Nou je hebt "sexy" en "show je schaamhaar en je tieten en de hele reutemeteut"quote:Op donderdag 26 november 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De titel vond ik wel voor zichzelf spreken eigenlijk
Bij ons moesten mensen zichzelf opgeven én een of meer sexy foto's insturen. In B&H mochten mensen dames nomineren, dus hoefden ze zelf niks te doenquote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach die van jullie is stukken beter georganiseerd, maar veel mensen (vooral mannen) knappen af op dat je ook 3 kerels moet kiezen, en voor hoop mensen is mailen ook teveel werk natuurlijk.
Maar vind die van jullie beter, veel betere foto's, je ziet dat het goed geregeld is, gevarieerder. En duidelijk in opzet
We hebben het over dezelfdequote:Op donderdag 26 november 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou je hebt "sexy" en "show je schaamhaar en je tieten en de hele reutemeteut"
Jaaaaah die topicsquote:Op donderdag 26 november 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij ons moesten mensen zichzelf opgeven én een of meer sexy foto's insturen. In B&H mochten mensen dames nomineren, dus hoefden ze zelf niks te doenAls je je verveelt is het voortraject wel grappig om te lezen:
De lekkerster fokster
Lekkerste FOK! Babe 2009
Dat zie ik heul niet op de foto!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde![]()
Ik snap niet waarom die persoon mee doetPuur voor de mannen die 'the bigger the better' denken waarschijnlijk
![]()
Chipsie's foto's vind ik wel mooi, maar het heeft ook iets sneu's; zo in de woonkamer bij paps in mans in je lingerie met de strijkbout![]()
Hm.. Ja.. Ze is nog zo jongquote:Op donderdag 26 november 2009 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde![]()
Ik snap niet waarom die persoon mee doetPuur voor de mannen die 'the bigger the better' denken waarschijnlijk
![]()
Chipsie's foto's vind ik wel mooi, maar het heeft ook iets sneu's; zo in de woonkamer bij paps in mans in je lingerie met de strijkbout![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh die viel in het niet bij het Breezah-afkraak geweld![]()
HALLO MORRETJEEEEE![]()
![]()
Ow aha ik zat dus al te zoeken en stuitte op USquote:Op donderdag 26 november 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
En de mannelijke variant:
[STEM] Lekkerste FOK! Hunk 2009
En als we dan toch ongegeneerd mensen aan het beoordelen zijn in MB en Hara's place loopt er ook nog eentje:
[WEDSTRIJD] Miss & Mister Sexy
Nou het is toch duidelijk zo'n woonkamertje waar die foto's gemaakt worden. Ze is 17 of 18, dus woont nog thuisquote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zie ik heul niet op de foto!
Nee op zich is het wel een leuk initiatief (hoewel niet echt origineel he?quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaah die topics![]()
Heb volgens mij op een gegeven moment daar ook nog ff meegezeurd dat het echt onzin en een bende was. Ze hadden het al helemaal verzonnen zonder ooit even een mod of FA te raadplegen en geen flauw idee hoe het nou allemaal zou moeten gaan enzo
Maar er is toch ook jaarlijks dat Miss en Mister FOK!? Gewoon de 'kuise' versie (quote:Op donderdag 26 november 2009 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee op zich is het wel een leuk initiatief (hoewel niet echt origineel he?) maar de wijze waarop
Ik heb me vermaakt met de topics
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef P.F het volgende:
wazige webcam foto - check
raar hoofd - check
Kan ik nog meedoen?!!
[..]
Lees eens even goed dat stukje boldquote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het is toch duidelijk zo'n woonkamertje waar die foto's gemaakt worden. Ze is 17 of 18, dus woont nog thuis
Ja, dat is er ook. Ik weet alleen niet wanneer we dat gaan doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar er is toch ook jaarlijks dat Miss en Mister FOK!? Gewoon de 'kuise' versie ()
Of is dat niet meer?
Ik stem op jou, want je bent heul sexyquote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef P.F het volgende:
raar hoofd - check
Kan ik nog meedoen?!!
[..]
[STEM] P.Fquote:Op donderdag 26 november 2009 @ 11:52 schreef P.F het volgende:
raar hoofd - check
Kan ik nog meedoen?!!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |