Thnx, BB las ik net terug, ik wilde al SC nr 370 helemaal gaan doorlezen maar er is dus nog geen nieuwsquote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
100.000 felicitaties maar verder weinig dacht ik... (ik weet niet wat je meegekregen hebt... nieslief heeft een auto-ongeluk gehad buiten haar schuld, cat22 is veilig in Londen aangekomen en gaat jurken passen, bigbird kreeg gisteren (volgens mij) uitslag van de second opinion van haar schoonmoeder maar daar is nog niets over bekend, en ook niet over ingetje/baloe)
Roep maar als ik iets vergeten ben!![]()
Oh ja, en ik wilde een foto van chico in zn kar!!!
Goedemorgen!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha
Excuses van deze enge vrouwxD
oh, wat een dotje!!! (ben jij dat op de achtergrond?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx, BB las ik net terug, ik wilde al SC nr 370 helemaal gaan doorlezen maar er is dus nog geen nieuws![]()
Chico in zn kar, gistermiddag:
[ afbeelding ]
Mogguh!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Heb je bezwaar tegen een vrouw-vrouw relatie in het boek???(we hebben een ernstig mannen tekort...
)
Nee en tis ook niet mn moeder!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, wat een dotje!!! (ben jij dat op de achtergrond?niet slaan, niet slaan!!!
)
Gister was er toch wel weer even downtime, dus ik denk dat ingetje en bigbird daarom nog niets hebben kunnen vertellen...
Ik dacht het al niet, maar ik wil geen scheve gezichten... Stel dat jij daar nou geen zin in hebt?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Neuh, waarom niet?! Vinden de mannen hier denk ik ook niet erg![]()
Oh FOTO!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nog gefeliciteerd oh-oh!
Enne kheb het jasje
ik zou dat echt al vóór 10 uur op hebben vrees ik...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee en tis ook niet mn moeder!
Ja ik had een hele leuke dag gisteren, goed geshopt, lekker gegeten met mn moeder bij mn beste vrienden, mn vader kwam mn moeder ophalen daar en bleef nog even plakken, toen met vriendin naar mijn huis om mn eerste bentolunch te maken![]()
[ afbeelding ]
Is het al bijna pauze???????
oh ja, die had je gemist volgens mij...quote:
Haha lief van jequote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht het al niet, maar ik wil geen scheve gezichten... Stel dat jij daar nou geen zin in hebt?
Maar je moet nog even wachten, eerst zijn merlijn en wicked witch aan de beurt (ik zei beurt...)
Toko, tis een soort van jelly, niet echt pudding, gisteren een aardbeien geproefd, is lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Dat ziet er heerlijk uit oh-oh! Hapje voor Greys![]()
Waar heb je die mangopudding gehaald?
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, die had je gemist volgens mij...
[sc] 371 waar Greys wil dat we niet irc'en maar SC'en!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toko, tis een soort van jelly, niet echt pudding, gisteren een aardbeien geproefd, is lekker![]()
Sushi zelf maken is keileuk trouwens, ik heb gisteren geïmproviseerd, dr zit ansjovis in, maar echt heel erg lekker is het
^quote:Op donderdag 26 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Ml-etje m voor mij nog wel es wil posten zodat ik niet dat hele topic speciaal voor die foto door hoef te spitten
Kan ik niet @ workquote:Op donderdag 26 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Ml-etje m voor mij nog wel es wil posten zodat ik niet dat hele topic speciaal voor die foto door hoef te spitten
Hmm ja sushi zelf makenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toko, tis een soort van jelly, niet echt pudding, gisteren een aardbeien geproefd, is lekker![]()
Sushi zelf maken is keileuk trouwens, ik heb gisteren geïmproviseerd, dr zit ansjovis in, maar echt heel erg lekker is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |