abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 12:35:28 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76960528
kan het berichtje van joepie poepie weer gewist worden ?
yogi had het al gedaan en nu zet ze weer hetzelfde bericht in hetzelfde topic ,
op de 1 of andere manier kan joepie poepie niet leven als niet iedereen leest
dat ik verkeerd ben opgevoed en maar aan het hallucineren ben als ik
tru gerelateerde ervaringen post , kan daar iets aan gedaan worden ?
het word een beetje een obsessie om iedereen op alle mogelijke manieren proberen de mond te snoeren .
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1313773/1/50/76959557

De OP van de TS lijkt me toch duidelijk :
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Heey heey mensjes, nou vertelde net aan iemand mijn eigen eerste 'paranormale' ervaringen als kind zijnde en toen begon ik me ook wel af te vragen over die van anderen..

- Edit - Vervelende blagen die niets nuttigs in hebben te brengen, gelieve niet te reageren in dit topic. Danke!

[ Bericht 32% gewijzigd door Summers op 18-01-2010 13:20:43 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 18 januari 2010 @ 13:24:24 #77
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76962448
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef Summers het volgende:
kan het berichtje van joepie poepie weer gewist worden ?
yogi had het al gedaan en nu zet ze weer hetzelfde bericht in hetzelfde topic ,
op de 1 of andere manier kan joepie poepie niet leven als niet iedereen leest
dat ik verkeerd ben opgevoed en maar aan het hallucineren ben als ik
tru gerelateerde ervaringen post , kan daar iets aan gedaan worden ?
het word een beetje een obsessie om iedereen op alle mogelijke manieren proberen de mond te snoeren .
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1313773/1/50/76959557
Nee hoor, het is een ander bericht. Yogi Bear heeft gelijk dat hij mijn vorige bericht verwijderd had, want die was lang niet met zoveel nuance geschreven als de nieuwe .

Verder complimenteer ik jou in dat bericht nog min of meer met je gave, terwijl ik het over mezelf heb als ziek en zwak kindje, dus ik begrijp niet dat je je zo beledigd voelt.
quote:
Vervelende blagen die niets nuttigs in hebben te brengen, gelieve niet te reageren in dit topic. Danke!
Summers, ga jij nu voor anderen bepalen wat nuttig is? Ik vond het nuttig in dat topic om over mijn 'koortsverleden' te praten en daarbij te vermelden dat ik daardoor dingen heb 'gezien', jij vindt dat totaal offtopic.

En 't is trouwens 'Jogy' .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 18 januari 2010 @ 18:14:25 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76975601
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

terwijl ik het over mezelf heb als ziek en zwak kindje,
[..]
vervelend voor je , ik was een sterk en gezond kindje en had nooit hallucinaties nav koorts
ik weet dus niet wat je toen ervaarde , misschien dat iemand anders zichzelf in je verhaal herkent , ik niet .
  maandag 18 januari 2010 @ 18:20:53 #79
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76975861
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:14 schreef Summers het volgende:
vervelend voor je , ik was een sterk en gezond kindje en had nooit hallucinaties nav koorts
ik weet dus niet wat je toen ervaarde , misschien dat iemand anders zichzelf in je verhaal herkent , ik niet .
En omdat jij een gave hebt en ik niet en je je niet in mijn verhaal herkent, moeten mijn posts dan maar verwijderd worden
quote:
Doe dan iets aan die obsessie! Het scheelt al als je, bij verhalen waarin jij je niet herkent, niet gaat vragen of het verwijderd mag worden.

Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik liever hallucinaties door de koorts heb (of een andere aanwijsbare reden), dan zomaar vanuit het niets , want dat lijkt me juist een stuk zorgelijker .

[ Bericht 13% gewijzigd door JoepiePoepie op 18-01-2010 18:31:05 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 18:25:54 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76976087
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En omdat jij een gave hebt en ik niet en je je niet in mijn verhaal herkent, moeten mijn posts dan maar verwijderd worden
wie zegt dat ik een gave heb dat zeg jij steeds , imo gebruik ik gewoon een menselijke eigenschap die iedereen heeft .
Het is jouw plek niet om over mijn ouders en hun opvoeding te beginnen , dat je dat nog niet snapt zeg
quote:
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik liever hallucinaties door de koorts heb (of een andere aanwijsbare reden), dan zomaar vanuit het niets , want dat lijkt me juist een stuk zorgelijker .
ik ben liever sterk en gezond zonder hallucinaties en ik heb me nog nooit zorgen gemaakt maar dan zijn we beide toch tevreden ?
dag joepie
pi_76976255
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mij ook. Zou het doodeng vinden.
  maandag 18 januari 2010 @ 18:35:52 #82
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76976603
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:25 schreef Summers het volgende:
ik ben liever sterk en gezond zonder hallucinaties
Nou, dan vind ik het erg vervelend voor je dat je met je sterke en gezonde lichaam toch regelmatig hallucinaties hebt of had. Of waren dat geestverschijningen? En zo ja, waarom zijn het bij jou dan geestverschijningen en bij een ander hallucinaties?
quote:
dag joepie
Hoi Summers !
  maandag 18 januari 2010 @ 18:47:26 #83
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76977179
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:35 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, dan vind ik het erg vervelend voor je dat je met je sterke en gezonde lichaam toch regelmatig hallucinaties hebt of had. Of waren dat geestverschijningen? En zo ja, waarom zijn het bij jou dan geestverschijningen en bij een ander hallucinaties?
[..]

Hoi Summers !
ik heb geen last van hallucinaties
houd eens op met dingen verzinnen , vertel over je eigen hallucinaties als je die hebt gehad
en laat het daarbij , het boeit me niet .
  maandag 18 januari 2010 @ 18:51:56 #84
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76977409
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:47 schreef Summers het volgende:
ik heb geen last van hallucinaties
Geestverschijningen dan?
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Of waren dat geestverschijningen? En zo ja, waarom zijn het bij jou dan geestverschijningen en bij een ander hallucinaties?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:42:48 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76998897
Joepie, ik denk dat je de mogelijkheid moet openhouden als je hier wilt posten in TRU, dat er mensen zijn die geesten zien.
Als je daar niet tegen kunt, of dat probeert te ondermijnen ben je hier niet helemaal goed bezig. Als je bewijzen wil zoeken ga je naar WFL en ga je daarvandaan 'de aluhoedjes' belachelijk maken als je wilt, als je hier wilt posten word er vanuit gegaan dat de mogelijkheid bestaat dat er meer is dan je kan waarnemen.
Kriitsch zijn is 1 ding, alles aannemen hoeft niet, maar iemand die zegt meer te zien dan normaal hoeft hier niet verteld te worden ze last heeft van hallucinaties.
The truth was in here.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:58:31 #86
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77004848
  maandag 25 januari 2010 @ 12:33:55 #87
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77244418
Hallucinaties deel 2 (met de bandstemmen van _Led_)
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Bastard het volgende:
We proberen het anders nog eens als er daadwerkelijk geluidsopnames gemaakt zijn, hoven we dit getroll niet meer aan te vullen.
Die bandstemmen van _Led_ is alleen maar een toevoeging op het onderwerp. Het daadwerkelijke onderwerp gaat over de hallucinaties versus geestverschijningen .

En aangezien er in dat topic voor de zoveelste keer een aantal mensen was die last kregen van waandenkbeelden, waarvan ze overtuigd zijn dat het de waarheid is (en dat sluit dus naadloos aan op het onderwerp ), vind ik het slotje zeer onterecht.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:00:47 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_77275334
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hallucinaties deel 2 (met de bandstemmen van _Led_)
[..]

Die bandstemmen van _Led_ is alleen maar een toevoeging op het onderwerp. Het daadwerkelijke onderwerp gaat over de hallucinaties versus geestverschijningen .

En aangezien er in dat topic voor de zoveelste keer een aantal mensen was die last kregen van waandenkbeelden, waarvan ze overtuigd zijn dat het de waarheid is (en dat sluit dus naadloos aan op het onderwerp ), vind ik het slotje zeer onterecht.
Waanbeelden of andersoortige waarnemingen, dus tja.. Jouw overtuiging hoeft geenszins de juiste te zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:17:15 #89
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77275958
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:00 schreef jogy het volgende:
Waanbeelden of andersoortige waarnemingen, dus tja.. Jouw overtuiging hoeft geenszins de juiste te zijn.
Oh ! Dus als mensen zeggen 'je bent die en die', terwijl ik die persoon niet ben, dan kan het zijn dat die andere mensen gelijk hebben?
pi_77276573
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Oh ! Dus als mensen zeggen 'je bent die en die', terwijl ik die persoon niet ben, dan kan het zijn dat die andere mensen gelijk hebben?
Tja, als jij jezelf wat volwassener zou gedragen, en dus wat meer respect zou tonen voor je medemens, misschien dat er dan wat minder reden was om te denken dat jij een kinderachtige gast bent die goedkope slachtoffers zoekt.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 07:41:45 #91
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77279384
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:37 schreef mediaconsument het volgende:
Tja, als jij jezelf wat volwassener zou gedragen, en dus wat meer respect zou tonen voor je medemens, misschien dat er dan wat minder reden was om te denken dat jij een kinderachtige gast bent die goedkope slachtoffers zoekt.
Ik vermoed dat een fokmod jou heeft verteld dat ik geen man ben? En dan wil je het ineens wel geloven... .

Oh my... !

Moderators zijn heus niet alwetend hoor . Je moest eens weten . Je denkt toch ook niet dat ik echt hamsters heb? Het idee alleen al... Hamsters . Dat hamstertopic staat in het onzinforum. Wat begrijp je niet aan de term onzin? Trouwens hamsterman ToT vertrouwt het ook niet hoor:
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:14 schreef ToT het volgende:
Zie je wel dat je Chiel bent! Zo'n klein beestje kun je alleen niet tegen een mannenborst laten verdwijnen!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:43:05 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_77280953
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vermoed dat een fokmod jou heeft verteld dat ik geen man ben? En dan wil je het ineens wel geloven... .

Oh my... !

Moderators zijn heus niet alwetend hoor . Je moest eens weten . Je denkt toch ook niet dat ik echt hamsters heb? Het idee alleen al... Hamsters . Dat hamstertopic staat in het onzinforum. Wat begrijp je niet aan de term onzin? Trouwens hamsterman ToT vertrouwt het ook niet hoor:
[..]
michielos
pi_77281638
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Oh my... !

[..]

Soms moet je even de aanval laten zakken om de beste resultaten te krijgen. Bedankt voor deze reply, die geeft des te meer aan hoe de vork aan de steel zit.

Van dat hamsterwebsiteverhaal had ik namelijk bedacht dat jij een moederskindje bent, dat zijn moeder meehelpt met een site over hamsters en huishouden. Dan is het niet moeilijk om daar een hamsterfoto op te zetten neem ik aan.

Overigens heeft elke fok mod mij duidelijk proberen te maken dat jij geen man bent, zelfs een aantal admins geloven je verhaal. Mjah, een kloonscan is redelijk makkelijk te ontlopen volgens mij.

Oftewel tip van de dag, als je jezelf niet kinderachtig gedraagt tijdens het gebruik van een kloon, dan is de kans dat je door de mand valt heel wat minder.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:19:59 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77281873
Ik snap de hetse niet van het willen weten wie er achter de woorden zit die op je scherm staan
Als ik zeg een huisvrouw te zijn van 44 die ergens in de achterhoek woont, dan maakt dat toch niet mijn posts ineens anders ofzo?
Het zal mij aan mijn kont roesten wie er achter de usericons zitten daarom.
The truth was in here.
pi_77282111
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Bastard het volgende:
Ik snap de hetse niet van het willen weten wie er achter de woorden zit die op je scherm staan
Als ik zeg een huisvrouw te zijn van 44 die ergens in de achterhoek woont, dan maakt dat toch niet mijn posts ineens anders ofzo?
We zijn Michielos zijn gedrag dan ook gewend, en met dergelijke opjagende topics en verhalen, dan is het niet raar dat mensen vragen gaan stellen. Verder zal dit mij ook niet veel roesten eigenlijk, echter was dit wel weer gevalletje de confrontatie opzoeken eigenlijk.

Ik zou haast zeggen, ben blij,

[ Bericht 1% gewijzigd door mediaconsument op 26-01-2010 10:50:59 ]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:53:06 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_77282659
quote:
behalve als je komt trollen en gewoon een nieuwe naam neemt om een blanco
blad te hebben om weer van voren af aan alleen maar mensen komt trappen en
voor gek verklaren omdat ze tru gerelateerde ervaringen hebben .
hoezo open je een topic met stellingen als

"alle geestgelovers willen zich veilig voelen en zijn zielig en ervaren eigenlijk hetzelfde als ik met mijn hallucinaties" maar een maand verder en je hebt nog steeds geen antwoord gegeven
op de vraag wat dan precies de overeenkomsten zijn volgens de TS waardoor diegene tot zulke conclusies komt , prima dat je dat vind en iedereen op 1 hoop gooit ,maar motiveer het dan ook .
Deel 2 en nog steeds word de vraag ontweken .
gelukkig is het topic gesloten , OMG deze poster is gevaarlijk zien jullie dat niet gaat ook nergens over , geen sec respect voor zijn eigen ideeen over zijn toestand of voor zijn persoon .
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:02:37 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77282962
Nou ik vond het topic ook vol zitten met mooi verbloemde sarcasme. Meer het blijven aantonen dat de TRU bezoeker gek in de bol is en dat liedje kennen we nu wel. Na 6 pagina's mooi geweest inderdaad, misschien volgende keer beter.
Punt is ook erbij, don't feed the troll.
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:27:53 #98
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_77283743
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef Bastard het volgende:
Nou ik vond het topic ook vol zitten met mooi verbloemde sarcasme. Meer het blijven aantonen dat de TRU bezoeker gek in de bol is en dat liedje kennen we nu wel. Na 6 pagina's mooi geweest inderdaad, misschien volgende keer beter.
Punt is ook erbij, don't feed the troll.
En dat is ook belangrijk idd .
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:37:35 #99
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77284060
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:10 schreef mediaconsument het volgende:
Van dat hamsterwebsiteverhaal had ik namelijk bedacht dat jij een moederskindje bent, dat zijn moeder meehelpt met een site over hamsters en huishouden. Dan is het niet moeilijk om daar een hamsterfoto op te zetten neem ik aan.
He, doet er nou ook al een verhaal de ronde dat ik een hamsterwebsite heb . En mensen met hamsters zijn moederskindjes Gossie, die ToT toch .
quote:
Kijk, jij begrijpt het. Maar dat zal dan wel aan je leeftijd liggen dat jij het wel begrijpt .

En nu zie ik Bastard voor me zoals zijn foto in zijn fotoboek, maar dan met een schortje, kort jurkje, hoge hakjes, nageltjes gelakt, die met een plumeau eens lekker de boel aan het doen is .
pi_77284152
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

He, doet er nou ook al een verhaal de ronde dat ik een hamsterwebsite heb . En mensen met hamsters zijn moederskindjes Gossie, die ToT toch .
Lezen is een vak.

[ Bericht 24% gewijzigd door mediaconsument op 26-01-2010 11:54:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')