Sorry. Maar het is dan ook gruwelijk goor.quote:
valt wel mee toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry. Maar het is dan ook gruwelijk goor.
ik neem het even mee naar achterenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog een klacht over een slotje wat Janetje 2,5 geleden ongeveer op een topic van me zette.
Kunnen jullie daar nog wat mee ?
Je grapje faalt omdat je het kernwoordje van je grapje bent vergetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog een klacht over een slotje wat Janetje 2,5 geleden ongeveer op een topic van me zette.
Kunnen jullie daar nog wat mee ?
Zelf ben je uitsluitend sussend en conflict vermijdend bezig natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
het ontkennen van de bokkerijders
Tommy uit Sesamstraat is in dit topic heel kwetsend en reactie-uitlokkend bezig.
Hele topic verbaggert dankzij HEM![]()
![]()
was jij niet geband , omdat jij je te veel met de moderatie bemoeide?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Zelf ben je uitsluitend sussend en conflict vermijdend bezig natuurlijk.
Je kunt het misschien beter gewoon laten gaan en je voorbereiden op Think Happy Day!
Nee? Wat een raar verhaal. Positief denken joh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
was jij niet geband , omdat jij je te veel met de moderatie bemoeide?
Spreek godverdomme eens een keer normaal graftak.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
ej ma ik heb em nou is zonder kk geschreven wel minder iig ma nog niet goed????
ma? wat heeft je moeder ermee te maken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
ej ma ik heb em nou is zonder kk geschreven wel minder iig ma nog niet goed????
Wegens wat?!?1 Af en toe een grappig topic maken???quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is die cacciatore nog altijd niet gebanned?
Gezellig.quote:Onverkapte banaanvraag
Omdat hij de hand boven het hoofd gehouden krijgt ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is die cacciatore nog altijd niet gebanned?
Dus als ik het goed begrijp vraag je je serieus af of een forumadmin iets te zeggen heeft op het forum? Het antwoord is dus ja, dat mag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:34 schreef Cacciatore het volgende:
heozo sluiten andere ineens me topic eigenlijk?? mag dat wel?? i
Nee vanwege het consequent posten van ongelofelijke rotzooi die na vijf posts iedere keer opnieuw op slot gaat. Daar moeten toch de nodige belletjes van gaan rinkelen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Wegens wat?!?1 Af en toe een grappig topic maken???
Of je helpt eens mee het 'weer leuk' maken, kloothommelquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt me inmiddels duidelijk dat er geen redden meer aan is. Na de zoveelste "ludieke"reeks spam, met Klacht: mensen die .... kut vinden, lijkt het me duidelijk dat KLB alleen maar kloothommels aantrekt.
Een forum vol kut lemmingen, waardeloze paint topics en 10 ontsporende topics per minuut.
Serieus, hier is toch geen redden meer aan?![]()
Dicht gooien en nooit meer aan denken.
Geen dank.
Dat gaat niet lukken. Men wil me geen banrechten geven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of je helpt eens mee het 'weer leuk' maken, kloothommel
Veel schreeuwen en weinig probleemoplossend bezig zijn.quote:
Maak je er maar niet al te druk over, dat doen de FA's ook niet meer inmiddels.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt me inmiddels duidelijk dat er geen redden meer aan is. Na de zoveelste "ludieke"reeks spam, met Klacht: mensen die .... kut vinden, lijkt het me duidelijk dat KLB alleen maar kloothommels aantrekt.
Een forum vol kut lemmingen, waardeloze paint topics en 10 ontsporende topics per minuut.
Serieus, hier is toch geen redden meer aan?![]()
Dicht gooien en nooit meer aan denken.
Geen dank.
De oplossing is heel simpel. Users die KLB blijven verzieken blijven maar gewoon weg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel schreeuwen en weinig probleemoplossend bezig zijn.
Je lijkt die hoer van Groen Links wel.
Twee FA's, dat was alles.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:05 schreef Zeroku het volgende:
Wat een grafzooi hier zeg. Hier helpen 20 modjes nog niet tegen. Dat soort volk gewoon preventief ruimen.
Dat ligt niet aan TS of z'n topics maar aan de haters hier. Daar mag wel eens tegen opgetreden worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee vanwege het consequent posten van ongelofelijke rotzooi die na vijf posts iedere keer opnieuw op slot gaat. Daar moeten toch de nodige belletjes van gaan rinkelen?
Hyperbolisch gezien natuurlijkquote:
Omdat je verhalen nog steeds onleesbaar zijn en nergens over gaan. En wat blijkt? Jij kan gewoon normaal spellen en schrijven, want dat blijkt uit je posthistory.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:16 schreef Cacciatore het volgende:
ma serieus waarom zit deze topic dicht ik heb er mn best op geddaan geen schelden en mensen vinden het leuk...
Je bent een mongool, je maakt enorme kuttopics en je schrijft als een debiel. Ik mag hopen dat je binnenkort een ban krijgt zodat fok weer leuk wordt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:16 schreef Cacciatore het volgende:
ma serieus waarom zit deze topic dicht ik heb er mn best op geddaan geen schelden en mensen vinden het leuk...
Nogmaals, geef me een banknop en moet je eens zien hoe constructief ik ben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel schreeuwen en weinig probleemoplossend bezig zijn.
Je lijkt die hoer van Groen Links wel.
Jij laat je fokplezier verpesten door 1 user?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je bent een mongool, je maakt enorme kuttopics en je schrijft als een debiel. Ik mag hopen dat je binnenkort een ban krijgt zodat fok weer leuk wordt.
zijn jullie amaal gek ofzo net alsof je geen broer kan hebben die deze accoiunt gemaakt heeft mijn vader reageert bv op de frontpage welis dusssss ma maakt nie uit hoor blijkbaar houden julie niet van leuke topics die mensen ook leuk vinden dus pech voor julie ma ik blijf ze maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je verhalen nog steeds onleesbaar zijn en nergens over gaan. En wat blijkt? Jij kan gewoon normaal spellen en schrijven, want dat blijkt uit je posthistory.
Dus je wel achter je rol blijven verschuilen, maar dat heeft geen zin.
Ik ga je iig niet meer helpen en antwoorden.
whahahaha idd alsof ik jou leven verpest heb je aleen fok ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je bent een mongool, je maakt enorme kuttopics en je schrijft als een debiel. Ik mag hopen dat je binnenkort een ban krijgt zodat fok weer leuk wordt.
En ik blijf ze sluiten. En hou dat langer vol dan jij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:20 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
zijn jullie amaal gek ofzo net alsof je geen broer kan hebben die deze accoiunt gemaakt heeft mijn vader reageert bv op de frontpage welis dusssss ma maakt nie uit hoor blijkbaar houden julie niet van leuke topics die mensen ook leuk vinden dus pech voor julie ma ik blijf ze maken.
bla bla bla je bent gewoon uitgelult mattiequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef sinadO het volgende:
Het concept 'hyperbool' gaat aan veel mensen weer compleet voorbij. (Van caccitatorerree had ik dat uiteraard wel verwacht, gezien zijn IQ..)
Ik snap er ook geen flikker van.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef sinadO het volgende:
Het concept 'hyperbool' gaat aan veel mensen weer compleet voorbij.
Ik moet echt ophouden te proberen te converseren met lagere levensvormen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
bla bla bla je bent gewoon uitgelult mattie
jij ben een lagere levensvorm?? WHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
jij moet echt ophouden te proberen te converseren met lagere levensvormen...
Maak jezelf niet zo belachelijk, mongool.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij ben een lagere levensvorm?? WHAHAHAHAH
Je bent een meeting aan het organiseren in KLB, dat heeft hier niets te zoeken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
LS! die sluitpost van jouw slaat totaal nergens op. En dat weet je.
Het was een ludieke actie, thats all. Nee het was voor de rest gewoon een serieuse klacht. Maar mij gaat het erom dat jij mij citeert bij de sluitpost. Why?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent een meeting aan het organiseren in KLB, dat heeft hier niets te zoeken.
Ik bedoelde daarmee dat dat, in tegenstelling tot het topic dat je geopend had, wel een terechte klacht was geweest wanneer dat het geval zou zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het was een ludieke actie, thats all. Nee het was voor de rest gewoon een serieuse klacht. Maar mij gaat het erom dat jij mij citeert bij de sluitpost. Why?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat dat, in tegenstelling tot het topic dat je geopend had, wel een terechte klacht was geweest wanneer dat het geval zou zijn.
Geloof wat je wilt geloven en blijf vooral achter iedere boom een vijand zien, maar met deze uitleg zul je het moeten doen. Als ik je daar had willen ridiculiseren had ik dat wel anders gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
![]()
Het kan gewoon niet klaar. Je ridiculiseert me op deze manier, en dat zou niet mogen met mod-taken.
Je geeft zelf al aan dat het geen klacht is. Als je je spreekwoordelijke ei kwijt wilt kun je dat doen in ONZ. Dat topic ging alleen over het ophalen van herinneringen over hoe jullie een ander forum lastig hebben gevallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ludo ik ken je niet verder als mod want dit is de 1e keer dat je een topic van me sluit maar je hebt het over als mensen geintereseerd zijn in mijn escepades dan kunnen ze een pm sturen?? Dus alleen topics die niet boeiend zijn hebben een kans van open blijven?? Want wat boeit het mij dat het voetbal van hetiszover afgelast is?? Helemaal niks maar dat blijft open. Snap dat KLB een subforum is voor klachten maar net als ik zijn er veel mensen die hier redelijk tot vaak posten of alleen maar posten en we kunnen hier af en toe onze spreekwoordelijke ei kwijt, en in mijn geval was het mijn 3 weken afwezigheid en wat ik in die tijd heb gedaan. Dit is overigens niet bedoeld als zeiken maar vraag me alleen af op welke manier jij besluit om topics te sluiten want anders had je gisternacht meteen het topic al kunnen sluiten want je was toen wel online
Oja iemand heeft zin in een mcchicken, waarom is dat nog open want mensen die daar geinteresseerd zijn kunnen elkaar een pm sturen en meeten erover, toch?
Ophalen van herinneringen?? ik heb er maar 3 weken gezeten en ik viel niemand lastig daar. Maar officieel was de klacht dat ze geen huil lach smile hadden. Maar kan je mijn topic dan niet naar onzin schoppen ipv dicht te gooien?? Want het was leuker dan dat je zelf al dacht aangezien het weer hoog in de AT stondquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat het geen klacht is. Als je je spreekwoordelijke ei kwijt wilt kun je dat doen in ONZ. Dat topic ging alleen over het ophalen van herinneringen over hoe jullie een ander forum lastig hebben gevallen.
Gisterenavond liet ik het open met de gedachte; laat maar begaan, morgen is het wel afgezakt. Alleen vandaag staat hij opnieuw hoog in de AT.
Weet je, ik leg het voor bij de ONZ mods of ze je topic willen hebben. Garanties geef ik je niet, ik denk namelijk niet dat zij er op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ophalen van herinneringen?? ik heb er maar 3 weken gezeten en ik viel niemand lastig daar. Maar officieel was de klacht dat ze geen huil lach smile hadden. Maar kan je mijn topic dan niet naar onzin schoppen ipv dicht te gooien?? Want het was leuker dan dat je zelf al dacht aangezien het weer hoog in de AT stond
Geen idee in hoeverre TS serieuze reacties wilt ontvangen. Ik zal het hem eens vragen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Nikmans het volgende:
De dame is onweerstaanbaar.
Schopje R&P wellicht?
In iedergeval bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je, ik leg het voor bij de ONZ mods of ze je topic willen hebben. Garanties geef ik je niet, ik denk namelijk niet dat zij er op zitten te wachten.
[..]
Geen idee in hoeverre TS serieuze reacties wilt ontvangen. Ik zal het hem eens vragen.
genoeg keus binnen de huidige verkiezingen om klbers te nominerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:37 schreef 3keernix het volgende:
Waarom is er geen KLB verkiezing eigenlijk? of komt dat nog? FOK verkiezingen zijn zo algemeen.
Het wordt je gewoon te moeilijk, als ze opeens op de TS afgaan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die homo nu op RTL4
Gooi maar dicht, zo'n homofiel gaat weer afdwalen.
geen idee, waren het alleen tvp's of troll/bash opmerkingen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Banzaiaap het volgende:
Sinds wanneer worden posts zonder vermelding weggehaald. Dr verdwijnen allemaal topics uit mn AT..
Eh, niet allemaal?quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee, waren het alleen tvp's of troll/bash opmerkingen?
Echt niet gezien, laat dan ook langer dan 5 minuten staan..quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
omdat je allemaal kutopmerkingen en trollposts maakt (was maar 1 topic hoor)
en wel knap dat je telkens op tijd bent om andere kutreacties te quoten maar de opruimpost die ruim 5 min gestaan heeft niet gezien hebt
Tuurlijk, als ik geen waarschuwing krijg, ga ik gewoon door.quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
en al helemaal dom dat je zelf geneens een conclusie kan trekken dat je posts weggeflikkerd wordenmaar gewoon stug doorgaan
omdat er n deel bagger in stond, lijkt me geen rocketsciencequote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
swarmahoer, waarom is mijn post hier gewijzigd?
Drinken in een keer opdrinken... (-Paint-)
quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat er n deel bagger in stond, lijkt me geen rocketscience
quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Het wordt je gewoon te moeilijk, als ze opeens op de TS afgaan?
dat valt onder de achterlijke bagger onliners en ts reacties die al maanden lang standaard weggehaald wordenquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
!!!!!
Nou nou, er stond dat TS een faalhaas is.
Hoe valt dat precies buiten de context van het topic?
Ik vind het ook zeer ongepast, en ik vind het behoorlijk vreemd dat Swarma er vrolijk op door baggert.quote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef hipy123 het volgende:
Ik weet niet of ik de complete grap mis ofzo maar
Ongemanierde mensen :r
1 of andere koko vraagt eerst of ze wilt pijpen om vervolgens reageerende mensen uit te schelden( meerdere malen )
Huilie.quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die homo nu op RTL4
Gooi maar dicht, zo'n homofiel gaat weer afdwalen.
Dat gaf ik op vorige pagina ook al aan, maar daar aan werd helaas geen gehoord gegeven..quote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeer ongepast, en ik vind het behoorlijk vreemd dat Swarma er vrolijk op door baggert.
ik vond het een erg karige OP en met jouw mensenkennis had je de standaard replies van KLB users wel aan kunnen zien komen toch?quote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef phpmystyle het volgende:
Gebrek aan introspectie in de KLB.
Adelante je hebt toch wel de mensenkennis om te weten dat dit geen trolltopic was?
En ik ben nog wel groot fan van u
Dus als ik de op uitbreid mag ie er wel door?quote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vond het een erg karige OP en met jouw mensenkennis had je de standaard replies van KLB users wel aan kunnen zien komen toch?
Welnee, je vraag was gewoon onder behandeling.quote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef hipy123 het volgende:
Ben ik nou gek of wOrdt mijn klacht hier genegeerd
Verbaas me met een goed nieuw topic.quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als ik de op uitbreid mag ie er wel door?
Geen idee, ik zie het gewoon. Wat voor melding krijg je?quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
Je dag kut beginnen. waarom kan ik dit topic niet zien?
Zet maar in de hal.quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik kom de modjes even een boks brengen.
Ik zet hem rechtop met de goede kant naar boven, pas op dat je hem rechtop houdt.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
Mis ik misschien wat? Is de OP aangepast? Is er wat grappigs verder?
Ik vind het nl bageer 1e klas
Topquote:Op maandag 30 november 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Die zijn voor ONZ, want niet op waarheid berust.
Inderdaad... Mogen we aub tenminste 1 topic om ons gal over sbs te spuien?quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef wise het volgende:
leuk dat je al die sbs topics sluit met dat er al 1 is, maar dan moet je ze niet allemaal sluiten![]()
Ken hem niet, z'n history geeft me nog geen aanleiding tot ongerustheid, heb je voorbeelden?quote:
Je komt wat jaloers over, je zou hem eens kunnen pmen of je eens mee mag naar een vecht kamp.quote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Kan er niet keer iets gedaan worden aan al die pauper vechtspoort topics van Michelos?
Geniaal topic inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:37 schreef wise het volgende:
mag ik u attenderen op dit kwaliteitstopic:
Meisje is niet het meisje
Ik ben misschien wel de laatste die mag zeiken over Nederlandsch hoor, maar hoe jij schrijft is toch echt buitensporig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Cacciatore het volgende:
ja snap ik ma je was em nie vergeten ma wilde em nog ff openhoude :p
Adelante zit tussen 2 vuren. Aan de ene kant de hardcore KLB-ers die altijd wel wat te zeiken hebben, en als ze niks meer weten gaan ze in KLB FB om slotjes zeuren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Cacciatore het volgende:
ja snap ik ma je was em nie vergeten ma wilde em nog ff openhoude :p
Niet zo stoer doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Ik ga voor optie 3: Adelante doens't give a damn en modt op gevoel.
Mooi, stem op me tijdens de verkiezingen en keep FB clean!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen..
Natuurlijk geef je wel een damn. En dat waardeer ik ook aan je.
Bedankt, had het bijna de echte aangerekendquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef wise het volgende:
Dat topic van Mr.Cooper is niet van hem, maar van Mr.Cooper. Dus met een . erachter, wat duidt op een kloon van onze geliefde RC
Enkele trouwe KLB bezoekers zijn bezig om zo'n policy op te stellen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef hipy123 het volgende:
Is er überhaupt iets van een spelling policy btw?
ja, kreeg mailtje van hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:41 schreef swarmahoer het volgende:
rich calibier gok ik
Open hem dan zelf maar opnieuw met aangepast TT en OP.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef Pieter-utd het volgende:
1, 2, 3, 4 ,5
Dit is toch wel klachtwaardig dat dit muziek genoemd mag worden? Als topic titel naar Vrije Geluiden wordt gezet en ik de OP aanpas?
O en ik krijg irritante RichCalibier PM, en dan heb ik het niet over de PM die ik na het topic heb gekregen
Ja van alle kloons van RichCalibier (althans neem aan dat het zijn kloons zijn).quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Open hem dan zelf maar opnieuw met aangepast TT en OP.
Voor die PM's moet je bij een FA zijn. Want als ik het goed begreep kwamen ze van meerdere accounts vandaan?
Nee, ik ben oprecht benieuwd naar het antwoord op die vraag. Kloon is al gemeld en topic gaat zo dicht.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:07 schreef Nikmans het volgende:
Vriend viel me bruut lastig
Je bent iets vergeten Ludo.
Tevens doorzichtige kloon #453246234
Ik ging uit van de kracht en het sneeuwbaleffect dat zo'n hechte community als die van FOK! zo typeert. Ik ben een katalysator, een inspirator en laat liever de anderen spreken in plaats van dat ik ze woorden in de mond leg. Soms is een enkele smiley zoveel duidelijker dan duizend loze woorden.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:47 schreef Adelante het volgende:
Bagger van de bovenste plank, linkdump topic, je kwam niet verder met je toelichting dan twee smilies. Dat ik nog een zwaaismilie heb geplaatst valt me nog mee van mezelf.
Wie de fuck ben je?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:53 schreef Bragi het volgende:
Ik ben een katalysator, een inspirator en laat liever de anderen spreken in plaats van dat ik ze woorden in de mond leg.
Ik ben een barbie-meisje, ik ben een rots, ik ben een eiland, een eiland in de stroom.quote:
O en niet grappigquote:Op woensdag 2 december 2009 13:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben een barbie-meisje, ik ben een rots, ik ben een eiland, een eiland in de stroom.
Do I look like I give a fuck?quote:
Ik word uitgescholden door een kutnoobquote:Op woensdag 2 december 2009 19:47 schreef denz09 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha wat een kankerlelijke kut kop heb jij.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik word uitgescholden door een kutnoob
Ik zei al tegen hem: "Ik ga het zeggen hoor!"
Nou hij kneep 'm hoor!
quote:
Imo was de discussie nog niet echt afgesloten vandaar de quotes in de OP ook zodat er verder gediscussieerd kon worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:07 schreef L0t.. het volgende:
Mss kan hier een slotje op? Mannen die anale seks willen met hun vriendin #2
Beetje nutteloos om hier uren nadat de discussie gesloten was weer een 2e topic over te openen gewoon voor de rel.
Mag het open blijven?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:07 schreef L0t.. het volgende:
Beetje nutteloos om hier uren nadat de discussie gesloten was weer een 2e topic over te openen gewoon voor de rel.
Als je het topic goed had gelezen had je op het einde kunnen zien dat we op elkaar kotsten en besloten dat we het gewoon niet met elkaar eens waren. Dat is voor mij einde discussie.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Imo was de discussie nog niet echt afgesloten vandaar de quotes in de OP ook zodat er verder gediscussieerd kon worden.
Had 'm al gezien, en ik vind een 2e ook niet nodig. Het is driekwart slowchat.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:07 schreef L0t.. het volgende:
Open het subforum SEX en doe je ding.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Imo was de discussie nog niet echt afgesloten vandaar de quotes in de OP ook zodat er verder gediscussieerd kon worden.
Jou neem ik net zo serieus als m'n gehandicapte buurman.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Mag het open blijven?
Anale sex is mijn favoriete gespreksonderwerp dus ik kan daar helemaal m'n ei kwijt.
Tevens: Lot, als een topic je niet aanstaat dan lees je het toch niet? Het staat toch niet in de weg ofzo?!
Bedanktquote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had 'm al gezien, en ik vind een 2e ook niet nodig. Het is driekwart slowchat.
[..]
Open het subforum SEX en doe je ding.
[..]
Jou neem ik net zo serieus als m'n gehandicapte buurman.
Ik wou anders nog net op je reageren in het andere topic. Omdat een man zijn eigen anus niet kan penetreren is het toch logisch dat hij het dan bij de vrouw doet? En zaadcontainer ben je in jouw ogen dus ook bij vaginale seks dan toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je het topic goed had gelezen had je op het einde kunnen zien dat we op elkaar kotsten en besloten dat we het gewoon niet met elkaar eens waren. Dat is voor mij einde discussie.
Geen zin in.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had 'm al gezien, en ik vind een 2e ook niet nodig. Het is driekwart slowchat.
[..]
Open het subforum SEX en doe je ding.
[..]
Niet zo stoer doen tjapquote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Biogarde het volgende:
Nee, want de vagina is gemaakt voor seks en voor genot van beiden. Maar ik stop hier nu mee.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wou anders nog net op je reageren in het andere topic. Omdat een man zijn eigen anus niet kan penetreren is het toch logisch dat hij het dan bij de vrouw doet? En zaadcontainer ben je in jouw ogen dus ook bij vaginale seks dan toch?
Niet alles moet gedeeld worden, en de vrouw is toch ook te stimuleren via de anus? (volgens veel pornoMateriaal)quote:Op donderdag 3 december 2009 09:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, want de vagina is gemaakt voor seks en voor genot van beiden. Maar ik stop hier nu mee.
Vaginas zijn niet gemaakt, maar geevolueerd. Over het hoe en waarom kun je alleen maar gissen, maar het is wel heel handig dat er babys uit passen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, want de vagina is gemaakt voor seks en voor genot van beiden. Maar ik stop hier nu mee.
Check.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Negers over mijn internetverbinding
Heeft Stormfront FOK! ontdekt ?
ONZ.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef wise het volgende:
Ruzie met mocro's in het zwembad
deze kan wel verplaatst worden / dicht
Zeg Sanders.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Je wist eigenlijk niets te verzinnen, maar wilde toch ff 'tof' doen en kwam daarom met dit schrale figuurtje aanzetten?
Dit was ook een klacht... Of heb je het niet eens gelezen?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Adelante het volgende:
Dat zijn klachten, geen verzonnen verhalen!
ik raak idd verveeld van het zoveelste leo driessentopicquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom is het Leo Driessen topic gesloten?
Enige motivatie bij bepaalde slotjes is toch wel wenselijk, aangezien het regelmatig lijkt op willekeur van een verveeld modje...
Leo Driessen
Zorg dan voor een fatsoenlijke search-engine, zodat we het lekker centraal kunnen houden.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik raak idd verveeld van het zoveelste leo driessentopic
Zoek een tweede hobbyquote:Op donderdag 3 december 2009 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik raak idd verveeld van het zoveelste leo driessentopic
Mis jij hem ook?quote:
Nee is het ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:15 schreef boudemaniak het volgende:
cruise in auto na school met milf is aan
Dit kan niet serieus zijn
heb al TR gedaan. Bagger topics die wel lang open blijvenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:15 schreef boudemaniak het volgende:
cruise in auto na school met milf is aan
Dit kan niet serieus zijn
Dat is toch geen bagger?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:28 schreef wise het volgende:
[..]
heb al TR gedaan. Bagger topics die wel lang open blijven
Er werd daadwerkelijk inhoudelijk gereageerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is toch geen bagger?
Bagger vind ik nietszeggende oneliners en stomme plaatjes.
Dit is een topic voor gevorderden.
Nooit geweest ook.quote:
Misschien kun jij reageren op mijn eerdere feedback waarin ik een vergelijking wilde maken met een ander topic.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Bagger, nou niet echt. Wel moet hij maar eens voor een fatsoenlijk leesbare OP zorgen. Wat BoWa zegt, hij heeft aangetoond wel fatsoenlijk te kunnen typen.
Kan het dan niet in onz terecht komen want er zijn mensen die het wel vermakelijk vinden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Bagger, nou niet echt. Wel moet hij maar eens voor een fatsoenlijk leesbare OP zorgen. Wat BoWa zegt, hij heeft aangetoond wel fatsoenlijk te kunnen typen.
[..]
Nooit geweest ook.
pm hem maar dat ie ze daar moet openenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan het dan niet in onz terecht komen want er zijn mensen die het wel vermakelijk vinden.
Je eigen pm is stuk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm hem maar dat ie ze daar moet openen
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken Cacciatore IRL en ik kan bevestigen dat hij net zo praat als hij post.
ma ik geloof het gwoon niequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien kun jij reageren op mijn eerdere feedback waarin ik een vergelijking wilde maken met een ander topic.
Daarbij: user geeft aan dat hij de account van z'n broer heeft overgenomen. Waarom krijgt hij niet het voordeel van de twijfel?
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:
Dit slaat echt als een tang op een varken. Je hebt geen binding met je users en de topics die ze maken.quote:Hij doet er niet eens een poging voor om een ook maar iets leesbaardere OP te maken nadat dit hem al meerdere malen gevraagd is.
Hij leert zo snel dat wanneer hij buiten KLB komt ineens fatsoenlijk kan posten, ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet.
[..]
Dit slaat echt als een tang op een varken. Je hebt geen binding met je users en de topics die ze maken.
Vergelijk z'n eerste topics maar met de latere. Hij leert het, en verdomd snel ook.
Hebben we het wel over dezelfde user?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij leert zo snel dat wanneer hij buiten KLB komt ineens fatsoenlijk kan posten, ja.
Waar is het bewijs dan dat hij wel normaal kan praten? Linkje aubquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde user?
Want de cacciatore die ik ken komt nauwelijk buiten KLB en dan is z'n taalgebruik niet veel anders dan hier
hmm, waar komt je oost indische doofheid dan vandaan? of is dat iets brabants?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, Breda, je weet zelf.
[geveinsde interesse]En jij?[/geveinsde interesse]
je vader en je broer kunnen je beter eens fatsoenlijk leren pratenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Cacciatore het volgende:
mattie hoevaak moet ik zegge dat mn broer deze account eerst had toen same gebruikte en nu aleen IK shittt hey zijn jullie amaal zulke nerds zonder contact met family enzo alsof t zo gek is me pa reageert welis met me broers acount op de frontpage is tog nie zo gek of wel nerds kom is buiten ofzo
Het is wel een nederlands forum. In ieder geval... ik zie niemand NIET nederlands praten (uitzonderingen daargelaten)quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef Cacciatore het volgende:
shiiiiitt dit is tog geen nl forum kom op ej alsof jij geen foute maakt :p
je naam is nie eens goed :p
Zeg dat danquote:
Ehh hij zet nog netjes kk neer, en je hoeft het niet te lezen hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Agiath het volgende:
Kan die cacciatore niet gebanned worden, niets dan kanker wat er uit zijn toetsenbord komt
Als je je nou zo stoort aan zijn topics, waarom open je ze dan? Ik snap dat echt niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Agiath het volgende:
Kan die cacciatore niet gebanned worden, niets dan kanker wat er uit zijn toetsenbord komt
Welke oost indische doofheid heb je het over?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hmm, waar komt je oost indische doofheid dan vandaan? of is dat iets brabants?
Ben je naast mod ook ineens opvoeddeskundige ofzo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je vader en je broer kunnen je beter eens fatsoenlijk leren praten
t is dat ze niet allemaal in je notes staan maar ik gok dat je al zo'n 10x verzocht is je eens niet met van alles te bemoeien hier, je hebt er zelfs een ban voor gehadquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Welke oost indische doofheid heb je het over?
om dat te constateren hoef je geen opvoeddeskundige te zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben je naast mod ook ineens opvoeddeskundige ofzo?
Volgens mij vat jij mijn posts steeds verkeerd op. Ik bemoei me niet overal mee, ik geef regelmatig feedback in de hoop dat KLB nog beter wordt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t is dat ze niet allemaal in je notes staan maar ik gok dat je al zo'n 10x verzocht is je eens niet met van alles te bemoeien hier, je hebt er zelfs een ban voor gehad
om nog maar over de offtopic posts te zwijgen
snap je het gewoon écht niet ?
Ik ben het hier zo mee eens..quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind die Cacciatore ook echt een vervelende kutuser.
Ik snap niet waarom die klapjosti nog altijd vrij rondloopt
Wat een nonsens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef Nikmans het volgende:
aangezien hij nonstop mensen zit te beledigen.
mattie beter doe je nie zo stoer agter je beeldscherm kk nerd whahahaha :pquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind die Cacciatore ook echt een vervelende kutuser. Er zijn hier twee mogelijkheden:
1: Hij is echt zo braindead als hij zich voordoet, in dit geval is een pak rammel, dan wel door bushokje tyfen van account zinvol aangezien hij nonstop mensen zit te beledigen.
2: Hij is een kloon/troll (waarschijnlijker) die na maanden waarschuwingen nog altijd niet geleerd heeft van de nieuw topic-knop af te blijven. Wederom is een pak slaag/iets anders gewenst wegens het niet opvolgen van waarschuwingen.
Ik snap niet waarom die klapjosti nog altijd vrij rondloopt
idd aleen mensen die ook stoer kome doen nie zonder reden....quote:
Boehoehoe, je hebt toch zelf die foto op Fok gezet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:34 schreef Suusje-V het volgende:
Mannen die hun schaam haar scheren.
Kan iemand ff die foto van mij en m'n vriend weghalen uit dit topic?
Nogal ongepast
Ja klopt, ik zou er ook geen problemen mee hebben als hij onder normale omstandigheden ergens anders zou opduiken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boehoehoe, je hebt toch zelf die foto op Fok gezet?
Ik vind 't wel grappig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zou er ook geen problemen mee hebben als hij onder normale omstandigheden ergens anders zou opduiken.
Maar ik vind 't nogal raar en asociaal als je een foto van mijn vriend in een topic over ballen scheren gaat posten
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef Adelante het volgende:
En ik zie geen foto, dus of een direct link of opzouten uit FB.
Hij heeft 'm zelf al verwijderdquote:
mee en slotje rijmt niet, en om er slotjee van de maken vind ik wel heel goedkoop!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:22 schreef Adelante het volgende:
De Sint baalt met je mee,
maar geeft je toch een slotjee.
De moeite wordt wel gewaardeerdquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:25 schreef Adelante het volgende:
Give me a break, ik probeer alles te slotrijmen vandaag
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:25 schreef Adelante het volgende:
Wat liev van je.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:25 schreef Adelante het volgende:
In je inzet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Beste Adelante, ik waardeer in je inzet,
Ik slijm nu een beetje, want ik wil met je naar bed.
Hij rijmde niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
Soms komen mensen nou eenmaal thuis,
dat is netter dan komen bij een ander.
Gesneuveld bij het opschonen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:28 schreef viagraap het volgende:
Waarom zijn mijn vragen om uitleg verwijder in dat topic over een combi en Groningen - Sparta? Ik snap het topic echt niet.
Welke reactie precies, die van Beverwijk en hardlopen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
AZ publiek = wegloop publiek
Kan deze opmerking ook verwijderd worden ipv alleen mijn opmerking dat het een falende kneus is??
Ja en neuzen enzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke reactie precies, die van Beverwijk en hardlopen?
que?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:09 schreef Adelante het volgende:
Nee, jij begon het direct weer op de man te spelen en te schelden. Kap daar eens mee. Wij zijn al redelijk tolerant, maar ik heb vandaag voor jou genoeg banaanvragen voorbij zien komen, van mensen die dat gedrag niet tolereren. Een discussie kun je prima aangaan met voorbeelden (ook op het scherpst van de snede) zonder te vervallen in gebash.
Staat tegenwoordig in R&P.quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef Sackboy het volgende:
Hallo, ik wil graag melding doen van een vermissing. Het centrale KLB Wegmisbruikers + Peter R de Vries topic is namelijk verdwenen. Daarnet stond ie er nog.
Zijn we mee bezigquote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef Sackboy het volgende:
Hallo, ik wil graag melding doen van een vermissing. Het centrale KLB Wegmisbruikers + Peter R de Vries topic is namelijk verdwenen. Daarnet stond ie er nog.
Hij brengt het keurig voor KLB begrippen, meestal staat er dan TS IS KANKERDOM1!!!!11!!quote:Op zondag 6 december 2009 20:19 schreef Nikmans het volgende:
MC's die muziek verknallen
Kan iemand die HSG Bomber dwaas even uit mijn topic keilen?
Wat?quote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij brengt het keurig voor KLB begrippen, meestal staat er dan TS IS KANKERDOM1!!!!11!!EINZE LDDLD:D
Waarvan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
dat topic kennen we al
Ga slapen man.quote:
WTF?quote:
Does met je wijsvinger brrrwwwpprrrww over je lippen. Dat is wat ik doe als ik je weer zie vragen om feedback, terwijl je kuttopics opent waarin je weer laat blijken jezelf superieur te vinden; iedereen is vet, autist, lelijk, stom, drinkt bier, 12, oud, achterlijk, maar ik vergeet dat ik met de bus reis, dus ik ben niet zo superieur en misschien openen zij wel een topic over mij op een ander forum.quote:
Het spijt me zeer maar ik volg je echt nietquote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Does met je wijsvinger brrrwwwpprrrww over je lippen. Dat is wat ik doe als ik je weer zie vragen om feedback, terwijl je kuttopics opent waarin je weer laat blijken jezelf superieur te vinden; iedereen is vet, autist, lelijk, stom, drinkt bier, 12, oud, achterlijk, maar ik vergeet dat ik met de bus reis, dus ik ben niet zo superieur en misschien openen zij wel een topic over mij op een ander forum.
We worden moe van je gebrabbel over hetzelfde. Stop gewoon eens voor een paar weken met het openen van topics en je algehele repertoire, want je valt EN in herhaling EN het gaat nergens over, lees; bagger.quote:Op zondag 6 december 2009 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar ik volg je echt nietWat ik daar neer zet is gewoon een klacht, wat ik beschrijf is ook waarheid berustend en ik zit helemaal geen vegen uit te delen. Ja behalve dan die individu .
En wat bedoel je precies met die laatste zin?
Ik heb een gebrek aan variatie bedoel jequote:Op zondag 6 december 2009 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We worden moe van je gebrabbel over hetzelfde. Stop gewoon eens voor een paar weken met het openen van topics en je algehele repertoire, want je valt EN in herhaling EN het gaat nergens over, lees; bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |