1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
ik hoor hem hier zelfs!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lach maar, die bentobox roept me vanuit de koelkast hier naast
Kuthoerrrrrrrrrquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrrrrr![]()
Nog bedankt voor je uitbundige felicitaties
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Tvp!
En dat jasje had ik ook gemist van Whoopsel.
Staat goed zeg!![]()
Thanksquote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef oh-oh het volgende:Oh dat jasje zit als gegoten, en zo te zien vindt ze het ook niet vervelend om het aan te hebben he?
Hou op over etenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Mss neem ik nog maar een stuk vlaaui van gisteren om de tijd tot de bentobox te overbruggen![]()
Hmm, zal ik speculaasvlaai nemen of skitaartquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, zal ik speculaasvlaai nemen of skitaart
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, zal ik speculaasvlaai nemen of skitaart
Tombolafan zijn we nou niet duidelijk of wat?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:44 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb net ontbeten met een van mijn licht aangebrande muffins van gister.
Hihihi, wat schattig! Gefeliciteerd nog!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Die skitaart , fuck die is lekker zeg!
De honden hebben gisteren zonder dat ik t wist ook een heel stuk gehad trouwens, had een collega voor hun in stukjes gedaan en op de grond gezet omdat mama jarig was![]()
Ze vraten zelfs de kersen er bij op![]()
[ afbeelding ]
Hihihi parmantjesquote:Op donderdag 26 november 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Die skitaart , fuck die is lekker zeg!
De honden hebben gisteren zonder dat ik t wist ook een heel stuk gehad trouwens, had een collega voor hun in stukjes gedaan en op de grond gezet omdat mama jarig was![]()
Ze vraten zelfs de kersen er bij op![]()
[ afbeelding ]
echt he... wat een taart bord voor hun kop...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tombolafan zijn we nou niet duidelijk of wat?
Maar het is al 11 uurquote:Op donderdag 26 november 2009 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt he... wat een taart bord voor hun kop...
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh de honden hadden gisteren ook feestmaal 's avonds trouwens.
Ik denk dat Billy nog een kilo aangekomen is
[ afbeelding ]
Ze hebben niet de hele bak patat leeggegeten, maar dat lag niet aan Thessa, we hebben t echt uit dr handen moeten meppen zowatquote:
Ordinaire wijven inderdaad (op een paar na...)quote:Op woensdag 25 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Stemmen jullie ook even?
Ik heb op Skaai gestemd, sproetjes
(En omdat het verder allemaal een beetje breezahs zijn, paar uitzonderingen daargelaten)
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo bijzonder trouwens, de hond van een vriendin van me ( zij heeft ook de papa, oma en opa van Billy ) is vandaag 19 jaar oud geworden, en zij heeft het hondje al van pup af aan
Ik heb op di Aoeoirao dingus gestemd, vind ik nog de leukste.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ordinaire wijven inderdaad (op een paar na...)En ik vind het iets gênants hebben, zo tentoongesteld staan
!
Hihi dacht dat Whopje een veelvraat is maar die kunnen er ook wat vanquote:Op donderdag 26 november 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh de honden hadden gisteren ook feestmaal 's avonds trouwens.
Ik denk dat Billy nog een kilo aangekomen is
[ afbeelding ]
Nee nee Sammy is geen chineesje, de meeste andere hondjes van haar wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg oude voor een hond en al helemaal voor een rashond.
Maar chineesjes schijnen wel vaker aardig oud te worden, heb ik gehoord
Ik heb op Pumpkinsoup gestemd omdat ik dr foto grappig vind en dr username het leukst vindquote:Op donderdag 26 november 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... gestemd op die FOK! Babes dingus verkiezing wat Greys zat te spammen
Waarom doet Greys niet meequote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb op di Aoeoirao dingus gestemd, vind ik nog de leukste.
Ik vind Skaai eigenlijk met voorsprong de minst mooie![]()
Maar het gros is van die PUB mokkels, het idee komt daar ook vandaan, snap uberhaupt niet dat ze het toestaan naast dat Miss & Mister Sexy in US nu, en er is toch ook al ieder jaar een Miss & Mister FOK! ofzo...
Ja hey , het was feest hequote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dacht dat Whopje een veelvraat is maar die kunnen er ook wat van
Briljante vraagquote:
ja, daar zou ik meteen op stemmen!!!quote:
Die is ook cute jaquote:Op donderdag 26 november 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb op Pumpkinsoup gestemd omdat ik dr foto grappig vind en dr username het leukst vind
Tjah sowieso, er zijn echt wel wat leuke 25/30+ vrouwen op FOK!, het is nu 90% breezahs uit PUB en Yvonne voor de grap ertussen ofzoquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:13 schreef tombolafan het volgende:
ja, daar zou ik meteen op stemmen!!!
6-12 Nokwanda en Nokmanda gaan op reis tiereliereliere...quote:Op donderdag 26 november 2009 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad. En die moeten het langst wachten met openmaken
Wij gaan weg op de 6de (hebben gister besloten om op zondag weg te gaan ipv maandag) en zijn de 13de weer terug. Dan hoef ik maar heel kort tegen een ongeopend cadeau aan te kijken (the horror)
Which reminds mequote:Op donderdag 26 november 2009 11:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
6-12 Nokwanda en Nokmanda gaan op reis tiereliereliere...
7-12 bezorger kan pakje niet afgeven
8-12 bezorger kan pakje weer niet afgeven
9-12 bezorger kan pakje nog steeds niet afgeven
10-12 pakje retour afzender, die er helaas niet op staat omdan SS geheim wil blijven.
Dat is een webcam foto! Dan is iedereen leukquote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb op di Aoeoirao dingus gestemd, vind ik nog de leukste.
Ik vind Skaai eigenlijk met voorsprong de minst mooie![]()
Maar het gros is van die PUB mokkels, het idee komt daar ook vandaan, snap uberhaupt niet dat ze het toestaan naast dat Miss & Mister Sexy in US nu, en er is toch ook al ieder jaar een Miss & Mister FOK! ofzo...
OMG, als mijn buren zoiets op t balkon zouden hebben liggen was ik ook niet blijquote:Op donderdag 26 november 2009 11:17 schreef P.F het volgende:
Ik ben gister toch naar m'n vriendje gegaan.. Met cadeautjes en deze kaarsjes:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=xAfYLyBH6p8
GOdverdomme wat een 7)*^%76%^&$^ding!
Hij bleeeef maar happy birthday spelen! Dat ding werd op het balkon gegooid, 6 uur later was hij nog steeds bezigJe hoorde hem gewoon door de deur heen
Toen werden we beide zooo gek er van (er had al iemand aangebeld om 6.15???) Dat hij van het balkon gegooid isVerdrinken met water hielp namelijk niet
!!1
![]()
![]()
Oh nee ik gisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef P.F het volgende:
Hij is vandaag jarig? Jij ook? Gefeliciteerd!!!
Hij wou hem graag bewaren... Maar goedquote:Op donderdag 26 november 2009 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, als mijn buren zoiets op t balkon zouden hebben liggen was ik ook niet blij![]()
Is je vriendje tegelijk met mij jarig?
Feli nog
Er zit geen batterij in! Hij gaat aan door vuur! (srsly)quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De batterijj eruit halen was geen optie?
Het zuigt sowieso ballen die verkiezing. De ene is hi-res professionele foto, de ander een crappy webcam/mobieltje shot.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is een webcam foto! Dan is iedereen leuk
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:17 schreef nieslief het volgende:
Tomtomtom: prima stukje, ga maar even door je hoort wel wanneer ik weer lange stukken kan typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom; niet geschikt voor op het werk misschien...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Okee, ik heb het gehad, ik kom nu naar je toe om zowel je taart als je bent op te vreten!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou het niet meer, de speculaasvlaai roept nog harder dan de bentobox
Oh, daar!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben gewoon hier joh!
En kom maar, dr is nog vlaai zat![]()
Van mn bento blijf je af
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet mijn boek-alias maar overal gebruiken he, straks kan ik niet meer over straat!!!!
![]()
Deel 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom; niet geschikt voor op het werk misschien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet mijn boek-alias maar overal gebruiken he, straks kan ik niet meer over straat!!!!
![]()
Deel 7:WIl je hem pm-en? Kan ik vanavond lezen (anders vergeet ik het missSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom; niet geschikt voor op het werk misschien...
)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja ik vond die van BT zo 'normaaltjes', terwijl die toch altijd als de uber-FOK!babe bekend staat eigenlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
lisszle heeft ook veel fans hoor.........
Ik snap eigenlijk niet wat iedereen in Aotearoa ziet?
Plus dat een aantal leuk zouden kunnen zijn, maar een raar hoofd trekken (Bijv. Suusj-V, bulletslut, pumpkunsoup, saaaab, Linlinlin)
Al heb ik bij die laatste 2 het idee dat ze een raar hoofd trekken omdat ze niet zo leuk zijn
Foto van ynnuh is van veel te ver weg en veel te klein
semtex maakt gewoon goede foto's die vind ik niet super mooi - maar ze staat er wel super op
Volgens mij is breathtaking het leukst, maar ze kijkt alleen niet "zwoel" waardoor er minder op haar stemmen
Volgens mij neem je het stukken serieuzer dan de deelneemstersquote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
Oh, en NBT is een beetje een random fotoshoot foto. Geen karakter etc
Oh, misschien ben ik toch te gemeen!
Als ik zou stemmen op wie ik het leukste persoon vind, dan zou ik op skaai stemmen!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij neem je het stukken serieuzer dan de deelneemsters
quote:
Over welke wedstrijd gaat het nu?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik zou stemmen op wie ik het leukste persoon vind, dan zou ik op skaai stemmen!
Plus zij heeft sowieso de meest spontane foto.
Maar de echt echt echt knapste.. Moeilijk!
Ik had mee moeten doen
Ik ken dr geen een dus ik heb echt puur op de foto gekozen.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik zou stemmen op wie ik het leukste persoon vind, dan zou ik op skaai stemmen!
Plus zij heeft sowieso de meest spontane foto.
Maar de echt echt echt knapste.. Moeilijk!
Ik had mee moeten doen
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009quote:Op donderdag 26 november 2009 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Over welke wedstrijd gaat het nu?
Ach die van jullie is stukken beter georganiseerd, maar veel mensen (vooral mannen) knappen af op dat je ook 3 kerels moet kiezen, en voor hoop mensen is mailen ook teveel werk natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:39 schreef MissBliss het volgende:
Die stomme wedstrijd heeft veel meer deelnemers dan onze Miss Sexy![]()
Welke Miss Sexy?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:39 schreef MissBliss het volgende:
Die stomme wedstrijd heeft veel meer deelnemers dan onze Miss Sexy![]()
Als ze dit gelezen heeft zeker!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopelijk voelt Strega zich wat beter...
Oh ja vermeld er even bij dat je die laatste beter niet op je werk kan bekijkenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de mannelijke variant:
[STEM] Lekkerste FOK! Hunk 2009
En als we dan toch ongegeneerd mensen aan het beoordelen zijn in MB en Hara's place loopt er ook nog eentje:
[WEDSTRIJD] Miss & Mister Sexy
De titel vond ik wel voor zichzelf spreken eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja vermeld er even bij dat je die laatste beter niet op je werk kan bekijken
Nou je hebt "sexy" en "show je schaamhaar en je tieten en de hele reutemeteut"quote:Op donderdag 26 november 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De titel vond ik wel voor zichzelf spreken eigenlijk
Bij ons moesten mensen zichzelf opgeven én een of meer sexy foto's insturen. In B&H mochten mensen dames nomineren, dus hoefden ze zelf niks te doenquote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach die van jullie is stukken beter georganiseerd, maar veel mensen (vooral mannen) knappen af op dat je ook 3 kerels moet kiezen, en voor hoop mensen is mailen ook teveel werk natuurlijk.
Maar vind die van jullie beter, veel betere foto's, je ziet dat het goed geregeld is, gevarieerder. En duidelijk in opzet
We hebben het over dezelfdequote:Op donderdag 26 november 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou je hebt "sexy" en "show je schaamhaar en je tieten en de hele reutemeteut"
Jaaaaah die topicsquote:Op donderdag 26 november 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij ons moesten mensen zichzelf opgeven én een of meer sexy foto's insturen. In B&H mochten mensen dames nomineren, dus hoefden ze zelf niks te doenAls je je verveelt is het voortraject wel grappig om te lezen:
De lekkerster fokster
Lekkerste FOK! Babe 2009
Dat zie ik heul niet op de foto!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde![]()
Ik snap niet waarom die persoon mee doetPuur voor de mannen die 'the bigger the better' denken waarschijnlijk
![]()
Chipsie's foto's vind ik wel mooi, maar het heeft ook iets sneu's; zo in de woonkamer bij paps in mans in je lingerie met de strijkbout![]()
Hm.. Ja.. Ze is nog zo jongquote:Op donderdag 26 november 2009 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde![]()
Ik snap niet waarom die persoon mee doetPuur voor de mannen die 'the bigger the better' denken waarschijnlijk
![]()
Chipsie's foto's vind ik wel mooi, maar het heeft ook iets sneu's; zo in de woonkamer bij paps in mans in je lingerie met de strijkbout![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh die viel in het niet bij het Breezah-afkraak geweld![]()
HALLO MORRETJEEEEE![]()
![]()
Ow aha ik zat dus al te zoeken en stuitte op USquote:Op donderdag 26 november 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de mannelijke variant:
[STEM] Lekkerste FOK! Hunk 2009
En als we dan toch ongegeneerd mensen aan het beoordelen zijn in MB en Hara's place loopt er ook nog eentje:
[WEDSTRIJD] Miss & Mister Sexy
Nou het is toch duidelijk zo'n woonkamertje waar die foto's gemaakt worden. Ze is 17 of 18, dus woont nog thuisquote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zie ik heul niet op de foto!
Nee op zich is het wel een leuk initiatief (hoewel niet echt origineel he?quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaah die topics![]()
Heb volgens mij op een gegeven moment daar ook nog ff meegezeurd dat het echt onzin en een bende was. Ze hadden het al helemaal verzonnen zonder ooit even een mod of FA te raadplegen en geen flauw idee hoe het nou allemaal zou moeten gaan enzo
Maar er is toch ook jaarlijks dat Miss en Mister FOK!? Gewoon de 'kuise' versie (quote:Op donderdag 26 november 2009 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee op zich is het wel een leuk initiatief (hoewel niet echt origineel he?) maar de wijze waarop
Ik heb me vermaakt met de topics
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef P.F het volgende:
wazige webcam foto - check
raar hoofd - check
Kan ik nog meedoen?!!
[..]
Lees eens even goed dat stukje boldquote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het is toch duidelijk zo'n woonkamertje waar die foto's gemaakt worden. Ze is 17 of 18, dus woont nog thuis
Ja, dat is er ook. Ik weet alleen niet wanneer we dat gaan doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar er is toch ook jaarlijks dat Miss en Mister FOK!? Gewoon de 'kuise' versie ()
Of is dat niet meer?
Ik stem op jou, want je bent heul sexyquote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef P.F het volgende:
raar hoofd - check
Kan ik nog meedoen?!!
[..]
[STEM] P.Fquote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:52 schreef P.F het volgende:
raar hoofd - check
Kan ik nog meedoen?!!
[..]
Dan is het beetje dubbelop imho, zeker als het dan nou niet echt lekker verf komtquote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is er ook. Ik weet alleen niet wanneer we dat gaan doen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik stem op jou, want je bent heul sexy
En ik blijf Dizer zo lekker vinden
Ja klopt, jij wees me erop, maar als je dan zo es kijkt naar die kamer zijn die foto's stuk minder seksie ineensquote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lees eens even goed dat stukje bold![]()
En die huiskameropmerking heb ik al 's gemaakt, ooit
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, jij wees me erop, maar als je dan zo es kijkt naar die kamer zijn die foto's stuk minder seksie ineens
[stem]quote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef P.F het volgende:
raar hoofd - check
Kan ik nog meedoen?!!
[..]
Dubbelop met die verkiezing is B&H? Of met Miss Sexy?quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het beetje dubbelop imho, zeker als het dan nou niet echt lekker verf komt
Dan moeten we zomerverkiezingen doen en dan laten we MB foto's maken van Grees en mij op Ibiza of zoquote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef P.F het volgende:Ik zou op jou stemmen als je meedeed. Jij kan zo bruin worden
(Meer heb ik niet van je gezien
) En op Greys
Volgens mij heeft Dizer betere foto's gehad!
Ja hè! Ik vind het zo sneu... Zo jong.. En dan dat soort foto's, waar oude mannen zich op aftrekkenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, jij wees me erop, maar als je dan zo es kijkt naar die kamer zijn die foto's stuk minder seksie ineens
Nee nee, die B&H met de 'normale' al bestaande Miss & Mister FOK!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dubbelop met die verkiezing is B&H? Of met Miss Sexy?
Nou ja, we wilden eens wat anders met Miss Sexy, omdat S&G de laatste tijd zo goed liep. Maar kennelijk is de drempel tot foto's insturen dan toch te hoog.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De titel vond ik wel voor zichzelf spreken eigenlijk
Leuk! Ik doe make-up of zo welquote:Op donderdag 26 november 2009 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moeten we zomerverkiezingen doen en dan laten we MB foto's maken van Grees en mij op Ibiza of zo
Tjah, ik neem aan dat je dat als vrouw in je overweging meeneemt als je zoiets online plempt. Dat er ook kerels van 60+ het kunnen zien en weet ik wat gaan sjouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hè! Ik vind het zo sneu... Zo jong.. En dan dat soort foto's, waar oude mannen zich op aftrekken
Ik heb trouwens nog NOOIT zo een nakende foto gemaakt! Of foto's in sexy pakjesIk denk dat ik dat maar eens moet doen, want ik weet niet hoe ik er over 20 jaar uitzie, en dan hebben we altijd de foto's nog
Okequote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moeten we zomerverkiezingen doen en dan laten we MB foto's maken van Grees en mij op Ibiza of zo [afbeelding]
Ja, de stemmen lopen wél goed gelukkigquote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, die B&H met de 'normale' al bestaande Miss & Mister FOK!
Die van jullie is koel! Loopt het met stemmen wel lekker dan of niet?
Dan kom ik wel gewoon kijken!!!quote:
Ik heb wel een sexy foto (vind ik) dat ik deeg aan het rollen ben. Nou ja ik vind hem sexy omdat ik een schort (en een jurk) aanheb en ik ben "gepassioneerd" bezig. Of nou ja.. sexy is een groot woordquote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, ik neem aan dat je dat als vrouw in je overweging meeneemt als je zoiets online plempt. Dat er ook kerels van 60+ het kunnen zien en weet ik wat gaan sjouwen![]()
Of ze in posterformaat laten afdrukken ofzo
quote:Goedemorgen,
Bedankt voor de aanvullende informatie aan de hand hiervan hebben wij het artikel kunnen traceren.
Wij zullen vandaag een vervanging sturen en gaan ervan uit dat je hier veel plezier aan / mee zal beleven.
met vriendelijke groet,
Oneerlijke concurrentiequote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen als waarom jij niet meedoet denk ik
Nou daar gaat het om tochquote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Ja, de stemmen lopen wél goed gelukkig
quote:
Aldus Ripley is die wel echt eng mooi in 't echt, maar die foto is zo bewerkt ofzo dat ze zo plastic lijkt. Not my cup of tea iig zo op die fotoquote:
Naja, iets meer deelnemers had leuk geweest, maar het is niet totaal gefaald gelukkigquote:
OMFG gaat het over het soort toy dat ik denk waar het over gaatquote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit gaat over een eh.. toy die stuk was gegaan![]()
![]()
![]()
VEEL PLEZIER ER MEE![]()
![]()
Hopelijk een nieuwe en geen refurbished exemplaar.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit gaat over een eh.. toy die stuk was gegaan![]()
![]()
![]()
VEEL PLEZIER ER MEE![]()
![]()
Treurigquote:Op donderdag 26 november 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Het STEM topic voor de Lekkerste FOK!Babe loopt aardig uit de klauwen overigens nu
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMFG gaat het over het soort toy dat ik denk waar het over gaat![]()
![]()
Imho hadden ze zoiets gewoon lekker moeten laten gaan, en er niet eens aan beginnen, er zijn idd al 3 chaos topics voorbereiding aan vooraf gegaan en hoop gedoe nu al... Nou wat is het dan waard als je wint.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurig![]()
De mods moeten er maar flink de bezem door halen en elke zwaar beledigende reactie daar weghalen.
Anders doet er echt nooit meer iemand mee aan dit soort dingen.
LOOOOOL!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja
Het leukste is dat niet ik maar mijn vriendje het emailcontact afhandelt
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LOOOOOL!
Dus die kerel die mailt verwacht dat hij dat ding ergens gaat laten waar de zon niet schijnt![]()
![]()
![]()
Honger. maar daar ben ik nu wat aan het doenquote:
Dizerquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 @ 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaah jij je? ik hou zooooooooooooooo eeeeeeeeeeeeeeeeeel van jo!!!!!!!!!!!!!!!MO+NO+N I+
I+BI
K+ ji beny de allerliftse!!!!!!!!!!! ik hou echt van jek ,.÷
http://fotoboek.fok.nl/lamonquote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
Is dat deze Lamon van de sexy verkiezing?
http://forum.fok.nl/user/history/270417
En dit is 'm: http://fotoboek.fok.nl/Sanne92 en dit http://fotoboek.fok.nl/Lamonquote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
Is dat deze Lamon van de sexy verkiezing?
http://forum.fok.nl/user/history/270417
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dizer
Gisteren zei hij dit tegen me![]()
[..]
Droeftoeter is het ookquote:Op donderdag 26 november 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dit is 'm: http://fotoboek.fok.nl/Sanne92 en dit http://fotoboek.fok.nl/Lamon
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dizer
[..]
Hihihiiiquote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dizer
[..]
Huh?quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Die CP69 vergriijpt zich trouwens aan een varkje!!!!op de barricades!!!
Is dat die gast die altijd in US staat met lichtjes in zn ogen?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Die CP69 vergriijpt zich trouwens aan een varkje!!!!op de barricades!!!
hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm beest!!!!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm beest!!!!!
Wat erg, dat was me nog niet eens opgevallen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Wat erg, dat was me nog niet eens opgevallen
Waar kijk jij nou standaard naar bij een manquote:Op donderdag 26 november 2009 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
was het eerste dat ik zag!!!
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Isis is zojuist overleden. Ze is een blauw/creme brits korthaar, maandag is ze vijf geworden en net lag ze dood op haar vaste plekje bij de voordeur, in haar slaap overleden.
Later meer, kan nu niet verder tiepen.
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 @ 12:58 schreef Pagan het volgende:
Isis is zojuist overleden. Ze is een blauw/creme brits korthaar, maandag is ze vijf geworden en net lag ze dood op haar vaste plekje bij de voordeur, in haar slaap overleden.
Wat erg!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Naar zijn varkentje!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar kijk jij nou standaard naar bij een man![]()
Ach gos.. Wat erg. Dikke knuffel voor jou en Strega!!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Sterkte voor jullie beide!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Godverquote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Wat fijn dat het iets beter lijkt te gaan!!! Voorzichtig jompelen mag dan he!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Oh Oh, jij jonge bloem; nog van harte!![]()
![]()
![]()
Bamba, dus je vader heeft toch een infarct gehad dus![]()
Hopelijk brengt de catheterisatie verbetering.
Nieslief een ongeluk![]()
Wat zul je geschrokken zijn....
Heb niet alles terug gelezen, maar is er al iets bekend over MamaBird?
Verder...had ik Greys beloofd gisteren te updaten...oeps![]()
Nou, het gaat nog steeds hetzelfde eiks, hij krijgt een andere soort pijnstiller waar hij niet zo misselijk van wordt en sinds eergisteren knabbelt ie heel voorzichtig weer aan de brokjes en dat had ie al anderhalve week niet gedaan.
Maar of dat nou aan de pijnstiller ligt of aan de AB, dat weet ik niet.
Hij eet iig iets en van m'n schoonvader had ie een bakje Shiny Cat met Barracuda und Hunchen () gekregen en vanochtend zat ie zelfs in de keuken te wachten tot ie wat kreeg.
Vrijdag weer controle en maandag evt. bloedprikken (het bleek dat dat een week na de laatste Interferon-injectie moest ivm stabiliseren van de bloedwaarden)
Nou ja, heel verhaal....komt er op neer dat ik nog van hem geniet zo lang ie er is![]()
Trouwens Ll, denk jij serieus dat ik de godganze dag niets anders doe dan griepprikken geven?![]()
Ik hoef heel NL niet te vaccineren![]()
Nou mooi dat het iig niet achteruit gaat toch, en duimen voor het bloedprikkenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
![]()
![]()
Nou, het gaat nog steeds hetzelfde eiks, hij krijgt een andere soort pijnstiller waar hij niet zo misselijk van wordt en sinds eergisteren knabbelt ie heel voorzichtig weer aan de brokjes en dat had ie al anderhalve week niet gedaan.
Hij eet iig iets en van m'n schoonvader had ie een bakje Shiny Cat met Barracuda und Hunchen () gekregen en vanochtend zat ie zelfs in de keuken te wachten tot ie wat kreeg.
Vrijdag weer controle en maandag evt. bloedprikken (het bleek dat dat een week na de laatste Interferon-injectie moest ivm stabiliseren van de bloedwaarden)
Nou ja, heel verhaal....komt er op neer dat ik nog van hem geniet zo lang ie er is![]()
Trouwens Ll, denk jij serieus dat ik de godganze dag niets anders doe dan griepprikken geven?![]()
Klinkt toch wel weer redelijk positief Ing!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
![]()
![]()
Jompelt heel voorzichtig al een beetje..Het is een begin toch? Dikke knuffel voor jou en Baloe!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh, spannend! Hopelijk voelt hij zich nu goed!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jompelt heel voorzichtig al een beetje..Het is een begin toch? Dikke knuffel voor jou en Baloe!!
En idd toch een infarct gehad. Als het goed is heeft hij de katherisatie nu achter de rug. Straks ga ik naar hem toe, kijken hoe het nu met 'm is. Hij moet nu 6 uur platliggen.
Dus dat heeft ie al gehad? Da's mooi....hopelijk hebben ze eea kunnen oplossen daar in die verstopte vatenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jompelt heel voorzichtig al een beetje..Het is een begin toch? Dikke knuffel voor jou en Baloe!!
En idd toch een infarct gehad. Als het goed is heeft hij de katherisatie nu achter de rug. Straks ga ik naar hem toe, kijken hoe het nu met 'm is. Hij moet nu 6 uur platliggen.
die is weer helemaal beter ja!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, spannend! Hopelijk voelt hij zich nu goed!
(kindje al weer beter???)
Ja maar wat ik heb begrepen hebben ze alleen maar gekeken...Dus geen stents ofzo gezet eventueel (doen ze niet daar, is maar een streekziekenhuis).quote:Op donderdag 26 november 2009 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus dat heeft ie al gehad? Da's mooi....hopelijk hebben ze eea kunnen oplossen daar in die verstopte vaten![]()
En nu word ik akelig van Isis, heb zelf ook zo'n luie bolle slaapkopBrit van 4,5 jaar.![]()
Die wil ik voorlopig nog niet kwijt
Sterkte!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef nieslief het volgende:
Pagan Strega:sterkte
Ing Baloeloeloe: idem
Over mij: AUWA![]()
komt wel goed voor ik een jongen ben.
Och dat is erg, sterkte hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Ingeping fijn iets van je te horen. Zolang het goed gaat gaat het goed, we blijven duimenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het gelukt is.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Bamba het volgende:
Tja, heeeeeel ietsie, maar je zou hem es moeten zien.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef MissBliss het volgende:
Ing, het gaat dus ietsje beter met Baloetje? Wat fijn
Je hebt toch ook voer speciaal voor katten die aan moeten sterken? Zoiets dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, heeeeeel ietsie, maar je zou hem es moeten zien.
Vel over been![]()
Mams gaat vanmiddag op zoek of ze dat lekkere stinkblikvoer ergens kan krijgen en ze haalt z'n prikje ff op bij de DA, dan kan ik die om half 6 direct weer geven.
Loetje moet 20 worden...minimaal![]()
Bamba, horen jullie vanmiddag dan ook of er evt. nog behandeld moet/kan worden?
Ik denk het wel ja. Hij heeft sowieso nu al fysiotherapie en daarvoor moet hij straks 2 keer per week voor naar het ziekenhuis. Hij moet natuurlijk revalideren. En de catherisatie was om te kijken of er nog meer dingen boven water komen. Op dit moment is z'n hartslag nog wat te hoog en onregelmatig.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, heeeeeel ietsie, maar je zou hem es moeten zien.
Vel over been![]()
Mams gaat vanmiddag op zoek of ze dat lekkere stinkblikvoer ergens kan krijgen en ze haalt z'n prikje ff op bij de DA, dan kan ik die om half 6 direct weer geven.
Loetje moet 20 worden...minimaal![]()
Bamba, horen jullie vanmiddag dan ook of er evt. nog behandeld moet/kan worden?
Dank je wel, lief van je!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch ook voer speciaal voor katten die aan moeten sterken? Zoiets dacht ik tenminste.
En als Ziggy nog 10 jaar mee moet (zei jij een keer) moet Loetje er minstens nog 20!
Bamba: ik duim ook voor jou en je vader
Dat lust ie nietquote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch ook voer speciaal voor katten die aan moeten sterken? Zoiets dacht ik tenminste.
En als Ziggy nog 10 jaar mee moet (zei jij een keer) moet Loetje er minstens nog 20!
Bamba: ik duim ook voor jou en je vader
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
6-12 Nokwanda en Nokmanda gaan op reis tiereliereliere...
7-12 bezorger kan pakje niet afgeven
8-12 bezorger kan pakje weer niet afgeven
9-12 bezorger kan pakje nog steeds niet afgeven
10-12 pakje retour afzender, die er helaas niet op staat omdan SS geheim wil blijven.
Sukkeltjequote:Op donderdag 26 november 2009 @ 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat lust ie niet![]()
Verder Ziggy
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Ingeping fijn iets van je te horen. Zolang het goed gaat gaat het goed, we blijven duimen
oh, dat had ik gister ook... in de stromende regen...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoor al heel de tijd buiten een katje zielig mauwenMaar ik kan niet zien waar het vandaan komt...
Die vd buren zit bij ons in de plantenbak..zoo sneuquote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoor al heel de tijd buiten een katje zielig mauwenMaar ik kan niet zien waar het vandaan komt...
Ik had hem gisterochtend voor ik de deur uit ging toen ik mijn sleutels pakte nog (om te kijken of ik niet te laat was voor het parkeren) en eenmaal in de auto zat hij niet in m'n broek/jas.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan word 't zoeken.
Waar heb je hem het laatst gehad?
Waarmee mop?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYS
P.F. pest me
M'n vriendje is al zoooo vaak boos geworden als ik mijn:quote:Op donderdag 26 november 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
PFje, als jouw hoofd ook niet vast zat....![]()
Ze zegt dat ik een aandachtshoer benquote:Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee mop?
En alsof jij je mannetje niet kunt staan!
(Toughen up baby, anders wordt het niets op die shoot)
Ja dag, in je broekzakquote:Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
[..]
M'n vriendje is al zoooo vaak boos geworden als ik mijn:
pinpas/ov/fietssleutel/autosleutel/huissleutel/telefoon niet kan vinden
"Dat zijn de basisbenodigheden. Die heb je standaard in je broekzak!!!"
Alsof ik het expres doe!
Zal ik doen (heb ik gedaan)quote:Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, in je broekzakDa's weer zo typisch mannelijk.
Alsof ik (of elke vrouw) al die zooi in mijn broekzak heb, dat staat lelijk, áls ik al een broekzak heb
Mannen met van die dikke bulten in hun broekzak omdat er allerlei zooi en sleutels in gepropt is vind ik a-sexy. Zeg dát maar tegen je vriendje
Dat ben je ook een beetje, maar wel MIJN aandachtshoerquote:Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ik een aandachtshoer ben
PF was/is d'r foon kwijt, ik niet hoorquote:
Gewoon een tassie, Annie!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Zal ik doen (heb ik gedaan)
Maar dan moet ik een handig pasjesmapje aanschaffen en mijn sleutelbos zo klein mogelijk maken () net zoals hij (
)
Ja ik heb een tassie voor in m'n tassie.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een tassie, Annie!
Waar je dat soort dingen in stopt! Een mooie portemoknip (roze, ofzo) en daarin zitten dan ook van die vakjes voor al je pasjes. Heb ik ook. En sleutels en foon ook in je tassie
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Mannen moeten zich niet bemoeien met je tassie.
Daar moeten ze vanaf blijven!![]()
En jij moet zorgen dat je foon, sleutels, pasjes enz. gewoon ALTIJD meteen weer in je tassie gaan als je ze gebruikt hebt. Opgelost, slotje
LOLquote:Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, in je broekzakDa's weer zo typisch mannelijk.
Alsof ik (of elke vrouw) al die zooi in mijn broekzak heb, dat staat lelijk, áls ik al een broekzak heb
Mannen met van die dikke bulten in hun broekzak omdat er allerlei zooi en sleutels in gepropt is vind ik a-sexy. Zeg dát maar tegen je vriendje
Je waagt het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Grootste aandachtshoer (M/V) op FOK!
Ik zal jullie op eigen verzoek nomineren
En je porto in je tassie!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:07 schreef P.F het volgende:
[..]
JaIk stop meteen m'n pinpas in m'n porto
Soooo true!!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Mannen moeten zich niet bemoeien met je tassie.
Daar moeten ze vanaf blijven!![]()
En jij moet zorgen dat je foon, sleutels, pasjes enz. gewoon ALTIJD meteen weer in je tassie gaan als je ze gebruikt hebt. Opgelost, slotje
maakt niet uit hoor...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Rare vrouwen![]()
Ik erger me er ook mateloos aan hoor, dan ga je ergens heen, sta je bij de voordeur als je weggaat (dan weet je dus als dat je sleutels moet hebben) en dan nog 10 minuten graven in zo'n tas omdat de sleutels niet te vinden zijn.![]()
En dan zeg je 'koop dan een tas met een paar vakjes, eentje voor sleutels, eentje voor telefoon (ook zoiets; niet opgenomen worden omdat telefoon onvindbaar is in tasje)'.
Maar die zijn dan 'niet mooi genoeg'
Een tas met heeeel veel vakjes aan de binnenkant..quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Rare vrouwen![]()
Ik erger me er ook mateloos aan hoor, dan ga je ergens heen, sta je bij de voordeur als je weggaat (dan weet je dus als dat je sleutels moet hebben) en dan nog 10 minuten graven in zo'n tas omdat de sleutels niet te vinden zijn.![]()
En dan zeg je 'koop dan een tas met een paar vakjes, eentje voor sleutels, eentje voor telefoon (ook zoiets; niet opgenomen worden omdat telefoon onvindbaar is in tasje)'.
Dat heb ik dus wel, veel vakjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Rare vrouwen![]()
dan in je autoquote:
Jij bent goedgekeurd, die van mij heeft zo'n ellendig ding met géén vakjes, of vakjes aan de buitenkant die vervolgens altijd openstaan, en als je dan zegt dat dat niet handig is omdat mensen het zo kunnen jatten dan word nog alles op één grote hoop in het grote vak gepleurdquote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel, veel vakjes.
Een voor de sleutels idd, en de foon , en 1 voor de hondenpoepzakjes![]()
Ik mot echt nooit zo een tas met alleen 1 groot vak , das geen doen
In de auto heb ik net ook al gekeken maar daar zag ik hem nietquote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan in je auto
onder de stoel/tussen de stoel en de deur/achter je stoel
(en anders buiten op de grond...)
Naast/onder je stoel is altijd zo'n k*t plekje waar troep valt wat je dan jaaaaren later pas terugvindquote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
[..]
In de auto heb ik net ook al gekeken maar daar zag ik hem niet!!
Ik droeg wel een wastas naar buiten (zit hij niet )
stofzuiger
& een doos/tas met spullen. Misschien zit hij in die doos die bij mijn ouders staat
quote:als je dan zegt dat dat niet handig is omdat mensen het zo kunnen jatten dan word nog alles op één grote hoop in het grote vak gepleurd
quote:die van mij heeft zo'n ellendig ding met géén vakjes
Mijn vakjes aan de buitenkant zitten altijd dicht. En ik wil alleen tassen die je schuin over je schouder draagt, niet van die onhandige tassies met van die korte hengsels die je over 1 schouder draagt of zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent goedgekeurd, die van mij heeft zo'n ellendig ding met géén vakjes, of vakjes aan de buitenkant die vervolgens altijd openstaan, en als je dan zegt dat dat niet handig is omdat mensen het zo kunnen jatten dan word nog alles op één grote hoop in het grote vak gepleurd
Ik heb onder en naast m'n stoel gevoeldquote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naast/onder je stoel is altijd zo'n k*t plekje waar troep valt wat je dan jaaaaren later pas terugvind
Ik schud die grote hoop af en toe uit mn tas (soms midden op straat)quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Ja, dat álles op een grote hoop in de tas dat heb ik dan weer wel
PF, waar had je hem nou voor het laatst gezien? Ligt ie niet aan de zijkant van je stoel in de auto?
Of in je jaszak?
wat dacht je van die hippe tassen die je echt puur in je hand moet houden??? dat is ook zo'n hel...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn vakjes aan de buitenkant zitten altijd dicht. En ik wil alleen tassen die je schuin over je schouder draagt, niet van die onhandige tassies met van die korte hengsels die je over 1 schouder draagt of zo.
Want A ik wil beide handen vrij hebben omdat ik 99 % van de tijd ook minstens 2 honden bij me heb en B zo kunnen ze je tas niet zo snel jatten.
dat snapt ik... dat vond ik ook de foute opmerking...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus niet 'mijn tas' maar ik doelde op zo'n vrouwspersoon
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef Ynske het volgende:
lllooo liefiesheb echt een goede dag vandaag!
de was is al gedaan, en hangt te drogen, huis is al gepoetst, t gaat lekker
Ik snap echt nooit waarom mensen zoiets kopen iddquote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat dacht je van die hippe tassen die je echt puur in je hand moet houden??? dat is ook zo'n hel...
Het kan nog stukken fouter hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat snapt ik... dat vond ik ook de foute opmerking...
[SC] 372 Waar het nog laaaaang geen lunchtijd is...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Ynske het volgende:
Strega en Pagan,sterkte
heeft iemand nog een update over Baloe en Ing?
En Nies hoe is t met je?
Inderdaad... voordat ik daar mee zou gaan lopen...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap echt nooit waarom mensen zoiets kopen idd![]()
En dan lopen ze dr zo voor lul mee over straat ook, met dat tasje in de hand alsof ze bij de roze bandana posse horen
dank jequote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] 372 Waar het nog laaaaang geen lunchtijd is...
bij mij in college zitten ook van die typetjes die gewoon al hun schoolboeken in een tas hebben die alleen aan de hand meegenomen kan worden... die lopen echt gewoon scheef!!! En later verbaasd als ze het aan hun rug hebben...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap echt nooit waarom mensen zoiets kopen idd![]()
En dan lopen ze dr zo voor lul mee over straat ook, met dat tasje in de hand alsof ze bij de roze bandana posse horen
quote:
als je mooi in gala gaat dan kun je alleen zo'n enveloptas mee, of een sierlijk schoudertasje (of het mooiste assesoire; de man die al jouw spullen bij zich houdt...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
PF, zo'n tasje dat je in de hand moet houden is weer wél mooi/fijn als je in je mooie jurk naar een gala gaat ofzo hoor. Dus laat ze maar lullen!Het is alleen niet handig om als dagelijkse tas te gebruiken inderdaad.
Maar als je helemaal mooi in je jurkie loopt ga je niet met een tas met hengsel er aan lopen
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en je telefoon zit in allemaal zeker weten niet???
zoiets heb ik dus ook. maar die hang ik meestal om mn schouderquote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee
Dit is mijn dagelijkse tas
die ik aan 1 arm draag ()
[ afbeelding ]
Niet te hard van stapel lopen he? Anders moet je het morgen bezuren! Of valt dat mee tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef Ynske het volgende:
lllooo liefiesheb echt een goede dag vandaag!
de was is al gedaan, en hangt te drogen, huis is al gepoetst, t gaat lekker
Stop het zoeken, dan kom je hem vanzelf tegenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik schud die grote hoop af en toe uit mn tas (soms midden op straat)
als ik iets echttttt niet kan vinden
Nee, nee en nee
Aaah.
Rampzaligquote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat dacht je van die hippe tassen die je echt puur in je hand moet houden??? dat is ook zo'n hel...
daar krijg ik dus echt last van mn rug van hoor, met de hele dag zo'n gewicht aan 1 arm...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee
Dit is mijn dagelijkse tas
die ik aan 1 arm draag ()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stop het zoeken, dan kom je hem vanzelf tegen
[..]
Rampzalig
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:27 schreef tombolafan het volgende:
Mijn zus is ook zo erg; "Ik moet een bruine tas" "waarom dan? Nou, ik heb bruine schoenen" okee, en dan koopt ze een bruine tas, maar een hele andere kleur bruin, om daar dan weer schoenen bij te kopen, en een nieuwe tas bij haar eerdere bruine schoenen. en een grijze tas omdat ze een grijze sjaal heeft, en en en...
Doe ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je mooi in gala gaat dan kun je alleen zo'n enveloptas mee, of een sierlijk schoudertasje (of het mooiste assesoire; de man die al jouw spullen bij zich houdt...)
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik heb net over je geschreven!!!![]()
nou ja, dat assesoire moet ik nog ergens op de kop zien te tikken eigenlijk...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
Doe ik ook
En inderdaad de man die niet zoveel mag drinken dat hij iets kwijt raakt en die natuurlijk braaf bij me moet blijven
verder doe ik ook niets meer, ja ff naar de post een doos scorenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen he? Anders moet je het morgen bezuren! Of valt dat mee tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |