De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ik liep met wat vrienden(mede studenten van de VMBO instelling waar ik handel studeer

) over straat om een frietje te halen (Rinus & Tanker-K, zijn wel aardig

) en alles ging goed totdat er opeens een bekende van me opdook. "Ken je mij nog", siste hij me toe en ik herkende per direct
die stem.. het was Ramazan. "Wat moet je nou nog, debiel" zei ie verder. "Ik heb een vriend meegenomen.. Bruce". Opeens kwam er zo een gast met een stalen fietsenketting voor ons staan, samen
met nog 5 gasten. Het was overduidelijk dat we in de minderheid waren. Ramazan had i.i.g. superveel praatjes en begon erg dreigend te worden. Opeens haalde hij uit. Ik zei tegen mezelf "Dank je
wel" en schoof met een gerichte arrow step naar binnen. Hierdoor raakte hij offbalance en had ik vrije doorgang. Ik begon met wat jabs en hoekjes en maakte het geheel af met een uppercut. Een
Uppercut zoals door mij gegeven(met hele gewicht erin) heeft hetzelfde effect als overreden worden door een auto. R. Wenste dat hij nooit geboren was!
Nu dacht Bruce natuurlijk dat mijn friends softies waren. Dit bleek niet het geval te zijn. Rinus bv. heeft jiu-jitsu ervaring (ik heb dit met hem gedaan, hij is een sterke grondvechter) en in real life.. bestaat er geen aftappen. Ik zag hem op de grond liggen met Bruce (zijn ketting ergens 10km verderop) en hem in een choke grijpen (vanuit de mount). Bruce tapte af maar ja.. dit is life en niet een showtje... Bruce daalde af in een 4 uur lange vergetelheid...
Tanker-T deed zijn gewoonlijke rush & crush strat. Met uitgestrekte armen vloog hij op de andere 3 af en ze vielen allemaal op de grond. Ik en R. assiste hem nog enigszins waardoor het afliep in
een standaard street brawl met bebloede gezichten en wat knock outs (heb nu street record van 190 gewonnen, 0 verloren

)
nah ja standaard.. een opoe ofzo had de politie gebeld en nu hebben wij een boete wegens openbare geweldpleging aan onze broek hangen. 150 euro p.p. armer

R. en kornuiten kregen natuurlijk niks

De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
Klacht: ruzie op straat
Klacht 2: oude bekende die vriendjes meeneemt
Klacht 3: Ze konden niks
Voordeel: heb date vanavond met vriendin van R