert.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zal het je nog 1 keer uitleggen in de (valse) hoop dat je het nu gaat begrijpen:
Toen jij die eerste keer met dat Chiel-gedoe kwam hebben ToT en ik (en nog een aantal anderen) jou een beetje in de zeik zitten nemen.
ToT (en een aantal andere mensen) had toen allang mijn homepage/foto's gezien. Ook heeft ToT (en die andere mensen) bewijs genoeg dat dat domein (en andere domeinen) ook daadwerkelijk van mij is. Bovendien ben ik er niet op uit om iemand te versieren, dus ik neem aan dat ToT (en die andere mensen) het ook geen probleem zou vinden als ik een vent van 60 zou zijn ofzo. Dus er is geen reden om me voor te doen als dame, als ik dat echt niet zou zijn.
Bovendien heb ik mijn homepage al heel wat jaren, dan zou het wel erg ziek zijn dat ik jaren voordat ik me registreer op Fok een homepage op ga zetten met het doel de mods uit te lachen.
Toen ik merkte dat er daadwerkelijk een of andere Chiel lastiggevallen/bedreigd ging worden door een aantal mensen, vond ik dat niet prettig. Is dat zo raar?
Ik was aan het typen, excuses.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
JoepiePoepie, duidelijke uitleg![]()
nu een ----------------------------------------------------- er onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |