Het was gaaf. En koud. (open voertuig). De Belfast is ook mooi, ben ik (nog) niet op geweest.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's wel gaaf!
Ik ben de laatste keer dat ik in Londen was op de HMS Belfast geweest, naast de Tower Bridge. Was ook erg indrukwekkend.
Londen
Cat
Echt in een amfibivoertuig de Themes ín?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:49 schreef Cat22 het volgende:
Ben vandaag verder nog in een amfibivoertuig de Thames in gedoken. Helaas zat de rest van het voertuig vol oudere dames en was de gids van dezelfde leeftijd dus die was ze zeer aan het pleasen. En die wijven maar kirren.
Uhuh. Mijn hart brak een beetje.quote:
4x?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was gaaf. En koud. (open voertuig). De Belfast is ook mooi, ben ik (nog) niet op geweest.
Vanmorgen trouwens ontzetten blond en duur moment. Ik stap de trein van half 8 in met een kortingskaart. Waarop de conducteur langskomt en nu mag ik 40 euro lappen. Normale prijs+boete.Domdomdomdom! Totaal niet bedacht dat de korting pas vanaf 9 uur is.
![]()
Nu kost mijn enkeltje vier keer zo veel als mijn retourvlucht.
Second that!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
ja ok, zo klinkt het wel logisch
en de vs is gewoon triest en zelfingenomen
Dat is balen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was gaaf. En koud. (open voertuig). De Belfast is ook mooi, ben ik (nog) niet op geweest.
Vanmorgen trouwens ontzetten blond en duur moment. Ik stap de trein van half 8 in met een kortingskaart. Waarop de conducteur langskomt en nu mag ik 40 euro lappen. Normale prijs+boete.Domdomdomdom! Totaal niet bedacht dat de korting pas vanaf 9 uur is.
![]()
Nu kost mijn enkeltje vier keer zo veel als mijn retourvlucht.
heb je het nog verteld?quote:
Welterusten JJH.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:59 schreef JJH het volgende:
Ik ga pitten, val bijna om van de slaap
Tot ziens mensen.
Cat
Nah, ik werd een beetje blijer van de gedachte dat ik het lekker beter wist.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je het nog verteld?
ze zullen het wel niet veranderen, iemand verdient daar zijn brood mee natuurlijk
Strak plan! Ik heb ook een lange dag gehad dus duik er ook in. In mijn londense bed dan, vanavond nog geen Natte Doos verhalen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:59 schreef JJH het volgende:
Ik ga pitten, val bijna om van de slaap
Tot ziens mensen.
Cat
Welterusten Cat22 en geniet van je tijd daar.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, ik werd een beetje blijer van de gedachte dat ik het lekker beter wist.![]()
[..]
Strak plan! Ik heb ook een lange dag gehad dus duik er ook in. In mijn londense bed dan, vanavond nog geen Natte Doos verhalen.![]()
Truste!![]()
Waarschijnlijk meld ik me morgen wel weer, kan jullie toch niet missen. En vooral JJH niet natuurlijk.
hier te vinden: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ffsecretsantapakjes en link staat in OP-wiki erbijquote:
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006
- Memento-mori
- Bamba
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle
- Loveless85
- Nieslief
- MissBliss
Kan ik nog naar je zwaaien of ben je verhuisd?quote:
Volgende weekquote:Op donderdag 26 november 2009 08:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ik nog naar je zwaaien of ben je verhuisd?
Wow zijn er al twee pakjes binnen. Dat is snel.quote:Op donderdag 26 november 2009 07:28 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb een nieuwe wiki pagina aangemaakt voor de reeds ontvangen pakjes van SS. Waren er nog meer pakjes ontvangen inmiddels, behalve Strega en Greys? En Greys, had jij ook al een foto?
[..]
hier te vinden: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ffsecretsantapakjes en link staat in OP-wiki erbij
Inderdaad. En die moeten het langst wachten met openmakenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wow zijn er al twee pakjes binnen. Dat is snel.
Nog stukke spiertjes van je avontuur?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:03 schreef nieslief het volgende:
Ik ga even een hete douche nemen eens kijken of het helpt......
Owquote:
Spierpijn? Wat heb je precies gedaan? Las iets met auto en achterop geknald? Maar geen tijd gehad terug te scrollen.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:03 schreef nieslief het volgende:
Ik ga even een hete douche nemen eens kijken of het helpt......
Valt nog mee, heb je wel kunnen bespreken dat dat niet je voorkeur heeft ondanks dat je gedeta bent?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Marten Meesweg (achter Media Markt daar bij Alexandrium)
Oh die straat daar heb ik ook gewerkt vorig jaar!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Marten Meesweg (achter Media Markt daar bij Alexandrium)
Weekje naar Carcassonne/ Rennes les Baine. Die kant op. We pakken gewoon een pension. Zo goedkoop mogelijk in de buurt en gebruiken dat als uitvalsbasis voor een paar dagen.quote:
Ja meteen al aangeven toen. En dat ook de klanten hier liever een vast persoon hebben ipv iedere keer wéér een ander. Maar ja vaag verhaal kwam er toen dat er nou eenmaal wat geschoven werd en tjah dan hebben andere locaties daar ook last van.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valt nog mee, heb je wel kunnen bespreken dat dat niet je voorkeur heeft ondanks dat je gedeta bent?
Heb je dan naar mij gezwaaid vanmorgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja meteen al aangeven toen. En dat ook de klanten hier liever een vast persoon hebben ipv iedere keer wéér een ander. Maar ja vaag verhaal kwam er toen dat er nou eenmaal wat geschoven werd en tjah dan hebben andere locaties daar ook last van.
Terwijl het schuiven an sich nutteloos is, want het is puur 1-op-1 schuiven, het is niet dat er ergens lichtere/zwaardere bezetting komt, qua uren per locatie blijft alles hetzelfde, alleen ander poppetje.
En ik zit daar de hele dag met de planning-josti die dit verzonnen heeft en de teamleider die op m'n vingers zitten te kijken. Word vast gezellig
Hmm dan gaan we je hier dus missen?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja meteen al aangeven toen. En dat ook de klanten hier liever een vast persoon hebben ipv iedere keer wéér een ander. Maar ja vaag verhaal kwam er toen dat er nou eenmaal wat geschoven werd en tjah dan hebben andere locaties daar ook last van.
Terwijl het schuiven an sich nutteloos is, want het is puur 1-op-1 schuiven, het is niet dat er ergens lichtere/zwaardere bezetting komt, qua uren per locatie blijft alles hetzelfde, alleen ander poppetje.
En ik zit daar de hele dag met de planning-josti die dit verzonnen heeft en de teamleider die op m'n vingers zitten te kijken. Word vast gezellig
Stoppen voor zebrapad, achterligger die niet oplet en met 50 tegen mij aanknald. Gelukkig man met hondjes op zebrapad niet geraakt. Auto is over heuveltje gevlogen en 10/15 meter verder tot stilstand gekomen. Auto's allebei zwaar beschadigd. Ik heb gigantisch spierpijn in nek, schouders, bovenarmen, hele rug en bovenbenen. Heb nu veel pijnstillers en valium voor spierontspanning. Gaat wel ff duren voor het over is.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spierpijn? Wat heb je precies gedaan? Las iets met auto en achterop geknald? Maar geen tijd gehad terug te scrollen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je dan naar mij gezwaaid vanmorgen?
Wij ook. Die spierpijn gaat waarschijnlijk nog wel ff duren.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog stukke spiertjes van je avontuur?
Ben echt blij dat je je jongens niet in de auto had zitten.
Ik zit nog wel net in Capelle maar ik kan Rotterdam zienquote:Op donderdag 26 november 2009 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
een forum en dan al die mensen die zo dicht bij elkaar werken
Jup, vanmiddag nog ff mn andere deta-collega bellen, die had echt gewoon keihard gezegd dattie t niet ging doen, ook omdat hij maar 50% werkt en in vaste, bekende omgeving de andere 50% moet reintegreren, en toen zou de planningjosti het met tegenzin nog even overleggen met teamleider dan. Dus wie weet.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dan gaan we je hier dus missen?
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zit nog wel net in Capelle maar ik kan Rotterdam zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |