Een juiste keus. Bovendien hebben we de komende paar dagen geen last van hem, TRU is bedoeld om de verveling op zijn werk te verdrijven, thuis heeft onze vriend namelijk geen internet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:37 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, maar ik heb een speciaal plekje voor _fret_ gereserveerd in de dieptes van het vagevuur, dus hij kan nog van pas komen..ik denk dat ik hem inzet als joker in truth
ahw jah, ik persoonlijk weet eigenlijk helemaal niks van zijn thuissituatie af en daar wil ik het ook bij laten..het viel me wel op dat 1 van de weinige reacties van vandaag op een post van mij van _fret_ afkwam..ik dacht: hoe ken dat nu? Maar nu weet ik het..mijn ban is over zijn magielimiet heen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een juiste keus. Bovendien hebben we de komende paar dagen geen last van hem, TRU is bedoeld om de verveling op zijn werk te verdrijven, thuis heeft onze vriend namelijk geen internet.
Ja en zo staat alles in balansquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:43 schreef Michielos het volgende:
dan zijn de rollen omgedraaid zo lijkt het.
jij geen werk, wel thuis internet
hij geen internet thuis, wel werk
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:43 schreef Michielos het volgende:
dan zijn de rollen omgedraaid zo lijkt het.
jij geen werk, wel thuis internet
hij geen internet thuis, wel werk
Michielos doelde op spellmeista. Vraag me dan ook af waar je vandaan hebt dat ik geen werk zou hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Misschien kunnen ze gaan samenwonen? Dan kan _Led_ mediaconsument onderhouden met zijn salaris en heeft _Led_ thuis internet
.
ik doelde op jouquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Michielos doelde op spellmeista. Vraag me dan ook af waar je vandaan hebt dat ik geen werk zou hebben.
Ok, laat dan maar eens bewijs zien voor je uitspraak.quote:
Dat heb ik niet, sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ok, laat dan maar eens bewijs zien voor je uitspraak.
Dan mag je een reden gaan bedenken waarom ik dergelijke persoonlijke informatie aan jou zou geven. Het is niet zo dat jij erg aardig bezig bent namelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, sorry. Als het hard bewezen zou zijn, zou het ook niet in TRU staan he
of kan jij bewijzen dat je werk hebt, en zo ja waar
Een goede reden zou zijn omdat jij dezelfde soort uitspraken over LED maakt, dus show yourself(of zijn het dan wel goede opmerkingen??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan mag je een reden gaan bedenken waarom ik dergelijke persoonlijke informatie aan jou zou geven. Het is niet zo dat jij erg aardig bezig bent namelijk.
Oftewel houd de volgende keer je slappe uitspraken voor je.
Daar heb je ook gelijk in. Die uitspraak dat Led geen internet thuis heeft was dan ook meer bedoeld om aan te geven dat ik het apart vind dat hij s'avonds en in het weekend vrijwel nooit aanwezig is in TRU. Een beetje een cynische opmerking dus, mede doordat er weinig mensen zijn die geen internet thuis hebben, led is dan ook goed thuis in de digitale wereld, dus is internet voor hem sowieso onmisbaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een goede reden zou zijn omdat jij dezelfde soort uitspraken over LED maakt, dus show yourself(of zijn het dan wel goede opmerkingen??)
Ah, dus ik mag wel in dit topic blijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
Hallo jongens, we hebben een mooi SC topic, houden dit voor de echte klachten open.
Nee want jij bent een kloon van Led, Michielos en MCquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag wel in dit topic blijven.
Kan ie beter nog wat leren van _Led_ eigenlijk, stalkergewijs.quote:
Wil iemand even aan Jogy's account sleutelen ? bvb dank !quote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ie beter nog wat leren van _Led_ eigenlijk, stalkergewijs.
Die kent het in de finessequote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ie beter nog wat leren van _Led_ eigenlijk, stalkergewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |