Mjah, mensen die direct roepen waar ik iets vandaan heb, geven toe dat het klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Ticker het volgende:
He een monoloog.
Geweldig, ik blijf even plakken.
Daarom is het begin erg belangrijk, het verloop is een vrij lastige zaak om uberhaupt nog te begrijpen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef ToT het volgende:
Stoken en happen...da's het enige wat ik zie.
Het is toch heerlijk als mensen absoluut zeker weten dat 2 users 1 en dezelfde zijn, en dat die 2 gewoon heerlijk daarin meegaan en zogenaamde "versprekingen" doen?Sommige liggen er gewoon té dik bovenop!
Die eerste reactie was zo snel, dat kan geen troll geweest zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef ToT het volgende:
Jongen, ze zaten je gewoon te stangen in dat topic!
En Joepie heeft geen site over hamsters, maar heeft in de weblog op die site wel haar hamstertjes staan, en heeft Muffin daar ff bij gezet om te bewijzen dat ze echt die vrouw is die op die site staat!
Die hamsters zijn gewoon een extra'tje op die site; de rest gaat niet over die beestjes!
Als ik wil kan ik ook supersnel met gevatte trollreacties komen hoor, maar sowieso was dit wel een erg voordehand liggende reactie!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die eerste reactie was zo snel, dat kan geen troll geweest zijn.
[TRU FB] Uw klankbord en schaal.
Daarom is deze post ook leuk.
Mjah, mij maakt het weinig uit eigenlijk, het ligt er alleen wel erg bovenop dat er iets niet in de haak is.
Niet als er iets gebeurt wat je niet verwacht, dat is mijn punt eerder eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik ook supersnel met gevatte trollreacties komen hoor, maar sowieso was dit wel een erg voordehand liggende reactie!
Wat kan het jou toch schelen wie er achter die usernaam zit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die eerste reactie was zo snel, dat kan geen troll geweest zijn.
[TRU FB] Uw klankbord en schaal.
Daarom is deze post ook leuk.
Mjah, mij maakt het weinig uit eigenlijk, het ligt er alleen wel erg bovenop dat er iets niet in de haak is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat kan het jou toch schelen wie er achter die usernaam zit?
Je maakt je veel te druk en zorgt er op deze manier zelf voor dat het door blijft gaan.
Hap niet zo joh.
Dan doel ik ook op het gros van de topics/posts van onze vriend.quote:Mjah, mij maakt het weinig uit eigenlijk, het ligt er alleen wel erg bovenop dat er iets niet in de haak is.
quote:
Mooi, opgelost dan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[..]
Dan doel ik ook op het gros van de topics/posts van onze vriend.
Eigenlijk klopt die uitspraak niet helemaal. Er moet voor elke mod, zowat komen te staan. Er zijn namelijk mods die het zagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan klopt mijn ondertitel niet en spreekt mediaconsument dus blijkbaar niet de waarheid
.
En dan komt verveling kijken, het is dan ook een probleem van het forum, niet van mij.. Al is nu eindelijk de nieuwe 720p aflevering van heroes binnen, oftewel ga ik weer genieten!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi, opgelost dan!Als jij overtuigd bent dat ze kloontjes van elkaar zijn maar je hebt er geen last van, hoef je er toch ook niet steeds weer over te beginnen?
Let it go dude....
Daar zeg je zoiets, ik heb je dat idd nooit verteld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan klopt mijn signature niet en spreekt mediaconsument dus blijkbaar niet de waarheid
.
OEH! Onenigheid onder de mods!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt die uitspraak niet helemaal. Er moet voor elke mod, zowat komen te staan. Er zijn namelijk mods die het zagen.
Volgens mij is er niemand op het forum die er een probleem mee heeft dat Michielos zit te trollen onder de naam JoepiePoepie.....UHHHH IK BEDOEL......quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En dan komt verveling kijken, het is dan ook een probleem van het forum, niet van mij.. Al is nu eindelijk de nieuwe 720p aflevering van heroes binnen, oftewel ga ik weer genieten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:05 schreef ToT het volgende:
Jongen, ze zaten je gewoon te stangen in dat topic!
En Joepie heeft geen site over hamsters, maar heeft in de weblog op die site wel haar hamstertjes staan, en heeft Muffin daar ff bij gezet om te bewijzen dat ze echt die vrouw is die op die site staat!
Die hamsters zijn gewoon een extra'tje op die site; de rest gaat niet over die beestjes!
Tja, hier in BNW was het nog niet zo erg. In TRU zijn een lading kwetsbare meningen tot op het bot belachelijk gemaakt, wat erg jammer is. Maargoed, it's heroes time!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand op het forum die er een probleem mee heeft dat Michielos zit te trollen onder de naam JoepiePoepie.....UHHHH IK BEDOEL......
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij tuint ook overal in he
. Dat was de site van mijn moeder
.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij tuint ook overal in he
. Dat was de site van mijn moeder
.
Forum Opties | |
---|---|