Ik snap echt nooit waarom mensen zoiets kopen iddquote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat dacht je van die hippe tassen die je echt puur in je hand moet houden??? dat is ook zo'n hel...
Het kan nog stukken fouter hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat snapt ik... dat vond ik ook de foute opmerking...
[SC] 372 Waar het nog laaaaang geen lunchtijd is...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Ynske het volgende:
Strega en Pagan,sterkte
heeft iemand nog een update over Baloe en Ing?
En Nies hoe is t met je?
Inderdaad... voordat ik daar mee zou gaan lopen...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap echt nooit waarom mensen zoiets kopen idd![]()
En dan lopen ze dr zo voor lul mee over straat ook, met dat tasje in de hand alsof ze bij de roze bandana posse horen
dank jequote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] 372 Waar het nog laaaaang geen lunchtijd is...
bij mij in college zitten ook van die typetjes die gewoon al hun schoolboeken in een tas hebben die alleen aan de hand meegenomen kan worden... die lopen echt gewoon scheef!!! En later verbaasd als ze het aan hun rug hebben...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap echt nooit waarom mensen zoiets kopen idd![]()
En dan lopen ze dr zo voor lul mee over straat ook, met dat tasje in de hand alsof ze bij de roze bandana posse horen
quote:
als je mooi in gala gaat dan kun je alleen zo'n enveloptas mee, of een sierlijk schoudertasje (of het mooiste assesoire; de man die al jouw spullen bij zich houdt...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
PF, zo'n tasje dat je in de hand moet houden is weer wél mooi/fijn als je in je mooie jurk naar een gala gaat ofzo hoor. Dus laat ze maar lullen!Het is alleen niet handig om als dagelijkse tas te gebruiken inderdaad.
Maar als je helemaal mooi in je jurkie loopt ga je niet met een tas met hengsel er aan lopen
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en je telefoon zit in allemaal zeker weten niet???
zoiets heb ik dus ook. maar die hang ik meestal om mn schouderquote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee
Dit is mijn dagelijkse tas
die ik aan 1 arm draag ()
[ afbeelding ]
Niet te hard van stapel lopen he? Anders moet je het morgen bezuren! Of valt dat mee tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef Ynske het volgende:
lllooo liefiesheb echt een goede dag vandaag!
de was is al gedaan, en hangt te drogen, huis is al gepoetst, t gaat lekker
Stop het zoeken, dan kom je hem vanzelf tegenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik schud die grote hoop af en toe uit mn tas (soms midden op straat)
als ik iets echttttt niet kan vinden
Nee, nee en nee
Aaah.
Rampzaligquote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat dacht je van die hippe tassen die je echt puur in je hand moet houden??? dat is ook zo'n hel...
daar krijg ik dus echt last van mn rug van hoor, met de hele dag zo'n gewicht aan 1 arm...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee
Dit is mijn dagelijkse tas
die ik aan 1 arm draag ()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stop het zoeken, dan kom je hem vanzelf tegen
[..]
Rampzalig
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:27 schreef tombolafan het volgende:
Mijn zus is ook zo erg; "Ik moet een bruine tas" "waarom dan? Nou, ik heb bruine schoenen" okee, en dan koopt ze een bruine tas, maar een hele andere kleur bruin, om daar dan weer schoenen bij te kopen, en een nieuwe tas bij haar eerdere bruine schoenen. en een grijze tas omdat ze een grijze sjaal heeft, en en en...
Doe ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je mooi in gala gaat dan kun je alleen zo'n enveloptas mee, of een sierlijk schoudertasje (of het mooiste assesoire; de man die al jouw spullen bij zich houdt...)
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik heb net over je geschreven!!!![]()
nou ja, dat assesoire moet ik nog ergens op de kop zien te tikken eigenlijk...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
Doe ik ook
En inderdaad de man die niet zoveel mag drinken dat hij iets kwijt raakt en die natuurlijk braaf bij me moet blijven
verder doe ik ook niets meer, ja ff naar de post een doos scorenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen he? Anders moet je het morgen bezuren! Of valt dat mee tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |