Oh mên..... dit wordt echt steeds genanterquote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mjah, daarover riep hij dan ook dat dat de site was van zijn moeder, en dat hij daardoor wat extra zakgeld verdiend. Het is dan ook erg grappig als sommige mensen dit niet goed onthouden, dan kun je ze verder voor de gek houden, en dat is leuk!
...en zo kunnen we ook nog wel linken naar posts waarin ze zegt mij te zijn, en in andere weer MichielOs, en in andere weer jou...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:
BNW SC10 proefpersonen gezocht! Nano-RF injectie inbegrepen
Krek, je hebt 'm klemquote:Op maandag 15 februari 2010 16:26 schreef mediaconsument het volgende:
Ik gaf hem zelfs een compliment!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, daarover riep hij dan ook dat dat de site was van zijn moeder, en dat hij daardoor wat extra zakgeld verdiend. Het is dan ook erg grappig als sommige mensen dit niet goed onthouden, dan kun je ze verder voor de gek houden, en dat is leuk!
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef Michielos het volgende:
ik weet niet of ik moet lachen of huilen, help me![]()
Jouw kloons zijn er iets makkelijker uit te vissen dan dat.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef _Led_ het volgende:
Is het je al opgevallen dat JoepiePoepie en ik nooit tegelijkertijd gepost hebben ?
Voor Joepie heb je echt diepgaand onderzoek moeten plegen, hequote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jouw klonen zijn er iets makkelijker uit te vissen dan dat.
Zegt degene die er 5 maanden oprecht mee gediscussieerd heeftquote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jouw klonen zijn er iets makkelijker uit te vissen dan dat.
Een regelrechte kick gaf dat he.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zegt degene die er 5 maanden oprecht mee gediscussieerd heeft
Ik begrijp hieruit dat je je nog steeds geneert voor die keer dat je geloofde dat ik een reptilian wasquote:Op maandag 15 februari 2010 16:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een regelrechte kick gaf dat he.
En jij telkens met je broek op de knietjes, en het schaamrood op de kaakjes
Ach als er 1 iemand is die graag vrouwen na doet ben jij het al.
Zou er bijna iets van gaan denken. Valt me nog mee dat je nu niet ergens in brabant, verkleed als vrouw, mannen probeert te versieren... VOOR DE FUN NATUURLIJK HE.. niets meer hoor![]()
Huh, heb ik iets gemistquote:Op maandag 15 februari 2010 16:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je je nog steeds geneert voor die keer dat je geloofde dat ik een reptilian was
Nee hoor, dat was 'de punchline'.quote:
Bovendien heb ik vaker de waarheid gezegd over mijn identiteit dan dat ik beweerde iemand anders te zijn. En de keren dat ik beweerd heb iemand anders te zijn, was alleen maar elke keer als iemand weer eens met domme aannames kwam betreffende mijn identiteit.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:22 schreef _Led_ het volgende:
...en zo kunnen we ook nog wel linken naar posts waarin ze zegt mij te zijn, en in andere weer MichielOs, en in andere weer jou...
En dan nog de posts waarin ik beweer Joepiepoepie te zijn, terwijl mijn moeder er heel anders uit ziet !
En alle anderen die kunnen bevestigen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, worden vervolgens meteen van tafel geveegd met het argument dat die mensen:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:10 schreef mediaconsument het volgende:
Overigens heeft elke fok mod mij duidelijk proberen te maken dat jij geen man bent, zelfs een aantal admins geloven je verhaal.
BNW SC10 proefpersonen gezocht! Nano-RF injectie inbegrepenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
En alle anderen die kunnen bevestigen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben, worden vervolgens meteen van tafel geveegd met het argument dat die mensen:
of ook in het complot zitten
of zo dom zijn dat ze zich door mij laten foppen
Ach...
Goed punt.. dat gezanik er om doet alleen maar wantrouwen creeren, alsof er dus wel meer aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik hoef dan maar 1 zin over dat verhaal te zeggen, daarop ga jij je 4 dagen aan een stuk verdedigen. Wie laat zichzelf nu kennen of wie wil er zo graag bezig blijven over dit onderwerp? Verder liegen de feiten er niet om, oftewel succes met je travestie act en uiteraard met de leugens.
Ik verdedig me helemaal niet aan een stuk, jij bent paranoia !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik hoef dan maar 1 zin over dat verhaal te zeggen, daarop ga jij je 4 dagen aan een stuk verdedigen. Wie laat zichzelf nu kennen of wie wil er zo graag bezig blijven over dit onderwerp? Verder liegen de feiten er niet om, oftewel succes met je travestie act en uiteraard met de leugens.
Nee, maar ik heb het je al eerder gezegd. Ik vind het prima dat je denkt dat ik _Led_, Michielos, Flammie, jou ben of een ander wijf, maar zodra ik merk dat er iemand lastig gevallen gaat worden die er niks mee te maken heeft, dan vind ik dat echt te ver gaan. Ik begrijp niet dat je dat zo raar vindtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het je al eerder gezegd. Ik vind het prima dat je denkt dat ik _Led_, Michielos, Flammie, jou ben of een ander wijf, maar zodra ik merk dat er iemand lastig gevallen gaat worden die er niks mee te maken heeft, dan vind ik dat echt te ver gaan. Ik begrijp niet dat je dat zo raar vindt
En ik meen het als ik zeg dat ik me serieus zeker een weekend zorgen heb gemaakt om die zogenaamde Chiel, in de zin van, dat als ik hier iets post, wordt die Chiel weer lastig gevallen/bedreigd. Hetzelfde als wat ik hier schrijf, maar je wilt hetgene wat je leest niet in je opnemen. En van de meeste verwijderde berichten uit de topics waarin die Chiel bedreigd en lastig gevallen werd, heb ik mirrors trouwens.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar al die bewijzen die je gevonden hebt dat ik die Chiel zou zijn. Maar dit is geen uitnodiging om ze hier te posten, omdat ik niet wil dat er iemand lastig gevallen gaat worden die er niks mee te maken heeft. (Jij zult dat natuurlijk interpreteren als 'zie je wel, je wilt je echte gegevens hier niet'). Als ik die 'bewijzen' van je mag zien, graag per pm dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |