Knap hoor, posts kopieeren !quote:Op maandag 15 februari 2010 10:47 schreef Summers het volgende:
led is wellicht gevangen in een fantasiewereld
Lol toen was jij nog niet geregistreerd onder die naam.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En je bent meteen van nick veranderd zie ik, dat was toch eerst Dr. Lenniger?
Oh nee, L_deniyer zie ik nu.
Yeh alsof mensen niet kunnen bijpraten onderlingquote:Op maandag 15 februari 2010 14:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol toen was jij nog niet geregistreerd onder die naam.
Foutje?
Of een ondertitel en signature kunnen lezenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:57 schreef Michielos het volgende:
of van account kunnen wisselen, for that matter.
En oude topics lezenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Flammie het volgende:
Yeh alsof mensen niet kunnen bijpraten onderling
Als je dat zelf al hebt toegegeven lijkt mij dat niet onlogisch. Oftewel vraag ik me af waarom jij zo graag als vrouw door het leven wil gaan? Aan de andere kant geef je uiteraard ook de roddels over het veranderen van jouw geslacht door een operatie de ruimte.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik moet en ik zal voor sommigen een kloon en/of een man moeten zijn he...
Wat is dat toch...
Ik denk dat het iets met slechte voeding te maken heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik moet en ik zal voor sommigen een kloon en/of een man moeten zijn he...
Wat is dat toch...
Waarom wil jij eigenlijk zo graag als het andere geslacht door het leven gaan? Je gedraagt je constant als een wijf...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:23 schreef mediaconsument het volgende:
Oftewel vraag ik me af waarom jij zo graag als vrouw door het leven wil gaan?
Mjah, carnaval is in het land en hier kunnen we meedoen met het jaarlijkse festijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:40 schreef Bastard het volgende:
Jeujtje FB topics zijn geliefd vandaag.
Ja, maar dat staat los van dit hele verhaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:56 schreef Michielos het volgende:
dus ik heb al die tijd met een man geneukt??
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat los van dit hele verhaal.
Hmm, helaas geen antwoord op deze vraag:quote:Op maandag 15 februari 2010 15:44 schreef mediaconsument het volgende:
Owja, joepie, maak je niet dik, dit zal geen discussie worden. Je hebt het zelf immers allang toegegeven. Veel plezier nog met het volhouden van het bedrog.
Maar ik begrijp het al, je vindt mijn foto gewoon te leuk en kan daardoor niet geloven dat ik dat ben. Bedankt voor het stilzwijgende complimentquote:Op maandag 15 februari 2010 15:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar mediaconsument, nu je hier toch bent... Wat vind je eigenlijk van mijn foto?
Die je gewoon van je website kunt halenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, helaas geen antwoord op deze vraag:
[..]
Maar ik begrijp het al, je vindt mijn foto gewoon te leuk en kan daardoor niet geloven dat ik dat ben. Bedankt voor het stilzwijgende compliment.
Je bent zelfs al aan het sparen voor de grotere versie van de foto.
Ja jijquote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Flammie het volgende:
Die je gewoon van je website kunt halen
De PM's zijn verstuurd... je handel is going down!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja jij. Niet iedereen heeft dat adres
.
Mjah, daarover riep hij dan ook dat dat de site was van zijn moeder, en dat hij daardoor wat extra zakgeld verdiend. Het is dan ook erg grappig als sommige mensen dit niet goed onthouden, dan kun je ze verder voor de gek houden, en dat is leuk!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die je gewoon van je website kunt halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |