quote:Op donderdag 26 november 2009 11:13 schreef tombolafan het volgende:
ja, daar zou ik meteen op stemmen!!!
6-12 Nokwanda en Nokmanda gaan op reis tiereliereliere...quote:Op donderdag 26 november 2009 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad. En die moeten het langst wachten met openmaken
Wij gaan weg op de 6de (hebben gister besloten om op zondag weg te gaan ipv maandag) en zijn de 13de weer terug. Dan hoef ik maar heel kort tegen een ongeopend cadeau aan te kijken (the horror)
Which reminds mequote:Op donderdag 26 november 2009 11:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
6-12 Nokwanda en Nokmanda gaan op reis tiereliereliere...
7-12 bezorger kan pakje niet afgeven
8-12 bezorger kan pakje weer niet afgeven
9-12 bezorger kan pakje nog steeds niet afgeven
10-12 pakje retour afzender, die er helaas niet op staat omdan SS geheim wil blijven.
Dat is een webcam foto! Dan is iedereen leukquote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb op di Aoeoirao dingus gestemd, vind ik nog de leukste.
Ik vind Skaai eigenlijk met voorsprong de minst mooie![]()
Maar het gros is van die PUB mokkels, het idee komt daar ook vandaan, snap uberhaupt niet dat ze het toestaan naast dat Miss & Mister Sexy in US nu, en er is toch ook al ieder jaar een Miss & Mister FOK! ofzo...
OMG, als mijn buren zoiets op t balkon zouden hebben liggen was ik ook niet blijquote:Op donderdag 26 november 2009 11:17 schreef P.F het volgende:
Ik ben gister toch naar m'n vriendje gegaan.. Met cadeautjes en deze kaarsjes:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=xAfYLyBH6p8
GOdverdomme wat een 7)*^%76%^&$^ding!
Hij bleeeef maar happy birthday spelen! Dat ding werd op het balkon gegooid, 6 uur later was hij nog steeds bezigJe hoorde hem gewoon door de deur heen
Toen werden we beide zooo gek er van (er had al iemand aangebeld om 6.15???) Dat hij van het balkon gegooid isVerdrinken met water hielp namelijk niet
!!1
![]()
![]()
Oh nee ik gisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef P.F het volgende:
Hij is vandaag jarig? Jij ook? Gefeliciteerd!!!
Hij wou hem graag bewaren... Maar goedquote:Op donderdag 26 november 2009 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, als mijn buren zoiets op t balkon zouden hebben liggen was ik ook niet blij![]()
Is je vriendje tegelijk met mij jarig?
Feli nog
Er zit geen batterij in! Hij gaat aan door vuur! (srsly)quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De batterijj eruit halen was geen optie?
Het zuigt sowieso ballen die verkiezing. De ene is hi-res professionele foto, de ander een crappy webcam/mobieltje shot.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is een webcam foto! Dan is iedereen leuk
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:17 schreef nieslief het volgende:
Tomtomtom: prima stukje, ga maar even door je hoort wel wanneer ik weer lange stukken kan typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom; niet geschikt voor op het werk misschien...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Okee, ik heb het gehad, ik kom nu naar je toe om zowel je taart als je bent op te vreten!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou het niet meer, de speculaasvlaai roept nog harder dan de bentobox
Oh, daar!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben gewoon hier joh!
En kom maar, dr is nog vlaai zat![]()
Van mn bento blijf je af
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet mijn boek-alias maar overal gebruiken he, straks kan ik niet meer over straat!!!!
![]()
Deel 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom; niet geschikt voor op het werk misschien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet mijn boek-alias maar overal gebruiken he, straks kan ik niet meer over straat!!!!
![]()
Deel 7:WIl je hem pm-en? Kan ik vanavond lezen (anders vergeet ik het missSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom; niet geschikt voor op het werk misschien...
)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja ik vond die van BT zo 'normaaltjes', terwijl die toch altijd als de uber-FOK!babe bekend staat eigenlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
lisszle heeft ook veel fans hoor.........
Ik snap eigenlijk niet wat iedereen in Aotearoa ziet?
Plus dat een aantal leuk zouden kunnen zijn, maar een raar hoofd trekken (Bijv. Suusj-V, bulletslut, pumpkunsoup, saaaab, Linlinlin)
Al heb ik bij die laatste 2 het idee dat ze een raar hoofd trekken omdat ze niet zo leuk zijn
Foto van ynnuh is van veel te ver weg en veel te klein
semtex maakt gewoon goede foto's die vind ik niet super mooi - maar ze staat er wel super op
Volgens mij is breathtaking het leukst, maar ze kijkt alleen niet "zwoel" waardoor er minder op haar stemmen
Volgens mij neem je het stukken serieuzer dan de deelneemstersquote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
Oh, en NBT is een beetje een random fotoshoot foto. Geen karakter etc
Oh, misschien ben ik toch te gemeen!
Als ik zou stemmen op wie ik het leukste persoon vind, dan zou ik op skaai stemmen!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij neem je het stukken serieuzer dan de deelneemsters
quote:
Over welke wedstrijd gaat het nu?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik zou stemmen op wie ik het leukste persoon vind, dan zou ik op skaai stemmen!
Plus zij heeft sowieso de meest spontane foto.
Maar de echt echt echt knapste.. Moeilijk!
Ik had mee moeten doen
Ik ken dr geen een dus ik heb echt puur op de foto gekozen.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik zou stemmen op wie ik het leukste persoon vind, dan zou ik op skaai stemmen!
Plus zij heeft sowieso de meest spontane foto.
Maar de echt echt echt knapste.. Moeilijk!
Ik had mee moeten doen
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009quote:Op donderdag 26 november 2009 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Over welke wedstrijd gaat het nu?
Ach die van jullie is stukken beter georganiseerd, maar veel mensen (vooral mannen) knappen af op dat je ook 3 kerels moet kiezen, en voor hoop mensen is mailen ook teveel werk natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:39 schreef MissBliss het volgende:
Die stomme wedstrijd heeft veel meer deelnemers dan onze Miss Sexy![]()
Welke Miss Sexy?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:39 schreef MissBliss het volgende:
Die stomme wedstrijd heeft veel meer deelnemers dan onze Miss Sexy![]()
Als ze dit gelezen heeft zeker!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopelijk voelt Strega zich wat beter...
Oh ja vermeld er even bij dat je die laatste beter niet op je werk kan bekijkenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009
En de mannelijke variant:
[STEM] Lekkerste FOK! Hunk 2009
En als we dan toch ongegeneerd mensen aan het beoordelen zijn in MB en Hara's place loopt er ook nog eentje:
[WEDSTRIJD] Miss & Mister Sexy
De titel vond ik wel voor zichzelf spreken eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja vermeld er even bij dat je die laatste beter niet op je werk kan bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |