Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Mannen moeten zich niet bemoeien met je tassie.
Daar moeten ze vanaf blijven!![]()
En jij moet zorgen dat je foon, sleutels, pasjes enz. gewoon ALTIJD meteen weer in je tassie gaan als je ze gebruikt hebt. Opgelost, slotje
LOLquote:Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, in je broekzakDa's weer zo typisch mannelijk.
Alsof ik (of elke vrouw) al die zooi in mijn broekzak heb, dat staat lelijk, áls ik al een broekzak heb
Mannen met van die dikke bulten in hun broekzak omdat er allerlei zooi en sleutels in gepropt is vind ik a-sexy. Zeg dát maar tegen je vriendje
Je waagt het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Grootste aandachtshoer (M/V) op FOK!
Ik zal jullie op eigen verzoek nomineren
En je porto in je tassie!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:07 schreef P.F het volgende:
[..]
JaIk stop meteen m'n pinpas in m'n porto
Soooo true!!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Mannen moeten zich niet bemoeien met je tassie.
Daar moeten ze vanaf blijven!![]()
En jij moet zorgen dat je foon, sleutels, pasjes enz. gewoon ALTIJD meteen weer in je tassie gaan als je ze gebruikt hebt. Opgelost, slotje
maakt niet uit hoor...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Rare vrouwen![]()
Ik erger me er ook mateloos aan hoor, dan ga je ergens heen, sta je bij de voordeur als je weggaat (dan weet je dus als dat je sleutels moet hebben) en dan nog 10 minuten graven in zo'n tas omdat de sleutels niet te vinden zijn.![]()
En dan zeg je 'koop dan een tas met een paar vakjes, eentje voor sleutels, eentje voor telefoon (ook zoiets; niet opgenomen worden omdat telefoon onvindbaar is in tasje)'.
Maar die zijn dan 'niet mooi genoeg'
Een tas met heeeel veel vakjes aan de binnenkant..quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Rare vrouwen![]()
Ik erger me er ook mateloos aan hoor, dan ga je ergens heen, sta je bij de voordeur als je weggaat (dan weet je dus als dat je sleutels moet hebben) en dan nog 10 minuten graven in zo'n tas omdat de sleutels niet te vinden zijn.![]()
En dan zeg je 'koop dan een tas met een paar vakjes, eentje voor sleutels, eentje voor telefoon (ook zoiets; niet opgenomen worden omdat telefoon onvindbaar is in tasje)'.
Dat heb ik dus wel, veel vakjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Rare vrouwen![]()
dan in je autoquote:
Jij bent goedgekeurd, die van mij heeft zo'n ellendig ding met géén vakjes, of vakjes aan de buitenkant die vervolgens altijd openstaan, en als je dan zegt dat dat niet handig is omdat mensen het zo kunnen jatten dan word nog alles op één grote hoop in het grote vak gepleurdquote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel, veel vakjes.
Een voor de sleutels idd, en de foon , en 1 voor de hondenpoepzakjes![]()
Ik mot echt nooit zo een tas met alleen 1 groot vak , das geen doen
In de auto heb ik net ook al gekeken maar daar zag ik hem nietquote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan in je auto
onder de stoel/tussen de stoel en de deur/achter je stoel
(en anders buiten op de grond...)
Naast/onder je stoel is altijd zo'n k*t plekje waar troep valt wat je dan jaaaaren later pas terugvindquote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
[..]
In de auto heb ik net ook al gekeken maar daar zag ik hem niet!!
Ik droeg wel een wastas naar buiten (zit hij niet )
stofzuiger
& een doos/tas met spullen. Misschien zit hij in die doos die bij mijn ouders staat
quote:als je dan zegt dat dat niet handig is omdat mensen het zo kunnen jatten dan word nog alles op één grote hoop in het grote vak gepleurd
quote:die van mij heeft zo'n ellendig ding met géén vakjes
Mijn vakjes aan de buitenkant zitten altijd dicht. En ik wil alleen tassen die je schuin over je schouder draagt, niet van die onhandige tassies met van die korte hengsels die je over 1 schouder draagt of zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent goedgekeurd, die van mij heeft zo'n ellendig ding met géén vakjes, of vakjes aan de buitenkant die vervolgens altijd openstaan, en als je dan zegt dat dat niet handig is omdat mensen het zo kunnen jatten dan word nog alles op één grote hoop in het grote vak gepleurd
Ik heb onder en naast m'n stoel gevoeldquote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naast/onder je stoel is altijd zo'n k*t plekje waar troep valt wat je dan jaaaaren later pas terugvind
Ik schud die grote hoop af en toe uit mn tas (soms midden op straat)quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Ja, dat álles op een grote hoop in de tas dat heb ik dan weer wel
PF, waar had je hem nou voor het laatst gezien? Ligt ie niet aan de zijkant van je stoel in de auto?
Of in je jaszak?
wat dacht je van die hippe tassen die je echt puur in je hand moet houden??? dat is ook zo'n hel...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn vakjes aan de buitenkant zitten altijd dicht. En ik wil alleen tassen die je schuin over je schouder draagt, niet van die onhandige tassies met van die korte hengsels die je over 1 schouder draagt of zo.
Want A ik wil beide handen vrij hebben omdat ik 99 % van de tijd ook minstens 2 honden bij me heb en B zo kunnen ze je tas niet zo snel jatten.
dat snapt ik... dat vond ik ook de foute opmerking...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus niet 'mijn tas' maar ik doelde op zo'n vrouwspersoon
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef Ynske het volgende:
lllooo liefiesheb echt een goede dag vandaag!
de was is al gedaan, en hangt te drogen, huis is al gepoetst, t gaat lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |