Dan is het beetje dubbelop imho, zeker als het dan nou niet echt lekker verf komtquote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is er ook. Ik weet alleen niet wanneer we dat gaan doen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik stem op jou, want je bent heul sexy
En ik blijf Dizer zo lekker vinden
Ja klopt, jij wees me erop, maar als je dan zo es kijkt naar die kamer zijn die foto's stuk minder seksie ineensquote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lees eens even goed dat stukje bold![]()
En die huiskameropmerking heb ik al 's gemaakt, ooit
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, jij wees me erop, maar als je dan zo es kijkt naar die kamer zijn die foto's stuk minder seksie ineens
[stem]quote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef P.F het volgende:
wazige webcam foto - check
raar hoofd - check
Kan ik nog meedoen?!!
[..]
Dubbelop met die verkiezing is B&H? Of met Miss Sexy?quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het beetje dubbelop imho, zeker als het dan nou niet echt lekker verf komt
Dan moeten we zomerverkiezingen doen en dan laten we MB foto's maken van Grees en mij op Ibiza of zoquote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef P.F het volgende:Ik zou op jou stemmen als je meedeed. Jij kan zo bruin worden
(Meer heb ik niet van je gezien
) En op Greys
Volgens mij heeft Dizer betere foto's gehad!
Ja hè! Ik vind het zo sneu... Zo jong.. En dan dat soort foto's, waar oude mannen zich op aftrekkenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, jij wees me erop, maar als je dan zo es kijkt naar die kamer zijn die foto's stuk minder seksie ineens
Nee nee, die B&H met de 'normale' al bestaande Miss & Mister FOK!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dubbelop met die verkiezing is B&H? Of met Miss Sexy?
Nou ja, we wilden eens wat anders met Miss Sexy, omdat S&G de laatste tijd zo goed liep. Maar kennelijk is de drempel tot foto's insturen dan toch te hoog.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De titel vond ik wel voor zichzelf spreken eigenlijk
Leuk! Ik doe make-up of zo welquote:Op donderdag 26 november 2009 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moeten we zomerverkiezingen doen en dan laten we MB foto's maken van Grees en mij op Ibiza of zo
Tjah, ik neem aan dat je dat als vrouw in je overweging meeneemt als je zoiets online plempt. Dat er ook kerels van 60+ het kunnen zien en weet ik wat gaan sjouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hè! Ik vind het zo sneu... Zo jong.. En dan dat soort foto's, waar oude mannen zich op aftrekken
Ik heb trouwens nog NOOIT zo een nakende foto gemaakt! Of foto's in sexy pakjesIk denk dat ik dat maar eens moet doen, want ik weet niet hoe ik er over 20 jaar uitzie, en dan hebben we altijd de foto's nog
Okequote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moeten we zomerverkiezingen doen en dan laten we MB foto's maken van Grees en mij op Ibiza of zo [afbeelding]
Ja, de stemmen lopen wél goed gelukkigquote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, die B&H met de 'normale' al bestaande Miss & Mister FOK!
Die van jullie is koel! Loopt het met stemmen wel lekker dan of niet?
Dan kom ik wel gewoon kijken!!!quote:
Ik heb wel een sexy foto (vind ik) dat ik deeg aan het rollen ben. Nou ja ik vind hem sexy omdat ik een schort (en een jurk) aanheb en ik ben "gepassioneerd" bezig. Of nou ja.. sexy is een groot woordquote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, ik neem aan dat je dat als vrouw in je overweging meeneemt als je zoiets online plempt. Dat er ook kerels van 60+ het kunnen zien en weet ik wat gaan sjouwen![]()
Of ze in posterformaat laten afdrukken ofzo
quote:Goedemorgen,
Bedankt voor de aanvullende informatie aan de hand hiervan hebben wij het artikel kunnen traceren.
Wij zullen vandaag een vervanging sturen en gaan ervan uit dat je hier veel plezier aan / mee zal beleven.
met vriendelijke groet,
Oneerlijke concurrentiequote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen als waarom jij niet meedoet denk ik
Nou daar gaat het om tochquote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Ja, de stemmen lopen wél goed gelukkig
quote:
Aldus Ripley is die wel echt eng mooi in 't echt, maar die foto is zo bewerkt ofzo dat ze zo plastic lijkt. Not my cup of tea iig zo op die fotoquote:
Naja, iets meer deelnemers had leuk geweest, maar het is niet totaal gefaald gelukkigquote:
OMFG gaat het over het soort toy dat ik denk waar het over gaatquote:Op donderdag 26 november 2009 12:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit gaat over een eh.. toy die stuk was gegaan![]()
![]()
![]()
VEEL PLEZIER ER MEE![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |