abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:35:49 #101
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77298930
He een monoloog.
Geweldig, ik blijf even plakken.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77299407
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Ticker het volgende:
He een monoloog.
Geweldig, ik blijf even plakken.
Mjah, mensen die direct roepen waar ik iets vandaan heb, geven toe dat het klopt.

Joepie kon daarom inspelen op de opmerking van mij mbt. hem als minderjarig mannetje. Die zag hij van verre aankomen, oftewel kwam er telkens een waarom met een . De opmerking over zijn naam zag hij niet aankomen, vooral niet op de zondagochtend. Oftewel, heeft hij het op deze manier bevestigd, en is hij nu zeg maar de wereld aan het bewegen met slappe argumenten om zijn gelijk aan te tonen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 17:53:45 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_77299566
En ik maar denken dat Joepie Led is
pi_77299631
Stoken en happen...da's het enige wat ik zie.
Het is toch heerlijk als mensen absoluut zeker weten dat 2 users 1 en dezelfde zijn, en dat die 2 gewoon heerlijk daarin meegaan en zogenaamde "versprekingen" doen? Sommige liggen er gewoon té dik bovenop!
pi_77299641
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
Deed ik eerst ook ja!
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 17:57:02 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_77299718
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Deed ik eerst ook ja!
En wat maakt het ook uit he?
Het gaat toch om de posts?
En een beetje humor is toch leuk?
pi_77299923
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef ToT het volgende:
Stoken en happen...da's het enige wat ik zie.
Het is toch heerlijk als mensen absoluut zeker weten dat 2 users 1 en dezelfde zijn, en dat die 2 gewoon heerlijk daarin meegaan en zogenaamde "versprekingen" doen? Sommige liggen er gewoon té dik bovenop!
Daarom is het begin erg belangrijk, het verloop is een vrij lastige zaak om uberhaupt nog te begrijpen.

Hallucinaties deel 2 (met de bandstemmen van _Led_)

Lees vanaf daar het topic door, en let goed op de reacties. Vooral de tijd tussen deze reacties is opvallend.

Het enige dat ik dan ook toe kan geven wat ik eigenlijk niet helemaal zeker weet, is dat chiel ook voor michielos staat, oftewel dat joepiepoepie een kloon is. Echter kan het ook gewoon zijn dat het een andere chiel is, aangezien die naam wel vaker voorkomt, de eerste reactie is dan ook goud waard. Daarbij is volgens mij de fok kloonscan met gemak voor de gek te houden, als er uiteraard goede proxies of wachtwoorden gebruikt worden.

1 ding staat voor mij dan ook vast, ze kennen elkaar. De stijl van posten is te vergelijkbaar, daar michielos een broertje dood heeft aan hallucinaties, gaat joepie daar ook flink mee bezig, met name om aan te tonen dat geesten niet bestaan.

Al met al is het weinig zuivere koffie volgens mij.

Vind het overigens frappant dat er ineens geroepen word dat joepie geen site heeft met hamsters, en dat je je hamster wel op die pagina hebt staan. Curieus.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77300036
Jongen, ze zaten je gewoon te stangen in dat topic!

En Joepie heeft geen site over hamsters, maar heeft in de weblog op die site wel haar hamstertjes staan, en heeft Muffin daar ff bij gezet om te bewijzen dat ze echt die vrouw is die op die site staat!
Die hamsters zijn gewoon een extra'tje op die site; de rest gaat niet over die beestjes!
pi_77300109
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef ToT het volgende:

En Joepie heeft geen site over hamsters, maar heeft in de weblog op die site wel haar hamstertjes staan, en heeft Muffin daar ff bij gezet om te bewijzen dat ze echt die vrouw is die op die site staat!
Die hamsters zijn gewoon een extra'tje op die site; de rest gaat niet over die beestjes!
Die eerste reactie was zo snel, dat kan geen troll geweest zijn.

[TRU FB] Uw klankbord en schaal.

Daarom is deze post ook leuk.

Mjah, mij maakt het weinig uit eigenlijk, het ligt er alleen wel erg bovenop dat er iets niet in de haak is.
pi_77300206
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mjah, mij maakt het weinig uit eigenlijk, het ligt er alleen wel erg bovenop dat er iets niet in de haak is.
Als ik wil kan ik ook supersnel met gevatte trollreacties komen hoor, maar sowieso was dit wel een erg voordehand liggende reactie!
pi_77300338
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Als ik wil kan ik ook supersnel met gevatte trollreacties komen hoor, maar sowieso was dit wel een erg voordehand liggende reactie!
Niet als er iets gebeurt wat je niet verwacht, dat is mijn punt eerder eigenlijk.

De gemiddelde Nederlander is daarbij op de zondagochtend ook niet op zijn scherpst, wat me dan ook opviel was dat na de discussie het tot de dag erna stil was, waarna ineens de tegenaanval ingezet werd.

Zonder na te denken trollen, is mijns inziens dan ook onmogelijk. Dan ben je namelijk eerlijk. Je hoeft dan ook niet na te denken om eerlijk te zijn volgens mij.
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 18:14:06 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_77300349
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat kan het jou toch schelen wie er achter die usernaam zit?
Je maakt je veel te druk en zorgt er op deze manier zelf voor dat het door blijft gaan.
Hap niet zo joh.
pi_77300401
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat kan het jou toch schelen wie er achter die usernaam zit?
Je maakt je veel te druk en zorgt er op deze manier zelf voor dat het door blijft gaan.
Hap niet zo joh.
quote:
Dan doel ik ook op het gros van de topics/posts van onze vriend.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:16:25 #114
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77300440
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
Dan klopt mijn signature niet en spreekt of mediaconsument dus blijkbaar niet de waarheid of _Led_ is een vrouw .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77300465
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[..]

Dan doel ik ook op het gros van de topics/posts van onze vriend.
Mooi, opgelost dan! Als jij overtuigd bent dat ze kloontjes van elkaar zijn maar je hebt er geen last van, hoef je er toch ook niet steeds weer over te beginnen? Let it go dude....
pi_77300476
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dan klopt mijn ondertitel niet en spreekt mediaconsument dus blijkbaar niet de waarheid .
Eigenlijk klopt die uitspraak niet helemaal. Er moet voor elke mod, zowat komen te staan. Er zijn namelijk mods die het zagen.
pi_77300556
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Mooi, opgelost dan! Als jij overtuigd bent dat ze kloontjes van elkaar zijn maar je hebt er geen last van, hoef je er toch ook niet steeds weer over te beginnen? Let it go dude....
En dan komt verveling kijken, het is dan ook een probleem van het forum, niet van mij.. Al is nu eindelijk de nieuwe 720p aflevering van heroes binnen, oftewel ga ik weer genieten!

Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 18:19:13 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_77300557
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dan klopt mijn signature niet en spreekt mediaconsument dus blijkbaar niet de waarheid .
Daar zeg je zoiets, ik heb je dat idd nooit verteld.
Foei Media, je mag niet jokkebrokken
pi_77300561
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Eigenlijk klopt die uitspraak niet helemaal. Er moet voor elke mod, zowat komen te staan. Er zijn namelijk mods die het zagen.
OEH! Onenigheid onder de mods! I just LUUUUUUV schandals!
pi_77300593
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En dan komt verveling kijken, het is dan ook een probleem van het forum, niet van mij.. Al is nu eindelijk de nieuwe 720p aflevering van heroes binnen, oftewel ga ik weer genieten.
Volgens mij is er niemand op het forum die er een probleem mee heeft dat Michielos zit te trollen onder de naam JoepiePoepie.....UHHHH IK BEDOEL......
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:21:01 #122
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77300631
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef ToT het volgende:

Jij tuint ook overal in he . Dat was de site van mijn moeder .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77300654
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij is er niemand op het forum die er een probleem mee heeft dat Michielos zit te trollen onder de naam JoepiePoepie.....UHHHH IK BEDOEL......
Tja, hier in BNW was het nog niet zo erg. In TRU zijn een lading kwetsbare meningen tot op het bot belachelijk gemaakt, wat erg jammer is. Maargoed, it's heroes time!
pi_77300672
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:21 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

pi_77300695
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:21 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

@ mediaconsument: Voor TRU moet je bij Bastard en Jogy zijn!
Enjoy Heroes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')