quote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
helleu
de irc is ook nog open hoor
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Pagan het volgende:
Truste lieden, hondjes uit en plat.![]()
![]()
![]()
Laterz.
Welterusten Pagan, ook voor Strega.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Pagan het volgende:
Truste lieden, hondjes uit en plat.![]()
![]()
![]()
Laterz.
niet als greys er niet isquote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je moet in de Sc blijven!!!!!1EINZ!!!!1!!!!!
Joehoe, dan kun je de boel gaan promoten.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:38 schreef Bamba het volgende:
Ik ben ondertussen officieel aangemeld als distribiteur en kan ook al bestellingen plaatsen! In de loop van volgende week krijg ik m'n map met testers binnen!
Idd, even een plan van aanpak verzinnen en visitekaartjes maken etc. Heb er wel zin in!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Joehoe, dan kun je de boel gaan promoten.
Leuk!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, even een plan van aanpak verzinnen en visitekaartjes maken etc. Heb er wel zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja! Ik fotografeer en bewerk ook, dus ben er al bekend in. Wel makkelijk! Nu nog even brainstormen hoe of wat en dan komt het helemaal goed!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuk!
Ga je je visitekaartjes zelf ontwerpen?
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef Ml-etje het volgende:
Het jasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk!!!
Heey JJH. Da's lang geleden!
And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef Ml-etje het volgende:
Het jasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Staat leuk.
Geeft die nou ook licht in het donker? (reflectie?)Freestyle
Vistaprint. Daar zijn ze gratis.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuk!
Ga je je visitekaartjes zelf ontwerpen?
Vanmorgen nog.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat leuk!!!
Heey JJH. Da's lang geleden!
Dat is tof, je eigen ontwerp, je eigen ziel en zaligheid erinquote:Op woensdag 25 november 2009 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja! Ik fotografeer en bewerk ook, dus ben er al bekend in. Wel makkelijk! Nu nog even brainstormen hoe of wat en dan komt het helemaal goed!
Welterusten Ml-etje.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:55 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga slapen Truste!
Iddquote:Op woensdag 25 november 2009 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is tof, je eigen ontwerp, je eigen ziel en zaligheid erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |