Dus dat heeft ie al gehad? Da's mooi....hopelijk hebben ze eea kunnen oplossen daar in die verstopte vatenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jompelt heel voorzichtig al een beetje..Het is een begin toch? Dikke knuffel voor jou en Baloe!!
En idd toch een infarct gehad. Als het goed is heeft hij de katherisatie nu achter de rug. Straks ga ik naar hem toe, kijken hoe het nu met 'm is. Hij moet nu 6 uur platliggen.
die is weer helemaal beter ja!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, spannend! Hopelijk voelt hij zich nu goed!
(kindje al weer beter???)
Ja maar wat ik heb begrepen hebben ze alleen maar gekeken...Dus geen stents ofzo gezet eventueel (doen ze niet daar, is maar een streekziekenhuis).quote:Op donderdag 26 november 2009 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus dat heeft ie al gehad? Da's mooi....hopelijk hebben ze eea kunnen oplossen daar in die verstopte vaten![]()
En nu word ik akelig van Isis, heb zelf ook zo'n luie bolle slaapkopBrit van 4,5 jaar.![]()
Die wil ik voorlopig nog niet kwijt
Sterkte!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Isis is zojuist overleden. Ze is een blauw/creme brits korthaar, maandag is ze vijf geworden en net lag ze dood op haar vaste plekje bij de voordeur, in haar slaap overleden.
Later meer, kan nu niet verder tiepen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef nieslief het volgende:
Pagan Strega:sterkte
Ing Baloeloeloe: idem
Over mij: AUWA![]()
komt wel goed voor ik een jongen ben.
Och dat is erg, sterkte hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Isis is zojuist overleden. Ze is een blauw/creme brits korthaar, maandag is ze vijf geworden en net lag ze dood op haar vaste plekje bij de voordeur, in haar slaap overleden.
Ingeping fijn iets van je te horen. Zolang het goed gaat gaat het goed, we blijven duimenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Oh Oh, jij jonge bloem; nog van harte!![]()
![]()
![]()
Bamba, dus je vader heeft toch een infarct gehad dus![]()
Hopelijk brengt de catheterisatie verbetering.
Nieslief een ongeluk![]()
Wat zul je geschrokken zijn....
Heb niet alles terug gelezen, maar is er al iets bekend over MamaBird?
Verder...had ik Greys beloofd gisteren te updaten...oeps![]()
Nou, het gaat nog steeds hetzelfde eiks, hij krijgt een andere soort pijnstiller waar hij niet zo misselijk van wordt en sinds eergisteren knabbelt ie heel voorzichtig weer aan de brokjes en dat had ie al anderhalve week niet gedaan.
Maar of dat nou aan de pijnstiller ligt of aan de AB, dat weet ik niet.
Hij eet iig iets en van m'n schoonvader had ie een bakje Shiny Cat met Barracuda und Hunchen () gekregen en vanochtend zat ie zelfs in de keuken te wachten tot ie wat kreeg.
Vrijdag weer controle en maandag evt. bloedprikken (het bleek dat dat een week na de laatste Interferon-injectie moest ivm stabiliseren van de bloedwaarden)
Nou ja, heel verhaal....komt er op neer dat ik nog van hem geniet zo lang ie er is![]()
Trouwens Ll, denk jij serieus dat ik de godganze dag niets anders doe dan griepprikken geven?![]()
Ik hoef heel NL niet te vaccineren![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Fijn dat het gelukt is.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef Bamba het volgende:
En idd toch een infarct gehad. Als het goed is heeft hij de katherisatie nu achter de rug. Straks ga ik naar hem toe, kijken hoe het nu met 'm is. Hij moet nu 6 uur platliggen.
Tja, heeeeeel ietsie, maar je zou hem es moeten zien.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef MissBliss het volgende:
Ing, het gaat dus ietsje beter met Baloetje? Wat fijn
Je hebt toch ook voer speciaal voor katten die aan moeten sterken? Zoiets dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 26 november 2009 @ 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, heeeeeel ietsie, maar je zou hem es moeten zien.
Vel over been![]()
Mams gaat vanmiddag op zoek of ze dat lekkere stinkblikvoer ergens kan krijgen en ze haalt z'n prikje ff op bij de DA, dan kan ik die om half 6 direct weer geven.
Loetje moet 20 worden...minimaal![]()
Bamba, horen jullie vanmiddag dan ook of er evt. nog behandeld moet/kan worden?
Ik denk het wel ja. Hij heeft sowieso nu al fysiotherapie en daarvoor moet hij straks 2 keer per week voor naar het ziekenhuis. Hij moet natuurlijk revalideren. En de catherisatie was om te kijken of er nog meer dingen boven water komen. Op dit moment is z'n hartslag nog wat te hoog en onregelmatig.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, heeeeeel ietsie, maar je zou hem es moeten zien.
Vel over been![]()
Mams gaat vanmiddag op zoek of ze dat lekkere stinkblikvoer ergens kan krijgen en ze haalt z'n prikje ff op bij de DA, dan kan ik die om half 6 direct weer geven.
Loetje moet 20 worden...minimaal![]()
Bamba, horen jullie vanmiddag dan ook of er evt. nog behandeld moet/kan worden?
Dank je wel, lief van je!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch ook voer speciaal voor katten die aan moeten sterken? Zoiets dacht ik tenminste.
En als Ziggy nog 10 jaar mee moet (zei jij een keer) moet Loetje er minstens nog 20!
Bamba: ik duim ook voor jou en je vader
Dat lust ie nietquote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch ook voer speciaal voor katten die aan moeten sterken? Zoiets dacht ik tenminste.
En als Ziggy nog 10 jaar mee moet (zei jij een keer) moet Loetje er minstens nog 20!
Bamba: ik duim ook voor jou en je vader
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
6-12 Nokwanda en Nokmanda gaan op reis tiereliereliere...
7-12 bezorger kan pakje niet afgeven
8-12 bezorger kan pakje weer niet afgeven
9-12 bezorger kan pakje nog steeds niet afgeven
10-12 pakje retour afzender, die er helaas niet op staat omdan SS geheim wil blijven.
Sukkeltjequote:Op donderdag 26 november 2009 @ 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat lust ie niet![]()
Verder Ziggy
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Ingeping fijn iets van je te horen. Zolang het goed gaat gaat het goed, we blijven duimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |