Sorry. Maar het is dan ook gruwelijk goor.quote:
valt wel mee toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry. Maar het is dan ook gruwelijk goor.
ik neem het even mee naar achterenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog een klacht over een slotje wat Janetje 2,5 geleden ongeveer op een topic van me zette.
Kunnen jullie daar nog wat mee ?
Je grapje faalt omdat je het kernwoordje van je grapje bent vergetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog een klacht over een slotje wat Janetje 2,5 geleden ongeveer op een topic van me zette.
Kunnen jullie daar nog wat mee ?
Zelf ben je uitsluitend sussend en conflict vermijdend bezig natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
het ontkennen van de bokkerijders
Tommy uit Sesamstraat is in dit topic heel kwetsend en reactie-uitlokkend bezig.
Hele topic verbaggert dankzij HEM![]()
![]()
was jij niet geband , omdat jij je te veel met de moderatie bemoeide?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Zelf ben je uitsluitend sussend en conflict vermijdend bezig natuurlijk.
Je kunt het misschien beter gewoon laten gaan en je voorbereiden op Think Happy Day!
Nee? Wat een raar verhaal. Positief denken joh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
was jij niet geband , omdat jij je te veel met de moderatie bemoeide?
Spreek godverdomme eens een keer normaal graftak.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
ej ma ik heb em nou is zonder kk geschreven wel minder iig ma nog niet goed????
ma? wat heeft je moeder ermee te maken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
ej ma ik heb em nou is zonder kk geschreven wel minder iig ma nog niet goed????
Wegens wat?!?1 Af en toe een grappig topic maken???quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is die cacciatore nog altijd niet gebanned?
Gezellig.quote:Onverkapte banaanvraag
Omdat hij de hand boven het hoofd gehouden krijgt ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is die cacciatore nog altijd niet gebanned?
Dus als ik het goed begrijp vraag je je serieus af of een forumadmin iets te zeggen heeft op het forum? Het antwoord is dus ja, dat mag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:34 schreef Cacciatore het volgende:
heozo sluiten andere ineens me topic eigenlijk?? mag dat wel?? i
Nee vanwege het consequent posten van ongelofelijke rotzooi die na vijf posts iedere keer opnieuw op slot gaat. Daar moeten toch de nodige belletjes van gaan rinkelen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Wegens wat?!?1 Af en toe een grappig topic maken???
Of je helpt eens mee het 'weer leuk' maken, kloothommelquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt me inmiddels duidelijk dat er geen redden meer aan is. Na de zoveelste "ludieke"reeks spam, met Klacht: mensen die .... kut vinden, lijkt het me duidelijk dat KLB alleen maar kloothommels aantrekt.
Een forum vol kut lemmingen, waardeloze paint topics en 10 ontsporende topics per minuut.
Serieus, hier is toch geen redden meer aan?![]()
Dicht gooien en nooit meer aan denken.
Geen dank.
Dat gaat niet lukken. Men wil me geen banrechten geven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of je helpt eens mee het 'weer leuk' maken, kloothommel
Veel schreeuwen en weinig probleemoplossend bezig zijn.quote:
Maak je er maar niet al te druk over, dat doen de FA's ook niet meer inmiddels.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt me inmiddels duidelijk dat er geen redden meer aan is. Na de zoveelste "ludieke"reeks spam, met Klacht: mensen die .... kut vinden, lijkt het me duidelijk dat KLB alleen maar kloothommels aantrekt.
Een forum vol kut lemmingen, waardeloze paint topics en 10 ontsporende topics per minuut.
Serieus, hier is toch geen redden meer aan?![]()
Dicht gooien en nooit meer aan denken.
Geen dank.
De oplossing is heel simpel. Users die KLB blijven verzieken blijven maar gewoon weg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel schreeuwen en weinig probleemoplossend bezig zijn.
Je lijkt die hoer van Groen Links wel.
Twee FA's, dat was alles.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:05 schreef Zeroku het volgende:
Wat een grafzooi hier zeg. Hier helpen 20 modjes nog niet tegen. Dat soort volk gewoon preventief ruimen.
Dat ligt niet aan TS of z'n topics maar aan de haters hier. Daar mag wel eens tegen opgetreden worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee vanwege het consequent posten van ongelofelijke rotzooi die na vijf posts iedere keer opnieuw op slot gaat. Daar moeten toch de nodige belletjes van gaan rinkelen?
Hyperbolisch gezien natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |